26.09.2020, FT   ТВ-трансляція: 

Минай – Динамо – 0:4. Текстова трансляція матчу

Стенограма поєдинку 4-го туру Української Прем'єр-ліги

Минай – Динамо – 0:4. Текстова трансляція матчу
© ФК Динамо Київ. Мірча Луческу

У суботу, 26-го вересня, відбудеться поєдинок 4-го туру чемпіонату України, в якому зустрінуться «Минай» та київське «Динамо». Матч пройде в Києві на НСК «Олімпійський», початок - о 14:00.

Спочатку місцем проведення зустрічі був Ужгород, але за згодою сторін її перенесли до Києва. При цьому команда з Закарпаття залишається номінальним господарем поля. У минулий мід-вік «Динамо» здобуло важливу перемогу в Генті та наблизилося до потрапляння в груповий етап Ліги чемпіонів. У попередньому турі національної першості кияни на своєму полі здолали ПФК «Львів» з рахунком 3:1, а «Минай» в гостьовому поєдинку поступився донецькому «Олімпіку» - 0:3. Раніше суперники двічі зустрічалися в Кубку України. У сезоні 2018/2019 в 1/8 фіналу «біло-сині» обіграли минайців з рахунком 3:1, а в наступному розіграші кияни здобули перемогу в півфіналі - 2:0.

Sport.ua проведе текстову трансляцію матчу «Минай» - «Динамо». За перебігом матчу можна слідкувати за цим посиланням.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Олександр Снітко, Sport.ua

(3 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:45
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Frank Piter, 26.09.2020 16:34
    Этруски древние русские. Помню такой бред.
    А вшивий о бане.При чем Россия-мы в Украине живем,очнись.синелобый
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:34
    -3
    VolChebnyk, 26.09.2020 16:29
    М ы уже слышали.что Галлы,это потомки Галычан и ИИсус Христос происхождением с Галиции
    Этруски древние русские. Помню такой бред.
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:33
    -3
    VolChebnyk, 26.09.2020 16:30
    Ты, ссука,больной!!!!!Я тебе за солнце.а оно за Россию
    Так мы про фашистов. В ДыРе половина хероев со свастиками. Ты поддерживаешь идеи Новороссии, стало быть тоже фашист. Как эти http://argumentua.com/stati/russkii-natsizm-fashisty-vlasovtsy-i-belogvarde
    itsy-na-sluzhbe-dnr
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:30
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Frank Piter, 26.09.2020 16:28
    Да позигуй. Как это тебе похер? Фашики пришли на Донбасс, хотят Новороссию замутить в т.ч. в Херсонсокй области. Ты за них, за срусских фашиков.
    Ты, ссука,больной!!!!!Я тебе за солнце.а оно за Россию
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:29
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    М ы уже слышали.что Галлы,это потомки Галычан и ИИсус Христос происхождением с Галиции
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:28
    -3
    VolChebnyk, 26.09.2020 16:26
    Если бы я сейчас поставил аву с серпом и молотом.то твои недоразвитые побратымы вместе с тобой на гавно бы снизошли.А за нацзнак молчок.Вывод один -вы нацики.И мне пох.что там в России
    Да позигуй. Как это тебе похер? Фашики пришли на Донбасс, хотят Новороссию замутить в т.ч. в Херсонсокй области. Ты за них, за срусских фашиков.
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 26.09.2020 16:27
    +2
    Frank Piter, 26.09.2020 16:23
    Да не писти. Они все брали из древних учений.
    Найстаріший археологічний атрефакт із згадкою про "Чорне Сонце" прийшов до нас із еламського міста Сузи і датований 3 тис. до Р.Х. Цей символ знаходиться на стелі аккадського царя Нарам-Суена, що нині виставлена ​​в паризькому музеї Лувр.
    Может фото хотя бы приложишь, не только перепост из ЖЖ. Как-то несолидно.
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:26
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    Frank Piter, 26.09.2020 16:21
    На Раиссе фашиков просто больше, чем в о всей Европе. Потому они уже все возможные кресты и свастики себе стилизовали под символы.
    Если бы я сейчас поставил аву с серпом и молотом.то твои недоразвитые побратымы вместе с тобой на гавно бы снизошли.А за нацзнак молчок.Вывод один -вы нацики.И мне пох.что там в России
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:26
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Frank Piter, 26.09.2020 16:21
    На Раиссе фашиков просто больше, чем в о всей Европе. Потому они уже все возможные кресты и свастики себе стилизовали под символы.
    Если бы я сейчас поставил аву с серпом и молотом.то твои недоразвитые побратымы вместе с тобой на гавно бы снизошли.А за нацзнак молчок.Вывод один -вы нацики.И мне пох.что там в России
    Forever_young_12
      Forever_young_12, 26.09.2020 16:25
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    О Блавацкой.
    Читал я её бред сумасшедшей Кто принимает её теорию - такой-же сумасшедший.
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:23
    -3
    Ёкарный Бабай, 26.09.2020 16:21
    Хyйню не неси. В том виде, который на аватарке JV он был только в третьем рейхе. Что там рисовали твои узкоглазые предки нерелевантно
    Да не писти. Они все брали из древних учений.
    Найстаріший археологічний атрефакт із згадкою про "Чорне Сонце" прийшов до нас із еламського міста Сузи і датований 3 тис. до Р.Х. Цей символ знаходиться на стелі аккадського царя Нарам-Суена, що нині виставлена ​​в паризькому музеї Лувр.
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:23
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Frank Piter, 26.09.2020 16:20
    И что бл...ь? Ты много чего используют и нацики и комуняки. Предлагаешь серп запретить как часть серпа и молота кровавого режима Совка?
    Ладно,дискуссия окончена,если ты лучше разбираешься,чем оф источники
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:21
    -3
    На Раиссе фашиков просто больше, чем в о всей Европе. Потому они уже все возможные кресты и свастики себе стилизовали под символы.
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 26.09.2020 16:21
    +2
    Frank Piter, 26.09.2020 16:19
    Да хватит тут пургу мести. Это символ появился задолго до Третьего Рейха. Это факт. Утритесь.
    Хyйню не неси. В том виде, который на аватарке JV он был только в третьем рейхе. Что там рисовали твои узкоглазые предки нерелевантно
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:20
    -3
    VolChebnyk, 26.09.2020 16:18
    окультний символ, що широко використовується сучасними неонацистами, а також деякими неоязичниками, езотериками й сатаністами[⇨]. Це унікальний дизайн сонячного колеса, створений у Третьому Рейху на замовлення для Генріха Гіммлера й зображений на мозаїці у замку Вевельсбург, коли в ньому знаходилась офіцерська школа й науково-дослідний центр СС[1][2][⇨]. Назву «Чорне сонце» та зв'язок із окультною міфологією[⇨] цей графічний символ отримав у німецькому неонацистському романі, вперше виданому 1991 року[⇨].-----Вот тебе долбоящеру укрвика
    И что бл...ь? Ты много чего используют и нацики и комуняки. Предлагаешь серп запретить как часть серпа и молота кровавого режима Совка?
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:19
    -3
    Ёкарный Бабай, 26.09.2020 16:17
    Блаватская еслишо тоже русская была В общем, кроме полоумной тетки никаких источников больше нет? Все верно было сказано, символ черного солнца впервые был выложен на мозаике в нацистской Германии и наказуем в современной. JV - неонацист.
    Да хватит тут пургу мести. Это символ появился задолго до Третьего Рейха. Это факт. Утритесь.
    VolChebnyk
      VolChebnyk, 26.09.2020 16:18
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Frank Piter, 26.09.2020 16:13
    Долб...еб. хватит срусские источники нам втривать.
    Поняття «чорного сонця» (sol niger[en]) зустрічається вже у середньовічних алхіміків, але для них воно була метафорою, що мала різні значення, зокрема занурення у самопізнання. В XIX ст. Олена Блаватська у своїй книжці «Таємна доктрина» (1888) ввела ідею «Центрального сонця» — невидимого темного центру всесвіту, навколо якого обертаються всі інші сонячні та планетарні системи. Блаватська заявляла, що хоча символ «чорного світла» був і в юдейській Кабалі, його джерелом є «таємне вчення арійців», що походили з Гіпербореї, розташованої на крайній півночі, і символом яких була свастика.
    окультний символ, що широко використовується сучасними неонацистами, а також деякими неоязичниками, езотериками й сатаністами[⇨]. Це унікальний дизайн сонячного колеса, створений у Третьому Рейху на замовлення для Генріха Гіммлера й зображений на мозаїці у замку Вевельсбург, коли в ньому знаходилась офіцерська школа й науково-дослідний центр СС[1][2][⇨]. Назву «Чорне сонце» та зв'язок із окультною міфологією[⇨] цей графічний символ отримав у німецькому неонацистському романі, вперше виданому 1991 року[⇨].-----Вот тебе долбоящеру укрвика
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 26.09.2020 16:17
    0
    Frank Piter, 26.09.2020 16:13
    Долб...еб. хватит срусские источники нам втривать.
    Поняття «чорного сонця» (sol niger[en]) зустрічається вже у середньовічних алхіміків, але для них воно була метафорою, що мала різні значення, зокрема занурення у самопізнання. В XIX ст. Олена Блаватська у своїй книжці «Таємна доктрина» (1888) ввела ідею «Центрального сонця» — невидимого темного центру всесвіту, навколо якого обертаються всі інші сонячні та планетарні системи. Блаватська заявляла, що хоча символ «чорного світла» був і в юдейській Кабалі, його джерелом є «таємне вчення арійців», що походили з Гіпербореї, розташованої на крайній півночі, і символом яких була свастика.
    Блаватская еслишо тоже русская была В общем, кроме полоумной тетки никаких источников больше нет? Все верно было сказано, символ черного солнца впервые был выложен на мозаике в нацистской Германии и наказуем в современной. JV - неонацист.
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 26.09.2020 16:16
    0
    Frank Piter, 26.09.2020 16:05
    В каком Третьем Рейхе, деб...л начало? Свастика является одним из самых древних и широко распространённых графических символов, она встречается разных культурах Евразии, Африки и доколумбовой Америки. Долб...еб ватный, изучи хоть немного историю.
    Так то оно так, но мы живём в современном мире и часто люди носят свастику, делают ТАТУ на теле не задумываясь над его значением и определением, вреде ,не зная историю того или другого символа! Немецкий Крест, который носили в фашисткой Германии, был нацистами взят из Индии, где этот Крест имел совсем другое религиозное значение!
    Frank Piter
      Frank Piter, 26.09.2020 16:15
    -3
    Символ Черное Солнце у славян является связью с Миром Предков, с Навью. Родовая Память должна сохраняться во всех Поколениях, а если она начинает прерываться, то нужно восстановить ее посредством общения с теми, кто дал нам Жизнь, нашими ПраРодителями. Они же могут и дать нам помощь в трудных моментах, поддержать словом, делом и своим присутствием.
    Черное Солнце, как и обычное – это Огненный, солярный символ, источник энергии и способный влить ее во владельца вещи с нанесенным знаком при необходимости. Сакральность хранящихся в Памяти знаний и попытка ПоЗнать Тайное, закрытое от просмотра многими и открывающееся лишь избранным, достойным – вот еще одно значение Черного Солнца.
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 26.09.2020 15:31
    +7
    Что все киевские болельщики на Тимофеюка набросились? Пусть он выговорится, успокоится, ему станет легче! Меня его высказывания вызывают улыбку! И так сегодня День печальный с цифрой "26"! Самолёт АН-26, погибло ребят 26 человек, и день сегодня 26 сентября! Три цифры "26"! А ещё в 1985-1987 году я служил в Чугуеве в Военно-Воздушных Силах и обслуживал полёты курсантов Харьковского училища Кожедуба именно на этом Чугуевском аэродроме каждый день. Помню, как однажды самолет "Руслан" садился на этот аэродром! Сел только со второй попытки, вырвав несколько бетонных плит на взлетной рулежке! Колёса у Руслана в рост человека! Ладно. Это моё грустное отступление от трагических вчерашних событиях. Земля пухом наших ребятам....Вечная память!
    viktor112007
      viktor112007, 26.09.2020 13:59
    +7
    Сьогодні буде черговий розрив кротовських жоп
    Darkness1984
      Darkness1984, 26.09.2020 15:42
    +6
    Vytas Meskauskas, 26.09.2020 15:41
    Сила ДК будет видна в играх Европы а не против команды которая только в высшую лигу перешла да ещё и в 10 играют. Как по мне Луческу не тренер, по этому его везде кроме Украины выгоняют не дав даже сезон закончить. Ему нужна сб Бразилии что бы хотя бы на среднем уровне играть.
    Дык, понятное дело что в еврокубках.. разве ДК виновато, что чувак нарушил правила и получил красную?
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 26.09.2020 15:42
    +6
    jekаfunny, 26.09.2020 15:33
    Позор таким лохам , как ты
    Женя! Я выражаю своё соболезнование, да думаю и ты тоже, всем жителям Харькова и области, в частности, болельщику из Харькова АК228! Футбольные споры -это одно, а человеческие отношения -это другое! Ведь все мы украинцы и это наша общая беда!
    jekаfunny
      jekаfunny, 26.09.2020 15:33
    +6
    Коментар згорнуто. Показати
    ZAKARPATFAN, 26.09.2020 15:22
    Позор таким победам
    Позор таким лохам , как ты
    garik_trinity
      garik_trinity, 26.09.2020 14:58
    +6
    Ну что тут у нас? Шубы, судьятридварас? Ничего нового от донецких...😎😏
    jekаfunny
      jekаfunny, 26.09.2020 14:51
    +6
    Коментар згорнуто. Показати
    Андрей Овчаренко, 26.09.2020 14:51
    Привет, ставочку сделал на матч?
    Привет , не , не успел . А ты ?)
    stopor2016
    online
      stopor2016, 26.09.2020 15:34
    +5
    ZAKARPATFAN, 26.09.2020 15:22
    Позор таким победам
    Да-да , хвала ничьим с Рухом и трём пеналям при 0:0.
    Maslyaspor
    online
      Maslyaspor, 26.09.2020 15:31
    +5
    Зараз тролі почнуть розповідати що Суркіс шубами гравців Миная підкупив щоб в свої ворота забивали
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 26.09.2020 15:27
    +5
    VolChebnyk, 26.09.2020 15:17
    Ну что, упоротые, будете Луческу еще канифолить? Или повоняли немного и успокоились?
    Лцческу хороший тренер. Для вас, кротів, він і зовсім на рівні бога.
    І маю зауважити, що мене поки що вражає поведінка Луческу. Немає ніяких заяв про судійство, ніяких образливо-принижуючих слів на адресу суперників. Схоже, що Луческу просто попав в нормальне середовище і той весь негатив у нього був тільки тому, що він перебував довгий час серед даунецьких.
    Dynamo-s-Dnepra
      Dynamo-s-Dnepra, 26.09.2020 15:04
    +5
    rugby1970, 26.09.2020 15:03
    А почему чучело - без полотенца на пустой голове???
    Донецких бесит, что тренер, которого они выгнали из команды, делает результат в киевском Динамо?
    Дмитрий Подвысоцкий
      Дмитрий Подвысоцкий, 26.09.2020 15:03
    +5
    Олег Тимофеюк, 26.09.2020 14:59
    Это очередной прыгун, забей.
    Ты вообще членораздельную речь понимаешь? Или как вы там общаетесь? Как пещерные люди - через обозначения половых органов и сигналов спать, есть, ходить в туалет? Или ты и твой "бро" как псы, по системе запахов общаетесь?
    Zport.
      Zport., 26.09.2020 14:56
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Олег Тимофеюк, 26.09.2020 14:55
    Нужно уже в правилах записать, что дерьнаме нужно играть только в большинстве, ведь игру у этих позорников как не было, так и нет.
    тимофеюк, ты инвалид? Почему всегда тут? На улицу не выходишь?
    kino
    online
      kino, 26.09.2020 14:56
    +5
    Олег Тимофеюк, 26.09.2020 14:47
    2:2
    Соси у Руха. Рух в твій вафле-прийомник.
    Сергей Ерофеенко
      Сергей Ерофеенко, 26.09.2020 14:54
    +5
    Олег Тимофеюк, 26.09.2020 14:49
    Бро, ну а как этим позорникам ещё играть и выигрывать? Только в большинстве.
    Поговорим про 3 спорных пенальти?
    jekаfunny
      jekаfunny, 26.09.2020 14:53
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Андрей Овчаренко, 26.09.2020 14:52
    Да, норм прогрузил с утра, жаль коэф ни о чем, ну, дареному коню.. как говорится
    Ну да , тут почти без риска было )
    Andre066
    online
      Andre066, 26.09.2020 14:51
    +5
    ZAKARPATFAN, 26.09.2020 14:48
    Помню когда в матче с Колосом Шахтеру дали три пеналя, фаны ДК говорили что все пенали правильные, но Динамо бы столько не дали, заговор, судьи мудаки. А тут тебе на, три удаления для Динамо в трех разных матчах
    А ты фантазер! Фанаты дк такое говорили? Классно придумал
    erty
      erty, 26.09.2020 14:22
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    serge_kr, 26.09.2020 14:21
    Опять шубы в деле, удаление и ещё пенальти, позорище киевское
    пенальти не было?
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 26.09.2020 14:06
    +5
    Вже не вперше бачу, що на трибунах стадіонів в Україні курять. Це як? Дозволено? Чи тільки для президентів команд? Суркіс постійно, Козловський, сьогодні поряд з Михайличенком( не всиг помітити хто це був).
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 26.09.2020 15:59
    +4
    Олег Тимофеюк, 26.09.2020 15:50
    Прыгун, каково это у Колоса сосать 2:0?
    Жаль, что Колос выбыл с квалификации Лиги Европы! Жаль, что бывший игрок Шахтера Селезнев подвел команду и не забил в конце игры с Риекой! Хотелось бы увидеть Колос в игре с Копенгагеном. Надеюсь, что в следующем году матчи квалификации ЛЕ пройдут в две игры и Колос, надеюсь, добьётся права играть в квалификации Лиги Европы и сможет достичь большего