Рейтинг партнерських програм від букмекерів

На нашому сайті представлені найкращі партнерські програми букмекерських контор ставок на спорт. У рейтингу партнерок оцінюються такі фактори як: надійність партнерки, умови співпраці, підтримка бізнесу та софт. Вибирайте лише найкраще для співпраці!

Рейтинг партнерських програм

Рейтинг Відгуки Бонус
1 5.0 5.0 0 Огляд Сайт
2 4.5 4.5 0 Огляд Сайт
3 4.3 4.3 0 Огляд Сайт
4 4.0 4.0 0 Огляд Сайт
5 4.0 4.0 0 Огляд Сайт
6 4.0 4.0 0 Огляд Сайт
7 4.0 4.0 0 Огляд Сайт
8 3.8 3.8 0 Огляд Сайт
9 3.8 3.8 0 Огляд Сайт
10 3.3 3.3 0 Огляд Сайт

Як працюють партнерські програми букмекерських контор: огляд всіх нюансів

Більшість спортивних уболівальників полюбляють не тільки стежити за улюбленою дисципліною, а й робити власні прогнози. Для цього були створені букмекерські компанії - майданчики для ставок на спорт та інші події.

Вебмайстри можуть заробляти на співпраці з такими платформами через партнерські програми букмекерських контор — вигідні системи колаборації, де партнери отримують дохід за залучення нових клієнтів. Умови партнерки відрізняються в кожній компанії: деякі сплачують фіксований відсоток від доходу, а в інших є довічні виплати за всю базу залучених гравців. У статті ми розберемо головні переваги партнерок і розповімо, на що звертати увагу в роботі.

Букмекерська компанія

Виплати партнеру

1xBet

15-40%

Pari Match

Від 25%

Favbet

25%

Pin Up

40%

Mostbet

До 60%

Melbet

25-40%

Marathon

Від 30%

Vbet

Оплата CPA

Betwinner

Від 25%

1Win

До 60%

Який алгоритм дії основних партнерок БК

Головний принцип, який несуть в собі кращі партнерські програми букмекерських контор — рекламний агент букмекера рекламує його послуги на своїх каналах трафіку. 

Можна використовувати різні ресурси:

  • Сайти — підходять сторінки на спортивну або гемблінгову тематику, портали з новинами та інші джерела, які мають потенційно цільову аудиторію для букмекера.
  • Особисті або тематичні блоги — не обов'язково, щоб у них була велика кількість підписників. Часто навіть невеликі блоги з лояльною аудиторією показують хорошу конверсію.
  • Ютуб-канали — в цьому випадку необхідна невелика відеовставка як додатковий креатив.
  • Соціальні мережі та месенджери — можна розміщувати банери в спільнотах і каналах.
  • Мобільні додатки — деякі партнерки букмекерських контор зацікавлені саме в такому припливі трафіку.

Головна умова — не використовувати накрутки, прямі згадки компанії, контекстну рекламу та інші заборонені політикою кожного букмекера способи.

При реєстрації в партнерці афіліат повинен прикріпити посилання своїх інформаційних каналів. Запускати рекламу можна тільки після перевірки та затвердження всіх даних командою БК.

Ще одна перевага, яку має не кожна партнерська програма БК — створення мережі рефералів. Такий спосіб роботи пропонують не всі букмекери, проте він приносить вигоду всім залученим сторонам. Агент може залучати нових вебмайстрів в програму й отримувати фіксований відсоток за їх успішну роботу.

Як партнерки БК формують дохід агента

Мета партнерки — подати рекламу так, щоб аудиторія зацікавилася послугами букмекера, перейшла за реферальним посиланням для реєстрації акаунта або активувала унікальний промокод. Всі цільові дії фіксуються в системі, а партнер отримує свій гонорар.

Для оплати агентської винагороди партнерки букмекерських контор використовують кілька моделей:

  • RevShare - агент отримує відсоток від чистого прибутку букмекера. У розрахунок приймаються кошти, які БК заробила на діях залученого партнером агента. Такий відсоток фіксований і переглядається, як правило, при високій ефективності реклами.
  • CPA - виплата певної суми за цільову дію. Для конверсії найчастіше підходить реєстрація нового акаунта і поповнення депозиту.
  • Гібридні форми — на таку модель можуть розраховувати великі партнери або агенти з високим показником результативності. Оплата проходить у форматі RevShare + CPA. Хоч відсоток ревшари тут зазвичай нижче, підсумковий дохід все одно залишається на високому рівні.

Головне завдання партнерки — забезпечити букмекерську компанію стабільною мережею інформаційних агентів, які вміло залучають трафік і перенаправляють його на платформу БК.

FAQ

Як отримувати креативи для партнерки букмекерів?

Всі банери, рекламні тексти та промокоди надає сама компанія. У деяких випадках агент може проявляти ініціативу і розробляти свої оффери, які після модерування можна використовувати в програмі. Крім креативів, букмекери надають промокоди для аудиторії партнера. З ними можна зареєструватися з бонусом, брати участь в лотереях і розіграшах, активувати заохочення або отримати інші плюшки.

Яким чином партнерська програма БК виконує виплату гонорарів?

Умови оплати відрізняються в кожній програмі. Агент може замовляти виплату в зручний для себе час або налаштувати автоматичні нарахування. Також всі партнерки підтримують різні варіанти оплати: від криптовалюти й електронних гаманців до виведення на карту і банківських переказів. Точні умови є в описі кожної чинної партнерки.

Що є головною перевагою партнерки?

У програмах співпраці можна заробляти без особистих вкладень і самостійної участі в бетингу. Потік монетизації завжди стабільний, а конверсії та нарахування можна відстежити в статистиці. Тому партнерка БК — це надійна система для довгострокового доходу.

Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності