Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
3527
29

Без дождя

Sport.ua в рамках талант-конкурса рассказывает о Гран-при Малайзии Формулы-1

Без дождя
Гран-Прі Малайзії 2011 видався на славу, попри відсутність дощу, який досить часто втручається у хід гонки, і про високу вірогідність якого (70%) попереджали синоптики.
 
Старт гонки вийшов дуже цікавим. На боліді Марка Веббера відмовив КЕРС і австралієць провалився з 3-го на 10-те місце. Нік Хайдфельд зміг прорватися на 2-ге, випередивши обох гонщиків МакЛарен та Фернандо Алонсо, який став 7-м. Три позиції виграв Віталій Петров, який мав шанс стати навіть 3-м, але повторити прорив свого напарника і випередити Хемілтона з Баттоном росіянин не зміг. Також маленький стартовий прорив здійснив Міхаель Шумахер, який дуже вдало проскочив між Камуі Кобаясі та Ніко Росбергом і також зміг опинитися попереду Веббера. Таким чином по завершенні першого кола залікова десятка набула наступного вигляду: Феттель, Хайдфельд, Хемілтон, Баттон, Петров, Масса, Алонсо, Шумахер, Кобаясі, Веббер.
 
Марку Вебберу команда обрала тактику чотирьох зупинок у боксах, таким чином австралієць практично всю гонку їхав досить агресивно, намагаючись компенсувати свої втрати. До першої хвилі піт-стопів Феттель наростив перевагу над Хайдфельдом, який з одного боку стримував Хемілтона з Баттоном, а з іншого – не дав Льюісу жодного шансу пройти себе.
 
Після першої зміни покришок ситуація була такою: Феттель – Хемілтон – Баттон – Алонсо – Хайдфельд – Веббер – Масса – Петров – ді Реста – Шумахер. Механіки Лотус Рено затрималися, обслуговуючи Хайдфельда, і німець з 2-го опустився на 5-те місце. На 17-му колі Алонсо обігнав Баттона, зайнявши третє місце. А на 22-му колі Феліпе Масса обігнав Марка Веббера в боротьбі за шосту позицію, колом пізніше Веббер поїхав на свою вже другу зупинку в боксах, де отримав м’який комплект гуми. Наступним в черзі міняти гуму став Баттон, а вже на 25-му колі Хемілтон отримав жорсткий тип покришок, Феттель, Алонсо, Файдфельд і Масса отримали м’які. Це дозволило поступово Баттону наближатися до Хемілтона.
 
Після другої хвилі зупинок ситуація дещо змінилася: Феттель – Хемілтон – Баттон – Алонсо – Веббер – Хайдфельд – Масса – Кобаясі (1 піт-стоп) – Петров – ді Реста. Японець їхав з тактикою тільки двох зупинок, а відтак мав берегти покришки, які на той час сильно зносилися. Цим на 33-му колі скористався Петров, обігнавши Камуі.
 
На тому ж 33-му колі Марк Веббер відкриває третю (і для більшості останню) хвилю піт-стопів. Саме під час третьої зупинки механіки МакЛарен трошки забарилися, обслуговуючи Хемілтона, що дозволило його напарнику вийти на 2-ге місце в гонці. Решта позицій не змінилася.
 
На 46-му колі сталася подія, котра великою мірою вплинула на розподіл місць в гонці – Фернандо Алонсо наздогнав Льюіса Хемілтона і після довгої боротьби з британцем, зачепив заднє праве колесо МакЛарен своїм переднім антикрилом, пошкодивши його іспанець навіть зміг випередити Льюіса, але британець вміло перехрестив траєкторії і повернув собі позицію. Фернандо змушений був заїжджати в бокси для заміни надламаного антикрила, повернувшися на трасу тільки сьомим. Гоночний темп Хемілтона був і до інциденту з Алонсо невисоким, але став ще повільнішим. Тим часом Веббер на 50-му колі обганяє Массу і займає 5-те місце. А Хемілтона на 52-му колі обганяє Хайдфельд, а у зв’язці 7-8 поворотів Льюіс вилітає за межі траси, пропускаючи Веббера на 4-ту позицію та заїжджаючи наприкінці кола в бокси для зміни зношених покришок.
 
За три кола до фінішу помиляється Петров, занадто широко вийшовши з 7-го повороту й повертаючись на трасу, росіянин наскочив на високий поребрик – болід злетів вгору, а по приземленні, кермо злетіло з кріплення і гонка для росіянина завершилася. В той же час Шумахер обігнав ді Ресту, ставши дев’ятим. А Марк Веббер стрімголов летів навздогін Ніку Хайдфельду, покришки якого були у значно гіршому стані ніж у австралійця, однак обігнати себе в боротьбі за третє місце на подіумі німець не дав.
 
Таким чином Себастіан Феттель довів гонку до впевненої перемоги попри те, що з середини гонки КЕРС відмовив і на його боліді. Дженсон Баттон та Нік Хайдфельд доповнили призовий подіум Гран Прі. Це вже четверта поспіль перемога чинного чемпіона.
 
Вже по завершенні гонки стюарти покарали Фернандо Алонсо та Льюіса Хемілтона штрафом «проїзд по піт-лейн», який автоматично трансформується у 20 секунд штрафу після гонки. Алонсо був покараний за контакт з болідом (а точніше заднім правим колесом МакЛарен Льюіса) а британця покарали за неодноразову зміну траекторії при захисті своєї позиції.
 
З урахуванням штрафів фінішний протокол набув наступного вигляду:
 
1. С.Феттель                     Red Bull               1.37:39.832
2. Д.Баттон                       McLaren              + 3.261
3. Н.Хайдфельд              Lotus Renault    + 25.075
4. М.Веббер                     Red Bull               + 26.384
5. Ф.Масса                         Ferrari                  + 36.958
6. Ф.Алонсо                      Ferrari                  + 57.248
7. К.Кобаясі                       Sauber                 + 1:07.239
8. Л.Хемілтон                  McLaren              + 1:09.957
9. М.Шумахер                 Mercedes           + 1:24.896
10. П.ді Реста                   Force India         + 1:31.563
11. А.Сутіл                         Force India         + 1:45.000
12. Н.Росберг                   Mercedes           + 1 коло
13. С.Буемі                        Toro Rosso         + 1 коло
14. Х.Альгерсуарі           Toro Rosso         + 1 коло
15. Х.Ковалайнен          Team Lotus        + 1 коло
16. Т.Глок                           Marussia Virgin                + 2 кола
17. В.Петров                     Lotus Renault    + 4 кола

Hassassin

Опрос

Голосов 60
Оцените материал Hassassin'а!

5 баллов

22 голоса 36.67 %

4 балла

12 голосов 20 %

3 балла

17 голосов 28.33 %

2 балла

2 голоса 3.33 %

1 балл

7 голосов 11.67 %

В опросах могут участвовать только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 29
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
hybrid
читай плз, те що я пишу, перед тим як відповідати. тоді не буде виникати запитань, що я хочу сказати. феттель/редбулл - найсильніша КОМБІНАЦІЯ. що в тому числі успішно доводить веббер.
якщо ж вже брати всякі гіпотетичні ситуації з ідеально однаковими та ідеально налаштованими болідами, що ідеально підходять під стиль пілотування кожного на ідеальній трасі і т.д. і т.п., то моя думка така, що з феттелем на сьогоднішній день могли б посперечатися алонсо, кубіца і росберг. шумахера залишаємо поза дужками.
між іншим, до кого в мене справді виникають питання з приводу класу, то це до хемілтона. саме він ніколи не мав об"єктивно менші ресурси за своєю командою. слабший автомобіль мав, в 2009му. результат відомий.
регламентами, як вже казав, не зачитуюсь. для мене це був не пропуск, а хамство. якщо буква регламенту таке допускала, то ок, значить покарали несправедливо.
CubiQ
Ты хочешь сказать, что у РБ-7 не быстрейший болид на данный момент? Вот когда будут машины хотя бы приблизительно на одном уровне(как Феррари\Макларен 2008), тогда можно будет что-то сказать про Феттеля. Ну а сейчас, по моему мнению, Хэмилтон и Алонсо более мастеровитые пилоты.
Да я не против, просто делать надо по уму. Хотите поменять, меняйте до квалификации. Было 3 практики и никто не заметил куда резина отлетает? Ещё и формулировка "по просьбам пилотов".
А что не так? Он же был позади Кими? Позади. По регламенту всё чисто было. А его наказали, а потом уже изменили регламент.
hybrid
а веб з яким часом і відставанням від феттеля проїхав і на якому місці опинився, не нагадаєш? а, ну да, кваліфікації - не його... блін, ти хоч би нальот якоїсь об"єктивності зберігав;)
феттель+редбулл наразі найсильніша комбінація пілот/болід. крапка.
я не зачитуюсь всякими регламентами. з моєї інфи: поул-сеттер сказав, що на іншій стороні більш вигідна позиція, відповідно змінили. по-моєму логічно. був би твій хем на поулі чи там кобаяші, для мене це було б не менш логічно.
ггг, ото було "пропустив"?
CubiQ
У Веббера не работал керс и Хайдфельд на прямых уезжал от него как от стоячего. Хайдфельда даже Хэм с крылом и керсом не мог пройти.
Ну да, а поул с запасом в 0,8сек от второго и более секунды от остальных результат исключительно гениальности Феттеля
12 лет стартовали, и нормально, никто не жаловался. А тут вдруг очнулись, да ещё и после квалификации!
Баттон мог пропустить Алонсу, а потом и Массу. Но пока командный мостик выяснял по поводу у тугих стюартов, то Массу зазвали на пит. Короче наказание заслуженно. А в СПА Хэмильтон пропустил Кими вперёд и обошёл его. Но всё-равно наказали и подарили победу Массе, а Кими ушатал свой болид о стену.
hybrid
та вобщєм-то пох, хто його сильна сторона. факт - 22 проти 50ти очків після двох гонок. а отже маємо 2 варіанта:
1. не самовозка.
2. самовозкою теж треба керувати вміти.
обирай, який тобі більше подобається
я нічого не маю проти веббера, хороший гонщик і, здається, приємна людина. просто не розумію, як можна списувати результати себа на самовозку.
якщо ти вже так хочеш дискутувати на рівні локальних подій, то за 3 кола до кінця гонки хайдфельд в рено 3й, веб в самовозці і на значно більш свіжих колесах 4й в нього на хвості. на фініші хайдфельд 3й, веб 4й.
я не лізу в політику, мене не цікавить глобальний заговор проти макларена чи там "феррарі всьо купіл". я дивлюсь по фактам і вважаю, що хем в тому сезоні наїздив на кілька покарань, а заробив одне попередження. в цій же гонці, тим більше в епізоді з алонсо, я провини з його боку не бачу абсолютно. відповідно, кидається в очі непослідовність, от і все.
по старту: поул має бути найкращою стартовою позицією, інакше який його сенс?
ну ок, так чому ж тоді незаслужено? в австралії те саме з баттоном було, з тою різницею, що він массу вже не міг назад пропустити, бо той пропустив алонсо. всеодно покарали. тут, здається, все дуже прозоро.
CubiQ
То есть ирония! Быстрофикс
CubiQ
Квалификация не сильная сторона Уэббера, как и Баттона.
После первого круга Хайдфельд второй, Уэббер десятый. На финише между ними одна секунда + у Уэббера на один пит больше.
Макларен и "неприкосновенность" вещи несовместимые.
А почему же в этом сезоне не тащат. Да и ради него не меняли стартовую решетку, чтоб не дай бог был на внешней стороне траектории.
Нет, не ирония.
hybrid
а кваліфікація? а австралія? 5те + 4те місце малувато як для "самовозки", не вважаєш? а може не така вже й самовозка, якщо хайдфельда з на 4 гола старшими колесами сама не обганяє?
та один лише "заїзд" в бокси разом з феттелем чого вартий. достатньо було, нєпрікаснавєнний він в тому сезоні був.
про спа, сподіваюсь, не іронія?
CubiQ
У Веббера керс на старте не работал, вот он и провалился. с 10-го на четвёртое+лучший круг разве мало?
И что же такого Хэмилтон наделал в прошлом сезоне, что его нужно было наказывать? ;) Вот в СПА 2008 его наказали заслуженно, правда?
hybrid
та всим вона цікавою була. одних лише перестановок по ходу гонки скільки було, на того ж баттона чи хайдфельда подивитись. а кобаяші, діграссі (ц), шумахер? а перепади темпу через гуму? а перші в цьому сезоні успішно спалені хемілтоном колеса?
hybrid
на "ді грассі" задумався...
а заубери взагалі вже другу гонку їдуть як на бріджстоунах, шото тут нє то
Бог
А чим Малайзія була особливо цікавою? Лише два ключових моменти гонки: достатньо традиційні обгони на старті і зіткнення Алонсо та Хемілтона. Так, в цілому дивитись було цікаво, як і інші етапи Ф-1, але не більше того. А в Австралії ключових моментів було три: старт, помилка Баттона, коли той намагався пройти Массу, та боротьба на піт-стопі Алонсо та Уеббера ближче до фінішу гонки...
hybrid
ти феттелька мені не трогай, вебба самовозка кудись не туди довозить, як бачиш але штрафи справді дурнуваті. скільки хемілтон в минулому сезоні напоров, жодного разу не покарали, а тут з нічого...
hybrid
я хочу сказати, що попри весь, в тому числі і мій власний, скепсис щодо фіашних нововведень, вони вже другий сезон дають результат. і, відповідно, називати останню гонку "рядовою", "того не вартою" і "навіть гіршою, ніж в австралії" (тобто австралія була ледь не еталоном нудьги?) може лише людина, яка ф1 толком і не цікавиться.
CubiQ
Можно, только Ди Грасси больше "отмечать" не надо ;)
Бог
Только просьба, чтобы это было лучше, желательно, на порядок, чем представленное здесь)))
lost_ua
За статью спасибо!Все пучком,если не считать некоторых ошибок,особенно с поребриком.
П.С: а можна мне что-то написать?
lost_ua
Я тоже не согласна с вами.Гонка в Малайзии была более интригующая.Темп многих лидеров менялся постоянно.Вон даже дурачки с Маков надеялись на двойную победу в определенный момент,когда у Феттеля КЕРС не работал.Интересная стратегия на гонку была у многих пилотов.Отмечу ДиГрасси,Вебера и Кобаяши.Был накал, но только не за первое место.Тем более была надежда на дождь.Многие надеялись,особенно Мерс, хэ-хэ.
В Австралии было скучновато.
CubiQ
Просто так, чтоб в следующий раз вообще не боролись, а ехали паравозиком. А может делают запас пальцу, он же в фаворах у Берни, практически двукратный. Да ещё и на самовозке
klic.ua
ну ні звичайно))) але Hassassin молодець, а оці аналізи Барселона-Шахтар вже чуток піднадоїли)))) переливають з порожнього в пусте, а тут хоч чуток аналізу, і взагалі Ф1 потребує більше уваги ніж їй приділяють)