Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 12 июня 2012, 01:08
5484
19

Гран При Канады: Льюис Хэмилтон седьмой победитель в сезоне!

Невероятная по накалу гонка закончилась красивой победой британца!

| Обновлено 12 июня 2012, 01:08
5484
19
Гран При Канады: Льюис Хэмилтон седьмой победитель в сезоне!

Перед початком гоночного уїк-енду в Канаді традиційно для всього сезону стояло питання про те, хто з команд знайде спільну мову з шинами і підбере оптимальні налаштування. Тим цікавішим виглядало це завдання з огляду на те, що Pirelli привезла найм’якіші суміші гуми. Крім того гонка в Монреалі перша, де рівень притискної сили менший, ніж на більшості трас.

Під час кваліфікації в суботу жодних несподіванок не сталося, якщо звісно не зважати на те, що в умовах дуже щільних результатів Себастіан Феттель виграв поул з перевагою в три десятих секунди над Хемілтоном, який зайняв друге місце на першому стартовому ряді. В Монреалі значення результатів у кваліфікації не має вирішального значення, але цього року в гонках, які пройшли в сухих умовах, перемагали тільки ті гонщики, що стартували саме з першого ряду. А прогноз погоди на час проведення гонки обіцяв саме суху й сонячну погоду. Зрештою недільного дня так і сталося.

Близькість стін канадської траси традиційно сприяють появі машини безпеки, але не цього разу. Серед пілотів, які стартували з перших 10 позицій тільки Баттон мав більш жорсткий комплект шин, решта пілотів розпочали гонку на SuperSoft. Навіть старт гонки виявився несподівано спокійним та акуратним: в першій десятці тільки Ді Реста зумів покращити свої позицію на першому колі, обігнавши Грожана, але більше змін не було. Не було жодної аварії й в середині та наприкінці пелотону.

Маса з першого ж кола агресивно пресингував Росберга і зумів випередити німця на другому, витком пізніше те саме з пілотом Mercedes зумів повторити Ді Реста. А от пілот Ferrari, настільки захопився гонитвою за Веббером, що на 6-му колі помилився у першій зв’язці поворотів – машину розвернуло і в гонку Феліпе повернувся лише на 12-му місці. Цілком непоганий уїк-енд бразилець зіпсував однією помилкою.

На перших колах дистанції Феттелю вдалося трошки відірватися, але така ситуація довго не тривала – Хемілтон почав повільно скорочувати відставання від лідера гонки, а разом із ним до чинного чемпіона наближався й Алонсо. Ситуація в стані лідерів перейшла більшою мірою у тактичну площину, а те, що тактика відіграватиме чималу роль дав зрозуміти Пол Хембрі після кваліфікації, заявивши, що шини дозволять проїхати всю гонку з одним піт-стопом, але він особисто прогнозує дві зупинки для більшості пілотів.

Старт боротьбі «колективного розуму» дали в Ferrari коли Масса на 13-му колі першим заїхав в бокси, колом пізніше до механіків звернули Ді Реста і Шумахер, але німцеві трохи не пощастило – виїхавши після зміни шин, він опинився позаду Caterham Ковалайнена, тим самим втративши дорогоцінний час на боротьбу й обгін фіна. Баттон, який схоже так і не може знайти спільної мови з власною машиною, поїхав перевзуватися на 16-му колі. Саме в цей час його напарник практично наздогнав Феттеля і міг використовувати перевагу DRS, але боротьби між пілотами не вийшло, бо Себастіан також поїхав за новою гумою.

Це дозволило Льюісу на чистій трасі витиснути з МР4-27 все що можна, адже вже на наступному 17-му колі британець заїхав в бокси, виїхавши попереду Феттеля. Тепер чиста траса опинилася перед Алонсо – іспанець провів не одне, а два кола і так само зумів максимально з цього скористатися, опинившись попереду і Хемілтона, і Феттеля. Та вже на наступному колі британець на довгій прямій в зоні DRS випередив Фернандо і почав поступово нарощувати темп, підтримувати який ні F2012, ні RB8 не були здатні.

Протягом дуже короткого періоду зуміли засвітитися під час трансляції і боліди HRT: спочатку Картікеян помилився в першому повороті й трохи пізніше зупинив машину на узбіччі, а за два кола потому проблеми з гальмами змусили паркуватися в боксах і Педро Де Ла Росу – отак найменш помітна команда пелотону отримала свою «хвилину слави».

Трійка лідерів тим часом істотно відірвалася від інших пілотів, але між собою боротьбу вели більшою мірою тактичну. Команда просила Хемілтона атакувати, але так, щоб не сильно зношувати гуму. Алонсо ж і Феттель намагалися не сильно відставати від британця.

Окрема група пілотів у складі Мальдонадо, Переса та Ряйкконена їхала в топ-10, але з тактикою пізнього піт-стопа, який мав стати для них єдиним. Для венесуельця піт-стоп провели на 30-му колі і решту 40 він мав їхати економно та швидко, що виходить далеко не завжди. От і не вийшло цього разу – тактичний хід Williams не спрацював і набрати бодай очко Пастор не зумів. Інша справа вийшла з Кімі та Серхіо – вони змінили свій Soft на SuperSoft тільки на 41-му і 42-му колах відповідно. Причому так само, як і з лідерами перевагу отримав той, хто заїхав пізніше, тобто Перес. Також з одним піт-стопом їхав і Грожан, от тільки Ромен стартував на найм’якіших шинах, а тому його візит до механіків спочатку виглядав як трошки відтягнутий, але для тактики двох зупинок.

Міхаель Шумахер, який знаходився на межі отримання очок знову став жертвою власної техніки – на цей раз на W03 заклинило DRS у відкритому положенні. Що означає нестача притискної сили в поворотах можна було побачити, коли Міхаель змушено зрізав шикану 8-9-го поворотів, сильно при цьому втрачаючи темп. В боксах спроби механіків повернути крило у потрібне положення ні до чого не призвели і для семиразового чемпіона гонка вкотре закінчилася достроково. Вкотре з вини техніки.

В гонитві лідерів Хемілтон трохи уповільнився і Алонсо з Феттелем скоротили відставання. Льюіс поїхав в бокси за новим комплектом на 50-му колі. Саме тут і почалося найцікавіше в боротьбі за перемогу – Фернандо і Себастіан вирішили спробувати дотягнути до фінішу без другого заїзду до механіків, а це означало, що Хемілтону необхідно протягом 20 кіл не тільки наздогнати, але й обігнати своїх конкурентів. Гоночний темп Льюіса на свіжій гумі був набагато швидшим за темп Ferrari та Red Bull на зношеній і британець відігрував по півтори-дві секунди на колі. Стало зрозуміло, що він не тільки без проблем наздожене, а й так само безпроблемно й обжене дует лідерів.

На 62-му колі Хемілтон спокійно розібрався з Феттелем, який все ж таки поїхав у бокси за новими шинами, прощаючись при цьому з надіями приїхати на подіум. Алонсо вирішив не відхилятися від обраної тактики і залишився на трасі до самого фінішу. В Ferrari ризикнули, але програли. Спочатку Хемілтон вийшов у лідери гонки на 65-му колі, потім іспанця обігнав… Грожан, а на 68-му витку з подіуму Фернандо «попросив» Перес! Ромен і Серхіо не просто зуміли втілити ризиковану тактику одного піт-стопа, а й зробили це максимально ефективно. Якщо в Малайзії мексиканець в боротьбі з Алонсо помилився і відступив, задовольнившись другим місцем, то вже у Канаді Фернандо не мав жодних шансів. Наостанок, на передостанньому колі F2012 зумів обігнати і Феттель, який за дуже короткий час відіграв усе відставання після власного піт-стопу.

Серед тих пілотів, хто ще не перемагав цього сезону, перед стартом гонки найкращі шанси були у Льюіса Хемілтона. І він зумів цим скористатися, вигравши Гран Прі Канади уже втретє! Сьома гонка – сьомий переможець! Чи буде продовження не знає ніхто, але коло претендентів звузилося до мінімуму настільки, що загрожує обірвати серію вже за два тижні у Валенсії.

Разом із перемогою Льюіс отримав лідерство в загальному заліку, от тільки відділяє його від Алонсо 2 очка, а від Феттеля – 3. Інтрига продовжує закручуватися з іще більшою силою! А може дійсно це лотерея від Pirelli? Ясно тільки одне – продовження має бути не менш цікавим!

Гран Прі Канади

 

Пілот

Команда

Час

Піт

1.

Л. Хемілтон

McLaren

1:32:29.586

2

2.

Р. Грожан

Lotus

+ 2.513

1

3.

С. Перес

Sauber

+ 5.260

1

4.

С. Феттель

Red Bull

+ 7.295

2

5.

Ф. Алонсо

Ferrari

+ 13.411

1

6.

Н. Росберг

Mercedes

+ 13.842

2

7.

М. Веббер

Red Bull

+ 15.085

2

8.

К. Ряйкконен

Lotus

+ 15.567

1

9.

К. Кобаясі

Sauber

+ 24.432

1

10.

Ф. Масса

Ferrari

+ 25.272

2

11.

П. ді Реста

Force India

+ 37.693

2

12.

Н. Хюлькенберг

Force India

+ 46.236

2

13.

П. Мальдонадо

Williams

+ 47.052

1

14.

Д. Ріккардо

Toro Rosso

+ 1:04.475

2

15.

Ж.-Е. Вернь

Toro Rosso

+ 1 коло

3

16.

Дж. Баттон

McLaren

+ 1 коло

3

17.

Б. Сенна

Williams

+ 1 коло

1

18.

Х. Ковалайнен

Caterham

+ 1 коло

2

19.

В. Петров

Caterham

+ 1 коло

2

20.

Ш. Пік

Marussia

+ 3 кола

1

Найшвидше коло: Себастіан Феттель (Red Bull) - 1:15.752 (70-те коло)

Не фінішували:

Т. Глок

Marussia

57 коло

-

М. Шумахер

Mercedes

34 коло

DRS

П. Де Ла Роса

HRT

25 коло

гальма

Н. Картікеян

HRT

23 коло

гальма

 

Загальний залік після 7-ми етапів:

Особистий залік

1.

Л. Хемілтон

McLaren

88

2.

Ф. Алонсо

Ferrari

86

3.

С. Феттель

Red Bull

85

4.

М. Веббер

Red Bull

79

5.

Н. Росберг

Mercedes

67

6.

К. Ряйкконен

Lotus

55

7.

Р. Грожан

Lotus

53

8.

Дж. Баттон

McLaren

45

9.

С. Перес

Sauber

37

10.

П. Мальдонадо

Williams

29

11.

К. Кобаясі

Sauber

21

12.

П. ді Реста

Force India

21

13.

Б. Сенна

Williams

15

14.

Ф. Масса

Ferrari

11

15.

Н. Хюлькенберг

Force India

7

16.

Ж.-Е. Вернь

Toro Rosso

4

17.

Д. Ріккардо

Toro Rosso

2

18.

М. Шумахер

Mercedes

2

 

Кубок конструкторів

1.

Red Bull Racing

Renault

164

2.

McLaren

Mercedes

133

3.

Lotus F1 Team

Renault

108

4.

Scuderia Ferrari

Ferrari

97

5.

Mercedes AMG Petronas

Mercedes

69

6.

Sauber F1 Team

Ferrari

58

7.

Williams F1 Team

Renault

44

8.

Sahara Force India F1 Team

Mercedes

28

9.

Toro Rosso

Ferrari

6

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

ФОТО. Жена динамовца разделась в свой день рождения и показала подарок
Футбол | 23 ноября 2024, 06:12 0
ФОТО. Жена динамовца разделась в свой день рождения и показала подарок

Жена защитника киевского Динамо Алиана Вивчаренко рассказала о своём счастливом дне

Александр огорчил Александра. Динамо дома спокойно переиграло Черноморец
Футбол | 23 ноября 2024, 17:23 52
Александр огорчил Александра. Динамо дома спокойно переиграло Черноморец

Команда Шовковского доказала свое превосходство над подопечными Бабича

Комментарии 19
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
v4421c4421
не поможет...
здоровый организм будет отторгать инородное тело по причине....
а вот тут сколь угодно места для полёта фантазии))
мож, на пенсию пора?....
viktor112007
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
Hassassin
Shit happens. Але цікаво коли це завершиться. І чи завершиться. Вже нагадує сезон Жака Вільньова 1999...
mocca76
Я читаю все полностью и тебе советую, очень интересно
mocca76
Хорошая гонка, Канада мне понравилась (почти как всегда)
Порадовал Хэмилтон, браво 7-й победитель 7-й гонки в этом сезоне! Алонсо с командой явно просчитались, что-бы они ни говорили по поводу износа шин. Ну и Шумахер - Hassassin, твой список неудач семикратного в этом году снова увеличится и снова не по его вине, жаль Шуми!
miklm
Я большего ожидал от этой гонки. Обгонов было мало как для мне, и вообще такое впечатлены, что с 5 круга все начали экономить с шинами.
Что делали в Феррари вообще не понимаю. Второй пит длился почти на 1,5 секунды долще чем первый (единственный) пит стоп у Алонсо. То есть они смогли бы в боксе, если даже не обогнать, но в притыл приблизится до Хэмилтона.
mh4421
===
а ты с какой целью интересуешся?
mh4421
===
точнее и не скажешь..
WILDERTIER
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
Hassassin
Міхаель вже 2 рази доїжджав...
Хоча мені знову цікаво - що ж зламається у Валенсії? (((
Hassassin
Сенс ризику для Алонсо полягав у наступному (ІМО, звісно):
в Феррарі бачили, що при усіх рівних умовах боротися з Хемілтоном вони не можуть, а тому вирішили просто ризикнути і дотягнути до фініша на огризках гуми. Ризик не виправдався. Що ж стосується порівняння з Пересом і Грожаном, то вони хоч і їхали з тактикою одного піта, але у мексиканця була зовсім інша тактика - він-то проїхав спочатку 41 коло на софті, а потім перейшов на СС. У випадку з Грожаном все цікавіше, бо базова тактика однакова з Алонсо, але француз побував у боксах лише на 2 кола пізніше за Фернандо, але зумів на фініш гонки у значно кращому стані зберегти гуму. Що це - Феррарі/Алонсо убили гуму, чи щось іще?..
CubiQ
Наконец-то командный мостик провёл гонку, как ему и подобает. Пит-стопы всё так же ужасны. Баттон начинает превращаться в Массу.
SeM077
да хорошая гонка получилась)))))))))). рад за хемилтона и за макларен, хоть баттон и не обрадовал.
v4421c4421
перец?
у того было своя стратегия на гонку, а красные, очевидно, свою изменили по ходу.
странное решение (хоть мне и приятное)
до первого пита был темп, был поздний пит по сравнению с хэмом и фитилём, алонс оказался на первом!! месте после первого своего пита.
зачем менять стратегию???
неужели мостик настолько попал под впечатление от того, что хэм сразу же обошел алонса после его кратковременного лидирования?
ra55ia
они наверно посмотрели на Переса и решили рискнуть, он ведь с одним питом финишировал 3-им, с той лишь разницей, что сначала ехал на софте, а потом на суперсофте, а Алонсо наоборот
v4421c4421
стратегия на высоте...
что помешало поехать алонсо еще на один пит - для меня загадка
из трёх лидеров на первый пит он заехал последним!!
===
"феррари рискнули"...
а, какой смысл был так рисковать?
makshits
да жаль Алонсо...
Дьявол
Мда, вот так гоночка... И скажу я вам, что Нандо со своим 5-м местом еще отскочил... Дай еще круг - он был бы 8-м, два круга - 10-м, три круга - он просто остановился бы... Феррари рискнули, и в большей степени проиграли... Еще к 65-66-му кругу Алонсо кое-как ехал, а когда тупо встал (то есть шины встали), понятно, в боксы ехать уже было поздно... Поздравления Хэму! Остальные, как по мне, ничего выдающегося не показали...
moysha2011
Браво Хемилтон!!! Браво McLaren!!!
Вот это сезон, 7 из 7. Ждем продолжения ))