Гонка-испытание
Анонс Гран При Канады Формулы 1 на Sport.ua
Пілот |
Команда |
Soft |
SuperSoft |
UltraSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
3 |
2 |
8 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
3 |
2 |
8 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
3 |
3 |
7 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
3 |
3 |
7 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
3 |
3 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
4 |
2 |
7 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
4 |
2 |
7 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
5 |
0 |
8 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
5 |
0 |
8 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
4 |
3 |
6 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
4 |
3 |
6 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
2 |
4 |
7 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
2 |
4 |
7 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
3 |
4 |
6 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
3 |
4 |
6 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
2 |
5 |
6 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
2 |
5 |
6 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
88 |
Р. Хар’янто |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
3 |
0 |
10 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
3 |
0 |
10 |
Цікаво, що в Рено і Хаас взагалі відмовилися від шин SuperSoft, не замовивши жодного комплекту. Цілком очевидно що у кваліфікації буде максимально використовуватися ґума UltraSoft, очевидно, що хтось може спробувати повторити монегаскський хід Ріккардо і пробиватися до фіналу кваліфікації на шинах SuperSoft аби на них і стартувати в гонці. Взагалі якраз шинний фактор в Монреалі обіцяє стати ледве не одним з найцікавіших, адже теоретично дистанцію гонки можна буде проїхати з однією зупинкою, проте більш агресивна тактика з двома піт-стопами може дати значно більше дивідендів. Зрештою тут і піт-лейн короткий (візит займає близько 18-19 секунд), і з обгонами проблем в принципі не існує.
Та що б там не задумували командні стратеги все швидко можуть змінити або виїзд на трасу машини безпеки, або погода. І в такому випадку часу на прийняття правильного рішення буде іще менше, а сама гонка від цього може тільки виграти. Не без інтересу чекають на початок Гран Прі і в Піреллі: «В Канаді погода може виявитися настільки ж перемінною, як це було в Монако, що суттєво ускладнить гонку як це неодноразово траплялося в минулому. Запропоновані нами шини дозволяють командам використовувати різноманітні варіанти стратегії на трасі, де можна обганяти. UltraSoft справив добре враження у Монако, де вперше використовувався, проте у канадської траси зовсім інші характеристики, вона значно вимогливіша до ґуми. І цей фактор безумовно відобразиться на стратегії команд, що стає очевидним хоча б виходячи з їх вибору комплектів на весь уїк-енд», - сказав Пол Хембрі, керівник Піреллі Моторспорт.
Прогноз погоди на уїк-енд, як і в Монако, обіцяє перемінну погоду з найбільшою вірогідністю дощу саме в неділю. У п’ятницю очікується хмарна погода і +19С, наступного дня буде хмарно +21С і невисока імовірність побачити дощ, а вже у день гонки така вірогідність складає 50%, а температура впаде до +17С. Тож бачимо, що погода знову може стати вкрай важливим фактором впливу на хід гоночного уїк-енду.
Тріумф чинного чемпіона на попередньому Гран Прі вкупі з невиразним виступом лідера особистого заліку зрівняли шанси обох на титул, принаймні на думку букмекерів. Так само після уїк-енду в Монако Льюіс знову став розглядатися головним претендентом за перемоги як у кваліфікації, так і в гонці, а от найбільш імовірною альтернативою пілотам Мерседес тепер вже виступає Ріккардо, а не гонщики Скудерії. Отже, коефіцієнти на здобуття поула такі: Хемілтон – 2,10; Росберг – 2,50; Ріккардо – 8,00; Феттель – 10,00; Ферстаппен – 13,00 і Ряйкконен – 34,00. На недільний тріумф у гонці: Хемілтон – 2,20; Росберг – 2,87; Ріккардо – 8,00; Феттель – 10,00; Ферстаппен – 13,00 і Ряйкконен – 26,00.
Не без оновлень до Канади приїхали і команди. Зокрема, Феррарі і Хонда привезли нові версії турбін, потративши на їх доробку по 2 бали. Тепер до кінця сезону у Феррарі залишилося лише 4 бали, в той час як у Мерседес – 11, Хонда – 12, Рено – 14. Мауріціо Аррівабене обіцяє, що в Монреалі всі побачать «іншу Феррарі», залишається тільки дочекатися аби побачити яку ж саме. Звісно крім мотористів потроху команди оновлюють й аеродинаміку, привозячи те, чого, наприклад, не вистачало обом пілотам на попередньому етапі.
Цього разу справжнім випробуванням гонка стане для вболівальників з України та Німеччини, адже о десятій вечора доведеться робити непростий вибір – додивлятися гонку до фінішу чи перемикати на футбольний матч збірних. Що не кажіть, а канадський етап з його особливостями траси і часом проведення – суцільне випробування. Тим цікавіше буде слідкувати за подіями уїк-енду!
Гран-прі Канади, Монреаль, автодром імені Жиля Вільньова 10-12 червня, п’ятниця – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
4,361 км |
70 |
305,270 км |
кваліфікація: 1'12.275 (2004, Ральф Шумахер) гонка: 1'13.622 (2004, Рубенс Баррікелло) |
Перша практика 17:00* – п’ятниця 10 червня
Друга практика 21:00 – п’ятниця 10 червня
Третя практика 17:00 – субота 11 червня
Кваліфікація 20:00 – субота 11 червня
Гонка 21:00 – неділя 12 червня
(* – Час київський)
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Хорхе Мартин установил уникальное достижение
23 ноября состоится матч 14-го тура УПЛ