Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 15 апреля 2011, 10:52
5852
18

Формула-1. Гран-При Китая. Анонс

Sport.ua в рамках талант-конкурса проводит анонс Гран-При Китая Формулы-1

| Обновлено 15 апреля 2011, 10:52
5852
18
Формула-1. Гран-При Китая. Анонс

Починаючи з 2004 року, коли Формула 1 вперше завітала до Китаю, гонки поблизу Шанхая виходили достоту цікавими – і «дощові», і «сухі».

Конфігурація траси передбачає, що команди будуть налаштовувати шасі на середній рівень притискної сили, оскільки тут є дві довгі прямі, хоча коло значною мірою складається зі звивистих та технічних ділянок. Тому від традиційного компромісу між швидкістю на прямих та зчепленням в повільних поворотах команди не повинні відмовитися. Перед командами стоятиме складне завдання – слід знайти правильні налаштування, які допоможуть гонщикам берегти шини і водночас максимально ефективно їх використовувати.

Саме шини Pirelli все ще залишаються головним Х-Фактором гонок, хоча тип покришок буде той самий що й в Австралії та Малайзії – Hard і Soft. Голова гоночного підрозділу компанії Pirelli Пол Хембрі прокоментував ситуацію так:

– Нас очікує прохолодна погода і не надто абразивне покриття, так що особливих хвилювань немає, та й навантаження на шини буде середнім.

У свою чергу Міхаель Шумахер про шини відгукнувся наступним чином: «В Шанхаї всі продовжать вивчення шин Pirelli. Поки ми бачили, що тактика гонки відіграє важливу роль, як і уміння берегти гуму – я не сумніваюсь, що в Китаї буде так само. З погляду зношування шин траса в Шанхаї пробачає трохи більше ніж Сепанг – температура тут нижче, а покриття більш гладке. В цілому гума Pirelli справляє гарне враження, а найскладніше – навчитися підтримувати її параметри всередині зони оптимальних значень».

При цьому варто звернути увагу на те, що жорсткі гальмування зношують передні шини, а це призводить до недостатньої поворотності, що може спричинити серйозні проблеми у зв’язках 1-2-3-4 поворотів та 11-12 після яких іде профільований 13-й поворот, який виводить гонщиків на найдовшу пряму траси. Саме виходи з 13-го та останнього 16-го повороту є напрочуд важливим в плані швидкості на обох прямих – підібравшись впритул до опонента та опинившись в його повітряному мішку, можна буде проводити атаку в шпильці 14-го повороту або наприкінці прямої старт-фініш у зв’язці 1-2 віражів.

Також традиційним місцем для обгонів є 6-й поворот. Тому можливостей для обгону у гонщиків має бути достатньо, особливо якщо справно працюватимуть КЕРС та регульоване заднє крило, використовувати яке в шанхайській гонці можна буде на найдовшій прямій, а не на прямій старт-фініш, як це було дозволено в Австралії та Малайзії.

Прогноз погоди поки що передбачає імовірність дощу в п’ятницю та суботу на рівні 40%-30% під час практик та кваліфікації, але сонце в неділю по обіді (вірогідність дощу – 10%), таким чином нас очікуватиме гонка з, імовірно, тактикою двох піт-стопів, щоправда Пол Хембрі радить не квапитися з висновками, а дочекатися результатів п’ятничних практик, під час яких картина буде більш зрозумілою.

Відсутність перерви між гонками в Малайзії та Китаї також вплине на те, що серйозну технічну модернізацію болідів команди, швидше всього, не зроблять, хоча, консультант Red Bull з автоспорту, Хельмут Марко сказав, що команда планує представити одну новинку, але не сказав яку саме.

В цьому контексті на перше місце виходить робота команд над помилками в Сепангу та усунення технічних проблем, які переслідували команди. Цілком зрозумілим є той факт, що наявність КЕРС в Шанхаї з його двома довгими прямими є неодмінною умовою досягнення високих результатів, а це справжній головний біль для Red Bull. Команда свідомо відмовилася від системи в Австралії через її ненадійність, яка все-таки проявилася в Малайзії, де КЕРС відмовив у Марка Веббера ще до старту гонки, а Себастьян Феттель на середині дистанції отримав від команди вказівку не використовувати систему.

Також із технічними проблемами, пов’язаними з відмовою заднього регульованого крила на боліді Фернандо Алонсо, зіткнулися інженери Ferrari. Крім того, керівництво команди на чолі зі Стефано Доменікалі, Альдо Костою та Петом Фрайем з Малайзії направилося в Китай транзитом через  Маранелло, щоб проконтролювати та поквапити роботи з модернізації машини, відтак, малоймовірним, але невиключеним є можливість застосування технічних новинок вже в Шанхаї, тобто раніше запланованого.

Абсолютно нове шасі Sauber отримає Серхіо Перес, болід якого в Сепангу дуже сильно постраждав після попадання в нього баласту вагою близько 6 кг з машини Toro Rosso.

З погляду статистики цікавою особливістю траси є те, що з 2004 року, відколи відбулася перша гонка в Китаї, жоден гонщик поки що не зміг виграти більше одного разу. Попередніми переможцями гонки були: Баррікелло, Алонсо, М.Шумахер, Ряйкконен, Хемілтон, Феттель та Баттон.

Серед команд найбільше перемог у Ferrari – 3, далі McLaren – 2, Renault та Red Bull Racing – по 1. Також примітним є той факт, що для Міхаеля Шумахера перемога в 2006 році стала дотепер останньою в кар’єрі – 91-ю. Семиразовий чемпіон є автором найшвидшого кола гонки - 1:32.238 – встановленого на дебютному Гран-Прі, коли на болідах стояли потужніші двигуни V10. Звісно цього разу існує велика імовірність того, що на верхівку подіуму встане пілот, який це вже робив, але сучасна Формула 1 повна сюрпризів і 8-й переможець також може з’явитися хай навіть і несподівано.

Враховуючи фактор шин Pirelli, можливого дощу (особливо в суботу) та досі не до кінця подоланими технічними несправностями серед топ-команд, варто очікувати на цікаву гонку найближчої неділі.

Hassassin

Опрос

Голосов 107
Оцените материал Hassassin!

1 балл

12 голосов 11.21 %

2 балла

5 голосов 4.67 %

3 балла

5 голосов 4.67 %

4 балла

25 голосов 23.36 %

5 баллов

60 голосов 56.07 %

В опросах могут участвовать только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 18
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
commanddotcom1
Чуть не сломал мозг пока дочитал.
Просьба: не размещайте такие мелкие фотографии таких крупных объектов. В Google Earth видно лучше. А мне картинки мешают текст читать.
kotochek
Посмотрел Малайзию по Sport1 HD - впечатляюще. Сравнимо только с увиденным вживую. Не дождусь - уже бы скорее утро, а там квала ;)
Hassassin
Квала о 9-00.
Toxabios777
Народ а во сколько завтра квалификация?
mocca76
Фотки в статье какие ностальгические...
coma_ndante
ловите на спутнике россия2 и будет вам сщастие)
alutsk
Hassassin тебе на удав надо атчоты засылать, там это актуальная тема последнее время, а то у всех времени не хватает и ессесна на русском, на какляцком не канает...
кста, поэтому и не читал и поставил кол
CubiQ
В 10 утра по Киеву ;)
vivask
во сколько гонка?
oleanjei
Если есть спутниковое ТВ без абонплаты то можно посмотреть на спутнике хотбёрд на канале RTL правда на нимецком и с большим количеством рекламы.
CubiQ
А, тогда извиняюсь.
Про практики даже слова нету А во второй очень интересные результаты.
Hassassin
Текст був готовий та надісланий в редакцію в середу вночі, про шасі Петрова на той час інформації не було. Ви ж маєте розуміти, що редактори не одразу і не автоматично розміщують матеріал.
CubiQ
И, кстати, Петров тоже будет на другом шасси ездить, его ещё не починили.
CubiQ
Никто не купил лицензию, вот и вся информация.
hybrid
5. інформативно, вміру аналітично і цікаво.
vuyko47
Прошу прощения, конечно же Дмитрий.
olegusha (Київ)
К1 более выгодно показывать модные приговоры, вечерние кварталы не первой свежести, короче всякую ТРЕБУХУ....
Смотрю ОНЛАЙН либо в записи..... Другого выбора нет...
Спасибо нашим жадным телевизионщикам......
b1ff
Показывать будут?