Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
5803
7

Формула 1: реванш Мерседес в Поднебесной

Анонс Гран При Китая на Sport.ua

Формула 1: реванш Мерседес в Поднебесной
Два тижні, що минають після уїк-енду в Сепангу, наближають нас до чергового етапу в Шанхаї, де на нас чекає більш ніж цікавий Гран Прі, покликаний дати відповіді на питання, що виникли під палючим малайзійським сонцем, та про все по порядку.
 
Після несподіваної поразки в стані Мерседес провели внутрішні розбори польотів за підсумками яких Тото Вольфф визнав, що команда змінить підходи до гоночних стратегій, і зовсім необов’язково ці варіанти сподобаються Льюісу з Ніко, адже мова йде про відсутність рівних можливостей для пілотів. Щоправда в Скудерії чудово розуміють, що цього разу повторити успіх буде вкрай складно й Аррівабене буде задоволений просто місцем на подіумі.
 
Шанхайське кільце традиційно для трас-тількедромів ставить перед командами непросте завдання по знаходженню оптимального балансу в налаштуваннях машини, яка водночас має бути швидкою на довгих прямих, але й стабільною та добре керованою від першого до тринадцятого віражів траси на її найбільш технічному відрізку. В свою чергу на відміну від попереднього етапу командам не треба буде сушити голову над питаннями додаткового охолодження силових установок або інших специфічних налаштувань для машин. Зрештою широка траса та асфальтовані зони безпеки дозволяють пілотам експериментувати з траєкторіями без небезпеки вибути з гонки, а це зазвичай гарантує видовищність самих перегонів. Тим паче, що з обгонами на китайському кільці ніколи проблем не виникало.
 

 
Попри те, що етап в Шанхаї лише третій, але питання використання елементів силової установки в деяких командах уже стоїть гостро, насамперед мова йде про Макларен та клієнтів Рено. Алонсо і Баттон матимуть уже другі двигуни, турбіни і генератор MGU-H, крім того на машині дворазового чемпіона ще й акумулятор системи рекуперації та електронний блок управління також буде другим. Аналогічною є й ситуації у Ріккардо, і трохи легше з технікою у Квята (другими є двигун та блок управління), Ферстаппена з Сайнсом – другі акумулятори та блок управління.
 
Піреллі до Китаю приїхала зі своєю найбільш розповсюдженою парою комплектів – Medium і Soft. Саме їх ми бачили на першому етапі в Мельбурні, де перевага Мерседес була беззаперечною. За великим рахунком найбільшу увагу пілотам слід приділяти стану передньої лівої шини, яка в Шанхаї потерпає від навантажень найбільше. Проте очікувати якихось особливих проблем не доводиться, адже команди занадто вже добре вивчили трасу та її особливості. Тож і в Піреллі прогнозують, що без особливих проблем гоночну дистанцію більшість пілотів подолає з двома піт-стопами.

 
На відміну від спекотного Сепангу, погода в Шанхаї обіцяє бути значно прохолоднішою. У п’ятницю буде найхолодніше +16 С, в суботу трохи потеплішає, а вже у день гонки повітря прогріється до +22 С. При цьому ймовірність дощу оцінюється лише у 20%. Тож не важко здогадатися, що за зовсім інших кліматичних умов Мерседеси почуватимуть себе набагато краще, ніж це було два тижні тому.
 
Перемога в Малайзії звісно вразила багатьох, але не букмекерів для яких дует гонщиків Мерседес залишається фаворитом китайського Гран Прі. Це стосується насамперед кваліфікації, де лінія має такий вигляд: Хемілтон – 1,67; Росберг – 2,37; Феттель – 10,00; Ряйкконен – 21,00; Боттас – 34,00. Щоправда на гонку шанси дуету з Феррарі виглядають не такими вже й безнадійними: Хемілтон – 1,67; Росберг – 4,00; Феттель – 5,00; Ряйкконен – 12,00; Боттас – 41,00.

 
В Китаї спостерігати одназначно цікаво буде одночасно за багатьма ділянками траси й протистояннями: це далеко не тільки боротьба Мерседес за своє домінування й намагання показати, що малайзійський програш був випадковістю, Феррарі старатиметься мінімум фінішувати однією машиною на подіумі, учергово випередивши Вільямс. Не менш цікавим обіцяє бути протистояння між двома колективами Дітріха Матешіца – Ред Булл і Торо Россо, протистояти яким будуть пілоти Заубер, Лотус і Форс Індії, тож змагання за потрапляння до фіналу кваліфікації у суботу та залікової десятки на фініші гонки обіцяє бути не менш інтригуючим та захопливим.

Крім того, в боротьбі за лідерство у загальному заліку прийшов час Ніко Росберг підкріпити свої амбіції реальними справами, особливої наснаги німцю мають додати спогади про свій дебютний в Формулі 1 тріумф, який відбувся саме в Шанхаї три роки тому. Цікаво буде спостерігати й за прогресом Макларен, попри всю очевидність того, що Дженсон з Фернандо поки що не можуть претендувати ні на вихід до другого раунду кваліфікації, ні на очки за підсумками гонки (хіба що станеться масовий схід пілотів інших команд).

 
Прогнозувати результати китайського уїк-енду насправді не так уже й складно – попри всю швидкість і спритність Феррарі в Малайзії, цього разу історія навряд чи має шанси повторитися. Температура повітря (а відтак і асфальту) буде значно меншою, в пару до шин Medium цього разу буде Soft, а не Hard, і не менш важливо, що в Мерседес зрозуміли, що самовпевненість команді не до лиця, бо Феррарі здатна за неї покарати. Враховуючи все це, можна зробити висновки, що «срібні стріли» знову будуть на чолі пелотону, а гонщики Скудерії опиняться позаду, і тільки форс-мажор може посприяти «червоним».
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран-прі Китаю, Шанхай, 10-12 квітня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

5,451 км

56

305,066 км

кваліфікація: 1'33.706 (2011, Себастіан Феттель)

гонка: 1'32.238 (2004, Міхаель Шумахер)

 

Перша практика 05:00* – п’ятниця 10 квітня

Друга практика 09:00 – п’ятниця 10 квітня

Третя практика 07:00 – субота 11 квітня

Кваліфікація 10:00 – субота 11 квітня

Гонка 09:00 – неділя 12 квітня

(* - Час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 7
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Валерий Литвиненко
Уже почти неделю Нострадамусы всех мастей предрекают победу Мерсам-посмотрим что будет дальше. Сам болею за Феррари.
solova63
А жаль... Макс Подзигун классный комментатор!!!
solova63
Канал МЕГА, к сожалению, в этом году транслировать Ф-1 не будет... А больше и некому. На ПЕРШОМУ нынче общественное ТВ, разные там " гоночки" им кагбэ "неформат", а ХСпорт исчез. ВОЛЯ, например, на их частоте показывает канал "Сарафан"... Там петросян со своим долбаным кривым зеркалам С утра до вечера "юморит"... Воть таки дела...