Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

21 сентября 2014, 15:00
Трансляция
Формула 1
Гран-при Сингапура 2014. Гонка
Гонка завершена
Формула 1
| Обновлено 19 сентября 2014, 13:59
3256
0

Формула 1: ночной стритрейсинг

Анонс продолжения чемпионской гонки на Гран При Сингапура

| Обновлено 19 сентября 2014, 13:59
3256
0
Формула 1: ночной стритрейсинг
Пост-європейську частину сезону відкриває нічний етап Сінгапуру, який ще на один крок наблизить Росберга з Хемілтоном до розв’язання їх головного протистояння сезону, та при цьому тріумф одного й невдача іншого ще залишатиме достатньо шансів відігратися під час наступних Гран Прі. Нині ж на нас очікує черговий раунд протистояння не тільки між ними, пілотами Mercedes, а й рештою пелетону в боротьбі за вирішення локальних завдань кожного з колективів.
 
Маріна-Бей – траса, яка цього разу стане серйозним випробуванням для машин та пілотів, яким треба буде вкластися в ліміт 100 кг палива. Зробити це на трасі з великою кількістю зон розгонів та гальмувань буде непросто, адже саме в таких умовах двигун споживає найбільше пального, не зважаючи навіть на те, що середня швидкість на колі становить менше 170 км/год. – ще менше тільки на вуличках Монако, а в режимі газ у підлогу пілоти проїжджають близько 45% довжини кола. До речі, минулого року рівень споживання пального в Сінгапурі становив близько 150 кг – різниця по-справжньому вражає. Крім того пілотам треба забути про високі швидкості та швидкісні повороти – після Спа та Монци вони приїхали на трасу, яка вимагає налаштовувати машини на високий рівень притискної сили, уважно слідкувати за гальмами, що дуже інтенсивно навантажуються, задніми шинами, які зношуються досить інтенсивно, а повільні та середньошвидкісні повороти не дають без DRS розігнати машину навіть до 300 км/год.

 
В Сінгапурі як і Сепангу гонка стає справжнім випробуванням фізичної готовності пілотів, адже вологий клімат, висока температура повітря навіть ввечері плюс довга майже двогодинна гонка перетворюється на марафон із витривалості спортсменів. А ще траса ні на мить не дозволяє втратити концентрацію – стіни завжди готові прийняти в свої обійми машини тих пілотів, хто не витримав цього навантаження. 
 
Вулиці Сінгапура звісно не дають таких можливостей для обгону, які є на стаціонарних автодромах, тож стартова позиція та штовханина у першому-третьому поворотах може стати визначальною. Звісно дві зони DRS даватимуть надії на вдалі обгінні маневри, та досвід минулих років свідчить, що найреальнішим місцем для успішної атака залишаються відрізок між 5-м і 7-м поворотами, хоча й у 1-му та 14-му віражах обгони також можливі. На решті ділянок ефективний маневр можна буде побачити або після ґрунтовної та певною мірою імпровізаторської підготовки, або після помилки гонщика, що захищає власну позицію.
 
 
До Сінгапуру Pirelli привезла пару своїх найм’якіших комплектів Soft і SuperSoft. Зважаючи на це, нас очікує досить цікава гонка з погляду шинної тактики, адже довгу в часі й дистанції гонку можна буде подолати як з трьома, так і з двома піт-стопами, а вирішальне значення матиме те, коли саме на трасі з’явиться обов’язкова для Маріна-Бей машина безпеки. В стані ж шинників очікування від уїк-енду наступне: «Звісно, унікальна особливість нічної гонки впливає на шини. Ми обрали два найбільш м’які комплекти для того, щоб забезпечити швидкий прогрів ґуми та високий рівень механічного зчеплення з трасою – це ключові питання. Зрештою ми повинні побачити цікаві приклади тактики, бо команди спробують досягти максимально ефективної роботи шин. А враховуючи високу ймовірність виїзду автомобіля безпеки, тактика має бути достатньо гнучкою. Зрештою, ми бачимо всі ознаки того, що нас чекає захоплююча й непередбачувана гонка».
 
Прогноз погоди наполегливо обіцяє дощ протягом усього уїк-енду, проте за попередні роки така ситуація вже зустрічалася, от тільки дощ завжди проходив у інший час. Тож якщо цього разу гонка пройде під акомпанемент опадів ми станемо свідками унікальної для цього Гран Прі ситуації – нічної й водночас дощової гонки Формула 1 ще не бачила. Температурні ж показники нічого незвичайного не обіцяють – звичні для Сінгапура +30 +31 С навіть після заходу сонця.

 
Варто відзначити, що певне полегшення очікують клієнти Renault, адже після непростих для французьких моторів етапів у Італії та Бельгії на них чекає значно простіше випробування, де мотористи спробують нав’язати боротьбу клієнтам Mercedes. Особливо якщо кваліфікація пройде успішно. Єдина проблема практично для усіх пілотів, на чиїх машинах стоять двигуни з Вірі-Шатійон, це стрімке наближення до використання «зайвих» шостих елементів силової установки, від чого уже в Монці постраждав Квят. Зрештою в Renault і не приховують того, що до завершення сезону практично усім їх клієнтам принаймні раз таки доведеться перевищувати встановлений регламентом ліміт.
 
Перемога в Італії знову повернула Хемілтона на роль фаворита чемпіонської гонки – 1,80 проти 2,00 у Росберга. Аналогічним чином виглядають лінії на перемогу в кваліфікації та гонці. В суботу рейтинг має такий вигляд: Хемілтон – 1,67; Росберг – 2,87; Ріккардо – 17,00; Феттель – 21,00; Боттас – 23,00. В неділю: Хемілтон – 1,73; Росберг – 3,00; Ріккардо – 11,00; Феттель – 19,00; Боттас – 21,00. Як би це звучало дивним, але й досі можна зробити ставку на перемогу Mercedes у Кубку конструкторів.

 
Попри те, що однозначними фаворитами етапу традиційно залишаються пілоти Mercedes, теоретично нав’язати їм боротьбу за перемогу будуть здатні гонщики Red Bull, але для цього Даніелю з Себастіаном треба буде відмінно попрацювати в кваліфікації, бо якщо Хемілтон з Росбергом стартуватимуть з першого ряду, то шанси «енергетиків» з’являться тільки в разі повторення канадського або бельгійського сценаріїв. Або сінгапурського зразка 2008-го – тут мова звісно не йде про те, що хтось із «биків» зумисне розіб’є машину заради можливої перемоги іншого, але вдалий виїзд машини безпеки може сильно допомогти підопічним Крістіана Хорнера. З огляду ж на те, що довкола траси знаходяться стіни й відбійники – вірогідність появи автомобіля безпеки становить… 100% – щоразу в попередні роки в гонках Бернд Майландер без роботи не залишався, і немає жодної причини для того, щоб ця тенденція перервалася цього разу.
 
В стані Caterham продовжуються не дуже зрозумілі рухи – Камуї Кобаясі залишається призовим пілотом, проте відтепер команда буде підтверджувати виступи свого «першого» номера перед початком кожного Гран Прі. Попри наявність чинного контракту до завершення сезону Кобаясі розуміє, що ситуація може змінитися, а контракти в Формулі 1, як ми добре знаємо, виконуються доти, доки вони вигідні обом сторонам. Іншими словами, вже за два тижні на місці японця може з’явитися хто-небудь інший, зокрема знову Андре Лоттерер.
 
Та серед усіх інтриг напередодні Гран Прі найбільше уваги приділялося нововведенню від FIA, яка частково обмежила зміст радіообміну між пілотом та інженером. Після довгих переговорів між Федерацією та командами сьогодні зранку команди отримали від Чарлі  Уайтінга роз’яснення, що вступають у силу саме в Сінгапурі. Тож тепер пілотам та інженерам забороняється розмовляти про: вибір траєкторії, атаку поребриків, вибір налаштувань для певних поворотів, порівняння часу на секторі з іншим пілотом, порівняння швидкості в поворотах з іншим пілотом, порівняння передачі в поворотах з іншим пілотом, порівняння балансу гальм та положення педалі акселератора з іншим пілотом, використання DRS порівняно з іншим пілотом, вибір передачі, точки гальмування, стабільність машини на гальмуванні, баланс гальм, використання систем, що допомагають при обгоні, техніку пілотування. Як бачимо перелік заборонених тем чималий, проте самі гонщики досить стримано поставилися до таких обмежень, ініціатором яких, як виявилося, виступив Берні Екклстоун, якому набридло слухати як інженери допомагають своїм пілотам керувати машиною.
 
В будь-якому випадку навіть серйозні обмеження на радіо перемовини не повинні стати перепоною для пілотів провести ще одну гонку, яка наблизить нас до розв’язки цьогорічної чемпіонської інтриги.
 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua


Гран Прі Сінгапуру, Маріна Бей, 19-21 вересня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,065 км

61

308,828 км

кваліфікація: 1'42.841  (2013, Себастіан Феттель)

гонка: 1'48.574 (2013, Себастіан Феттель)

Перша практика 13:00 – п’ятниця 19 вересня

Друга практика 16:30 – п’ятниця 19 вересня

Третя практика 13:00 – субота 20 вересня

Кваліфікація 16:00 – субота 20 вересня

Гонка 15:00 – неділя 21 вересня (пряма трансляція на телеканалі МЕГА)

(час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

MotoGP. Виньялес и Акоста вошли в историю на Гран-при Америк
Авто/мото | 14 апреля 2024, 23:09 0
MotoGP. Виньялес и Акоста вошли в историю на Гран-при Америк

Маверик Виньялес победил впервые за три года

Перес поздравил Лунина и принял решение насчет продления контракта украинца
Футбол | 18 апреля 2024, 08:35 5
Перес поздравил Лунина и принял решение насчет продления контракта украинца

Флорентино остался явно в восторге от игры Андрея в поединке Манчестер Сити – Реал

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.