Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
4215
9

Формула 1: В преддверии судьбоносных решений

Анонс Гран При Венгрии на Sport.ua + ВИДЕО + ФОТО

Формула 1: В преддверии судьбоносных решений

Великий цирк після чергової перерви під час якої команди провели молодіжні (й не дуже) тести, а Дітріх Матешіц домовився з Берні Екклстоуном про повернення Гран Прі Австрії з наступного сезону, приїхав на автодром поблизу Будапешта, де буде перейдено екватор сезону. По завершенню угорського уїк-енду в чемпіонаті настане період прийняття серйозних рішень – підписання контрактів з пілотами на наступний сезон, продовження або припинення модернізації цьогорічних болідів, переманювання спеціалістів з інших команд, підписання контракту на постачання шин у наступному році та багато іншого не менш важливого, але не такого помітного.

Угорську трасу, збудовану в середині 80-х ударними темпами, нерідко називають формульним картодромом – коротке звивисте коло, вузькі повороти, лише одна нормальної довжини пряма – все це зумовлює неймовірні труднощі для гонщиків як при пілотуванні, так і при спробах обгонів. Уїк-енд в Угорщині взагалі має свої традиційні риси – гоночне полотно з кожною наступною сесією стає все кращим, адже у п’ятницю зранку тут брудно і запилюжено, але поступово, шар за шаром наноситься відпрацьована гума, що дуже сильно впливає як на поведінку болідів, так і на необхідні налаштування, які якщо у перший день працюють відмінно, то це вірний знак того, що в суботу й неділю баланс буде абсолютно іншим і машина буде поводити себе не так як треба пілоту. Саме ця ситуація насамперед завдає головного болю пілотам та їх інженерам.



А додайте до цього ще те, що саме тут в рамках гоночного уїк-енду дебютує нова специфікація шин Pirelli з конструкцією минулорічного зразка й цьогорічною більш м’якою гумою – тоді стане ще цікавіше від того наскільки добре пілоти зможуть впоратися зі своєю роботою (особливо це стосується тих із них, хто не брав участі в тестах у Сільверстоуні). Не менше проблем у команд виникає й з охолодженням гальм – на звивистій трасі вони просто не встигають нормально охолонути, тож тут як і в Монреалі до гальм увага підвищена.

Головним болем і тугою вболівальників є те, що обгони під час гонки були майже героїчним вчинком пілотів, хоча після останньої серйозної реконструкції десять років тому ситуація трошки покращилася – тепер довжини головної прямої достатньо для успішного обгінного маневру. Ну а щоб уже точно не можна було говорити про угорську гонку як про «гонку різнобарвних трамваїв» пілотам у поміч буде дві зв’язані між собою зони активації DRS. Перша буде на стартовій прямій, а друга одразу ж після першого повороту – так що тепер можна буде побачити більше обгонів на вході до другого повороту, хоча за останні кілька років вони в цьому місці перестали бути великою рідкістю, але з появою короткої DRS секції ми більше побачимо як гонщики виходять вперед у боротьбі за позицію.



Ще однією традицією угорського Гран Прі є спекотна погода. За всю формульну історію траси найцікавішими та найбільш інтригуючими були дві гонки, що пройшли під дощем (до речі, обидві виграв Баттон). Але цього року синоптики прогнозують 0% вірогідності дощу, а повітря прогріється з +32С у п’ятницю і +34С в суботу до +37С у день гонки. Асфальт зазвичай в таких умовах розпікається до більше ніж +50С, а пілоти по завершенні гонки полегшено зітхають, бо для них фізично важче витримати тільки гонку в Малайзії, де до таких високих температур додається ще й висока вологість.

Повертаючись до теми шин, необхідно сказати, що в Pirelli абсолютно нічим не здивували, привізши до передмістя Будапешта суміші Medium і Soft.



Пол Хембрі досить оптимістично ділиться очікуваннями від Гран Прі: «Гонка в Угорщині стане першим випробуванням для останньої специфікації шин P Zero, яка поєднує конструкцію 2012 року і суміші 2013-го. Ці шини випробували у Сільверстоуні під час молодіжних тестів, і команди змогли адаптувати до них налаштування своїх машин. Тепер усі вперше отримають їх для участі в гонках, тому дуже важливо буде продуктивно попрацювати під час практичних заїздів, особливо якщо врахувати значення кваліфікації на Хунгарорингу. Обганяти на цій трасі завжди непросто, так що команди будуть шукати оптимальну тактику, аби досягти найкращої позиції. Вибір шин Medium і Soft має допомогти їм у цьому, тож команди визначаться з тактикою після випробувань з різним паливним завантаженням під час практик. Температури в Угорщині можуть бути високими, і це ще один фактор, від якого буде залежати рівень зношення гуми», – і жодного слова про очікувану кількість піт-стопів. Хоча всі в паддоку вважають, що в цьому питанні все буде більш менш традиційно й зупинок у боксах буде дві.

Проте не тільки самі шини вплинуть на тактику команд – після інциденту, який трапився в Німеччині з оператором Полом Алленом, швидкість болідів на піт-лейн обмежать зі 100 км/год. до 80 км/год., а це додасть приблизно 4 зайвих секунди для кожного візиту в бокси. Крім того, відтепер команди за погано прикручені колеса будуть досить жорстко штрафуватися – десять місць на старті наступної гонки коштуватиме пілоту помилка механіків. Тож тепер піт-стопи за 2,5 секунди стануть рідкістю – ризик недокрутити, недодивитися занадто високий.

Інтриг і питань довкола Гран Прі Угорщини чимало – це стосується не тільки майбутнього переможця, стати яким, на думку букмекерів, найбільше шансів має Феттель з коефіцієнтом лише 2,50. Після німця йдуть Ряйкконен – 5,50; Алонсо – 6,50; Хемілтон – 7,50 і Веббер з Росбергом – по 12,00. Не менш цікаво подивитися як команди пристосуються до нових шин і не зміниться після цього розстановка сил в чемпіонаті. Окрема інтрига стосується Mercedes – команда не брала участі у молодіжних тестах, а проблем з проміжним варіантом шин, які були в Німеччині, у «срібних стріл» в тій гонці було чимало. Чи перетвориться команда з Браклі на короля кваліфікації з майже нульовими шансами на перемогу в гонці? Чи все ж таки Росс Брон і компанія зуміли тільки завдяки інформації, отриманій від Pirelli після завершення тестів у Сільверстоуні, зробити правильні висновки і W04 перестане в кращих традиціях своїх попередників стрімко поїдати гуму на трасі?

Одразу по завершенню Гран Прі Формула 1 піде у традиційну літню відпустку тож усі команди прагнутимуть в Угорщині здобути максимум можливого. Особливо це стосується пілотів, які наразі не мають контрактів на наступний рік. Всі прекрасно знають, що саме наприкінці липня – на початку серпня стартує сезон підписання нових контрактів. Тож у цій сфері літо буде спекотним, особливо після того як Red Bull оголосить ім’я майбутнього напарника для Феттеля. Хто ним стане – Кімі Ряйкконе чи Даніель Ріккардо – ще одне питання, відповідь на яке команда обіцяла дати вже в Угорщині. Сьогодні зрозуміло тільки одне – буде спекотно і цікаво.


 

Гран-прі Угорщини, Хунгароринг, 26-28 липня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,381 км

70

306,630  км

кваліфікація: 1’18.773  (2010, Себастіан Феттель)

гонка: 1’19.071 (2004, Міхаель Шумахер)

Перша практика 11:00 – п’ятниця 26 липня

Друга практика 15:00 – п’ятниця 26 липня

Третя практика 12:00 – субота 27 липня

Кваліфікація 15:00 – субота 27 липня

Гонка 15:00 – неділя 28 липня (пряма трансляція на каналі МЕГА)

В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.uа

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Новый претендент на Лунина. Легендарный клуб хочет подписать украинца
Футбол | 26 апреля 2024, 08:01 6
Новый претендент на Лунина. Легендарный клуб хочет подписать украинца

«Милан» вступил в борьбу с «ПСЖ», «Баварией» и «Манчестер Юнайтед» за Андрея

Где смотреть онлайн матч чемпионата Украины Днепр-1 – Динамо Киев
Футбол | 26 апреля 2024, 03:31 0
Где смотреть онлайн матч чемпионата Украины Днепр-1 – Динамо Киев

Поединок 26-го тура УПЛ состоится 27 апреля в 13:00 по Киеву в Днепре

Комментарии 9
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Hassassin
Рейтинг трансляції виявився занадто низьким...
Нижчим навіть ніж їх передачі, що повторюються постійно, тож керівництво каналу вирішило, що й без кваліфікації все буде пучком.
МН
щодо відпустки, то, якось воно занадто, наче...
три тижні "до", чотири "після"..
знов америкоси в усьому винні..?;)
МН
---
не то, шо б я був прихильником (або навпаки) алонса, але, скажи мені..
в чому вимірюється оте пресловуте "достоін/нєдостоін"..
чим ти вимірюєш ступінь +, або -..?))
"достоін" той, хто за підсумками візьме титул
хіба ні?)
napalm931
почему перестали показывать квалификацию по каналу Мега?
napalm931
почему перестали показывать квалификацию по каналу Мега?
p_j
Якось дивно. Тут про анонс а ти вже вибрав чемпiона. I везунчики не одержують титул так багато разiв.
I для мене скорiше Кiмi везунчик, скiльки трас, а все без сходiв. Чи все ж Кiмi просто класний пiлот?
murzik66
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
Hassassin
Навіть якщо пілот А обігнав пілота В на першому відрізку він так само зможе відкрити крило і на другому відрізку, відриваючись таким чином від пілота В. Такі правила - недосконалі, як і сама DRS, але інших наразі немає.
Дьявол
Вот хочу уточнить по поводу DRS... Если пилот А проходит пилота В на первом отрезке, то на втором пилот В не сможет контратаковать с помощью DRS? Он ведь в точке детекции был впереди, а следовательно, ни о каком отставании меньше секунды речь не идет... Так ли это?