Картингова зима в Україні
Перегони по снігу стають все більш популярнішими
Вже багато років поспіль в Україні інтенсивно розвивається зимовий картинг. З кожним новим сезоном все більше професійних карт-клубів, прокатних центрів та картингових гуртків науково-технічної творчості долучаються до такої сезонної активності.
Переваг у такого виду активного дозвілля дійсно вдосталь. По-перше, сама підготовка картів до зимових гонок є елементом технічного розвитку та вдосконалення інженерних навичок вихованців картингових осередків, оскільки для цього різновиду картингу необхідно готувати окрему техніку, яка повністю відрізняється від традиційного типу машин. І тут, дійсно, є ціле поле для технічних експериментів, завдяки існуванню якому ми кожного року маємо змогу спостерігати за появою все цікавіших витворів технічно-картингового мистецтва. В цьому напрямку, на думку UkrKarting, першість впевнено займає професійний карт клуб з Кам’янсього OSA Kart Racing, інженерний геній та працьовитість спортсменів якого створили спочатку двомісний зимовий карт, а в цьому році – карт з незвично великими колесами.
В одному випадку пасажири гоночного зимового карту, на якому було встановлено двигун потужністю більше 50 к/сил, мають змогу відчути всю красу картингу як такого та ще й у зимових умовах, добре, що ручки для тримання пасажирів зробили достатньо міцними. А в другому – спостерігачі такої чудо-техніки довго сперечатися про те, що ж це взагалі таке та й вдосталь повеселитися від того, як з під величезних колес чудо-карта розлітаються кучугури снігу.
До речі, саме використавши такі великі колеса для зимового карту, інженери вирішили ще одне питання – а саме необхідність відкидання снігу і прочищення доріжки для гонок, оскільки в даному випадку ніякі кучугури їм вже не зможуть завадити ганяти по снігу.
Питання розчищення снігу та підготовки зимової траси для картингу дійсно стоїть достатньо гостро у картингістів і різні клуби вирішують його по різному. І тут також проявляється картингова технічна творчість. Наприклад, в Чернігові придумали зробили спеціальний ківш, який приєднали як до карту, так навіть, і до мотоциклу, керуючи якими, пілоти і розчищають собі все нові конфігурації трас.
Переваги зимового картингу на цьому лише починаються. Наприклад, для професійних спортсменів-пілотів найважливішою такою перевагою є досвід пілотування карту на льоду в умовах і стані траси, що постійно змінюється і на кожному черговому колі тієї ж самої конфігурації траси необхідно шукати нові точки взаємодії з нею. Пілоту, як ніколи, необхідно бути сконцентрованим і обережним, щоби не опинитися в заметі, і в той же час шукати максимально швидкі траєкторії, щоби мати змогу наздогнати суперників і фінішувати першим. Ці умови на 100 відсотків відповідають, а то й навіть є ще більш складними, тим, що виникають під час проведення традиційних картингових гонок в дощ, коли траса може бути як повністю у воді, так і частково, особливо в стані підсихання на різних її відрізках. Тоді, навіть непрофесійним картинговим оком, очевидно видною є різниця між пілотами, які взимку проводили інтенсивні тренування на складних, вкритих льодом трасах, та тими, у кого такого досвіду не багато, або він взагалі відсутній. Приклад одного з відомих пілотів - Янніса Андроса в цьому випадку, мабуть, є показовим.
Та й взагалі, зимовий картинг – це просто величезна маса відверто позитивних емоцій, як для спортсменів та любителів, так і для глядачів із вболівальниками. Заряд бадьорості, гарного настрою та незабутніх спогадів гарантовано! В цьому сезоні зимовим картингом вже встигли насолодитися картингісти Києва, Чернігова, Мени, Козельщини, Луцьку, Кам’янського, Тернополя, Чернівців тощо.
Зима для картингістів, мабуть, як і все інше – особлива!
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
У Макса Ферстаппена будет новый напарник
Энтони насчитал победу Александра 115:114