Аеропорту у Львові визначили останній термін
30 липня – дата, до якої мають розпочати будівництво нового терміналу львівського аеропорту
Цей день назвав губернатор Львівщини Микола Кміть під час сесії Львівської обласної ради. Тож залишається трохи більше місяця, аби знайти інвестора, а також обрати виконавця робіт зі спорудження терміналу.
22 червня постійно діюча конкурсна комісія щодо залучення інвестицій у реконструкцію об’єктів Міністерства транспорту і зв’язку України до Євро-2012 нарешті погодила документацію з визначення конкурсних умов для залучення інвестора до реконструкції ДП “Міжнародний аеропорт “Львів” – повідомляє zaxid.net із посиланням на заступника голови ЛОДА Сергія Таруту. Замовником реконструкції летовища буде Міністерство транспорту і зв’язку. Тим часом і Кабінет Міністрів 22 червня, на своєму позачерговому засіданні, затвердив необхідні для реконструкції аеропорту документи. За оптимістичною заявою прем’єрки: “Це означає, що ми зможемо вчасно розпочати роботи на цьому об’єкті та вчасно здати його в експлуатацію”.
Утім на цьому оптимізм у справі реконструкції львівського летовища завершується. Принаймні голова Львівської ОДА Микола Кміть вважає, що жодного прогресу в цьому напрямі так і не досягнуто. Зокрема, позачергове засідання Кабміну виявилося безрезультатним – не вдалося сформувати службу замовника, а умов інвестиційного конкурсу на розбудову терміналу, якими так вихваляється Кабмін, на практиці ніхто не бачив. Отож питання про розбудову львівського аеропорту губернатор готовий поставити перед прем’єром руба під час її візиту на Львівщину 25 червня. Якщо ж і це не допоможе, то він готовий домагатися повернення летовища в комунальну власність, щоб господарювати самим.
Те, що ситуація з початком будівництва терміналу є критичною, визнає і міський голова Андрій Садовий. Щоправда, в коментарі для “Газети” він стверджує, що основною причиною є те, що свого часу летовище не передали у власність міста – тоді б львівська мерія змогла вчасно розпорядитися майном і проблем із початком будівництва терміналу не було б: “Це єдиний з усіх об’єктів підготовки Львова до Євро-2012, який УЄФА оцінила за дуже високим, так званим червоним рівнем ризику. Щодо решти об’єктів, за які відповідає міська влада, – стадіону, готелів, підготовки доріг – запитань немає. Ми свою роботу виконуємо вчасно, і це підтверджують звіти УЄФА. Проте аеропорт – це державне підприємство, і міська влада немає на нього ніякого впливу. Згадайте, свого часу держава сказала, що не віддасть аеропорт місту і сама займеться його модернізацією. І тепер маємо проблеми”.
Цікаво інше – на період реконструкції летовища у Львові повітряні судна мали б приземлятись у Луцьку. Проблема полягає в тому, що наразі це єдиний обласний центр України, який не має діючого аеропорту. І стан реконструкції луцького летовища, який має статус резервного до Євро-2012, залишає бажати кращого. Принаймні заступник голови Державної авіаадміністрації Петро Липовенко, який відвідав місто, залишився незадоволеним перебігом робіт – тут навіть не укладено договір з “Украеропроектом” на спорудження терміналу, а без цього його не можна сертифікувати. Крім того, луцький аеродром нині перебуває на балансі Міністерства оборони, а для того, щоб на цьому місці діяв цивільний аеропорт, необхідне узгодження з військовими. Наразі ці питання – на стадії вирішення.
Олександр Сирцов, Львівська Газета
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Марк Селби не сумел преодолеть стартовый раунд UK Championship в Йорке
14 тур УПЛ завершился ничьей в морозном Житомире