Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 22 июля 2016, 13:02
2708
0

Борьба на два фронта

Анонс Гран При Венгрии Формулы 1 на Sport.ua

| Обновлено 22 июля 2016, 13:02
2708
0
Борьба на два фронта
Після етапу і тестів у Сільверстоуні, що відбулися минулого тижня, Формула 1 повертається на гоночну трасу аби подвійним уїк-ендом завершити найбільш інтенсивний відрізок цьогорічного чемпіонату. І першою з цих зупинок став Хунгароринг, розташований поблизу Будапешта. Звісно однією з головних новин останніх днів став продаж Заубер групі швейцарських інвесторів, що дозволить врятувати команду. А за сприятливої ситуації навіть дасть новий поштовх до її розвитку. Що ж стосується майбутнього Гран Прі, то тут на перший план однозначно виходить подвійна боротьба Мерседес і Ред Булл. Подвійна, бо по-перше, жорсткою будуть змагання між напарниками, а по-друге, все свідчить про те, що колектив Крістіана Хорнера в Угорщині зможе дати серйозний бій головним фаворитам чемпіонату.
 
Упевненість у силах «енергетиків» стоїть на трьох китах: більшість поворотів проходиться в середньо-швидкому діапазоні, що вимагає відмінної аеродинаміки машини, гарного механічного зчеплення з трасою та ефективної силової установки під час розгонів – з цим усім у Ред Булл немає не тільки проблем, а й наявна деяка перевага. Крім того максимальна потужність моторів тут має найменше значення серед усіх стаціонарних автодромів чемпіонату, отже одного з козирів Мерседес не дорахується. Крім того, як би дивно це не звучало, проте за період власного домінування «срібні стріли» в Угорщині не перемагали: у 2014-му тріумфував Ріккардо, а минулого року – Феттель.
 

 
Головною особливістю траси є її «повільна» конфігурація, що змушує налаштовувати машини на високий рівень притискної сили, наявність лише однієї довгої прямої, проблемами з обгонами та напрочуд важливим значенням стартової позиції. В цьому угорський етап багато чим нагадує Іспанію та Монако. Крім того, повільна й технічна траса ставить високі вимоги до фізичних кондицій пілотів, які постійно завантажені як не розгонами, так гальмуванням і проходженням віражів траси, а мінімальний перепочинок тут можливий виключно на головній прямій. Ефективність охолодження гальм є великою проблемою на Хунгароринзі, адже тут часто доводиться гальмувати, а система просто не встигає нормально охолонути. Зрештою хоч обганяти без DRS тут непросто, але можливо, про що свідчать обгони з минулого:
 

 
Ще одним серйозним викликом з яким зіткнуться всі команди – це відсутність інформації про стан і характеристики нового покриття на трасі. Асфальт на Хунгароринзі поклали новий причому по всій довжині кільця і навіть на піт-лейн. Наскільки це може вплинути на результати команд ми вже бачили на прикладі Ред Булл Ринга, де цього року етап відбувся також на новому асфальті, тож очевидно, що в Угорщині перші дві практики стануть визначальними для розуміння актуальних характеристик траси і того, як і на яких саме шинах треба буде зосередити увагу.

 
Піреллі до Угорщини привезла свою «середню» комбінацію сліків – Medium, Soft та SuperSoft. Традиційно для цьогорічного чемпіонату саме м’які комплекти стали найбільш затребуваними серед команд:

Пілот

Команда

Medium

Soft

SuperSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

1

4

8

6

Н. Росберг

Мерседес

1

4

8

5

С. Феттель

Феррарі

1

3

9

7

К. Ряйкконен

Феррарі

1

3

9

77

В. Боттас

Вільямс

1

5

7

19

Ф. Масса

Вільямс

1

5

7

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

1

5

7

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

1

5

7

20

К. Магнуссен

Рено

1

5

7

30

Д. Палмер

Рено

1

5

7

27

Н. Хюлькенберг

Форс Індія

2

4

7

11

С. Перес

Форс Індія

2

4

7

26

Д. Квят

Торо Россо

1

5

7

55

К. Сайнс

Торо Россо

1

5

7

14

Ф. Алонсо

Макларен

1

5

7

22

Д. Баттон

Макларен

1

5

7

9

М. Ерікссон

Заубер

1

4

8

12

Ф. Наср

Заубер

1

4

8

94

П. Верляйн

Мейнор

1

5

7

88

Р. Хар’янто

Мейнор

1

5

7

8

Р. Грожан

Хаас

1

4

8

21

Е. Гутьєррес

Хаас

2

3

8


З вибору пілотів стає зрозуміло, що комплект Medium лежатиме до неділі й зовсім не факт, що його бодай хтось буде використовувати протягом гонки. «Етап на Хунгарорингу, на одній з найповільніших трас з великою кількістю технічних поворотів – це серйозне випробування для пілотів, машин і ґуми. На трасі немає відрізків, крім прямої вздовж боксів, де можна було б перепочити. Одним з ключових аспектів буде погода, бо в липні в Будапешті може бути неймовірно спекотно, що суттєво вплине на теплову деградацію шин. Аби забезпечити оптимальний баланс між ефективністю та зношуванням, ми обрали досить м’які типи сліків, які забезпечать гарне зчеплення в поворотах, але вони ж достоту жорсткі, щоб протистояти спекотній погоді й особливостям конфігурації. Оскільки тут обганяти завжди було непросто, то багато чого вирішить стратегія використання шин на дистанції», - сказав керівник Піреллі Моторспорт Пол Хембрі. Дійсно, шинна тактика може стати головним фактором у боротьбі за перемогу, і варто розраховувати, що піт-стопів у гонці буде два або три. І зовсім не факт, що менша кількість зупинок дасть в результаті перевагу, хоча для команд, чиї шасі акуратно працюють з ґумою, варіант двох піт-стопів наразі виглядає краще.

 
Прогноз погоди протягом тижня кілька разів змінювався: то дощ із грозами очікували в неділю, то його «переносили» на суботу. Наразі ж останні метео-зведення обіцяють опади в районі другої практики сьогодні та суху сонячну погоду на час кваліфікації та гонки. При цьому традиційна для угорського етапу спека нікуди не дінеться – повітря протягом уїк-енду прогріється від +29С у п’ятницю до +31С у неділю. Як бачимо погода може втрутитися якщо не у перебіг гонки, то можливо на підготовку до неї.
 
Хоча у букмекерів фаворити Гран Прі залишилися тими самими (тим паче, що Льюіс тут перемагав 4 рази), але на другому плані відбулася зміна на користь Ред Булл. Коефіцієнти на поул: Хемілтон – 1,91; Росберг – 3,50; Ріккардо та Ферстаппен – по 6,00 і Феттель – 23,00. На тріумф у гонці: Хемілтон – 2,20; Росберг – 4,50; Ріккардо – 5,00; Ферстаппен – 5,50; Феттель – 19,00 і Ряйкконен – 51,00.

 
Варто пам’ятати і про можливі штрафні санкції, які в Угорщині завжди обходяться дорожче, ніж на більшості інших етапів. Росберг завершив гонку в Сільверстоуні з пошкодженою коробкою передач, тож якщо команда змушена буде її замінити, то німець автоматично втратить п’ять позицій на старті. Попри оптимістичні очікування в стані Мерседес, гірший сценарій виглядає досить реалістичним. Та найголовнішою безумовно стане боротьба «срібних стріл» за титул, тим більше, що нині їх відділяє лише одне очко в особистому заліку. Та для традиційно не найцікавішої в сезоні угорської гонки було б звісно вкрай добре якби у їх боротьбу змогли втрутитися гонщики Ред Булл, а можливо навіть і Феррарі, яка останнім часом переживає спад.
 
Якими б не були попередні розклади й очікування, але тільки вдень у неділю побачимо хто таки зумів підібрати правильні ключі до непростої угорської траси.
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран-прі Угорщини, Хунгароринг, 22-24 липня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,381 км

70

306,630  км

кваліфікація: 1’18.773  (2010, Себастіан Феттель)

гонка: 1’19.071 (2004, Міхаель Шумахер)

Перша практика 11:00 – п’ятниця 22 липня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 22 липня

Третя практика 12:00 – субота 23 липня

Кваліфікація 15:00 – субота 23 липня

Гонка 15:00 – неділя 24 липня

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.