Формула 1 – действующие лица
Sport.ua рассказывает о главных действующих лицах стартующего 62-го чемпионата Формулы 1
На цей раз мова піде про команди та їх пілотів, які й вестимуть боротьбу на асфальті 20 автодромів протягом березня-листопада. Вперше в історії нас чекають 6 чемпіонів світу, які виграли всі титули у ХХІ столітті, а також 2 абсолютних новачки та 4 інших пілоти, що повернулися в кокпіт після перерви.
Marussia F1 Team
Команда вступає у свій третій рік боротьби та існування. Відмовившись від послуг Ніка Вірта ще в середині минулого року, команда підписала партнерський договір з McLaren і отримала доступ до певних послуг збоку Уокінга, до речі саме ці дві команди матимуть традиційну форму носової частини. Пет Сіммондз хоч офіційно і не має права обіймати жодну посаду в будь-якій команді, будучи «консультантом» по суті й проектував машину. Але в міжсезоння коли проводилися три чотириденні серії тестів все пішло гірше нікуди – болід не пройшов обов’язкові креш-тести і не був допущений до участі в сесіях у Хересі та Барселоні. Зрештою команда зуміла виправити ситуацію, та занадто пізно. На MR01 в Сільверстоуні провели дозволені регламентом рекламні зйомки з використанням демонстраційних шин Pirelli, і хоч за даними команди ніяких особливих проблем з болідом не було, та повноцінного випробування у команди також не було. Отже про реальну швидкість Marussia всі зможуть дізнатися тільки в Мельбурні, але на даний момент цілком очевидним є те, що команда знову буде плентатися в хвості пелотону, борючись з таким самим «гігантом» сучасної Ф-1 як HRT.
Окремої уваги заслуговує пілотський склад команди – тут теж все традиційно для короткої історії команди. Незмінним лідером залишається Тімо Глок, якому хочеться співчувати, бо після виходу Тойоти з чемпіонату, для німця не залишилося вакансій у більш сильних командах, а третій сезон поспіль за кермом боліда, який знову боротиметься за те, щоб не бути останнім в кваліфікації та гонці, може остаточно деморалізувати цього пілота.
Так само традиційним для команди є й зміна другого гонщика. Після Лукаса Ді Грассі та Жерома Д’Амброзіо за кермо машини сяде 22-річний француз Шарль Пік. Перш ніж потрапити до Формули 1 Шарль пройшов досить знайомий для багатьох новачків шлях від чемпіонатів в дволітровій Формулі-Renault, де зайняв у 2007 році 3-тє та 4-те місця (в Європі та Франції відповідно). Наступні два сезони провів у Світовій серії Renault за Tech 1 Racing, де здобув 4 перемоги, 3 поули та 7 подіумів і ставав 6-м у 2008-му та 3-м у 2009-му. Після чого Пік перебрався до чемпіонату GP2, де в перший свій сезон з однією перемогою, поулом та двома подіумами став 10-м. А вже минулого року француз, маючи в активі 2 перемоги, 3 поули та 5 подіумів завершив сезон на відстані одного очка від третього місця та двох від віце-чемпіонства. Зрештою, непогано зарекомендувавши себе, Шарль ще в листопаді підписав контракт з Marussia, але якщо сезон пройде для команди традиційно, то француз проведе в ній тільки один рік.
Команда наприкінці міжсезоння змогла прикувати до себе увагу ЗМІ та, напевне, ще не раз це зробить завдяки тому, що резервним пілотом стала 32-річна іспанка Марія Де Віллота, яка, згідно з контрактом, братиме участь у молодіжних тестах наприкінці року.
HRT F1 TEAM
Ситуація з іспанською командою мало чим принципово відрізняється від попередніх років – безгрошів’я призвело до того, що команда занадто пізно збудувала машину і їй як більшості студентів під час сесії не вистачило одного дня. Дня щоб встигнути приїхати на тести в Барселону і провести бодай якусь обкатку боліда. F112 як і російська колега змогла проїхати «рекламні» кілометри на негоночній гумі. Ще дві паралелі можна провести з Marussia: двигуни Cosworth, які лишаються найдешевшими, та поступаються решті конкурентів; KERS, а точніше її відсутність. Далеко, а головне швидко на такій техніці заїхати не вийде, хіба що трапиться щось іще більш фантастичне ніж минулорічний Монреаль і досвідчені гонщики зможуть цим скористатися, але ж ми у фантастичні розклади не віримо, принаймні доти доки вони не справдяться.
Крутити кермо F112 будуть знайомі нам Нарайн Картікеян, який минулого року починав сезон доки не поступився місцем Даніелю Рікьярдо, та Педро Де Ла Роса, який у свої 41 не збирається завершувати активну гоночну кар’єру. Але для цього дуету прогнозувати що-небудь крім боротьби за неостаннє місце в чемпіонаті просто неможливо. Пілоти на своїх плечах навіть попри значний досвід стрибнути вище вкрай скромних можливостей боліду не зможуть.
Caterham F1 Team
Минулого року Team Lotus в суді відстояла статус-кво в боротьбі за власну назву з Lotus Group, але Тоні Фернандес, придбавши компанію Caterham перейменував власну формульну команду, залишивши при цьому її зелено-жовте забарвлення. На відміну від двох інших дебютантів 2010-го «зелені» мають усі шанси обзавестися першими очками у своїй історії. Команда прогресує і це було помітно під час тестів у Барселоні, звісно наразі тяжко однозначно казати про справжній темп СТ-01, адже ніхто достеменно не знає скільки палива було на борту під час встановлення найшвидших кіл гонщиками.
Реалізовувати поставлені цілі в цьому році будуть Хейккі Ковалайнен і Віталій Петров, який замінив Труллі вже у Барселоні. Для росіянина, звільненого з Lotus, більше варіантів продовження кар’єри не лишалося, а тому сезон-2012 має стати багато в чому вирішальним для нього. Якщо команда таки досягне мети і внесок Петрова буде відчутним, це тільки додасть йому вістів при переговорах на наступний рік (причому необов’язково з Caterham), якщо ж він програє Хейккі в одні ворота – наслідки передбачити нескладно.
Та все ж двигун Renault в поєднанні з новою коробкою передач від Red Bull та KERS, яка вперше з’явиться на болідах Caterham додають команді та її прихильникам оптимізму.
Williams F1 Team
Після провального 2011-го у легендарній команді відбулося чимало змін, але чи всі вони на краще? Замість двигуна Cosworth «сині» повертаються до співпраці з Renault (протягом 90-х тандем Williams-Renault виграв 4 чемпіонських титули і 5 Кубків конструкторів) – це однозначний плюс. Команду залишили Сем Майкл (який вже наприкінці минулого року працював у McLaren), Патрік Хед, а згодом аналогічний крок зробить і Френк Вільямс, команду після цього очолить Адам Парр, а за проектування і розвиток машини відповідають Марк Гіллан та Майк Кофлен (чия дружина не зовсім вдало у 2007-му скористалася послугами одного копі-центра) – з одного боку прихід нових людей має принести користь, з іншого ж – майже одночасний відтік більшості керівного складу, може додати зайвих проблем. Два рента-драйвера замість одного – це великий мінус для команди, яка переживає тяжкі часи. Звісно Мальдонадо і Сенна не найгірші пілоти з тих, чиї виступи щедро оплачуються спонсорами, але залишаються сумніви стосовно розвитку машини протягом року і грамотного підбору налаштувань. У цьому аспекті Баррікелло виглядає на дві голови вище, але фінансовий бік справи для команди став вирішальним.
За спостереженнями з передсезонних тестів можна сказати, що команда готова повернутися у боротьбу в середині пелотону, але це тільки тести, хоча на старті сезону більш досвідченим Бруно та Пастору має бути простіше боротися з новачками Toro Rosso.
Scuderia Toro Rosso
У Фаенці відбулася революція. Ні, нова STR7 є еволюцією своєї попередниці, революційним є вирішення кадрового питання. Команда минулого року не приховувала, що має намір посадити в кокпіт Даніеля Рікьярдо (який набирався досвіду за кермом HRT) пару якому мав би скласти переможець дуелі Буемі-Альгерсуарі, та вийшло зовсім інакше. Всередині команди та збоку її кураторів від Red Bull виникли певні протиріччя – Хельмут Марко підтримував швейцарця, але той програв боротьбу Хайме. В той самий час у іспанця була підтримка збоку компанії Repsol і конфлікт з Марко під час практики в Кореї, коли Хельмут вважав, що Альгерсуарі недостатньо швидко пропустив Феттеля на трасі. Зрештою все це призвело до того, що пару молодому й перспективному австралійцю склав інший пілот з програми підтримки Red Bull.
Знайомтеся, Жан-Ерік Вернь – 21-річний француз, віце-чемпіон Світової серії Renault 2011. Шлях до Формули 1 у цього пілота був схожим на той, який подолав його співвітчизник Пік – у 2007-му дебютному сезоні в Formula Campus Renault Вернь сходу стає чемпіоном після чого переходить до дволітрової Формули-Renault де в першому сезоні Еврокубка стає 6-м, а у наступному (2009-му) з 4 перемогами, 5 поулами та 9 подіумами француз уже другий. У 2010-му Вернь переходить до Британської Формули-3 і в 30 гонках доволі впевнено виграє титул з 13 перемогами, 11 поулами та 20 подіумами в активі. Цього ж року він дебютує на сьомому етапі у Світовій серії Renault, здобувши свою першу перемогу вже у третій гонці. Жан-Ерік вже тоді був тест-пілотом Toro Rosso і чекав на можливість проявити себе в першій Формулі. Та все ж у 2011-му він провів повний сезон у Світовій серії Renault і, перемігши у 5 гонках, 4 кваліфікаціях, зупиняється за крок від чемпіонства. Та успіхи молодого француза непоміченими не пройшли, він демонструє відмінні результати на молодіжних тестах в Абу-Дабі за кермом чемпіонської машини Red Bull, що й остаточно вирішило усі питання стосовно його дебюту в Формулі 1 у складі молодшої команди австрійського концерну.
Сезон для обох пілотів буде непростим – нова команда, нові машини, нові інженери і високі очікування. Даніель або Жан-Ерік можуть уже наступного року замінити Веббера в Red Bull якщо австралієць завершить свою кар’єру, але крім рішення самого Марка необхідно перемогти власного напарника на ідентичному боліді. Крім того для команди важливим питанням залишається й місце у Кубку конструкторів, а отже боротьба буде хоч і жорсткою, але команда намагатиметься не доводити її до контактної з ризиком втратити очки. Та хоч там як, але сезон для Toro Rosso обіцяє бути вкрай насиченим та цікавим.
Sauber F1 Team
Швейцарська команда завжди була середняком пелотону, але при цьому нерідко була постачальником кадрів для топ-команд. Після доволі непоганого минулого сезону в команді сталася, можливо, найбільш важлива втрата – Джеймс Кі, зробивши С31, покинув команду під час міжсезоння. Без талановитого інженера справи у колективу з Хінвіля можуть піти не так добре як з ним, але поки що під час тестів в Іспанії і Камуї, і Серхіо продемонстрували цілком непоганий темп як для команди з середини пелотону. С31 так само відмінно працює з шинами Pirelli на довгій дистанції, інакше кажучи – основні риси попередника залишилися і в боліді цього сезону, а це може повністю відображати ситуацію, яку ми бачили минулого року коли на С30 гонщики не встигали прогріти шини на швидкому колі, але в гонці відігравалися за рахунок вдалої тактики нерідко заїжджаючи в бокси рідше порівняно зі своїми головними суперниками.
Важливим цей рік буде і для пілотів, адже Кобаясі починатиме вже третій повний сезон і від японця всі, в тому числі й він сам, чекають покращення результатів у кваліфікації, що в поєднанні з грамотною тактикою і зазвичай ефективною її реалізацією допоможе команді боротися за 6-7 місця в Кубку конструкторів. Для Переса другий рік в Формулі 1 теж має всі шанси стати певним чином вирішальним, оскільки він є потенційним кандидатом на місце Феліпе Масси якщо бразилець не почне показувати результати відповідні для пілота Скудерії.
Sahara Force India F1 Team
Новий сезон для індійської команди обіцяє бути складним, насамперед через фінансові проблеми її співвласника Віджая Мальї. З одного боку Force India завершила минулий рік на прекрасному для себе 6-му місці випередивши решту команд середини пелотону, і лише дещиці не вистачило щоб застрибнути на п’яту позицію. З іншого ж – через різні причини, в тому числі довкола гоночні, місце втратив Адріан Сутіл, який був незмінним лідером команди протягом попередніх років. Але на його місце прийшов молодий талановитий Ніко Хюлькенберг, який після дебюту за Williams у 2010-му через недалекоглядність свого екс-менеджера (а ним тоді був Віллі «Двадцять відсотків» Вебер) змушений був пропустити рік.
Завдання команди на сезон – спробувати піднятися вище, але зробити це буде неймовірно складно, тож більш реалістичним виглядає задача залишитися там, де команда є сьогодні. Результати передсезонних тестів говорять про те, що Force India цілком до снаги зробити це, хоча звісно легкого життя ніхто не обіцяє, особливо якщо проблеми компанії Kingfisher (яка є один з головних спонсорів) даватимуться взнаки.
Lotus F1 Team
Після того, як команду з Енстоуна концерн Renault продав кожен наступний рік абсолютно несхожий на попередній. От і цього року все поки що складається таким чином, що «чорно-золоті» на початку року можуть претендувати на подіуми – що ж тут несхожого, скажете, адже минулого все було так само? А насправді несхожого багато, по-перше, нові пілоти, які готувалися усе міжсезоння, а не в пожежному порядку як Хайдфельд рік тому. По-друге, у команди вже не має виправдань у разі незадовільних результатів і списати все на недосвідчених пілотів (особливо відверто невдалу гоночну тактику, яка забрала чимало очок у Ніка та Віталія) просто не вийде, бо якщо Петров мовчки терпів до осені, то Кімі такого робити не дозволить. По-третє, Ерік Бульє не тільки керівник, а й менеджер Ромена Грожана, що звісно не може не бути конфліктом інтересів, але даремно критикувати франко-швейцарця ніхто не буде. Взагалі в історії колективу з Енстоуна це далеко не перший випадок, коли її керівник одночасно є менеджером гонщика (ciao signore Flavio!). Ромен на думку багатьох людей причетних до автоспорту заслужив на свій другий шанс. Нагадаємо, що дебютував він на Гран прі Європи у 2009-му, замінивши Нельсона Піке-мол., але жодного очка в тому сезоні так і не заробив. Повернення до Ф1 виявилося непростим, адже Грожан у 2010-му встиг взяти участь і в гонках серії FIA GT1, та влітку повернувся за кермо машини з відкритими колесами. Спочатку це була серія Auto-GP, а згодом GP2. Виступаючи за DAMS протягом півтора року француз виграв 5 гонок, ще 7 разів потрапляв на подіум (незмінно третім) і з мінімальною боротьбою збоку опонентів виграв титул минулого року.
Під час перших тестів в Хересі машина виглядала стабільно добре, але вже в Барселоні на другому шасі виникли проблеми, виправити які в оперативному порядку було неможливо і Lotus пропустив три дні роботи з машиною. Та вже під час останньої сесії тестів проблеми, зі слів команди, були повністю вирішені, а Кімі та Ромен демонстрували чудовий темп, особливо на коротких серіях. На думку тих фахівців, які особисто спостерігали за болідами в Іспанії, «чорно-золоті» наразі знаходяться на третьому-четвертому місцях, випереджаючи Скудерію, але за два тижні, що минуть між заїздами в Барселоні та Мельбрні ситуація ще може змінитися. Але попри все це варто очікувати, що Lotus буде більшою мірою схожий на себе зразка 2010-го, а Ряйкконен ще не одного разу зможе спробувати призового шампанського. Сам чемпіон 2007-го року сповнений оптимізму і говорить про те, що у нього з мотивацією все на вищому рівні, а отже повернення останнього з активних чемпіонів сучасності має тільки додати барв прийдешньому сезону.
Mercedes AMG Petronas Formula 1 Team
Компанія Mercedes вустами Норберта Хауга і Росса Брона декларує наявність програми розвитку своєї команди, яка передбачає, що срібні боліди цього року зможуть на постійній основі боротися за місця на подіумі. Причому і німець, і англієць не лукавлячи говорять про те, що перемога в гонці є малоймовірною. Але така сама програма була і минулого року, та нічого з запланованого не вийшло.
В Бреклі першими серед лідерів припинили роботи по вдосконаленню техніки у 2011-му та сконцентрувалися на новому боліді. Запросивши Альдо Косту, Джеффа Вілліса та Боба Белла Росс Брон сподівається кардинально покращити ситуацію. В підсумку команда в перші дні тестів працювала з новими компаундами шин на старому шасі, в той час як шасі W03 заплановано дороблялося на базі. Дійсно машина вийшла несхожою на свою попередницю – збільшена колісна база, перероблена та заново скомпонована задня частина яскраво свідчить про те, що колектив провідних фахівців наполегливо працював. Новинкою команди, щоправда відомою усім ще з часу її тестування на практиці в Індії стала система W-duct, яка спрямовує потік повітря з носу боліда на переднє антикрило, що має додатково притискати передню частину боліду. Сказати точно яку перевагу в часі дає ця система дуже непросто, але за лаштунками паддоку є інформація, що інші команди замислились над створенням аналогічної системи.
Результати під час заїздів у Барселоні вселяють обережний оптимізм у серця шанувальників німецького дуету пілотів. Чому обережний – тому що машина на довгій серії кіл швидка, але так само дуже швидко зношує шини і якщо в команді за час, що лишався до старту сезону нічого не придумали, Ніко та Міхаелю буде вкрай складно боротися за подіуми не тільки з Red Bull, McLaren, а й з Lotus. Хоча на думку видання Auto Motor und Sport саме машини німецької команди мали на тестах найкращий гоночний темп.
2012-й може стати останнім роком присутності Шумахера в ранзі пілота, але про своє майбутнє німець наразі воліє не говорити, а концентрується на роботі з машиною. В будь-якому разі цьогорічний Mercedes має усі шанси періодично плутати карти лідерам, а не так як це було в році минулому.
Scuderia Ferrari
Після дуже невдалого минулого року і проведення кадрових чисток Скудерія зібралася у новий похід за титулами. Для цього повністю змінили концепцію машини, переробили багато вузлів, іншими словами – дійсно застосували агресивний підхід при проектуванні боліду. От тільки на тестах Фернандо з Феліпе тільки тим і займалися, що шукали та вивчали можливості нової F2012. Коли команда використовує спеціальну фарбу на 11-й з 12-ти тестових днів, це говорить саме за себе – Ferrari зробили машину, можливості якої колектив так і не вивчив повною мірою. Звісно можна пригадати як минулого року в аналогічній ситуації опинився McLaren, який уже в Австралії боровся з Red Bull в гонці. Але віри у те що Пет Фрай з компанією зможуть швидко знайти і вирішити проблеми до старту в Мельбурні приблизно стільки ж скільки у Барселони шансів виграти цьогорічну Прімеру.
Наразі в команді навіть не заперечують того, що на подіум розраховувати їм зарано, але й нагадують про те що доля титулів вирішується наприкінці сезону, а не у перших гонках. Досвід же 2009-го або навіть 1998-го в Маранелло бачити не бажають. Зрозумілим є одне – Ferrari є однією з команд, яка спроможна протягом сезону кардинально покращити машину й повернутися у боротьбу за титули, зрештою саме так було два роки тому.
Інша тема, яка заслуговує не меншою уваги – це звісно Феліпе Масса та його місце в команді. Берні Екклстоун в одному зі своїх останніх інтерв’ю сказав, що бразилець насправді швидкий, але йому просто не щастить. Там же англієць сказав, що якби не травма, то напарником Алонсо уже був би Кубіца. З отаких протиріч й складається враження про роботу Феліпе за останній рік і його майбутнє, та цього разу для нього все буде інакше. Сезон 2012 для Масси буде боротьбою за власне місце під сонцем у Маранелло, і якщо бразилець зможе повернутися на свій колишній рівень (до аварії в Угорщині-2009), то статус-кво збережеться ще мінімум на рік, якщо ж ні – в червоний моторхоум завжди приходять менеджери з прекрасними резюме своїх підопічних і немає сумнівів, що в команді їх ретельно вивчатимуть для заміни Феліпе.
Vodafone McLaren Mercedes
Рік тому ситуація в Уокінгу була недалекою від паніки – машина їхала повільно і нерідко з нею виникали проблеми, але завдяки відміні Гран прі Бахрейна команда отримала зайвий час і спромоглася на фантастичні зміни. На цей раз все інакше – машина стабільно швидка, проблеми хоч і були (гідравліка і KERS відмовляли), але на тестах без проблем не буває, а якщо й буває, то це погана ознака, бо досвід говорить, що тоді проблеми починають проявлятися в гоночних умовах, пілоти ж підходять до старту сезону в бойовому настрої та у всеозброєнні.
МР4-27 можна хоч зараз давати приз глядацьких симпатій як найкрасивішій машині – британці спромоглися зробити її швидкою та без сходинки на носі одночасно. Під час тестів у Хересі та Барселоні пілоти не їздили з порожніми баками, а готували болід до боротьби в гонках, а не кваліфікаціях. Зі слів Хемілтона і Баттона можна зрозуміти, що в команді не сумніваються в тому, що швидкість на одному колі буде такою самою високою як і в гонках.
Все що залишилося зробити в боротьбі з чинними чемпіонами – це стабілізувати власні результати. Тут звісно мова йде про Льюіса. 27-річному британцю час взятися за голову і сконцентруватися на власній роботі, а не на дозвіллі, та й сам Хемілтон все це прекрасно розуміє й обіцяє, що в новий гоночний рік він вступатиме зовсім іншим, несхожим на себе зразка 2011-го. Зрештою для інтриги в чемпіонаті та його видовищності сильний та розумний Льюіс потрібен більше ніж розслаблений та зконцентрований на другорядних справах. Що ж до Дженсона, то він безперечно прагнутиме підтвердити свою перевагу над напарником, але зробити це буде непросто, бо рудобородий англієць все ж таки за чистою швидкістю повільніший, хоча відмінно компенсує все це власним гоночним інтелектом. Боротьба напарників по McLaren обіцяє бути ще однією цікавою інтригою майбутнього сезону.
Red Bull Racing
Статус команди, її попередні результати та присутність Едріана Ньюї в якості технічного директора примушують ставити питання про те, чи зможе Феттель стати третім пілотом після Хуана-Мануеля Фанхіо та Міхаеля Шумахера, який виграє три титули поспіль? Так само хочеться дізнатися й про те чи зможе Марк Веббер нав’язати боротьбу німцю так як це було 2010-го, а отже чи знайшов австралієць ключі до нових шин Pirelli? І наостанок – для чого зроблено дірку у сходинці на носі боліду – це аналогічне рішення W-duct від Mercedes чи щось інше?
Міжсезоння в команді з Мілтон Кінс пройшло навдивовижу тихо, спокійно та гладенько. RB8 стала логічним еволюційним продовженням своїх чемпіонських попередників, темп машини на тестах в Іспанії нічого поганого не обіцяє (навіть попри проблеми в останній день заїздів), отже все що команді слід робити – працювати над власним удосконаленням і не припускатися помилок.
Певну проблему для австрійського колективу може стати перепрограмування стандартного блоку управління двигуном ECU для всіх команд, яке FIA збирається зробити в Альберт-парку, щоб завадити можливим відхиленням від заборони на використання відпрацьованих газів при відпущеному акселераторі. За неофіційною інформацією в Renault і Mercedes знайшли можливість обійти таку заборону й частково повернутися до «видувних» дифузорів, але з огляду на те, що надійність двигуна при цьому може постраждати в Mercedes розкрили карти перед федерацією щоб остання заборонила це для всіх.
Зрештою в команді нічого принципово не змінилося, навіть питання стосовно майбутнього Веббера залишається таким самим як і рік тому, коли австралієць продовжив контракт на рік і так само воно може вирішитись в середині сезону, особливо якщо Вернь і Рікьярдо не будуть демонструвати результати гідні того, щоб перевести їх на місце Марка. Щодо Себастіана, то лишається сподіватися, що його усмішку та вказівний палець ми будемо бачити рівно стільки, щоб це убивало інтригу в чемпіонаті.
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Александр Зубков переберется в Турцию
Расс считает, что Александр выиграл девять раундов
Показувати мило значно прибутковіше...
Наразі ніхто з Укр. телеканалів нічого показувати не буде.
dima.2580 — 12.03.2012 20:26 - не тупи, этих каналов нет ни у кого.
Кацапище бронелобое не балдей.
А трансляции меня как-то не волнуют. Всё-равно телевизора нет.
На всякий случай
Мне кажется что не будут нам показывать Ф1.Может как в том году с 4-5гп
И хочется видеть все гонки на укр. ТВ (не важно на каком канале)