Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

06 апреля 2014, 18:00
Формула 1
Гран-при Бахрейна 2014. Гонка
Гонка завершена
Формула 1
| Обновлено 06 апреля 2014, 22:40
5284
22

Гран При Бахрейна: и снова Хэмилтон!

В эпичной битве напарников верх одерживает Льюис, Нико довольствуется вторым местом

| Обновлено 06 апреля 2014, 22:40
5284
22
Гран При Бахрейна: и снова Хэмилтон!
Фактична відсутність перерви між етапами в Малайзії та Бахрейні одразу недвозначно говорила про те, що суттєвих змін у розстановці сил в пелотоні годі чекати. В підсумку так і сталося, але нюанси усе виправили.
 
Суха погода дозволила пілотам вперше в сезоні з’ясувати найшвидшу машину і гонщика без випадковостей дощового фактору. Більш ніж очікувано за таких комфортних для пілотів умов перший ряд стартового поля окупували представники Mercedes, але якщо попередні два рази поул діставався Хемілтону, то цього разу суботня перемога залишилася за Росбергом. Неприємний сюрприз для себе, команди та й власних уболівальників підніс чинний чемпіон – Феттель уже вдруге за три етапи не пробився до Q3, хоча слід одразу зауважити про те, що в останній сегмент кваліфікації пройшли семеро з восьми пілотів, чиї машини мають мотор Mercedes, в той час як на долю Ferrari припали пілоти заводської команди, а від Renault був один Ріккардо. От тільки радість австралійця була із сумним присмаком, адже він в будь-якому разі стартувати мав на десять позицій нижче – саме такою жорстокою є ціна помилки механіка, який не закріплює колесо на машині. Також відсунутим назад, але на п’ять позицій змушений був стартувати Адріан Сутіл. Своє покарання німець отримав безпосередньо після кваліфікації за безглуздий «наїзд» на Грожана у зв’язці 13-14-го поворотів на колі повернення після Q1. Таким чином Адріан вирішив продемонструвати Ромену своє обурення за затримку під час швидкого кола. От тільки стюарди затримки з боку Грожана не побачили, а дії німця оцінили штрафом.
 
Серед комплектів шин на гонку в Сахірі Pirelli привезла пару Medium – Soft, що одразу обіцяло певну стратегічну інтригу, бо м’яка гума була значно швидшою, але і такою ж менш витривалою порівняно з середнім типом. Проте команди все одно надавали перевагу роботі з більш м’якою гумою. Шинники рекомендували командам тактику трьох піт-стопів, але у непоганий варіант з двома зупинками також говорили. В підсумку на старт гонки лише Феттель і Сутіл вийшли взутими у комплект більш жорстких шин, решта пілотів обрали Soft.
 
Як не дивно, але старт гонки вийшов напрочуд захоплюючим практично на кожній ділянці траси та в боротьбі за позиції і на чолі пелотону, і в середині, і наприкінці. Росбергу захистити свою позицію від атаки Хемілтона не вдалося – непарна стартова сторона була на зовнішній траєкторії траси чим і скористався британець, пірнувши на внутрішній радіус та захистивши свою позицію згодом.
 
Кулею прошив суперників Масса, піднявшись з 7-го одразу на 3-тє місце. Ряйкконен знову «знайшов» контакт з Магнуссеном, що спричинило відкат фіна на читири позиції вниз, тим часом Алонсо за рахунок цього зумів одну відіграти. Заднє праве колесо після активної боротьби за позиції спустило у Верня і француз змушений був плестися на піт-лейн.
 
Пілоти Mercedes одразу дали зрозуміти решті колег, що варіантів посперечатися за перше-друге місце сьогодні не передбачено. Після п’ятого кола Масса відставав від Хемілтона на 5 секунд, а після десятого – вже на 12 сек. В той самий час Росберг їхав у темпі напарника й тримався на відстані 1,2-1,5 сек. не даючи змоги Льюісу розслабитися ні на мить.
 
Коли на третьому колі гонки дозволили використовувати DRS кількість боротьби та обгонів стрімко пішла вгору. Так Хюлькенберг переказав Скудерії вітання, обігнавши Алонсо, після чого протягом певного часу досить щільною групою по трасі їхали Алонсо – Ряйкконен – Феттель. С цей час добре було видно наскільки краще RB10 справляється з поворотами і водночас як тяжко мотору Renault на прямих гнатися за Ferrari.

 
На 10-му витку дистанції у Боттаса настільки стерлася гума, що фін нічого не зміг протиставити спочатку Баттону, а потім і Хюлькенбергу, пропустивши обох, після чого поїхав за новими шинами. А через два кола в боротьбі за право бути кращим з-поміж інших сталася зміна «лідера» – це Серхіо Перес обігнав Массу і вийшов на третє місце в гонці.
 
Поступово пілоти почали їхати в бокси за новими шинами, але активна боротьба продовжувалася між тими, хто все ще залишався на добряче поношеній гумі. Зокрема Б’янкі так захопився протистоянням з Сутілом, що Sauber Адріана контактної боротьби не витримав, а стюарди пілота Marussia «винагородили» проїздом по піт-лейн.
 
Кімі Ряйкконен весь перший відрізок гонки тим і займався, що шукав оптимальні точки гальмування, пускав дим з-під передніх коліс та не залишав Феттелю можливостей себе обігнати. Дивитися за протистоянням пілотів Ferrari з лідером Red Bull було цікаво, хоча все і було досить передбачувано. А далі почалося найцікавіше: Себастіан, здихавшись дует зі Скудерії (Кімі з Фернандо поїхали в бокси) почув по радіо, що він повільніший за напарника і повинен пропустити Ріккардо, що Феттель і зробив, а потім також поїхав на піт-стоп.
 
Лідери гонки залишалися єдиними пілотами на чолі пелотону, хто продовжував накручувати кола без візиту до механіків і саме за пару кіл до їх піт-стопів почалося найвеселіше – Росберг пішов в атаку! На 18-му колі скориставшись DRS Ніко вийшов вперед, проте на кілька миттєвостей, бо Льюіс, перехрестивши траєкторії машин пішов у контрнаступ і повернув собі лідерство. На наступному колі змагання за першість в команді продовжилося і Росберг знову опинився попереду, але знову ненадовго. Гарячі розбірки напарників припинилися через те, що британець поїхав на піт-стоп, де отримав ще один комплект м’яких шин. Ніко пробув на трасі ще два кола і отримав Medium – шинна боротьба напарників обіцяла розгорітися з новою силою ближче до кінця гонки, адже після перших зупинок Льюіс почав привозити напарнику по секунді з невеликим на кожному колі, та навіть такий відрив став неприємним сюрпризом для гоночного інженера британця, бо команда розраховувала, що в гонці різниця буде більш суттєвою.
 
Тим часом в першій десятці пілоти їхали командно: Хемілтон-Росберг, Боттас-Масса, Хюлбкенберг-Перес, і тільки між машинами Ferrari зумів вклинитися Баттон. Феттель усе так само намагався пройти Ряйкконена і на 25-му колі наполегливість німця було винагороджено. В змаганні за третє місце ініціатива перейшла до Williams – Боттаса пресингував Масса, якого дуже швидко наздогнав дует гонщиків з Force India. Фін оперативно звернув в бокси, залишивши Феліпе боротися з Пересом і Хюлькенбергом, але боротьби особливо не вийшло – бразилець капітулював і також поїхав міняти шини.
 
Все виглядало в гонці динамічно цікаво, але без якоїсь надзвичайної гостроти. Проте коли в пелотоні є Пастор Мальдонадо буде видовищно! На власній шкірі сьогодні в цьому переконався Естебан Гутьєррес, який спокійно їхав трасою і під’їжджав до першого повороту саме тоді, коли з боксів виринула чорно-золота машина венесуельця. Достеменно не відомо чи кричав Мальдонадо Гутьєрресу «у мене не проскочиш», але сальто в повітрі з повним розворотом довкола осі Sauber мексиканця зробив після чого завмер на узбіччі. Естебан до тями приходив поступово, але самостійно зумів вибратися з понівеченої машини. А Мальдонадо спокійно поїхав далі – ну з ким не буває, їй-Богу.
 
Такі фокуси Пастора змусили дирекцію гонки випустити машину безпеки, яка проковтнула весь гандикап Хемілтона. Тим гіршою для британця виглядала ситуація ще й тому, що після своїх піт-стопів британець їхав на Medium, а німець на Soft. Стратегічна перевага однозначно перейшла на бік Росберга, якому треба було акуратно використати перевагу більш м’якої гуми на завершальному відрізку гонки, який після рестарту складався з 11 кіл.

 
Ніко пішов в атаку одразу ж – Льюіс її відбив. В цей час Падді Лоу обох пілотів настійно попередив про необхідність доїхати до фінішу обома машинами, при цьому жодних вказівок щодо можливості чи неможливості боротьби він не давав. Пілоти були вільні у праві боротися один з одним за перемогу, але повинні були це робити з максимально холодною головою, аби таки привезти другий переможний дубль за два тижні.
 
Найцікавіше, що змагаючись один з одним пілоти Mercedes після рестарту знову дуже швидко від’їхали від решти пелотону на вкрай безпечну відстань, залишивши представників Force India, McLaren, Red Bull та Williams поборотися за останню сходинку на подіумі. Проте Баттон швидко з боротьби вибув пропустивши спочатку дует «енергетиків», потім обох пілотів Williams, а згодом і Скудерії. Проблеми з машиною зрештою змусили Дженсона зупинитися в боксах за два кола до фінішу.
 
А от в пелотоні інтрига жила до завершення гонки: відірвавшись від Переса на 11 секунд Росберг з Хемілтоном розпочали битву за перемогу та 25 очок в особистий залік. Ніко досить передбачувано пробував пройти Льюіса в першому повороті, але британець щоразу вдало схрещував траєкторії та у підсумку залишався попереду, хоча у 5-му повороті діяв постійно на грані фолу і тільки небажання Росберга влаштувати справжню штовханину на трасі не закінчилося зламаним крилом на машині №6 і потенційно проколотим колесом на №44.
 
В підсумку ні більш м’яка гума, ні можливість використовувати DRS так і не допомогла Росбергу схилити шальки терезів на свій бік. Хемілтон вдруге поспіль виграв гонку, для Mercedes цей тріумф став третім із трьох можливих у сезоні та другим подвійним. Росберг продовжує очолювати особистий залік, але якщо так і буде продовжувати марнувати свої шанси, то Льюіс вже в Іспанії зможе обійти напарника (звісно якщо вони продовжать штампувати переможні дублі).
 
Боротьбу за третє місце на подіумі виграв Серхіо Перес, подарувавши команді справжнє свято. Все ж таки Force India не частий гість на подіумі.
 
Нікі Лауда і Падді Лоу залишилися напрочуд задоволеними побаченим, сказавши, що гонки за нового регламенту не перестали бути цікавими та видовищними, похваливши при цьому своїх пілотів за витримку. Пастор Мальдонадо крім стоп-енд-го під час самої гонки на додачу отримав штраф у п’ять місць на старті в Китаї та 3 штрафні бали у власну скарбничку, а от Гутьєрреса попри відсутність ушкоджень все ж таки вирішили доправити до лікарні Манами.
 
У вівторок в Сахірі відбудуться тести, а наступний етап за два тижні прийматиме автодром Шанхая. Схоже, що і там буде на що подивитися!

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Гран Прі Бахрейну

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:38:42.743

2

2.

Н. Росберг

Mercedes

+ 1.085

2

3.

С. Перес

Force India

+ 24.067

2

4.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 24.489

2

5.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 28.654

2

6.

С. Феттель

Red Bull

+ 29.879

2

7.

Ф. Масса

Williams

+ 31.265

3

8.

В. Боттас

Williams

+ 31.876

3

9.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 32.595

3

10.

К. Ряйкконен

Ferrari

+ 33.462

3

11.

Д. Квят

Toro Rosso

+ 41.342

 

12.

Р. Грожан

Lotus

+ 43.143

 

13.

М. Чілтон

Marussia

+ 59.909

 

14.

П. Мальдонадо

Lotus

+ 1:02.803

 

15.

К. Кобаясі

Caterham

+ 1:27.900

 

16.

Ж. Б’янкі

Marussia

+ 1 коло

 

17.

Дж. Баттон

McLaren

+ 2 кола / не фінішував

2

Найшвидше коло гонки: Ніко Росберг, Mercedes – 1:37.020 (49-те коло)

Не фінішували:

К. Магнуссен

McLaren

40 коло

щеплення

Е. Гутьєррес

Sauber

39 коло

аварія

М. Еріксон

Caterham

33 коло

-

Ж.-Е. Вернь

Toro Rosso

18 коло

-

А. Сутіл

Sauber

17 коло

-

 

Особистий залік після 3-х етапів

1.

Н. Росберг

Mercedes AMG

61

2.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG

50

3.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

28

4.

Ф. Алонсо

Scuderia Ferrari

26

5.

Дж. Баттон

McLaren Mercedes

23

6.

С. Феттель

Red Bull Racing

23

7.

К. Магнуссен

McLaren Mercedes

20

8.

В. Боттас

Williams Martini Racing

18

9.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

16

10.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

12

11.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

12

12.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

7

13.

Ж.-Е. Вернь

Scuderia Toro Rosso

4

14.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

3

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG

Mercedes

111

2.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

44

3.

McLaren

Mercedes

43

4.

Red Bull Racing

Renault

35

5.

Scuderia Ferrari

Ferrari

33

6.

Williams Martini Racing

Mercedes

30

7.

Scuderia Toro Rosso

Renault

7

 

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 22
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
hybrid
"британець щоразу вдало схрещував траєкторії та у підсумку залишався попереду, хоча у 5-му повороті діяв постійно на грані фолу і тільки небажання Росберга влаштувати справжню штовханину на трасі не закінчилося зламаним крилом на машині №6 і потенційно проколотим колесом на №44."
----
а когось же просили акуратно доїхати... хемілтон хамло, 3 рази за гонку виштовхнув росберга. якшо вольф з ним не поговорить, то наступного разу вилетять обоє.
Hassassin
Повністю підтримую МН - звук гавно, але ми любимо Ф1 не тільки за звук, тож досить про це. Хоча я прекрасно розумію тих, хто на власні вуха чув роботу V10 - це було щось неймовірне!
Про зміну регламенту на двигуни було відомо ще 7 років тому. Тільки вдумайтеся - сім років! І не тільки Мерседес, а й Феррарі та Рено були в чемпіонаті тоді, залишалися весь цей час і готувалися до сезону 2014. Але французи з італійцями просрали свої шанси і начисто програли конкурентам з Бріксуорта, які збудували шикарний мотор. Чого тепер постійно про це згадувати, так омологацію всі пройшли, але і для Вірі-Шатійон, і для Маранелло є цілком легальні можливості з доробки їх силових агрегатів. Хай працюють і "досить скіглити".
МН
---
чувак
вони нікому не подобаються
але всі вже давно висловилися з цього приводу
а постійно нагадувати про це (тиснути на улюблений мозоль) розцінюється людьми вже як тролінг
того й бісяться
міняй платівку, бо скоро почнуть просто посилати)
Чудо Творожок
Просто ты болельщик НЕ МЕРСЕДЕСА и поэтому тебе, как и остальным болельщикам НЕ МЕРСЕДЕСА, хочеться за что-то зацепиться. ...Посмотри какая борьба в Мерсе была - это захватывало, причём внутри команды! ...К звуку привыкнешь...
ManUtd
Почему Алонсо после появления SC не поставил резину "софт"? Да, оставалось 16 кругов (хотя на "софте" проезжали в этой гонке и больше - Росберг (21), Хэмилтон (19), Риккардо (18), Баттон (17), Перес и Феттель (16))... но можно было бы и рискнуть - неужели в Феррари смирились болтаться в середняках... непонятно
Чудо Творожок
Только тебя!!! ...Ты школьник, и не видишь очевидных плюсов в изменениях регламента! ...Наоборот, бесят вот такие "умники" как ты!
Чудо Творожок
Только тебя!!! ...Ты школьник, и не видишь очевидных плюсов в изменениях регламента! ...Наоборот, бесят вот такие "умники" как ты!
CubiQ
И больше всего было приятно смотреть как Рикьярдо со своим каличным датчиком четырёхкратного урабатывал... Аж душа запела!
CubiQ
Купишь себе машину с турбиной, перестанет бесить...
А гонка и вправду шикарная. Никак не получалось посмотреть первые три гонки в онлайне, но эта первая, когда я не перематывал, потому что практически всегда был экшон. Особенно в конце, когда Баттона как шлюху все имели, как могли.
Тяжко быть болельщиком Макларена, когда даже сраная Форс Индия их урабатывает. А они ещё хотят Мерсов к Монако догнать...Я не представляю, чтобы делал РБ будь у них движок Мерса.
Опять вся надежда на следующий сезон и на движки Хонды. А там Вандорн начал ГП2 разваливать, как бы Магнуссена не убрали...
VLADLeoN
Ферры уже бесят критикуют правила.
Ничего не изменится.Стройте болид нормально, а не через ж***у.И не будете критиковать.
Вольфф был прав
VLADLeoN
Крутая гонка.Хем сегодня был крут!!!Да и Мерсы молодцы разрешили побороться.
Чеко тоже крут,наконецто возвращается к своей скорости.
А Феррари ПОЛНЫЙ ПРОВАЛ,ВЕДРО.Лука видел гонку надеюсь будут разбираться.
Думаю всеми возможными и невозможными силами нужно возвращать Р.Брауна.
Ден сегодня выглядел неплохо (на фоне "4х кратного").
mafiozi250
Не тебя одного!
Slik
Одного меня бесит это адское звучание новых движков? как газонокосилки