Ожиданиям вопреки
Неожиданно для многих Гран-При Бразилии был сухим, а долгожданную победу одержал Марк Уэббер
Гонка в Бразилії поставила крапку в сезоні, остаточно розставивши всіх учасників по місцях. Проте для багатьох уболівальників та учасників справжньою і деякою мірою неприємною несподіванкою стало те, що дощ, який рясно поливав вулиці Сан-Паулу, так і не дістався автодрому ні в суботу, ні під час самої гонки. Очікування дощу призвело до того, що частина пілотів ще у п’ятницю обрали відповідні передаточні числа в коробці передач, а в суботу збільшили кут атаки антикрил. Яким був би перебіг подій на мокрому асфальті ми можемо тепер тільки здогадуватися, а за сухої погоди несподіванок було не так і багато.
На завершальну гонку Pirelli привезла комбінацію шин Soft і Medium, а що найцікавіше – усі пілоти без винятку стартували на м’яких комплектах. Старт в Інтерлагосі пройшов дуже спокійно, що не часто можна побачити на цій трасі: жодного серйозного інциденту – контакту чи розвороту не сталося. Гонщики Red Bull утримали свої стартові позиції (хоча Марку Вебберу це було непросто) і поступово почали відриватися від переслідувачів. Алонсо зумів пройти на старті Хемілтона і десять кіл переслідував Баттона, поки не зламав оборону англійця на 11-му колі. Феліпе Масса виграв позицію у Росберга і опинився позаду Льюіса, що обіцяло додаткову інтригу з огляду на специфічні гоночні стосунки дуету цього сезону. Одне місце на старті програв Шумахер, що для німця зовсім нехарактерно, та вже за кілька кіл він повернув втрачене, обігнавши Пола ді Ресту.
Видовищний епізод гонки відбувся на 10-му витку дистанції, коли Бруно Сенна, не змирившись з тим, що Шумахер його вже обігнав у першому повороті, вирішив захищатися до кінця. В такій ситуації уникнути контакту було неможливо, а переднім крилом бразилець проколов задню ліву шину на Mercedes Міхаеля. Стюарти після аналізу інциденту покарали Бруно проїздом через піт-лейн, проте якщо за будь-який контакт карати пілотів, половина з них перестане ризикувати і боротися за позиції. П’ять років тому в аналогічній боротьбі Міхаель постраждав від Фізікелли – жодного покарання італієць тоді не отримав, бо нікому просто не могло спасти на думку, що за таке варто штрафувати пілотів.
Проблеми з коробкою передач стали лейтмотивом гонки, адже несправності в агрегаті заважали Бруно Сенні та Льюісу Хемілтону. Британець взагалі провів якусь невиразну гонку – спочатку він спостерігав за тим, як Алонсо пресингує напарника, потім намагався не відстати від Дженсона, зрештою внаслідок різних тактик опинився на відстані атаки позаду Масси. І от коли здавалося б неминучому бути – обгін або чергове зіткнення станеться, саме коробка передач на МР4-26 британця наказала довго жити. Разом зі сходом для Льюіса закінчився найгірший для британця сезон за п’ять років кар’єри пілота Формули 1.
Окремого доброго слова заслуговує Віталій Петров, який так само як і Сутіл досі немає підтвердженого контракту на наступний рік. Росіянин провів дуже надійну та стабільну гонку, в якій команда прийняла правильні тактичні рішення, які допомогли Віталію приїхати десятим і на відносно мажорній ноті завершити сезон, який він починав подіуму в Австралії.

Гран-прі Бразилії.
|
|
Пілот |
Команда |
Час |
Піт |
|
1. |
М. Веббер |
Red Bull |
1.32:17.434 |
3 |
|
2. |
С. Феттель |
Red Bull |
+ 16.983 |
3 |
|
3. |
Дж. Баттон |
McLaren |
+ 27.638 |
3 |
|
4. |
Ф. Алонсо |
Ferrari |
+ 35.048 |
3 |
|
5. |
Ф. Масса |
Ferrari |
+ 1:06.733 |
2 |
|
6. |
А. Сутіл |
Force India |
+ 1 коло |
3 |
|
7. |
Н. Росберг |
Mercedes |
+ 1 коло |
2 |
|
8. |
П. ді Реста |
Force India |
+ 1 коло |
2 |
|
9. |
К. Кобаясі |
Sauber |
+ 1 коло |
2 |
|
10. |
В. Петров |
Lotus Renault |
+ 1 коло |
3 |
|
11. |
Х. Альгерсуарі |
Toro Rosso |
+ 1 коло |
2 |
|
12. |
С. Буемі |
Toro Rosso |
+ 1 коло |
3 |
|
13. |
С. Перес |
Sauber |
+ 1 коло |
2 |
|
14. |
Р. Баррікелло |
Williams |
+ 1 коло |
3 |
|
15. |
М. Шумахер |
Mercedes |
+ 1 коло |
3 |
|
16. |
Х. Ковалайнен |
Team Lotus |
+ 2 кола |
3 |
|
17. |
Б. Сенна |
Lotus Renault |
+ 2 кола |
4 |
|
18. |
Я. Труллі |
Team Lotus |
+ 2 кола |
2 |
|
19. |
Ж.Д'Амброзіо |
Marussia Virgin |
+ 3 кола |
2 |
|
20. |
Д. Рікьярдо |
HRT |
+ 3 кола |
2 |
Найшвидше коло: Марк Веббер (Red Bull) – 1:15.324 (71-е коло)
Не фінішували:
|
В. Ліюцци |
HRT |
62 коло |
електрика |
|
Л. Хемілтон |
McLaren |
47 коло |
коробка передач |
|
П. Мальдонадо |
Williams |
27 коло |
виліт |
|
Т. Глок |
Marussia Virgin |
22 коло |
кріплення колеса |
Особистий залік:
|
1 |
С.Феттель |
Red Bull Racing |
392 |
|
2 |
Д.Баттон |
McLaren |
270 |
|
3 |
М.Веббер |
Red Bull Racing |
258 |
|
4 |
Ф.Алонсо |
Scuderia Ferrari |
257 |
|
5 |
Л.Хемілтон |
McLaren |
227 |
|
6 |
Ф.Масса |
Scuderia Ferrari |
118 |
|
7 |
Н.Росберг |
Mercedes GP |
89 |
|
8 |
М.Шумахер |
Mercedes GP |
76 |
|
9 |
А.Сутіл |
Force India |
42 |
|
10 |
В.Петров |
Lotus Renault GP |
37 |
|
11 |
Н.Хайдфельд |
Lotus Renault GP |
34 |
|
12 |
К.Кобаясі |
Sauber F1 Team |
30 |
|
13 |
П.ді Реста |
Force India |
27 |
|
14 |
Х.Альгесуарі |
Scuderia Toro Rosso |
26 |
|
15 |
С.Буемі |
Scuderia Toro Rosso |
15 |
|
16 |
С.Перес |
Sauber F1 Team |
14 |
|
17 |
Р. Баррікелло |
Williams |
4 |
|
18 |
Б.Сенна |
Lotus Renault GP |
2 |
|
19 |
П. Мальдонадо |
Williams |
1 |
Кубок Конструкторів
|
1 |
Red Bull Racing |
Renault |
650 |
|
2 |
McLaren |
Mercedes |
497 |
|
3 |
Scuderia Ferrari |
Ferrari |
375 |
|
4 |
Mercedes GP |
Mercedes |
165 |
|
5 |
Renault Lotus GP |
Renault |
73 |
|
6 |
Force India |
Mercedes |
69 |
|
7 |
Sauber F1 Team |
Ferrari |
44 |
|
8 |
Scuderia Toro Rosso |
Ferrari |
41 |
|
9 |
AT&T Williams |
Cosworth |
5 |
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Пилот расплакался после гонки
Андрей Николаевич – о Луке Модриче
Згадаю усіх, бо так буде найкраще. Плюс міжсезоння-то довге, впадати у сплячку - зле. Концепція вже вирішена і затверджена
А з приводу категоричних оцінок пілотів - це дуже слизька тема
Міняє, не міняє - не знаю. Командна тактика дозволена - бикам було б простіше нічого не вигадувати і просто дати команду Себу пропустити Марка - їх би всі зрозуміли і жодних теорій змови не висували б...
звичайно - тьозка))
чи тільки ви тут можете ребуси складати??))
що до контракту - наплутав
хотів про батонові 3 наступні роки написати, але, як отой Паганей зі своєю "нью зеланд"....))
але, як на мене, це справи не міняє кардинально.
Просто якби тоді (1994) був сучасний Інтернет - обговорення "лажи" від Бенеттона були б такими самими
тоді правда теж було багато людей, які не повірили у це.
"Люди не змінюються" (с)
Один сезон 2012 - багаторічний контракт?
Будь-яка версія на любителя, особливо коли жодна не має достатнього підкріплення.
проблема звісно сама не розсмокталася, просто Себ став проходити повороти на вищих передачах і меншу кількість разів перемикав передачі на колі.
у 1994 році в Іспанії у Шумахера заклинило 5-ту передачу приблизно на середині дистанції. Німець зумів підлаштуватися під ситуацію таким чином, що доїхав до фінішу другим, пропустивши тільки Хілла. Решта гонщиків його наздогнати не змогла - так що в залежності від обставин можливі різні варіанти...
стартові проблеми у нього "з'явилися" цього року - ще одна тема для конспірологічних теорій змови команди проти Марка. Як уболівальника, проблеми Хема і Алонсо - цікавлять мене в останню чергу. А як не-уболівальника - Хем сказав, що стартував навмисно обережно (схоже, що про коробку вже здогадувалися в команді, а замінити не встигали)