ЛУБКИВСЬКИЙ: «Теперь мы знаем слабые места Борисполя»
Вулкан помог в подготовке к Евро-2012
Виверження вулкану в Ісландії створили проблеми у роботі багатьох міжнародних аеропортів, у тому числі й «Борисполю». У п’ятницю, 16-го квітня в аеропорті було скасовано 23 рейси на виліт і 24 на приліт, а в суботу було скасовано всі рейси (близько 300). Екстрена ситуація в «Борисполі» дала змогу МОК «Євро-2012 Україна» проаналізувати та визначити ризики, які можуть виникнути під час Чемпіонату Європи 2012-го року.
Як зазначив Директор Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський, забезпечення стабільності авіаперевезень – важлива складова підготовки до турніру, тому, аби усі бажаючі мали можливість потрапити на фінальний матч єврочемпіонату у Києві, аеропорт «Бориспіль» має організувати чіткий та надійний механізм авіасполучень. «Сподіваємося, що ситуацій, подібній тій, що склалася в багатьох світових аеропортах протягом останніх днів, не виникатиме до, під час і після Євро-2012. Однак, якщо не вміти вміло і вчасно реагувати на такі форс-мажори, то наслідки можуть бути непередбачуваними. Тут мова йде і про нездатність аеропорту вмістити великий наплив пасажирів, брак відповідних засобів (пунктів харчування, телефонних автоматів та готелів) чи неспроможність забезпечити пасажирський потік продуктами харчування, водою тощо. Цього разу в магазинах та кіосках закінчилися продукти харчування і пасажири були змушені їздити до магазинів в Бориспіль та Київ», - наголосив Маркіян Лубківський.
За його словами, з кризової ситуації в аеропорті дехто навіть вирішив скористатися: «Були зафіксовані випадки підвищення цін в кафе, магазинах, кіосках та службах таксі. Для прикладу, в неофіційних перевізників ціна на таксі з аеропорту до центра Києва, зросла з 150 до 300-450 гривень (у деяких випадках навіть до 700 грн). Такого відвертого пограбування киян та гостей міста не можна дозволяти. Тим паче, під час такої важливої події для іміджу нашої країни, як Євро-2012».
Окрім цього, як зазначає Директор Євро-2012 в Україні, фахівці МОКу зауважили необхідність постійного і повного інформування пасажирів і відвідувачів аеропорту. «Система оповіщення та інформування діяла не лише неефективно, але продовжувала залишатися платною», - акцентував Маркіян Лубківський. Натомість, у більшості цивілізованих країн довідкова служба аеропортів є безкоштовною. «Через наплив відвідувачів на певний час припинив свою роботу веб-сайт аеропорту Бориспіль, телефони авіадовідки не відповідали, лінія була недоступною. Пасажири були змушені приїжджати до аеропорту, щоб отримати інформацію», - резюмував представник УЄФА в Україні.
Інформаційний центр «Україна-2012» за матеріалами МОК «Євро-2012 Україна»
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Александр отметил Мозеса Итауму
Джордж выделил Джека Джонса, Рокки Марчиано и Джо Луиса