Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Автоспорт
| Обновлено 03 ноября 2014, 11:39
3778
3

Гран При США: Хэмилтон еще ближе к титулу!

Британец опять оказался быстрее своего напарника, а Риккардо добыл место на подиуме

| Обновлено 03 ноября 2014, 11:39
3778
3
Гран При США: Хэмилтон еще ближе к титулу!
Американський уїк-енд ще більше наблизив нас до розв’язки в боротьбі Хемілтона з Росбергом за чемпіонський титул. Від п’ятничних практик стало зрозуміло, що конкурентів у гонщиків Mercedes не має – Льюіс постійно був попереду. Проте як це вже не раз було протягом сезону Ніко у вирішальний момент кваліфікації зумів зібратися й вистрелити поулом. Британець знову (скільки їх уже було за сезон) мав невеликі проблеми з гальмами й змушений був задовольнитися позицією на першому ряді поруч із напарником.
 
Другий ряд за собою застовпили пілоти Williams – Боттас і Масса. Феттель попри небажання виїжджати у кваліфікації на трасу взагалі, таки проїхав одне швидке коло, але не більше – через заміну усієї силової установки на понаднормову шосту німець все-одно мав стартувати з піт-лейн, тож за будь-якого результату кваліфікації, для німця не змінилося б нічого. Раз так, то напружуватися й марно витрачати ресурс двигуна не було потреби. В підсумку на машину Себастіана поставили заднє крило італійської конфігурації, аби мати високу максимальну швидкість на прямих. Сам Феттель казав, що з огляду на обставини сьоме місце на фініші стане для нього гарним результатом. Таким чином на стартовому полі траси в Остіні стояло лише 17 машин – крім Феттеля були відсутні Marussia і Caterham, які через фінансові проблеми навіть не приїхали до Штатів.
 
В Pirelli прогнозували, що варіант з трьома піт-стопами буде швидшим, проте було зрозуміло, що більшість пілотів обере варіант з лише двома зупинками в боксах.

 
Старт гонки видався спокійним на початку кола й доволі драматичним на його середині: Росберг упевнено зберіг за собою лідерство, Хемілтон залишився другим, а от в дуеті пілотів Williams відбулася зміна – Масса вийшов на третю позицію, програв одразу кілька позицій Ріккардо. Проте вже у 15-му повороті Серхіо Перес переоцінив власні сили – пішовши в атаку на Ряйкконена, мексиканець в’їхав спочатку Ferrari, а потім жертвою їх зіткнення став Адріан Сутіл, який ішов на двохочковому дев’ятому місці. Для Sauber це був звісно тяжкий удар, адже німець міг принести перші в сезоні очки для команди.
 
Якщо Перес на трьох колесах зумів доїхати до боксів, щоб там покинути розбиту машину то Sauber Сутіла завмерла обабіч гоночної траєкторії. За таких умов поява машини безпеки була просто неминучою, проте й недовгою – трьох кіл вистачило для того, щоб прибрати з асфальту розбитий Sauber та уламки. За цей час в боксах побували Магнуссен, Баттон, Гутьєррес, Феттель і Хюлькенберг. Під час рестарту Росберг захистив позицію, Боттас пробував атакувати Массу, проте безрезультатно, а от Ріккардо зумів обігнати Алонсо в боротьбі за п’яту сходинку. Самим лише виїздом машини безпеки проблеми для частини пілотів не завершилися – Гутьєррес, Мальдонадо та Вернь перевищили швидкість в режимі автомобіля безпеки, за що були покарані п’ятисекундним штрафом.

 
Дует лідерів з Mercedes досить швидко став відриватися від решти пелотону, залишивши Массі, Боттасу, Ріккардо й Алонсо право розібратися з тим, хто стане третім на подіумі. Росберг з Хемілтоном підганяли один одного швидкими колами, проте між ними зберігалася секунда відриву, яка не давала спочинку жодному з претендентів на титул. Треба було діяти або нестандартно, або змусити конкурента помилитися. Та гри на нервах напарника сьогодні не вийшло.
 
На 16-му колі Росберг звернув у бокси відірвавшись перед цим  від напарника на 2 секунди, що дозволило німцю залишитися попереду після піт-стопу Льюіса. Більш рання зупинка під час першої хвилі піт-стопів суттєво допомогла Ріккардо – австралієць опинився попереду Боттаса, вклинившись між двох Williams, й одразу ж потрапив під пресинг з боку фіна.

 
Після першого піт-стопу Льюіс поступово став наздоганяти лідера гонки, відставання упевнено скорочувалося й уже за 6 кіл британець опинився на відстані атаки. На 24-му колі лідер гонки таки змінився – зона дії DRS разом із гальмуванням наприкінці довгої прямої посприяли тому, аби Хемілтон очолив пелотон. В середині пелотону було не менш гаряче – Баттон на добре зношених шинах протистояв багатьом пілотам, але безуспішно. Поки Дженсона обганяли Алонсо, Грожан і Вернь інженер просив англійця залишатися на трасі, та зрештою вічно це тривати не могло і Баттон поїхав за новою гумою.
 
В дуеті лідерів на другий піт-стоп першим пішов Льюіс – британець мав перевагу у 2,7 сек. і без жодних проблем залишився попереду після зупинки Ніко інженер якого просив німця атакувати щосили – марно. Знову більш рання зупинка спрацювала на користь Ріккардо – цього разу Даніель опинився попереду Масси і знову не залишив (уже другому гонщику Williams) шансів відіграти позицію.

 
Пелотон розбився на умовні три групи: дві машини Mercedes у першій; Ріккардо, Масса і Боттас – у другій та решта пілотів на чолі з Алонсо у третій групі, найвеселішій з найбільшою кількістю боротьби. Причому Фернандо та Себастіан завершували гоночну дистанцію на м’яких покришках, значно швидших порівняно з Medium. Інші пілоти неодноразово вели активну боротьбу на трасі за рівних умов, в тому числі й контактну. Зокрема, Вернь сміливо атакуючи Грожана – виштовхав Lotus за межі траси, що дозволило Мальдонадо випередити напарника й чекати на рішення стюардів по завершенню гонки. Загалом справжнє свято прийшло на вулицю Пастора Мальдонадо – венесуелець зумів фінішувати на десятій позиції, що дозволило йому здобути перше очко в цьому сезоні. Більше того, сьогоднішній результативний фініш Мальдонадо став першим після минулорічної гонки в Угорщині.
 
Калейдоскоп обгонів і боротьби в середині пелотону затьмарили досить прогнозовану боротьбу (а точніше її відсутність) між Хемілтоном та Росбергом за перемогу. Ніко намагався наприкінці дистанції скоротити відставання, проте британець неодмінно відповідав напарнику, не залишаючи жодного шансу головному конкуренту.

 
Перемога Льюіса стала для нього вже п’ятою поспіль та десятою за сезон, та найголовніше те, що відрив від Росберга тепер становить 24 очка, звісно у Ніко шанси ще залишаються, проте тануть просто на очах. Щасливим учасником урочистої церемонії нагородження став Ріккардо, який так і не дав Массі з Боттасом шансів повернути втрачене, разом із тим Даніель втратив математичні шанси на цьогорічний титул. В принципі по-хорошому їх і так не було, проте тепер навіть найфантастичніший сценарій не допоможе австралійцю.
 
Боротьба в Кубку Конструкторів між Williams та Ferrari як і між McLaren з Force India зводиться до математичних шансів італійців та індусів, яким допомогти зможе тільки спортивне диво.

 
В Сан-Паулу за тиждень боротьба продовжиться – буде гаряче (особливо в стані Mercedes)!

P.S. Жан-Ерік Вернь за бойовий обгін Грожана був покараний стюардами п’ятисекундним штрафом, тож враховуючи аналогічний штраф Мальдонадо за перевищення швидкості на піт-лейн обоє пілотів повернулися на ті позиції, на яких фактично фінішували.

В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Гран Прі США

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:40:04.785

2

2.

Н. Росберг

Mercedes

+ 4.314

2

3.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 25.560

2

4.

Ф. Масса

Williams

+ 26.924

2

5.

В. Боттас

Williams

+ 30.992

2

6.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 1:35.231

2

7.

С. Феттель

Red Bull

+ 1:35.734

4

8.

К. Магнуссен

McLaren

+ 1:40.682

2

9.

П. Мальдонадо*

Lotus

+ 1:47.870

2

10.

Ж.-Е. Вернь*

Toro Rosso

+ 1:48.863

2

11.

Р. Грожан

Lotus

+ 1 коло

2

12.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1 коло

2

13.

К. Ряйкконен

Ferrari

+ 1 коло

3

14.

Е. Гутьєррес

Sauber

+ 1 коло

3

15.

Д. Квят

Toro Rosso

+ 1 коло

3

До фінішного результату Мальдонадо і Верня додано 5 штрафних секунд

Найшвидше коло гонки: Себастіан Феттель, Red Bull Racing – 1:41.379 (50-те коло)

Не фінішували:

Н. Хюлькенберг

Force India

18 коло

мотор

С. Перес

Force India

1 коло

аварія

А. Сутіл

Sauber

1 коло

аварія

 

Особистий залік після 17-ти етапів

1.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG

316

2.

Н. Росберг

Mercedes AMG

292

3.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

214

4.

В. Боттас

Williams Martini Racing

155

5.

С. Феттель

Red Bull Racing

149

6.

Ф. Алонсо

Scuderia Ferrari

149

7.

Дж. Баттон

McLaren Mercedes

94

8.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

83

9.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

76

10.

К. Магнуссен

McLaren Mercedes

53

11.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

47

12.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

47

13.

Ж.-Е. Вернь

Scuderia Toro Rosso

22

14.

Р. Грожан

Lotus F1 Team

8

15.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

8

16.

Ж. Б’янкі

Marussia F1 Team

2

17.

П. Мальдонадо

Lotus F1 Team

2

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG

Mercedes

608

2.

Red Bull Racing

Renault

363

3.

Williams Martini Racing

Mercedes

238

4.

Scuderia Ferrari

Ferrari

196

5.

McLaren Mercedes

Mercedes

147

6.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

123

7.

Scuderia Toro Rosso

Renault

30

8.

Lotus F1 Team

Renault

10

9.

Marussia F1 Team

Renault

2

Sport.ua

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 3
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
hybrid
ну тут вже росберг точно винен лише сам. бездарно віддав чемпіонат.
Chupakabra86
Что-то Росберг в последнее время совсем никакой. Такое впечатление, что после гран-при Бельгии он перестал бороться.