Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Автоспорт
| Обновлено 01 августа 2016, 14:45
3388
0

Льюис уходит в отрыв

Победой Хэмилтона и двойным подиумом для Ред Булл завершился Гран При Германии

| Обновлено 01 августа 2016, 14:45
3388
0
Льюис уходит в отрыв

Німецький етап, що повернувся у календар після річної відсутності, пройшов за сухих та спекотних умов, які обіцяли чимало цікавого під час гонки, особливо з погляду шинної тактики. Під час тренувань пілоти змогли не тільки оцінити стан покриття, а й досить добре попрацювати над налаштуваннями своєї техніки. Крім того, цей Гран Прі завершував великий літній марафон під час якого протягом восьми тижнів відбулося шість етапів. Відсутність гонки в Німеччині минулого року спонукала багатьох німців прийти на автодром. Вщент заповнені трибуни Хоккенхаймрингу чекали видовища і отримали його, хоча можливо результат їх і не порадував.

Під час вчорашньої кваліфікації все відбулося традиційно для літніх етапів: перший ряд зайняли «срібні стріли», другий – пілоти Ред Булл, третій – Феррарі. Поул здобув Росберг, випередивши напарника у своїй єдиній спробі (першу Ніко довелося перервати через проблеми з електронікою). Три зміни порівняно з результатами кваліфікації ми побачили на стартовому полі: Хюлькенберг через помилку команди з маркуванням шин ще у Q1 втратив одне місце, Сайнс через блокування Масси втратив три позиції, а Грожан п’ять – за заміну коробки передач.

Піреллі, яка привезла до Німеччини комплекти Medium, Soft і SuperSoft, прорахувала, що найшвидшим буде варіант з трьома піт-стопами, за якого варто три відрізки провести на SuperSoft і один на Soft. Альтернативний варіант передбачав дві зупинки в боксах з довгим відрізком на Soft і також подовженими двома на найбільш м’яких комплектах ґуми. Лише Гутьєррес обрав Soft для стартового відрізка, решта пілотів – SuperSoft.

Старт гонки, як і все перше коло пройшло досить хаотично, але при цьому всі 22 машини продовжили рух трасою. Як і тиждень тому Росбергу реалізувати перевагу поула не вдалося, причому цього разу Ніко поступився не тільки напарнику, а й обом гонщикам Ред Булл – на прямій Мерседес №6 сильно пробуксував, що й зумовило його локальну поразку. Ферстаппен почав феєрити одразу зі старту – Макс на виході з першого віража обігнав Ріккардо. Відбувалася рокіровка позицій і у Феррарі – Феттель краще розігнався на прямій та опинився попереду Ряйкконена. Невеликий інцидент стався у другому повороті – це Палмер зачепив машину Масси.

Розібравшись що до чого, Росберг вже на другому колі спробував обігнати Ріккардо, їх машини протягом кількох поворотів та відрізками між ними їхали поруч, але у підсумку Даніель змусив Ніко виїхати за межі траси – якщо так робить Льюіс, то чому б й австралійцеві не діяти аналогічно.

Хемілтон вже після першого кола віз Ферстаппену 1,3 секунди і в подальшому тільки відривався від голландця. Макс, у свою чергу, відірвався від напарника рівно настільки, аби Ріккардо не мав можливості використовувати DRS. І тільки в дуеті пілотів Феррарі Себастіан не міг відірватися від Кімі, але DRS не допомагала фіну пройти партнера.

Найцікавішими на трасі були події, пов’язані з Массою – чи то далися взнаки проблеми після удару на першому колі, чи їх природа була іншою, проте Феліпе сьогодні виступав у ролі жертви. Спочатку на 6-му колі його обігнав Алонсо після якого пресувати бразильця став Сайнс. Зрештою їх боротьба закінчилася тим, що коли Карлос вийшов вперед, а Феліпе спробував контратакувати, то повз Вільямс зумів протиснутися ще й Магнуссен.

Група лідерів провела свої перші піт-стопи протягом 12-го – 15-го кіл. Під час зупинки Ніко виникли проблеми зі зміною заднього лівого колеса, аналогічні проблеми виникли і під час піт-стопу Ряйкконена. Та все це не вплинуло на позиції перших шістьох пілотів, які вже далеко були попереду порівняно з Боттасом і компанією. Наступний гоночний відрізок пройшов досить спокійно, хіба що проблеми Масси з машиною не припинялися і темп бразильця був значно нижчим, ніж Вільямс могла б їхати.

На 28-му колі після своїх других піт-стопів Росберг наздогнав Ферстаппена і обігнав гонщика Ред Булл в шпильці, увімкнувши при цьому режим агресора, який традиційно використовують Хемілтон і… сам Ферстаппен. Ще кумедніше було те, що Макс одразу ж поскаржився команді на дії Ніко. Щоправда стюарди маневр німця належним чином не оцінили, виписавши Росбергу 5-секундний штраф.

Боротьба Масси з власною машиною, яку на трасі не обганяли тільки ще повільніші, завершилася на 38-му колі – команда попросила Феліпе повернутися в бокси для сходу. Першого в гонці.

Тим часом Ріккардо швидко наздогнав Ферстаппена, на машині якого стояли більш жорсткі шини, і дуже спокійно проїхав повз напарника в DRS-зоні. З огляду на те, що Макс ніяк навіть не пробував захищатися, було зрозуміло, що голландця проінструктували як саме треба діяти. Через пару кіл Даніель вже активно маячив у дзеркалах Росберга – знову ж таки різні комплекти шин і тактика давалися взнаки. Проте довгої боротьби між ними не було, бо Ніко поїхав на свій третій піт-стоп під час якого і відбув 5 секунд штрафу, при цьому перш ніж механіки почали працювати з машиною пройшло 8,2 секунди. В боксах Мерседес цього разу явно щось пішло не так.  Після того як втретє в боксах побували обоє пілотів Ред Булл саме вони й опинилися на другому-третьому місцях – Росбергу дорого коштував епізод з Максом на 28-му колі.

Після завершальних піт-стопів серйозних питань у гонці залишалося небагато: чи зможе Росберг наздогнати Ред Булл і повернути собі місце на подіумі, і в якому порядку фінішують Даніель з Максом, які останній відрізок знову їхали на різних комплектах ґуми – цього разу у Ферстаппена був більш швидкий SuperSoft, щоправда з цими шинами треба було працювати дуже акуратно аби дістатися фінішу.

Вся ж найцікавіша боротьба на трасі відбувалася між пілотами, що їхали за межами першої десятки. Щоправда поступово вона перекинулася і на другу половину десятки. Зокрема, з  необхідністю економити зіткнулися Алонсо з Баттоном – силова установка Хонда досі споживає більше пального, ніж агрегати конкурентів. Протягом останніх кіл ця проблема таки далася взнаки і Перес обігнав Фернандо в боротьбі за десяте місце. А от Баттон на відміну від напарника не тільки нічого не програв, а й навпаки – на передостанньому колі зумів обігнати Боттаса, чия тактика двох піт-стопів виявилася хибною, бо на останніх колах ґума вже ледве тримала машину на трасі. Кількома хвилинами до Дженсона повз Валттері проїхав і Хюлькенберг.

В групі лідерів нічого дивного чи непрогнозованого не сталося – всі фінішували на своїх місцях. Таким чином Хемілтон ушосте в сезоні виграв Гран Прі, а загалом це вже 49-й тріумф у кар’єрі триразового чемпіона! До Алена Проста залишилося два кроки. Ріккардо і Ферстаппен фінішували другим і третім відповідно, склавши Льюісу компанію на подіумі. До речі, Даніель з Максом вперше одночасно опинилися на подіумі.

Такий результат дозволив британцю у пречудовому настрої піти у відпустку – він на 19 очок випереджає Росберга. А Ред Булл виходить на друге місце в Кубку конструкторів, обходячи Феррарі на 14 пунктів. «Холоста» гонка Торо Россо і непоганий результат Баттона дозволили Макларен наблизитися на відстань 3 очок від колективу з Фаенци. Очевидно, що восени між ними боротьба буде гарячою.

Тепер в чемпіонаті починається велика літня перерва, що триватиме чотири тижні два з яких бази команд будуть закриті, а всі працівники відправляться в обов’язкову відпустку. Тож Формула 1 приїде в Бельгію на останній уїк-енд серпня, де на легендарному кільці в Спа й розпочнеться вирішальний відрізок сезону!

Гран Прі Німеччини

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

Mercedes

1:30.44.200

3

2.

Д. Ріккардо

Red Bull

+ 6.996

3

3.

М. Ферстаппен

Red Bull

+ 13.413

3

4.

Н. Росберг

Mercedes

+ 15.845

3

5.

С. Феттель

Ferrari

+ 32.570

3

6.

К. Ряйкконен

Ferrari

+ 37.023

3

7.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 1:10.049

3

8.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1 коло

3

9.

В. Боттас

Williams

+ 1 коло

2

10.

С. Перес

Force India

+ 1 коло

3

11.

Е. Гутьєррес

Haas

+ 1 коло

2

12.

Ф. Алонсо

McLaren

+ 1 коло

3

13.

Р. Грожан

Haas

+ 1 коло

2

14.

К. Сайнс

Toro Rosso

+ 1 коло

3

15.

Д. Квят

Toro Rosso

+ 1 коло

3

16.

К. Магнуссен

Renault

+ 1 коло

2

17.

П. Верляйн

Manor

+ 2 кола

3

18.

М. Ерікссон

Sauber

+ 2 кола

2

19.

Дж. Палмер

Renault

+ 2 кола

3

20.

Р. Хар’янто

Manor

+ 2 кола

3

Найшвидше коло гонки: Даніель Ріккардо, Red Bull – 1:18.442 (48-ме коло)

Не фінішували:

Ф. Наср

Sauber

61 коло

-

Ф. Масса

Williams

38 коло

-

Особистий залік

1.

Л. Хемілтон

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

217

2.

Н. Росберг

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

198

3.

Д. Ріккардо

Red Bull Racing

133

4.

К. Ряйкконен

Scuderia Ferrari

122

5.

С. Феттель

Scuderia Ferrari

120

6.

М. Ферстаппен

Red Bull Racing

115

7.

В. Боттас

Williams Martini Racing

58

8.

С. Перес

Sahara Force India F1 Team

48

9.

Ф. Масса

Williams Martini Racing

38

10.

Н. Хюлькенберг

Sahara Force India F1 Team

33

11.

К. Сайнс

Scuderia Toro Rosso

30

12.

Р. Грожан

Haas F1 Team

28

13.

Ф. Алонсо

McLaren Honda Formula 1 Team

24

14.

Д. Квят

Scuderia Toro Rosso

23

15.

Д. Баттон

McLaren Honda Formula 1 Team

17

16.

К. Магнуссен

Renault Sport Formula 1 Team

6

17.

П. Верляйн

Manor Racing MRT

1

18.

C. Вандорн

McLaren Honda Formula 1 Team

1

Кубок конструкторів

1.

Mercedes AMG Petronas Formula One Team

Mercedes

415

2.

Red Bull Racing

Tag Heuer

256

3.

Scuderia Ferrari

Ferrari

242

4.

Williams Martini Racing

Mercedes

96

5.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

81

6.

Scuderia Toro Rosso

Ferrari

45

7.

McLaren Honda Formula 1 Team

Honda

42

8.

Haas F1 Team

Ferrari

28

9.

Renault Sport Formula 1 Team

Renault

6

10.

Manor Racing MRT

Mercedes

1

11.

Sauber F1 Team

Ferrari

0

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Хацкевич рассказал, были ли у Яремчука проблемы с режимом и алкоголем
Футбол | 28 марта 2024, 14:52 2
Хацкевич рассказал, были ли у Яремчука проблемы с режимом и алкоголем

Бывший главный тренер «Динамо» считает Романа самым профессиональным футболистом

Тренер мужской сборной Украины по биатлону покинет свой пост
Биатлон | 28 марта 2024, 19:55 9
Тренер мужской сборной Украины по биатлону покинет свой пост

Контракт с Юраем Санитрой не будет продлен

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.