Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 20 октября 2011, 15:58
4723
24

Победная поступь Red Bull

Финишировав первым и третьим на Гран-при Кореи Формулы1, пилоты RedBull выиграли Кубок конструкторов

| Обновлено 20 октября 2011, 15:58
4723
24
Победная поступь Red Bull

Воістину другий приїзд команд Формули 1 в Корею став багато в чому дебютним – нові шини, нова погода в гонці, оновлення на трасі та довкола неї – багато що змінилося з часу минулого приїзду, але й багато що залишилося незмінним. Мова йде насамперед про інфраструктуру, яку попри обіцянки організаторів, все ще продовжують добудовувати, і механіки команд другий рік поспіль розміщаються не в нормальних готелях, а у борделях, які тимчасово змінюють свій основний профіль.

Компанія Pirelli продовжує експериментувати і цього разу на доволі абразивний корейський асфальт привезла найм’якішу пару покришок – Soft-SuperSoft. Ще до початку практичних заїздів Пол Хембрі прогнозував 4 піт-стопи для гонщиків, та вже по завершенні кваліфікації змінив власну думку і говорив про три зупинки в боксах. Але, як ми вже не раз могли пересвідчитися, прогнози Хембрі команди нерідко спростовують. От і цього разу абсолютна більшість пілотів обійшлася тільки двома візитами до механіків.

Та попри все це побоювання щодо надмірного зношування найм’якіших шин залишалися дуже сильними в суботу під час кваліфікації, що й змусило команди випускати пілотів на трасу з розрахунком на те, які й скільки комплектів залишиться на гонку. Льюіс Хемілтон, який став першим пілотом, що припинив суботнє домінування гонщиків Red Bull, був дуже обережним у своїх прогнозах на гонку, пообіцявши зробити все можливе для перемоги.

На старт гонки з першої десятки пілотів тільки Адріан Сутіл обрав м’які покришки, решта пілотів їхали на SuperSoft.

Льюіс Хемілтон досить впевнено виграв старт гонки, але вже у четвертому її повороті поступився позицією Себастіану Феттелю. Невдало стартував і Дженсон Баттон, який протягом першого кола пропустив Веббера і обох пілотів Ferrari. Це вже другий поспіль вдалий старт австралійця після його постійних проблем в сезоні. Традиційно вдало для самого себе провів перше коло Міхаель Шумахер, який зумів піднятися з 12-го на 10-те місце, випередивши Альгерсуарі та Сутіла.

В цей час до автодрому почали наближатися хмари і пілотів команди стали попереджати про імовірність дощу, а на дев’ятому колі гонки краплі навіть з’явилися на об’єктивах телекамер. Але на цьому весь дощ і закінчився – по суті непоміченим для пілотів.

Дженсон Баттон пресингував пару гонщиків Ferrari, але навіть за допомогою DRS обігнати їх ніяк не міг. Зрештою його самого практично наздогнав Росберг і саме Дженсон з Ніко на 14-му колі першими серед лідерів відкрили хвилю піт-стопів. Механіки McLaren справилися зі своєю роботою гірше і Дженсон повернувся в гонку за спиною Ніко, але досить швидко зумів обігнати німця на трасі. Більш ранній піт-стоп допоміг обом пілотам випередити обидві машини Ferrari.

На наступному колі до механіків поїхали Веббер, Масса, Петров і Шумахер, а на 16-му – Хемілтон і Алонсо. Тут кілька слів варто сказати про зону виїзду з піт-лейн – вона зроблена дуже невдало – гонщики виїжджають з боксів прямо на зовнішній радіус першого повороту. Ще у п’ятницю під час практики Росберг врізався у болід Альгерсуарі, а сьогодні під час виїзду з боксів Алонсо опинився на шляху Шумахера, який ледве встиг уникнути контакту між болідами.

Останнім серед лідерів на зміну шин поїхав Феттель і на тому ж колі в гонці виникла потреба у автомобілі безпеки. Віталій Петров переоцінивши власні можливості вкрай оптимістично пішов на довгій прямій в атаку на Шумахера і зніс задню праву частину Mercedes, зламавши й собі переднє крило та підвіску. Ледве встиг уникнути «роздачі» Алонсо, який об’їхав місце аварії по зоні безпеки. Шумахер дотягнути до боксів так і не зумів, а Петров хоч і доїхав, та продовжити гонку не мав можливості. Вже після гонки Петров визнав свою вину в інциденті та вибачився перед Шумахером. Таким чином до першої десятки повернулися гонщики Force India.

Після рестарту ситуація на чолі пелотону не змінилася – Феттель упевнено лідирував, Веббер був досить близько до Хемілтона, але до атак на британця справа не доходила. Дженсон поступово відставав, а Росберг відбивався від атак Масси й Алонсо. Зрештою на 27-му колі німець, помилившись на гальмуванні перед третім поворотом, пропустив обох пілотів Скудерії, а наприкінці кола поїхав за новими покришками.

Наприкінці другого гоночного відрізка Марк так наблизився до Льюіса, що здавалося у британця небагато буде шансів утримати позицію, але в Red Bull вчинили вкрай дивно – покликавши австралійця в бокси на тому ж 34-му колі, що й McLaren Хемілтона. Колом пізніше до механіків поїхали Феттель, Баттон і Масса. Веббер продовжував напосідати на Хемілтона, але британець не здавався і чітко їдучи оптимальною траекторією не давав шансів Марку, який постійно шукав найменшу шпарину в обороні суперника.

В цей час Феттель тільки нарощував свій відрив від пари дуелянтів. Алонсо останнім серед лідерів поїхав в бокси на 38-му колі, випередивши після цього Массу. Зрештою Марк на початку 49-го кола знайшов те, що шукав – на стартовій прямій при обгоні на коло машини Труллі за рахунок пізнього гальмування зумів обігнати Хемілтона. Але вже на наступній прямій британець, використавши перевагу DRS, зумів повернути собі позицію.

В подальшому Феттель комфортно їхав попереду усіх та здобув свою вже десяту перемогу в сезоні. А Хемілтон і Веббер так і доїхали на своїх місцях, доповнивши подіум корейського Гран прі. За два кола до фінішу дуже дивно було чути від Фернандо Алонсо, який наздогнав Баттона, що: «Я здаюсь, я здаюсь». Дійсно, легких обгонів за допомогою заднього регульованого крила не було, але почути від іспанця такі слова, гадаю, ніхто не чекав.

Здобувши перемогу та третє місце, Red Bull достроково (за три гонки до кінця чемпіонату) стала недосяжною для інших команд і заслужено перемогла в Кубку конструкторів.

Щодо боротьби за спинами лідерів, то тут ситуація була не менш цікавою. Хайме Альгерсуарі наприкінці гонки наздогнав Росберга і після тривалої боротьби зумів таки обігнати німця на останньому колі, набравши такі необхідні для себе і команди шість очок. Себастіан Буемі, фінішувавши дев’ятим, тільки додав інтриги в здавалося уже неіснуючій інтризі – Toro Rosso все ще може випередити Sauber. Щоправда і швейцарська команда також має шанси поборотися з Force India, але з кожною гонкою ці шанси тануть на очах. До речі, якщо протягом сезону в багатьох гонках фірмовою ознакою пілотів Sauber була їх можливість проїхати дистанцію з меншою кількістю піт-стопів, то сьогодні Кобаясі та Перес разом із Ліуцци стали тими гонщиками, які зробили три візити в бокси, в той час як усі інші обійшлися двома.

В особистому заліку боротьба за віце-чемпіонство триває і Льюіс Хемілтон своїм вдалим другим місцем на фініші доводить, що його ще зарано списувати з рахунків. Ну а що стосується слів про те, що пілотам все-одно на якому місці вони закінчать сезон, якщо воно не перше – думаю, всі розуміють що це не зовсім правда. А отже боротьба триватиме до останньої гонки.

Вже за два тижні Формула 1 вперше у своїй 62-річній історії приїде до Індії. Нова невідома нікому траса – нові виклики для пілотів, які обов’язково подарують глядачам чергове цікаве видовище.

Гран-прі Кореї. Фінішний протокол:


Пілот

Команда

Час

Піт

1

С. Феттель

Red Bull

1:30:01.994

2

2

Л. Хемілтон

McLaren

+ 12.019

2

3

М. Веббер

Red Bull

+ 12.477

2

4

Дж. Баттон

McLaren

+ 14.694

2

5

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 15.689

2

6

Ф. Маса

Ferrari

+ 25.133

2

7

Х. Альгерсуарі

Toro Rosso

+ 49.538

2

8

Н. Росберг

Mercedes

+ 54.053

2

9

С. Буемі

Toro Rosso

+ 1:02.762

2

10

П. ді Реста

Force India

+ 1:08.602

2

11

А. Сутіл

Force India

+ 1:11.229

2

12

Р. Баррікелло

Williams

+ 1:33.068

2

13

Б. Сенна

Lotus Renault

+ 1 коло

2

14

Х. Ковалайнен

Team Lotus

+ 1 коло

2

15

К. Кобаясі

Sauber

+ 1 коло

3

16

С. Перес

Sauber

+ 1 коло

3

17

Я. Труллі

Team Lotus

+ 1 коло

2

18

Т. Глок

Marussia Virgin

+ 1 коло

2

19

Д. Рікьярдо

HRT

+ 1 коло

2

20

Ж.Д'Амброзіо

Marussia Virgin

+ 1 коло

2

21

В. Ліуцци

HRT

+ 3 кола

3

Найшвидше коло: Себастіан Феттель (Red Bull) – 1:39.605 (55-е коло)

Не фінішували:

П. Мальдонадо

Williams

31 коло

 

В. Петров

Lotus Renault

17 коло

аварія

М. Шумахер

Mercedes

16 коло

аварія

 

Особистий залік:

1

С.Феттель

Red Bull Racing

349

2

Д.Баттон

McLaren

222

3

Ф.Алонсо

Scuderia Ferrari

212

4

М.Веббер

Red Bull Racing

209

5

Л.Хемілтон

McLaren

196

6

Ф.Масса

Scuderia Ferrari

98

7

Н.Росберг

Mercedes GP

67

8

М.Шумахер

Mercedes GP

60

9

В.Петров

Lotus Renault GP

36

10

Н.Хайдфельд

Lotus Renault GP

34

11

А.Сутіл

Force India

28

12

К.Кобаясі

Sauber F1 Team

27

13

Х.Альгесуарі

Scuderia Toro Rosso

22

14

П.ді Реста

Force India

21

15

С.Буемі

Scuderia Toro Rosso

15

16

С.Перес

Sauber F1 Team

13

17

Р. Баррікелло

Williams

4

18

Б.Сенна

Lotus Renault GP

2

19

П. Мальдонадо

Williams

1

 

Кубок Конструкторів

1

Red Bull Racing

Renault

558

2

McLaren

Mercedes

418

3

Scuderia Ferrari

Ferrari

310

4

Mercedes GP

Mercedes

127

5

Renault Lotus GP

Renault

72

6

Force India

Mercedes

49

7

Sauber F1 Team

Ferrari

40

8

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

37

9

AT&T Williams

Cosworth

5

В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 24
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
МН
та да)
ще й не такі йдуть))
"натисни синю кнопку" (для марка), натисни червону (для фернандо. а той сказав - "е, нєєє... на червону не надавлю"..)), "перехрестися"(стосується віталіка), "вкуси себе за лікоть" ( то - для хема, і його надійна виграш гонки), "надави на клаксон" (ця - як для віталіка, так і для хєма)).
Hassassin
2 Бог & MH
З огляду на те, що Фернандо фінішував у 0,995 сек. від Баттона - він не економив пальне. Або економив і він, і Дженсон. Пального ясна річ для повного кола повернення не вистачало і комадна дала вказівку зупинитися. Але такі команди ідуть з боксів. От і все.
МН
Hassassin — 16.10.2011 22:29
---
якщо він волав - "я здаюся", але від дженса не відставав, значить то була "утка")
хоча, після фінішу, він, наче, не доїхавши до боксів, заглушив болід посеред траси..так шо, х.з., може, й справді не розрахували з пальним...
МН
твою дівізію....
не можу зрозуміти, "в чём подвох"......(
якщо раніше бики були недосяжні в квалі, але підпускали до себе в самій гонці, то в Кореї все було навпаки.((
я, майже, був впевнений, що хєм, після такої кваліфікації, обов*язково має ще додати в гонці...ага..,фіг там..
цей австро/британо/німецький тандем мене докона!(
щодо "оптимістичної атаки на шумахера з боку петрова"
як я бачив, то петров атакував алонсо, а не шумахера...
алонсо об*їхав їх тому, що петров на прямій його випередив.
не пам*ятаю, але, наче, шумахер там сам у когось вперся, тому й був повільніший перед поворотом, ніж зазвичай. тому петров і не встиг зоріентуватися, і, переоцінивши власні сили, в*їхав в намця.
Бог
Може це й була дещо нервова реакція на повідомлення команди про нестачу пального - просто нам лише другу частину радіо дали... Не знаю... Та все одно Нандо мені подобається)))) Він повинен бути другим, хоча бути кращим з гірших - нічого видатного в цьому нема...
Hassassin
Судячи з того, що Алонсо відстав від Дженса на 1 сек, він не їхав в економному режимі. Та й на кермі боліда цієї інформації, наскільки я знаю, немає - про малу кількість пального повідомляє команда... Зрештою для Нандо така ситуація вже друга за рік, тільки от цього разу до нього приєднався й Росберг.
А фраза - I give up. I give up. - не личить гонщику його калібра, навіть якщо він зрозумів, що нічого не вийде, по радіо це казати зовсім не обов'язково...
MetallistShakhtar
ахахаха
Бог
Слава, не варто дивуватись тому «Я здаюсь, я здаюсь»... Судячи з того, що Алонсо через малу кількість пального зупинився після фінішу, він останні два-три кола їхав у економному режимі, которий не дає можливості для обгону. Думаю, саме в цьому причина капітуляції, а не у характері Нандо...
shootert
А кто комментировал ? Неужели наш мастадонт болтовни перед микрофоном - Савелии ? До сих вспоминаю его перлы и становится весело .
hustle92
Та чего вы,он очень даже профессионально коментировал,так профессионально что когда было Team Radio он на него не обращал внимания и спокойно,без остановки,даже не запинаясь,как будто Team Radio вообще нет,коментировал дальше)))
Megasuperfan
зайдите почитайте его перлы на форуме канала...
то пипец ваше... )))))
justhateme
это истерика просто)))
Venigret
да,да, это было просто жесть))
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
BlackCH
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
LIRus
Воістину СЛАВА спорт.уа за коментатора Ф-1 HASSASSINa!!!
Venigret
Все просто, у них есть Эдриан Ньюи, который умеет в короткое время находить удивительные инженерные решения. А так как регламент меняется очень сильно и чуть ли не каждый год, то это для него идеальная возможность для работы.