Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Украина. Премьер лига
|
7444
49

Ильичевец и Металлист сыграют 9 апреля, а не 20 мая

Відповідь ПРЕМ'ЄР-ЛІГИ на лист ФФУ від 21.03.2009 р.

Ильичевец и Металлист сыграют 9 апреля, а не 20 мая

Президенту Федерації футболу України
Суркісу Г.М.

Шановний Григорію Михайловичу!

Дозвольте висловити Вам свою повагу та засвідчити, що ОПФКУ «Прем’єр-ліга» високо цінує партнерські стосунки, що склалися між нашими організаціями, та допомогу Федерації футболу України у питаннях розбудови Прем’єр-ліги. Запевняємо, що у своїй діяльності ми керуємося винятково інтересами українського футболу, чиїми щирими вболівальниками є.

I. Ми самі занепокоєні ситуацією, що склалася із матчем 21-го туру Чемпіонату України «Іллічівець» − «Металіст». Погоджуємося, переноси не прикрашають наш Чемпіонат. Але Дирекція ПЛ, переконаний, прийняла єдине вірне на той момент рішення.

Непередбачувані погодні умови завжди вносили свої корективи у підготовку полів для футбольних матчів. Особливо гостро ці питання постають навесні, коли поновлюється Чемпіонат. Прем’єр-ліга докладає максимальних зусиль для організації та проведення матчів Чемпіонату на найвищому рівні і високо цінує те, що Федерація футболу України надала нам відповідні повноваження.

Ми стоїмо на сторожі регламентно-правових норм і вимог ФФУ, ФІФА та УЄФА, засуджуємо порушення Регламенту змагань та контролюємо дотримання встановлених вимог усіма учасниками Прем’єр-ліги.

II. 20 березня 2009 р. у «Будинку футболу» відбулося засідання Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ, у роботі якого також взяли участь співробітники Прем’єр-ліги. Членами Комітету були ухвалені деякі принципові рішення, а саме:

1. Вважати неможливим проведення календарного матчу Прем’єр-ліги чемпіонату України з футболу 23 березня 2009 року на стадіоні «Іллічівець» м.Маріуполь між командами «Іллічівець» та «Металіст», враховуючи той факт, що 22 березня, за добу до початку зустрічі, на цьому ж стадіоні зустрічаються збірні команди Росії та Грузії з регбі.

2. Пропонувати ФК «Іллічівець» провести календарний матч 21-го туру між командами «Іллічівець» та «Металіст» на одному із сертифікованих стадіонів, який включений до реєстру стадіонів ФФУ. ФК «Іллічівець» повідомити керівництву Прем’єр-ліги до 16:00 20 березня 2009 року про місце проведення матчу між командами «Іллічівець» та «Металіст».

3. Відповідальність за проведення покласти на Прем’єр-лігу.

Відповідно до п. 1 Постанови Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ від 20.03.2009 р. проведення зазначеного матчу 23.03.2009 р. на стадіоні «Іллічівець» м. Маріуполь вважається неможливим; згідно п. 2 даної Постанови ФК «Іллічівець» тільки пропонується провести зазначений матч на одному із сертифікованих стадіонів, який включений до Тимчасового реєстру стадіонів ФФУ.

На виконання Постанови Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ від 20.03.2009 р. Прем’єр-ліга ознайомила із даним рішенням футбольні клуби «Іллічівець» Маріуполь та «Металіст» Харків.

Водночас ФК «Іллічівець» з об’єктивних причин не зміг знайти інший стадіон, включений до Тимчасового Реєстру ФФУ, у зв’язку з різким погіршенням погодних умов у регіоні (в тому числі значним пониженням температури навколишнього середовища та випаданням рясних опадів), а тому виступив із ініціативою перенести даний матч на іншу дату. ФК «Металіст», йдучи назустріч ФК «Іллічівець», підтримав цю пропозицію та погодився на перенесення дати проведення матчу, а саме на 20.05.2009 р.

Враховуючи перш за все рішення Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ, яким було фактично унеможливлено проведення матчу 23.03.2009 р., а також те, що вищевказані футбольні клуби погодили нову дату проведення матчу 21-го туру Чемпіонату України, Дирекція Прем’єр-ліги для збереження цілісності змагань, керуючись п. 13 ст. 12 Регламенту змагань ПЛ, перенесла зазначений матч на 20.05.2009 р. При цьому, приймаючи дане рішення, Дирекція ПЛ в жодному разі не посилалася на форс-мажор та не порушувала принципів Чесної гри.

ІІІ. У зв’язку з наведеним вище та на виконання рекомендацій ФФУ, викладених у листі №713 від 21.03.2009 р., Прем’єр-ліга звернулась до футбольних клубів «Іллічівець» та «Металіст» з інформацією щодо необхідності проведення матчу 21-го туру 23.03.2009 р.

Однак футбольні клуби «Іллічівець» та «Металіст» на підставі Постанови Дирекції ПЛ від 20.03.2009 р. надали основним та молодіжним складам команд додаткові короткострокові відпустки (зокрема, легіонери скористались можливістю поїхати до себе на батьківщину), на підтвердження чого Прем’єр-ліга отримала від ФК «Металіст» офіційний лист та наказ по клубу, а ФК «Іллічівець» в особі віце-президента Разумного П.К. під час усної бесіди у телефонному режимі повідомив ідентичну інформацію та гарантував надання відповідних документів 23.03.2009 р. Крім цього, футбольними клубами були відмінені всі заходи, пов’язані з організацією матчу. Зокрема, ФК «Металіст» анулював бронювання готелю та квитків для виїзду команди на матч.

Враховуючи ці обставини та на виконання рекомендацій ФФУ, викладених у листі №713 від 21.03.2009 р., а також з огляду на те, що УЄФА не рекомендує національним асоціаціям призначати матчі чемпіонатів на дату проведення фіналу розіграшу Кубка УЄФА та Ліги Чемпіонів, клубами було запропоновано провести даний матч 09.04.2009 р.

Відтак, Дирекція ПЛ постановила призначити датою проведення матчу 21-го туру Чемпіонату України «Іллічівець» − «Металіст» 09.04.2009 р. Час початку матчу буде визначено додатково. Щодо матчу 21-го туру першості молодіжних складів команд ПЛ «Іллічівець» − «Металіст», то він буде проведений 08.04.2009 р.

Прем’єр-ліга підтверджує та гарантує повне і беззастережне дотримання і виконання встановлених регламентно-правових норм.

З повагою, Генеральний директор ПРЕМ'ЄР-ЛІГИ Максим Бондарев

Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Журналист: «Пушич не выдерживал давления и впадал в стресс»
Футбол | 03 мая 2024, 11:30 10
Журналист: «Пушич не выдерживал давления и впадал в стресс»

В прессу попала информация о временах работы нынешнего коуча «Шахтера» в «Твенте»

Александрия – Рух. Прогноз и анонс на матч чемпионата Украины
Футбол | 04 мая 2024, 06:30 0
Александрия – Рух. Прогноз и анонс на матч чемпионата Украины

«Рух» еще не проигрывал «Александрии»

Комментарии 41
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Vermillion
вот так лучше гораздо
AlekseyDK
Оооо! Другое дело! А то начали на Суркиса гнать!
ARISTOK
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
toli0808
Так ПЛ будет поддерживать правовые нормы всех конкурентов.)))
04.04 МЕТАЛЛИСТ-Днепр, 11.04-12.04 МЕТАЛЛИСТ- Карпаты.
Оба матча в ХАРЬКОВЕ! И какого хуя должны 09.04 переться в Мариуполь? ПИДАРЫ!!!
Bav_Kharkiv
ARISTOK | 2009-03-22 20:49:15
--- Водночас ФК «Іллічівець» з об’єктивних причин не зміг знайти інший стадіон, включений до Тимчасового Реєстру ФФУ, у зв’язку з різким погіршенням погодних умов у регіоні (в тому числі значним пониженням температури навколишнього середовища та випаданням рясних опадів), а тому виступив із ініціативою перенести даний матч на іншу дату.
Старнно, с инициативой выступил Ильич, а виноват Металлист. Не находишь?
ARISTOK
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
toli0808
ARISTOK |Ты мой пост выше читал? Ты считаешь,что играть 09.09 для МЕТАЛЛИСТА лучше,чем завтра???
fairplay
ARISTOK | 2009-03-22 20:49:15
Металист не спасут никакие переносы - пятое место ЧУ
-------------
У тебя похоже какой-то комплекс.
ARISTOK
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
Bav_Kharkiv
ARISTOK | 2009-03-22 21:35:51
--- 1. Металисту перенос необходим.
Допустим, что ты прав, но перенос инициировал Ильичевец. Если бы все было как ты говоришь, то Металл бы уперся и получил бы 3 очка без игры либо игру на нейтральном поле, что, согласись, лучше, чем на чужом. Ведь ежу понятно, что газон в Мариуполе к матчу не допустят. А 9-е апреля - это не оптимальный вариант. Ну, разве, что погода получше будет. Ты говоришь, "нужен отдых". Но он будет нужен и в апреле, там график более напряженный, т.к. если бы сыграли завтра, то после матча у команды была бы почти двухнедельная пауза, а в апреле такой паузы не будет. Поэтому не вижу, что Металлист выигрывает, вклинив между сложными играми с Днепром и Карпатами матч в Мариуполе.
ARISTOK
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
ARISTOK
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
ARISTOK
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
nikola_piterskiy
Щойно із Футбольного уікенду. Показали поле в Маріуполі, воно готове до завтрашньої гри. Ленисов сказав, що і ПЛ і ФФУ ведуть якісь незрозумілі ігри. Щодо потреби Металісту в психологічній розрядці, згоден. Але дочго тут Суркіс, не розумію, але бачу черговий дибілізм і тупість харківсько-дніпропетровських неадекватів. Учіться програвати.
nikola_piterskiy
А також одним оком переглядав матч Тулуза-ПСЖ, ПСЖ на 58 хв. поступається 0-3. Якщо вони так будуть нати проти Динамо, то ми будемо в 1/2 фіналу. Аще хочу нагадати любителям із Дніпропетровська і Харкова проклинати своїх суперників, то за християнським принципом це гріх, і дуже часто ті прокльони обертаються проти того, хто їх виглошує. Думайте...
Bav_Kharkiv
ARISTOK | 2009-03-22 22:16:34
По поводу даты переноса к Суркису никаких претензий. Не понравилось то, что Суркис обязал ПЛ провести матч, зная, что команды в отпуске. А в предыдущем посте я ответил тебе на твое утверждение, что перенос наруку Металлу.
Что же касается Суркиса, то я согласен, что он очень много сделал для нашего футбола и поднял ДК с колен. Но пока он будет у руля нашего футбола будут подобные проблемы, т.к. он - лицо заинтересованное. Ну, где ты в Европе видел, чтобы федерацию возглавлял брат президента одного из клубов, а фактически президент(то как Игорек стал у руля Динамо, напоминает то, как депутаты переписывают свою фирму на тещу) )))) Во главе ФФУ должен стоять НЕЙТРАЛЬНЫЙ человек и тогда эти вопросы отпадут сами собой. А Суркис должен представлять интересы Украины в Европе, но не иметь никакого отношения к проведению внутренних соревнований. Вообще-то создание ПЛ и предусматривало что-то подобное, но ФФУ все равно вставляет свои 5 копеек!
nikola_piterskiy
І останнє запитання до неадекватів з Харкова, що ж ви мовчите про висмоктаний з пальця пенальті у ваші ворота та про не зарахования чистий гол у ворота Шахти тиждень тому. Видно вас Ахметов нагнув раком, іви отримуєте задоволення, а може самі йому лижите дупу, покликали собі на допомогу шакалів з Одеси і Дніпропетровська. А шакали завжди чекають поки тигр наїсться, апотім доїдають, однак коли тигр слабшає, шакали біжать до більш сильного, але самі оп собі вони є дуже слабкі.
Bav_Kharkiv
nikola_piterskiy | 2009-03-22 23:12:31
---Щодо потреби Металісту в психологічній розрядці, згоден
Перенос инициировал Ильич, а Металл лишь согласился!!!
---- Але дочго тут Суркіс
А претензии к Суркису из-за того, что он решил надавить на ПЛ и заставить провести матч завтра, при этом сделал это, когда обе команды были в отпуске. Не думаю, что он об этом не знал!
nikola_piterskiy
Bav_Kharkiv | 2009-03-22 23:25:59
nikola_piterskiy | 2009-03-22 23:12:31
---Щодо потреби Металісту в психологічній розрядці, згоден
Перенос инициировал Ильич, а Металл лишь согласился!!!
---- Але дочго тут Суркіс
А претензии к Суркису из-за того, что он решил надавить на ПЛ и заставить провести матч завтра, при этом сделал это, когда обе команды были в отпуске. Не думаю, что он об этом не знал!
_______________________________________________________
Официально сезон начался 4 марта 2009 года. Какой нафиг отпуск? Если следовать вашей логике, то завтра Динамо и Днепр захотят в отпуск и буду инициаторами переноса матчей против Метадона и Днепра. А ты спроси в днепропетровцев, может они хотят именно 5 апреля играть с вами. Пусть иницируют перенос на время, когда Днепр будет на ходу. Я вообще считаю, что матчи должны переноситься в 4 случаях:
1. Если этого требуют интересы страны в еврокубках.
2. Если этого требуют интересы сборной.
3. Если к этому есть погодные предпосылки.
4. Если вся команда заболела.
А всё остальное - филкина грамота. Посмотри на чемпионаты Испании, Италии, Англии и т. д. Там переносы случаются 1 - 2 на сезон. А у нас нужна психологическая разрядка, переносим и т. д.
nikola_piterskiy
Тулуза рвёт ПСЖ 4-1! Не такой уж опасен этот ПСЖ. Можно проходить, но нужно играть, а не заниматься фигнёй на поле.