Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
2834
7

Канадський тріумф Мерседес

Хемілтон переміг, Боттас фінішував другим, а Ріккардо доповнив подіум Монреаля

Канадський тріумф Мерседес
Ювілейний, 50-й Гран Прі Канади в черговий раз підтвердив справедливість твердження, що цей етап є одним з найцікавіших у першій половині сезону! Від початку тренувань у п’ятницю стало зрозуміло, що основана боротьба точитиметься між Мерседес і Феррарі, що й відображалося у протоколах трьох практик.
 
Кваліфікацію виграв Хемілтон, підтвердивши свій статус найшвидшого пілота на одному колі, місце ж поруч на першому ряді дісталося Феттелю, який сподівався взяти реванш сьогодні в гонці. Другий ряд, що вже перетворюється на цьогорічний тренд, став «фінським» з Боттасом і Райкконеном на ньому. Третій зайняли пілоти Ред Булл – також більш ніж очікувано. Стартове поле повністю відповідало результатам кваліфікації, єдина відмінність полягала в тому, що Верляйн, який вчора розбив машину і все-одно був останнім, змушений був стартувати з піт-лейн, бо механікам довелося замінити на його машині коробку передач і заднє крило.
 
По завершенні кваліфікації в Піреллі поділилися очікуваннями, повідомивши, що чекають одного піт-стопу в якості основного тактичного варіанту, хоча й не виключали, що хтось може і двічі побувати в боксах. Комплекти SuperSoft обрали Магнуссен і Верляйн, всі інші пілоти – UltraSoft. На коло прогріву через проблеми зі зчепленням не зміг вчасно рушити Квят, пропустивши весь пелотон, хоча потім зумів зрушити з місця і навіть зайняти своє стартове місце. От тільки зробив він це запізно, за що вже в гонці отримав штраф.
 
Старт гонки вийшов драматичним – поки Феттель і Хемілтон намагалися захопити лідерство, за їх спинами відбувалося найцікавіше – Льюіс зберіг першу позицію, а на другу вийшов Ферстаппен, а на третю – Боттас. Обоє гонщиків Феррарі програли – Себастьян став четвертим, а Кімі – шостим. Причому на машині німця переднє крило було суттєво пошкоджено внаслідок агресивного маневру Ферстаппена. А вже у третьому повороті гонка закінчилася для Сайнса і Масси. Іспанець на прямій зачепив машину Грожана, Торо Россо розвернуло і вже у віражі синя машина в’їхала у Вільямс бразильця. Звісно що за таких обставин на трасу виїхав автомобіль безпеки. В бокси відправилися Грожан і Верляйн, при цьому на Хаас механіки поміняли пошкоджене переднє крило.

 
Через кілька кіл, коли було оголошено рестарт, Райкконен ледве не втратив машину, виїхавши на траву і торкнувшись стіни. Цим миттю скористався Перес, обігнавши Феррарі фіна. Пошкоджене на старті крило на машині Феттеля на рестарті втратило ще кілька своїх елементів, тож після п’яти кіл німець поїхав в бокси, де за 11,1 секунди крім нових шин отримав і новеньке переднє крило. От тільки цей вимушений піт-стоп відкинув німця на останню позицію в гонці звідки Себастьян розпочав своє сходження нагору.
 
Вже звично пелотон почав розтягуватися, а відриви між пілотами поступово рости. Пробудження настало на 11-му колі коли через проблему з ERS гонка закінчилася для Ферстаппена. На трасі оголосили режим віртуальної машини безпеки, а Хюлькенберг, Палмер і Ерікссон поїхали в бокси на свій єдиний піт-стоп. Серйозну помилку зробив Магнуссен – данець обігнав Вандорна і одразу ж повернув позицію пілотові Макларен, але за обгін піл жовтими прапорами ще й в режимі машини безпеки був покараний 5-секундним штрафом. Після рестарту гонки нічого кардинально не змінилося.
 
На певний час найцікавішими стали події наприкінці першої десятки, коли за восьму позицію активну боротьбу вели Магнуссен, Стролл і Хюлькенберг. Згодом у їх боротьбу втрутився Феттель, але ненадовго – німець досить швидко пройшов усіх трьох, і поїхав наздоганяти Алонсо.

 
Застрягнувши за Пересом Ряйкконен так нічого і не зміг зробити, тож в Феррарі вирішили спробувати пройти Серхіо за рахунок «підрізки» і вже на 18-му колі Кімі провів свій перший піт-стоп. Добре усвідомлюючи ризики першими відповіли в Ред Булл, змінивши ґуму Ріккардо, та ще колом пізніше так само вчинили і «індуси». «Підрізка» не спрацювала і Кімі продовжував вивчати конструкцію заднього крила та коробки передач на машині Переса.
 
В боксах Мерседес сьогодні все було спокійно і обоє пілотів провели свої планові зупинки на 24-му і 32-му колах. Боттас в боксах був першим і повернувся на трасу позаду Окона, та всі спроби обігнати француза виявилися марними, а їх боротьба припинилася лише тоді, коли Естебан і собі поїхав на піт-стоп за свіжою ґумою. Зупинка Хемілтона відбулася настільки пізно, що Льюіс навіть не втратив свого лідерства – всі головні конкуренти в боксах уже побували.
 
Коли нарешті Райкконен впритул під’їхав до Форс Індії, то помилився на гальмуванні, пошкодивши ґуму. В цей момент стратеги Феррарі вирішили змінити тактику і провели другий піт-стоп. Розрахунок «червоних» полягав у тому, що Кімі на шинах UltraSoft зможе відіграти втрачений час і поборотися з Оконом, Пересом та Ріккардо. Аналогічним чином Скудерія діяла і у випадку з Феттелем. 

 
За 6 кіл до фінішу Себастьян наздогнав Окона, який замикав щільну групу з трьох пілотів. Перес, якого команда просила пропустити напарника і дати шанс обігнати Ріккардо, цього так і не зробив, що цілком імовірно коштувало команді кількох очок. Феттель перевагу своїх свіжіших та м’якіших шин зумів конвертувати у два обгони обох пілотів Форс Індія, піднявшись таким чином на четверту позицію. Хоч Даніель Ріккардо далеко від’їхати не зміг, але цього виявилося достатньо, щоб за 2 кола не розгубити свою перевагу. Таким чином Феттель вперше в сезоні не фінішував на подіумі, хоча з огляду на обставини, його результат можна вважати добрим.
 
В той час як Себастьян боровся з Оконом і Пересом Райкконен боровся з гальмами на власній машині. І цю боротьбу Кімі виграв, бо по-перше, зумів довести машину до фінішу, а по-друге, йому вдалося підтримати темп, достатній для того, аби залишитися попереду Хюлькенберга.
 
Кому знову не вистачило, знову не склалося і не пощастило так це Фернандо Алонсо – іспанець їхав 9-м і здавалося, що сьогодні він та команда наберуть перші очки в сезоні. Та знову техніка цього не дозволила зробити. Засмучений іспанець покинувши кокпіт відправився на  трибуну до вболівальників, спричинивши там своїми діями чималий ажіотаж. 

 
Хемілтон спокійно дістався картатого прапора першим – це третя в сезоні та 56-та в кар’єрі перемога британця. Більше того, Льюіс сьогодні здобув і «Великий шолом». Друге місце Боттаса і переможний дубль стали відмінною відповіддю Феррарі після дублю «червоних» два тижні тому. Крім того «срібні стріли» знову повернули собі лідерство в Кубку конструкторів.
 
Даніель Ріккардо всю гонку захищався від атак Форс Індії і таки зумів успішно завершити розпочате, фінішувавши третім. Перші очки в кар’єрі таки зумів заробити Стролл на своєму домашньому Гран Прі – не дивно, що в паддоку найбільші святкування по завершенню гонки відбувалися саме в боксах Вільямс.
 
За два тижні в Баку нас чекає продовження!
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Канади

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:33:03.153

1

2.

В. Боттас

Mercedes

+ 19.783

1

3.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 35.297

1

4.

С. Феттель

Ferrari

+ 35.907

2

5.

С. Перес

Force India

+ 40.476

1

6.

Е. Окон

Force India

+ 40.716

1

7.

К. Райкконен

Ferrari

+ 58.632

2

8.

Н. Хюлькенберг

Renault

+ 1:00.374

1

9.

Л. Стролл

Williams

+ 1 коло

1

10.

Р. Грожан

Haas

+ 1 коло

1

11.

Дж. Палмер

Renault

+ 1 коло

1

12.

К. Магнуссен

Haas

+ 1 коло

1

13.

М. Ерікссон

Sauber

+ 1 коло

1

14.

С. Вандорн

McLaren

+ 1 коло

1

15.

П. Верляйн

Sauber

+ 2 кола

2

16.

Ф. Алонсо

McLaren

+ 4 кола / не фінішував

1

Найшвидше коло гонки: Льюіс Хемілтон, Mercedes – 1:14.551 (64-те коло)

Не фінішували:

Д. Квят

Toro Rosso

56 коло

механічні проблеми

М. Ферстаппен

Red Bull

11 коло

силова установка

К. Сайнс

Toro Rosso

1 коло

аварія

Ф. Масса

Williams

1 коло

аварія

Особистий залік

1.

С. Феттель

Scuderia Ferrari

141

2.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG Petronas F1 Team

129

3.

В. Боттас

Mercedes AMG Petronas F1 Team

93

4.

К. Райкконен

Scuderia Ferrari

73

5.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

67

6.

М. Ферстаппен

Red Bull Racing

45

7.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

44

8.

Е. Окон

Sahara Force India F1 Team

27

9.

К. Сайнс

Scuderia Toro Rosso

25

10.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

20

11.

Н. Хюлькенберг

Renault Sport Formula 1 Team

18

12.

Р. Грожан

Haas F1 Team

10

13.

К. Магнуссен

Haas F1 Team

5

14.

П. Верляйн

Sauber F1 Team

4

15.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

4

16.

Л. Стролл

Williams Martini Racing

2

 

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG Petronas F1 Team

Mercedes

222

2.

Scuderia Ferrari

Ferrari

214

3.

Red Bull Racing

TAG Heuer

112

4.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

71

5.

Scuderia Toro Rosso

Renault

29

6.

Williams Martini Racing

Mercedes

22

7.

Renault Sport Formula 1 Team

Renault

18

8.

Haas F1 Team

Ferrari

15

9.

Sauber F1 Team

Ferrari

4

10.

McLaren Honda Formula 1 Team

Honda

0

 

 

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 7
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Hassassin
ну з'явилося ж "правило Ферстаппена", яке насправді давно не нове: не міняти траекторії на гальмуванні (навіть якщо це перша зміна траекторії руху).
Плюс зважайте, що він пілот Ред Булл - виступав би як Грожан колись за Лотус - тепер Рено - були б істотніші покарання. Штука в тому що більшість його провтиків не несуть зумисного характеру. Вчора, наприклад, він міг отримати повільний прокол, тож ризик у таких ситуаціях великий. Тут же можна пригадати як Феттель Окона проходив - він його у першому повороті просто "налякав" і "взяв на понт". Француз вирішив не доводити до контакту і зрізав зв'язку, пропустивши Себа. А могло ж все закінчитися зовсім інакше і сумно для обох.
Hassassin
Своєю непередбачуваністю та "спортивним нахабством" він багатьом і подобається. Хоча звісно для пілотів Скудерії він останнім часом як заноза...
justhateme
Ферстаппен уже забодал. Максимально проблематичный гонщик для окружающих. Так он еще сначала напакостит, а потом гонку не в состоянии завершить