Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Другие новости
| Обновлено 20 мая 2011, 13:05
4462
10

Богатыри тянут вагоны

Два украинских силача сдвинули с места и протянули 13(!) железнодорожных вагонов! +ВИДЕО

| Обновлено 20 мая 2011, 13:05
4462
10
Богатыри тянут вагоны

Уявiть собi нашi хлопцi потягнули 320 тонн! Таке не вдавалося ранiше нiкому... Однак Володимир Муравльов та Михайло Iванов кажуть, що це не межа людських можливостей i влiтку мають намiр "позмагатися" з 20 вагонами...

У місті Красний Лиман, що на Донеччині, Професіональна Ліга стронгменів України за підтримки Донецької залізниці організувала  змагання "Богатирький Локомотив".  Для початку четверо атлетів ПЛСУ  - Олександр Лашин, Володимир Муравльов, Михайло Іванов та Михайло Курінний спробували себе у показових вправах :
Найсильніший чоловік України Олександр Лашин шість разів упродовж однієї хвилини підняв колоду «Лог-ліфт» вагою 140 кг, Володимир Муравльов проніс дві валізи вагою 150 кілограмів кожна на дистанцію 20 метрів,  Михайло Курінний  виконав естафету, впродовж якої проніс 300-кілограмовий колодязь «Тімбер кері» і 5 разів перевернув  колесо вагою 300 кг. Нарешті, Михайло Іванов проніс коромисло «Супер-йок» вагою 380 кг на 20 метрів. Усі ці снаряди вражають вагою, однак для атлетів це була всього лиш розминка, адже головне завдання чекало на стронгменів одразу після цього: богатирі парами тягнули зчеплені залізничні вагони на дистанцію 10 метрів. Спочатку Лашин і Курінний протягнули на цю відстань 12 вагонів, перевершивши таким чином досягнення російських атлетів, котрі свого часу протягли 9 вагонів. Одразу ж за першим українським дуетом взялися до справи Володимир Муравльов і Михайло Іванов, котрі  дочепили до ешелону ще один вагон: 13 вагонів пара протягла просто таки на крейсерській швидкості, впевнено відібравши у земляків щойно втсавнолений рекорд!

- Це був виклик, -- каже автор рекорду Володимир Муравльов. -- Людина маленька, навiть та, що важить 130 -- 150 кiлограмiв, а вагон великий -- 27 тонн. Хотiлося з ним поборотися. Тим паче, що таке досi було лише в Росiї, там двоє спортсменiв тягнули дев'ять вагонiв. Нам пiшла назустрiч у Донецькiй залiзницi: запитали, скiльки вагонiв ми можемо зрушити з мiсця. Я навiть не знав, що вiдповiсти, бо нiколи такого не робив. Кажу: «Ну давайте спробуємо три». Видiлили нам у тупику три вантажнi вагони. Ми їх з Михайлом Iвановим досить легко протягнули. Наступного тижня попросили вже п'ять вагонiв -- i тi нам пiддалися. Через тиждень нам двом досить легко пiддалися 10 вагонiв. Тодi й вирiшили -- на публiцi будемо тягнути 12 штук.

На змаганнях, якi проходили у мiстi Красний  Лиман, що на Харкiвщинi, Лашин і Курінний  виступали першими i протягли цi вагони на 10 метрiв. Нам з Iвановим не було сенсу повторювати їхнє досягнення, дочепили ще один, i вийшло 13. Хоча тепер розумiю, що могли б удвох впоратись i з 15-ма вагонами.



- Яку загальну вагу ви подужали?

- Вага вагонiв була рiзною: вiд 24 -- 27 тонн кожен. У сумi вони заважили 320 тонн, або 160 на однi плечi. Наприкiнцi лiта ми з Михайлом Iвановим маємо намiр потягти 20 вагонiв.

- Як реагувала публiка на ваше досягнення?
- Деякi люди, бачучи, як легко пiшли вагони, одразу припустили,що в кiнцi є локомотив, який їх пiдпихає. (Усмiхається). Також були скептики, якi припускали, що вагони стояли пiд нахилом. Проте залiзниця надала нам офiцiйний документ, який свiдчить, що на цiй дiлянцi колiя -- абсолютно горизонтальна. Зрештою, залiзничники самi вибрали для нас цю дiлянку, бо сказали, що не хочуть «цирку».

- Маєте якусь спецiальну технiку, як тягати вагони, чи просто берете силою?
- Коли ми тренувались з п'ятьма вагонами, вони стояли трiшки пiд нахилом. Ми їх зрушували з мiсця лише власною вагою тiла: нахилився -- i вони покотились. На горизонтальнiй дiлянцi це не пройшло. Доводилось лягати всiм тiлом на драбину, вiдштовхуватись ногами i далi руками та спиною дотягувати. Так набагато легше.

Так ми добряче розiгнали вагони, за що дiстали на горiхи вiд начальника вокзалу. Вiн сказав: «Якщо ви ще раз так їх розженете, то не витримає гальмiвний башмак -- i вагони вас просто задавлять». Та вiдмовлятися вiд своєї технiки ми не могли, i залiзничникам довелось пiдстрахуватися допомiжними гальмiвними
засобами.

Олександр Гливинський, Максим КАЧУРIВСЬКИЙ (інтерв‘ю газети «Експрес»)

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Сколько заработала Жирона с Довбиком, Цыганковым за выход в Лигу чемпионов?
Футбол | 06 мая 2024, 23:14 2
Сколько заработала Жирона с Довбиком, Цыганковым за выход в Лигу чемпионов?

Каждый клуб, который вышел в главный еврокубковый турнир 2024/25, получит £15.9 млн

Джиро д’Италия. Милан выиграл четвертый этап
Другие виды | 07 мая 2024, 19:29 0
Джиро д’Италия. Милан выиграл четвертый этап

Розовая майка остается на плечах Погачара

Комментарии 10
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Avatar7772199
красава)
baryshev_yurii
Офонареть!!! Молодцы ребята, ничего не скажешь
манагер
вони кращі!!!
TurboMetal
Всё! Уже разместил на своей Фэйсбук странице! Нехай дивляться іноземці!
Tetiy
мля, два паровоза
DocRoberts
Ого, они уже не вагонами, составами воруют )))
Buvalyi
Гливинский, по географии "2".
Красный Лиман в Донецкой области, а не в Харьковской.
victorkulik
круть!!!
голосуйте за Анну Бовшик на s c.k r.u a/
Nastavnyk
Действительно, К.Лиман в Донецкой обл.
xamxam11
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил