Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 12 апреля 2018, 21:20
2736
0

Формула 1. Час надолужувати згаяне

На Sport.ua анонс Гран Прі Китаю, де найближчого уїк-енду продовжиться цьогорічна боротьба фаворитів

| Обновлено 12 апреля 2018, 21:20
2736
0
Формула 1. Час надолужувати згаяне
Getty images

Після двох етапів, які відбувалися за абсолютно різними сценаріями, але неодмінно завершилися перемогами Себастьяна Феттеля, Формула 1 без перерви завітала до Китаю, де розбірки між головними конкурентами в різних частинах пелотону, обіцяє чимало цікавого.

Траса в Шанхаї за своїми базовими характеристиками багато в чому є «середньою» - і за рівнем притискної сили, і за навантаженням на мотори, і за витратою пального, і за зношенням ґуми, і за тим, наскільки результати на ній є показовими. Хіба що особливу увагу доводиться приділяти гальмам, адже на довгій прямій доводиться скидати швидкість з 330 км/год до 80 км/год перед шпилькою. Та й перед першим поворотом не все так просто як може здаватися на перший погляд. Сюди також варто додати й те, що кожного року характеристики асфальту міняються, тому гонщиків з інженерами чекатиме непроста робота над пошуком оптимальних налаштувань.

На щастя, FIA не стала вносити жодних змін у кількість та довжину зон дії DRS, адже в Китаї з обгонами особливих проблем ніколи не було. Широка траса, довгі прямі з зонами гальмування та можливість відкривати заднє крило свою справу виконують на відмінно.

Pirelli до Шанхаю вперше у своїй практиці привезла комплекти шин, пропустивши одну градацію. Таким чином в Китаї пілоти отримають – Medium, Soft і UltraSoft. Вибір шин пілотами цього разу дещо дивує, бо певний консерватизм проглядається у «срібних стріл» і «Форс Індії». Решта ж традиційно обрали найбільш м’які з доступних комплектів.

Пілот

Команда

Medium

Soft

UltraSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

1

6

6

77

В. Боттас

Мерседес

2

5

6

5

С. Феттель

Феррарі

2

3

8

7

К. Райкконен

Феррарі

2

3

8

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

2

4

7

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

2

4

7

11

С. Перес

Форс Індія

3

4

6

31

Е. Окон

Форс Індія

3

4

6

18

Л. Стролл

Вільямс

2

3

8

35

C. Сироткін

Вільямс

1

4

8

27

Н. Хюлькенберг

Рено

2

4

7

55

К. Сайнс

Рено

2

4

7

10

П. Гаслі

Торо Россо

2

4

7

28

Б. Хартлі

Торо Россо

1

5

7

8

Р. Грожан

Хаас

1

4

8

20

К. Магнуссен

Хаас

2

3

8

2

C. Вандорн

Макларен

1

4

8

14

Ф. Алонсо

Макларен

1

4

8

9

М. Ерікссон

Заубер

2

4

7

16

Ш. Леклер

Заубер

3

3

7

Насправді шинникам і самим досить складно передбачити як відбуватимуться події під час уїк-енду: «Ширший вибір шин для цьогорічного сезону дозволяє нам застосовувати різні поєднання, включаючи комплекти через один ступінь. І у випадку з китайським етапом разом із ґумою Medium і Soft ми пропонуємо UltraSoft, пропускаючи комплект SuperSoft.

Різниця між Medium та більш м’якими шинами є досить  суттєвою, тоді ж як м’які покришки за своїми характеристиками досить близькі, звісно за винятком HyperSoft. Таким чином, пропускаючи SuperSoft, ми привезли в Шанхай шини, що приблизно однаково відрізняються одні від інших, а це відкриває можливості для різноманіття тактик.

Безперечно, розрахунки можливих тактичних сценаріїв вже йдуть. Команди обрали різну кількість найбільш м’яких шин на гонку, та й вже під час кваліфікації ми побачимо різні підходи. Перегони в Китаї точно будуть непередбачуваними через велику вірогідність обгонів та можливі погодні сюрпризи. Зрештою наша пропозиція шин вносить ще один фактор, який, сподіваємося, посприяє більшій видовищності на трасі», - так звучали традиційні коментарі керівника автоспортивного підрозділу Pirelli Маріо Ізоли.

Що ж стосується погоди, то за попереднім прогнозом ситуація вимальовується досить цікаво – у п’ятницю вірогідність дощу під час практик становить від 60% до 45%, в суботу від 48% на час третьої практики до 32% на початок кваліфікації. А от в неділю вірогідність опадів складає мізерний 1%. Температура повітря при цьому очікується на рівні +17С +19С. Як ми вже встигли побачити на прикладі Сахіру відсутність спеки явно сприятиме «Мерседес».

Попри дві поразки «срібних стріл» на старті сезону для букмекерів чинний чемпіон все-одно залишається головним фаворитом майбутнього Гран Прі. На перемогу в кваліфікації шанси оцінені таким чином: Хемілтон – 1,67; Феттель – 4,00; Боттас – 5,50; Райкконен – 17,00; Ріккардо і Ферстаппен – по 21,00. Тріумф в гонці розглядається так: Хемілтон – 2,00; Феттель – 3,25; Боттас – 11,00; Ріккардо і Ферстаппен – по 12,00 і Райкконен – 13,00. В очі одразу кидається те, що кваліфікаційну швидкість Кімі букмекери переглянули порівняно з двома попередніми етапами.

Попри всі розмови про непоказовість траси в Мельбурні та високу температуру в Бахрейні, не варто чекати, що тепер розклад сил в пелотоні різко зміниться. Лідери нам добре відомі так само, як і другий-третій ешелон. Зміни якщо і будуть, то тільки в межах цих умовних груп.

Окрема інтрига могла б виникнути у протистоянні Хемілтона з Ферстаппеном, і справа тут не стільки в їх зіткненні під час гонки в Бахрейні, а у їх гострих язиках. Та вже сьогодні пілоти потисли один одному руки і рухаються далі. Щоправда як вони будуть себе поводити якщо знову вестимуть боротьбу за позицію – залишається невідомим.

Говорячи тенісною мовою Феттель в Австралії та Бахрейні «захистив очки», адже і минулого року переміг на цих етапах. У 2017-му в Китаї тріумфував Хемілтон, тож чи значить це, що тепер його черга перемагати, надолужуючи втрачене під час попередніх етапів. Чи ми побачимо іншого переможця, а відтак і ситуація в чемпіонаті стане ще більш непередбачуваною. Побачимо.

Враховуючи прогноз погоди і той факт, що «Мерседес» досі не перемагала варто очікувати, що саме підопічні Тото Вольффа гратимуть першу скрипку на китайській трасі. Зрештою саме Льюіс має тут найбільшу кількість перемог серед усіх гонщиків – 5 разів британець фінішував першим. З іншого ж боку абсолютно неочікувані розв’язки двох перших етапів не можуть не наштовхувати на думку про те, що в Шанхаї все буде дуже і дуже цікаво.

Гран Прі Китаю, Шанхай, 13-15 квітня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,451 км

56

305,066 км

кваліфікація: 1:31.678 (2017, Льюіс Хемілтон)

гонка: 1:32.238 (2004, Міхаель Шумахер)

 

Трансляції на «Першому Автомобільному», розклад сесій за київським часом:

Перша практика 05:00 – п’ятниця 13 квітня

Друга практика 09:00 – п’ятниця 13 квітня

Третя практика 06:00 – субота 14 квітня

Кваліфікація 09:00 – субота 14 квітня

Гонка 09:10 – неділя 15 квітня

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.