Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
|
2164
0

Формула 1: гоночная фиеста

Анонс Гран При Мексики на Sport.ua

Формула 1: гоночная фиеста
Facebook
Часу на перепочинок, роздуми, пошук винних тощо цьогорічний чемпіонат дає не так уже й багато. От і після тріумфального для Льюіса Хемілтона етапу в США Формула 1 дісталася Мексики, де найближчими вихідними відбудеться черговий Гран Прі, результати якого наблизять одного з претендентів до бажаного титулу –дебютного або третього поспіль та четвертого загалом.
 
Мексиканський етап минулого року феєрично повернувся до календаря, адже після 23 років перерви місцеві вболівальники, як зрештою і немісцеві, вщерть заповнили трибуни автодрому імені братів Родрігес, створивши неперевершену карнавально-святкову атмосферу. Пам’ятаючи про це, більшість команд з великим задоволенням очікувало на повернення до мексиканської столиці.
 

 
Траса, хоч і зберегла частину старої конфігурації, але у чинному варіанті має свої особливості, що вирізняють її серед інших у чемпіонаті. По-перше, це висота у майже 2300 метрів над рівнем моря – це суттєво впливає та роботу, двигуна внутрішнього згорання, турбіну, ефективність систем охолодження й зрештою аеродинаміку. І ще не кажучи про здоров’я та відчуття гонщиків, для яких цей етап стає справжнім випробуванням. У розрідженому повітрі ДВЗ втрачає свою ефективність, проте це малою мірою стосується сучасних турбованих гібридних установок: втрачене компенсує турбіна, яка щоправда буде розкручуватися майже до своїх максимальних обертів (наприклад, в Рено турбіни, використані в Мексиці, більше на машини ставити не планують).



Менша кількість повітря безумовно гірше справлятиметься і з охолодженням систем, що змусить команди дуже ретельно стежити за показниками, які будуть знаходитися у верхньому робочому діапазоні. І знову ж таки через висотні особливості швидкості машин на прямих будуть значно вищими, ніж на трасах, що знаходяться нижче, але вимагають аналогічних налаштувань. Зокрема на головній прямій при використанні DRS швидкості будуть наближатися до 360 км/год!
 
Мабуть зайвим буде казати, що налаштування машини в Мексиці перетворюється на непростий ребус, адже з одного боку щоб тут обганяти треба мати високу швидкість на прямих, бо саме у 1-му, 4-му і меншою мірою 12-му поворотах можна виграти позицію, з іншого – щоб підібратися на відстань атаки не можна втрачати часу в поворотах другого і третього секторів.

 
В Мехіко ґума не зазнає настільки екстремальних навантажень, як наприклад у Сільверстоуні, тож обираючи типи шин в Піреллі зупинили свій вибір на найбільш звичній нам цього року «середній» комбінації – Medium, Soft та SuperSoft. М’які комплекти традиційно для сезону стали найбільш затребуваними серед команд:

Пілот

Команда

Medium

Soft

SuperSoft

44

Л. Хемілтон

Мерседес

3

5

5

6

Н. Росберг

Мерседес

4

4

5

5

С. Феттель

Феррарі

3

4

6

7

К. Ряйкконен

Феррарі

2

5

6

77

В. Боттас

Вільямс

3

3

7

19

Ф. Масса

Вільямс

3

3

7

3

Д. Ріккардо

Ред Булл

3

4

6

33

М. Ферстаппен

Ред Булл

3

4

6

20

К. Магнуссен

Рено

5

2

6

30

Д. Палмер

Рено

4

3

6

27

Н. Хюлькенберг

Форс Індія

3

3

7

11

С. Перес

Форс Індія

3

3

7

26

Д. Квят

Торо Россо

2

3

8

55

К. Сайнс

Торо Россо

2

3

8

14

Ф. Алонсо

Макларен

3

4

6

22

Д. Баттон

Макларен

3

4

6

9

М. Ерікссон

Заубер

3

3

7

12

Ф. Наср

Заубер

3

3

7

94

П. Верляйн

Мейнор

2

5

6

31

Е. Окон

Мейнор

2

5

6

8

Р. Грожан

Хаас

2

4

7

21

Е. Гутьєррес

Хаас

1

5

7


Насправді на трасі команди можуть з подивом для себе дізнатися, що зчеплення порівняно з минулим роком змінилося і машини поводять себе інакше – це досить звична річ для автодромів, на яких покладено новий асфальт, що з часом дещо змінює свої характеристики. Та як би там не було, але найбільш прогнозованою в гонці буде тактика двох піт-стопів, хоча варто чекати якісь нові ходи від Ред Булл у намаганні команди саме за допомогою шинної тактики поборотися зі «срібними стрілами». Зрештою, навіть в Піреллі не виключають, що дві зупинки вже можуть і не бути такою популярною тактикою, як рік тому: «Є вірогідність, що порівняно з минулим роком стан асфальту помітно змінився. Крім того, ми вперше привеземо на етап шини SuperSoft, і всім буде важливо оцінити ці фактори під час практичних заїздів. Їх результати можуть стати передумовою для альтернативної двом зупинкам стратегії, яку використали більшість команд у 2015-му», - розповів Пол Хембрі.
 
Попередній прогноз погоди виглядає досить туманно: з одного боку вірогідність дощів є досить невисокою у неділю, крім того ввечері коли гонка вже завершиться. Та за три дні ситуація може змінитися. Стосовно ж температури повітря, то в Мехіко вона очікується помітно нижчою, ніж була минулого тижня в Остіні – на рівні +17С +20С, тож якщо буде сухо, то пілоти зможуть добре попрацювати на трасі і під час практик, і протягом двох головних гоночних сесій.

 
Повернувшись на переможний шлях, Льюіс і у букмекерів посів місце головного фаворита майбутнього Гран Прі, щоправда на тріумф в чемпіонаті його шанси виглядають суттєво гірше 4,00 проти 1,22 у Ніко. Що ж до уїк-енду в Мехіко, то на перемогу в кваліфікації лінія фаворитів виглядає так: Хемілтон – 2,00; Росберг – 2,20; Ріккардо – 13,00 і Ферстаппен та Феттель – по 15,00. На перемогу в гонці коефіцієнти майже не відрізняються: Хемілтон – 2,00; Росберг – 2,20; Ріккардо – 12,00; Ферстаппен – 15,00 і Феттель – 17,00.

Якщо минулого тижня про трасу в Остіні можна було говорити як про «територію Хемілтона», де він домінує, то з Мексикою так не скажеш. Єдину гонку в новітній історії етапу минулого року після напруженої боротьби з напарником виграв Росберг, та багато хто вважав, що виграний за тиждень до того третій титул британця дещо розслабив. Тож друга спроба стане набагато кращим випробуванням для обох претендентів на титул, адже перемога потрібна обом. От тільки всі розуміють, що саме для Льюіса кожна гонка тепер перетворюється на своєрідний фінал, де перемога є необхідністю, у той час як Ніко поки що може собі дозволити знову фінішувати другим.

 
Безперечно в Мексиці багатьом командам та й пілотам є що доводити й над чим працювати. Феррарі має не найкращі спогади від минулорічної гонки, де обоє пілотів достроково закінчили свої виступи, тож «червоні» обов’язково спробують відігратися. Магнуссен з Палмером, наприклад, намагатимуться довести команді, що заслуговують отримати єдину пілотську вакансію в Рено на 2017-й рік. В Хаас тим часом продовжать шукати причини поламок гальмівних дисків, розуміючи, що з одного боку пілоти вже не довіряють власній машині на 100%, а з іншого – швидких відповідей все-одно не отримають. Ну і черговий раунд спроб Ред Булл вклинитися у боротьбу двох претендентів на титул обіцяє стати не менш цікавим (принаймні з тактичного погляду), ніж був у США.
 
Таким чином все свідчить про те, що недільна мексиканська фієста приправлена гоночними спеціями вийде на славу. Залишається тільки дочекатися й пересвідчитися у цьому.
 

 
В'ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ


Гран Прі Мексики, Мехіко, Автодром братів Родрігес 28 – 30 жовтня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло:

4,304 км

71

305,354 км

кваліфікація: 1’19.480 (2015, Ніко Росберг)

гонка: 1’20.521 (2015, Ніко Росберг)

Перша практика 18:00 – п’ятниця 28 жовтня

Друга практика 22:00 – п’ятниця 28 жовтня

Третя практика 18:00 – субота 29 жовтня

Кваліфікація 21:00 – субота 29 жовтня

Гонка 21:00 – неділя 30 жовтня

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.