Формула 1: гоночная фиеста
Анонс Гран При Мексики на Sport.ua
Менша кількість повітря безумовно гірше справлятиметься і з охолодженням систем, що змусить команди дуже ретельно стежити за показниками, які будуть знаходитися у верхньому робочому діапазоні. І знову ж таки через висотні особливості швидкості машин на прямих будуть значно вищими, ніж на трасах, що знаходяться нижче, але вимагають аналогічних налаштувань. Зокрема на головній прямій при використанні DRS швидкості будуть наближатися до 360 км/год!
Пілот |
Команда |
Medium |
Soft |
SuperSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
3 |
5 |
5 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
4 |
4 |
5 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
3 |
4 |
6 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
2 |
5 |
6 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
3 |
3 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
3 |
3 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
3 |
4 |
6 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
3 |
4 |
6 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
5 |
2 |
6 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
4 |
3 |
6 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
3 |
3 |
7 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
3 |
3 |
7 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
2 |
3 |
8 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
2 |
3 |
8 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
3 |
4 |
6 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
3 |
4 |
6 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
3 |
3 |
7 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
3 |
3 |
7 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
2 |
5 |
6 |
31 |
Е. Окон |
Мейнор |
2 |
5 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
2 |
4 |
7 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
1 |
5 |
7 |
Насправді на трасі команди можуть з подивом для себе дізнатися, що зчеплення порівняно з минулим роком змінилося і машини поводять себе інакше – це досить звична річ для автодромів, на яких покладено новий асфальт, що з часом дещо змінює свої характеристики. Та як би там не було, але найбільш прогнозованою в гонці буде тактика двох піт-стопів, хоча варто чекати якісь нові ходи від Ред Булл у намаганні команди саме за допомогою шинної тактики поборотися зі «срібними стрілами». Зрештою, навіть в Піреллі не виключають, що дві зупинки вже можуть і не бути такою популярною тактикою, як рік тому: «Є вірогідність, що порівняно з минулим роком стан асфальту помітно змінився. Крім того, ми вперше привеземо на етап шини SuperSoft, і всім буде важливо оцінити ці фактори під час практичних заїздів. Їх результати можуть стати передумовою для альтернативної двом зупинкам стратегії, яку використали більшість команд у 2015-му», - розповів Пол Хембрі.
Якщо минулого тижня про трасу в Остіні можна було говорити як про «територію Хемілтона», де він домінує, то з Мексикою так не скажеш. Єдину гонку в новітній історії етапу минулого року після напруженої боротьби з напарником виграв Росберг, та багато хто вважав, що виграний за тиждень до того третій титул британця дещо розслабив. Тож друга спроба стане набагато кращим випробуванням для обох претендентів на титул, адже перемога потрібна обом. От тільки всі розуміють, що саме для Льюіса кожна гонка тепер перетворюється на своєрідний фінал, де перемога є необхідністю, у той час як Ніко поки що може собі дозволити знову фінішувати другим.
Гран Прі Мексики, Мехіко, Автодром братів Родрігес 28 – 30 жовтня, п’ятниця – неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло: |
4,304 км |
71 |
305,354 км |
кваліфікація: 1’19.480 (2015, Ніко Росберг) гонка: 1’20.521 (2015, Ніко Росберг) |
Перша практика 18:00 – п’ятниця 28 жовтня
Друга практика 22:00 – п’ятниця 28 жовтня
Третя практика 18:00 – субота 29 жовтня
Кваліфікація 21:00 – субота 29 жовтня
Гонка 21:00 – неділя 30 жовтня
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Юлия Довбик не могла скрыть восторг от своей новой поездки
Поединок состоится 28 ноября в 19:45 по Киеву