Формула 1: китайские возвращения
Анонс Гран При Китая на Sport.ua
Пілот |
Команда |
Medium |
Soft |
SuperSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
4 |
4 |
5 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
3 |
5 |
5 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
3 |
4 |
6 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
3 |
4 |
6 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
1 |
5 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
2 |
5 |
6 |
26 |
Д. Квят |
Ред Булл |
2 |
5 |
6 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
2 |
5 |
6 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
3 |
4 |
6 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
2 |
5 |
6 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
2 |
5 |
6 |
33 |
М. Ферстаппен |
Торо Россо |
3 |
5 |
5 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
2 |
6 |
5 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
2 |
4 |
7 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
2 |
4 |
7 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
5 |
4 |
4 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
5 |
4 |
4 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
4 |
5 |
4 |
88 |
Р. Хар’янто |
Мейнор |
4 |
5 |
4 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
1 |
5 |
7 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
2 |
4 |
7 |
Після двох перших етапів абсолютно очевидно, що у кваліфікації всі будуть використовувати SuperSoft. При цьому привертає увагу відверто ризикований вибір Масси та Грожана, які взяли лише по одному комплекту Medium – це значить, що оцінити ефективність та зношуваність цих шин під час тренувань вони не зможуть, адже комплект лежатиме в очікуванні гонки. В Піреллі ж очікують на ще один цікавий етап з розмаїттям шинних тактик: «Траса в Китаї відрізняється від тих, де ми цього року вже побували, проте вибір шин виявився таким самим, що добре ілюструє їх універсальність у широкому діапазоні умов. В Шанхаї ми напевно побачимо ще одну зохоплюючу гонку, де можливо усе, тож командам доведеться адаптуватися, виважено підійти до вибору стратегії та ретельно корелювати дані, отримані під час тренувань, коли стан траси буде не таким, як під час гонки. Дотепер три обраних нами комплекти дозволяли використовувати різні варіанти стратегії, і в Китаї ми також чекаємо на різноманіття стратегій».
Звісно до інших інтриг Гран Прі варто занести питання про Хаас – де цього разу опиниться Грожан і чи зможе Гутьєррес фінішувати в гонці, чи Ред Булл знову опиняться позаду квартету лідерів, але й однозначно попереду інших, на що цього разу претендуватимуть пілоти Вільямс і якого ж прогресу досягли в Рено та Макларен, зрештою, чи доїдуть до фінішу обоє пілотів Феррарі? Питань багато, а відповіді дізнаємося вранці в неділю – має бути цікаво!
Гран-прі Китаю, Шанхай, 15-17 квітня, п’ятниця – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
5,451 км |
56 |
305,066 км |
кваліфікація: 1’33.706 (2011, Себастіан Феттель) гонка: 1’32.238 (2004, Міхаель Шумахер) |
Перша практика 05:00* – п’ятниця 15 квітня
Друга практика 09:00 – п’ятниця 15 квітня
Третя практика 07:00 – субота 16 квітня
Кваліфікація 10:00 – субота 16 квітня
Гонка 09:00 – неділя 17 квітня
(* - Час київський)
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Гран-при состоится завтра, 24 ноября
Легендарный голкипер наконец поделился своей историей