ЖУРАВЛЬОВ: «Усик просто хотів прикол зробити, але не чекав такого виклику»

Український кікбоксер просить не вплутувати Усика туди, куди не варто

ЖУРАВЛЬОВ: «Усик просто хотів прикол зробити, але не чекав такого виклику»
© YouTube. Павел Журавльов

Відомий український кікбоксер Павло Журавльов прокоментував скандальну ситуацію навколо українського боксера Олександра Усика, який знявся в російському фільмі про православ'я:

«Сьогодні немає людини, яка б не знала про ситуацію з боєм Грицая та Усика. Я відповів би словами Ігоря Талькова: «Помиляються і ті, і інші». Я не підтримую ні тих, ні других. Ми зараз говоримо конкретно про цей ролик. Ми розуміємо, чому саме він викликав такий ажіотаж. Тому що до цього там було ще купа кліпів, роликів, висловлювань, які нагнітали обстановку. Причому на такому грунті, який сьогодні краще не чіпати.

Україна страждає від агресії РФ, тут пересудів бути не може. Для мене особисто немає питань, хто винен. У ролику, де Олександр викликав на бій диванного експерта, я не знайшов ніякої агресії. У нас в інтернеті дійсно багато фахівців, які створюючи ліві акаунти, можуть писати гидоти. І ось тут Олександр вирішив такий прикольчик зробити, але не очікував такого виклику.

Що стосується бою Грицая з Усиком. Давайте розуміти, що, як би хто не ставився до Усика, він найкращий боксер в категорії 91 кг. Це статус. Для того, щоб він з кимось боксував. Ієрархія потрапляння на чемпіонський бій в боксі вибудувана дуже чітко. Тому я в цей бій не вірю. Грицай просто хайпує. А Усик ще й відповідає йому, при цьому не дуже вдало. Чи є шанс у Грицая перемогти? Я думаю, що Усик настільки готовий функціонально, що навіть при великому бажанні завалити його в партер навряд чи вийде. Це моя думка, я можу помилятися. Веселяться хлопці, нехай веселяться.

Війна? Мені сподобався про це дуже короткий вислів голови НАТО: «Якщо Україна відійде назад, Україна зникне. Якщо Росія відійде назад – війна закінчиться». Я розумію, що у війні нічого хорошого і геройського немає. Це бруд, це зрада. Особливо така війна, яка йде зараз. Той, хто там побував, про це не хвалиться. Я вважаю, що в 21-му столітті політики, які використовують слово «патріот» і «патріотизм», – це одразу негідники. Які хочуть на комусь нажитися. Патріотизм в тому вигляді, в якому хочуть нам його впарити, – це звичайна пропаганда, інструмент для управління людьми.

Я думаю, що якщо слухати висловлювання Усика про єдиний народ і про братство, всі ці речі правильні та хороші з одним маленьким винятком. Вони були правильними і хорошими до 2014 року. Просто Олександра життя не зіштовхнуло з тими проблемами, які виникли у багатьох людей в зв'язку з подіями 2014 року. У нього так склалася життєва ситуація, і він хоче всіх об'єднати, помирити. Усик – чемпіон світу з боксу. Не потрібно його вмішувати туди, куди не варто його вмішувати. Хто ображається, нехай пробачить. Хто пишається, нехай пишається.

Зараз Васю Ломаченко внесли до бази «Миротворець». Я скажу чесно, створити «Миротворець» було хорошою ідеєю в 2014 році. Питання в іншому, ось ви внесли чемпіона світу. Я, чесно, захоплююся його боксерськими якостями. Я трохи знаю його як людину. Я знаю, що він дуже хороша людина, благородна. Питання в тому, що за вуха витягли якісь моменти, не буду обговорювати ці питання, включили його в список «Миротворця».

Добре, чому немає в цьому списку наших депутатів, які катаються в Москву на переговори? Чому немає хабарників? Питань дуже багато, тому якщо ми говоримо, що ми боремося з чимось, то потрібно починати не з таких дрібних, малозначущих речей. Коли за спиною у нас відбуваються неприємності набагато більшими. Я сам не все схвалюю, що відбувається, але якогось криміналу великого я не бачу».

Див. також: Ломаченко та Усик, я готовий за вас битися

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Трибуна

(145 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Опитування
  • Як ви вважаєте, які мотиви рухали Алєксандром Усиком та Василем Ломаченком, коли вони знімалися в російському фільмі про православ'я?
    • 27.23% (214)
      1. Прихована робота на пропаганду Кремля та ФСБ
    • 13.99% (110)
      2. Справжня відданість релігії та церкві
    • 12.21% (96)
      3. Холодний розрахунок, щоб відвідувати Крим та Росію
    • 16.41% (129)
      4. Щира омана та нерозуміння політики
    • 12.85% (101)
      5. Ніякі мотиви, просто вони боксери
    • 9.16% (72)
      6. Недоречний самопіар та самозамилування
    • 2.93% (23)
      7. Збираються змінити громадянство та виїхати
    • 5.22% (41)
      8. Інша відповідь / Мені все одно
    Результати опитування Проголосували — 508
    В опитуваннях можуть брати участь тільки зареєстровані користувачі.
    Будь-ласка, авторизуйтесь або зареєструйтеся.
Новини партнерiв
Коментарі
    AЛВ
      AЛВ, 20.05.2020 14:35
    +4
    Дмитро Лаба, 20.05.2020 00:35
    Ми українці! Живемо в Україні! 850 років воюємо з Суздальським князівством, Московією, чи РФ, яка біля 300 років як вкрала нашу назву. Кажуть, не всіх дурнів війна вбила. Брешуть! Війна забирає найкращих, найрозумніших і найталановитіших. Війна йде тотальна, на винищення. Все вже було, сотню років тому. Українці втомилися воювати і склали зброю, чи й брати до рук не стали. В ту війну, як і в сьогоднішню, щодня гинуло кілька українців. Після “миру” гинути, щодня, стали тисячі українців. В застінках Чека, при розкуркулюванні, від комісій, від голодоморів, Сибірів, від загороджувальних загонів загинуло десятки мільйонів українців. В РФ немає церкви, журналістів, артистів, спортсменів. То все працівники ФСБ. В них мультика знімають за замовленням ФСБ, для усиків України. Здивував мене мультик, відомий “Просто так!” Якось я додивився його до кінця і побачив лаконічний напис: “По заказу КГБ СССР”. В РФ нічого не змінилося. Можливо там займаються тим, що такі промовисті надписи прибирають. Спеціально, для усиків, хотів ссилку на нього дати. Кілька штук переглянув, але напису не знайшов. Чому, в будь-якій державі, патріот, націоналіст, свідомий громадянин — круто, і престижно! А в нас, до цих слів відношення гірше ніж до нецензурної лайки! Може тому і Путін обрав Україну для агресії? Не Литву, не Латвію, не Естонію. Лише в нашому степу може заблукати окупант-бурят, і того не помітити, бо ми “адін народ”. Здається Симон Петлюра колись зауважив: “Ми, українці — патріоти по черзі!” Ми, схожі на садомозахистів, майже 30 років сунемо Україну на дно, зокрема, обираючи Президентів щоразу гірших. Може вже час не боятися і ставати патріотами і націоналістами, поки не пізно.
    100% - ПІДТРИМУЮ.!!!
    Дмитро Лаба
      Дмитро Лаба, 20.05.2020 00:35
    +7
    Ми українці! Живемо в Україні! 850 років воюємо з Суздальським князівством, Московією, чи РФ, яка біля 300 років як вкрала нашу назву. Кажуть, не всіх дурнів війна вбила. Брешуть! Війна забирає найкращих, найрозумніших і найталановитіших. Війна йде тотальна, на винищення. Все вже було, сотню років тому. Українці втомилися воювати і склали зброю, чи й брати до рук не стали. В ту війну, як і в сьогоднішню, щодня гинуло кілька українців. Після “миру” гинути, щодня, стали тисячі українців. В застінках Чека, при розкуркулюванні, від комісій, від голодоморів, Сибірів, від загороджувальних загонів загинуло десятки мільйонів українців. В РФ немає церкви, журналістів, артистів, спортсменів. То все працівники ФСБ. В них мультика знімають за замовленням ФСБ, для усиків України. Здивував мене мультик, відомий “Просто так!” Якось я додивився його до кінця і побачив лаконічний напис: “По заказу КГБ СССР”. В РФ нічого не змінилося. Можливо там займаються тим, що такі промовисті надписи прибирають. Спеціально, для усиків, хотів ссилку на нього дати. Кілька штук переглянув, але напису не знайшов. Чому, в будь-якій державі, патріот, націоналіст, свідомий громадянин — круто, і престижно! А в нас, до цих слів відношення гірше ніж до нецензурної лайки! Може тому і Путін обрав Україну для агресії? Не Литву, не Латвію, не Естонію. Лише в нашому степу може заблукати окупант-бурят, і того не помітити, бо ми “адін народ”. Здається Симон Петлюра колись зауважив: “Ми, українці — патріоти по черзі!” Ми, схожі на садомозахистів, майже 30 років сунемо Україну на дно, зокрема, обираючи Президентів щоразу гірших. Може вже час не боятися і ставати патріотами і націоналістами, поки не пізно.
    Виктор Астанавитесь
      Виктор Астанавитесь, 19.05.2020 23:36
    +3
    temamx2727, 19.05.2020 04:23
    Уго, есть и ещё адекватные люди в нашей Украине, которые не боятся высказать свое мнение и не хотят разделять страну. При чем, очень правильные и добрые слова. Понятно что виновато правительство россии, но это не значит что нужно быть уродами, и всех и все поливать гавном, которое внутри вас сидит. И не делите страну, твари. Почему не все такие сообразительные как этот Журавлев? Как же легче та было страну менять, у Зели бы быстрее все получилось, глядишь и Евросоюз виднелся)
    Ты совсем тугой!?Еще возьми ткни пальцем в небо и раскажи что в россии 80% против пуйла,а 90% против агресии против Украины.пиз.ун.Страну уже развалили любители триколера,если ты незаметил.Правда сейчас разочаровались в рюсском мире и быстренько переобулись,самоназначив себя адекватными стали кричать "не разваливайте страну", гн.ды.Нехер п.здеть что виновато только правительство,впомни эйфорию после отжатия Крыма мышебрат х.енов.
    Taras Zimak
      Taras Zimak, 19.05.2020 17:39
    +2
    Про що ви шановний мелите, мужик відповідає за свої слова ці два не мужики , мужички не мають ні достатньо мізків , світогляду щоб зніматися в таких "порнушках". Про те хто кому роздасть сумнівів нема, річ не тільки в моралі чи фіз підготовці, річ в ремеслі бою де Грицай положе Усика за пару секунд, якщо зуміє підійти близько ,це в варіанті якщо Усик буде як мавпа скакати і галопом втікати. Те що занесли пацанів в миротворець це правильно . Більше за цих кацапів не вболіваю.
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 19.05.2020 16:50
    +3
    Руслан Секретарук, 19.05.2020 07:26
    Че ви пристали к Санни и Васе,он за нормальних людей говорит(русских)а воюют отморозки со все й Росии,какой нормальний человек пойдет в чужу страну матері и дітей убивать
    А скількох ти знаєш росіян, що не підтримують політику Путіна щодо України? Раз, два і все?
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 19.05.2020 16:47
    +5
    Усик сам себе впутав по самі гланди.
    Bufo Marinus
      Bufo Marinus, 19.05.2020 15:56
    +2
    Возьмём конкретно одну ситуацию из этого скандала — вызов, брошенный Грицаем Усику. Тут Саня выглядит маленьким трусишкой, придумывая всевозможные отмазки. Если он примет мужественное решение и даст согласие на "бой без правил", в котором всё таки определённые правила есть, то сразу же найдутся и промоуторы, и деньги, и сотни зрителей. Бой будет зрелищным и Усик без денег не останется, даже если проиграет. Кто победит? Вопрос сложный и предсказать его ни одна Ванга не сможет. У каждого из них есть шанс.
    Возьмём ситауцию с фильмом. Позорнее для себя Усик ничего ещё не делал. Даже не знаю, как ему теперь отмыться от этого дерьма. Есть только один шанс, быть мужчиной, принять вызов и войти в клетку.
    Что касается Журавлёва, несмотря на то, что как для спортсмена он достаточно не глуп, есть пословица: "два в драку, третий в с***у". Хотя, как спортсмен, как кикбоксер он, без сомнения, великолепен.
    Koval
      Koval, 19.05.2020 14:58
    +2
    Очередной кремлёвский пи Дорас
    BekXan
      BekXan, 19.05.2020 11:42
    +8
    Да мне пофиг какой у него статус.Если человек дерьмо и идиот это надолго !
    BaZia
    online
      BaZia, 19.05.2020 08:13
    +11
    Я його вже пробачив, і кума його теж. Просто тепер для мене де-факто вони громадяни іншої держави
    axylinam
    online
      axylinam, 19.05.2020 08:01
    +10
    Очередной словарный понос очередного недоумка,очередной имбицил пытается отмыть обосравшегося усика,проявить солидарность так сказать
    vizuals
    online
      vizuals, 19.05.2020 07:31
    +2
    Грицай хайпует?? Не думаю, нічого собі хайп. Журевльов жеж сказав, що Грицаю наврядче вдасться перемогти, бо Усиков дійсно важче і дуже пруткий і витривалий. Хоча я вважаю, що Грицай тех не подарунок судячи по його рухам і рівню боротьби.
    Руслан Секретарук
      Руслан Секретарук, 19.05.2020 07:26
    -12
    Че ви пристали к Санни и Васе,он за нормальних людей говорит(русских)а воюют отморозки со все й Росии,какой нормальний человек пойдет в чужу страну матері и дітей убивать
    dimarko2014
      dimarko2014, 19.05.2020 06:55
    +12
    dgurkis, 19.05.2020 05:51
    Усі велики країни загарбники і вбивці! І піндоси і британці з японожопами повбивали людства у рази більше козломордих. А ось наша доля міркувати кому підмахнути, що поробишь?
    тут є одне але, стільки скільки лапті вбивали жителів своїх народів, не чужих, стільки ні одна імперія не вбила
    lehach_08
      lehach_08, 19.05.2020 06:22
    +12
    ...а до 2014 года значит ху*лостанцы были белыми и пушистыми, никого не убивали?...все кто рапортует "мыжебратья" и "одиннарод" шизонутые идиоты, которые такими заявлениями берут на себя и в том числе ответственность за то дерьмо которое творит всю свою историю недогосударство 404.
    dgurkis
    online
      dgurkis, 19.05.2020 05:51
    -14
    никовіліст, 19.05.2020 05:23
    Яким же треба бути дебілом, щоб не розуміти що росія була падлючим лайном всю свою паршиву історію - сторіччя - а не лише з 2014 року...
    Усі велики країни загарбники і вбивці! І піндоси і британці з японожопами повбивали людства у рази більше козломордих. А ось наша доля міркувати кому підмахнути, що поробишь?
    никовіліст
      никовіліст, 19.05.2020 05:23
    +18
    Яким же треба бути дебілом, щоб не розуміти що росія була падлючим лайном всю свою паршиву історію - сторіччя - а не лише з 2014 року...
    temamx2727
    online
      temamx2727, 19.05.2020 04:23
    -14
    Уго, есть и ещё адекватные люди в нашей Украине, которые не боятся высказать свое мнение и не хотят разделять страну. При чем, очень правильные и добрые слова. Понятно что виновато правительство россии, но это не значит что нужно быть уродами, и всех и все поливать гавном, которое внутри вас сидит. И не делите страну, твари. Почему не все такие сообразительные как этот Журавлев? Как же легче та было страну менять, у Зели бы быстрее все получилось, глядишь и Евросоюз виднелся)
    Banderass
    online
      Banderass, 19.05.2020 03:13
    +15
    Невдала спроба виправдати русика і ломаченкова. Грицая звинуватив у хайпі, а сам - хайпонув так хайпонув. Якщо звинувачувати всіх обурених і незгідних з позицією ватних шанувальників окупантів у хайпі, то, значить, виправдовувати окупантів - це признак миролюбства і патріотизму? Нам активно впарюють, що спротив окупантам, оборона Вітчизни, знання і повага своєї культури. історії та мови - це погано, а любити окупантів і пробачати їм скоєний злочин - це добре. Будьте уважними - Каїни з Іудами серед нас! Будуть говорити про мир і дружбу, а коли ворог прийде до вашого порогу - відкриють першими їм двері. Таке в історії траплялось завжди і, нажаль, ніхто не робить з цього висновків.
    SERGI KOVALOV
      SERGI KOVALOV, 19.05.2020 01:56
    +5
    "Я думаю, что если слушать высказывания Усика про единый народ и про братство, все эти вещи правильные и хорошие с одним маленьким исключением. Они были правильными и хорошими до 2014 года.".
    Маленькое исключение ? Ещё бы сказал минимальное или не существенное...
    никовіліст
      никовіліст, 19.05.2020 05:23
    +18
    Яким же треба бути дебілом, щоб не розуміти що росія була падлючим лайном всю свою паршиву історію - сторіччя - а не лише з 2014 року...
    Banderass
    online
      Banderass, 19.05.2020 03:13
    +15
    Невдала спроба виправдати русика і ломаченкова. Грицая звинуватив у хайпі, а сам - хайпонув так хайпонув. Якщо звинувачувати всіх обурених і незгідних з позицією ватних шанувальників окупантів у хайпі, то, значить, виправдовувати окупантів - це признак миролюбства і патріотизму? Нам активно впарюють, що спротив окупантам, оборона Вітчизни, знання і повага своєї культури. історії та мови - це погано, а любити окупантів і пробачати їм скоєний злочин - це добре. Будьте уважними - Каїни з Іудами серед нас! Будуть говорити про мир і дружбу, а коли ворог прийде до вашого порогу - відкриють першими їм двері. Таке в історії траплялось завжди і, нажаль, ніхто не робить з цього висновків.
    dimarko2014
      dimarko2014, 19.05.2020 06:55
    +12
    dgurkis, 19.05.2020 05:51
    Усі велики країни загарбники і вбивці! І піндоси і британці з японожопами повбивали людства у рази більше козломордих. А ось наша доля міркувати кому підмахнути, що поробишь?
    тут є одне але, стільки скільки лапті вбивали жителів своїх народів, не чужих, стільки ні одна імперія не вбила
    lehach_08
      lehach_08, 19.05.2020 06:22
    +12
    ...а до 2014 года значит ху*лостанцы были белыми и пушистыми, никого не убивали?...все кто рапортует "мыжебратья" и "одиннарод" шизонутые идиоты, которые такими заявлениями берут на себя и в том числе ответственность за то дерьмо которое творит всю свою историю недогосударство 404.
    BaZia
    online
      BaZia, 19.05.2020 08:13
    +11
    Я його вже пробачив, і кума його теж. Просто тепер для мене де-факто вони громадяни іншої держави
    axylinam
    online
      axylinam, 19.05.2020 08:01
    +10
    Очередной словарный понос очередного недоумка,очередной имбицил пытается отмыть обосравшегося усика,проявить солидарность так сказать
    BekXan
      BekXan, 19.05.2020 11:42
    +8
    Да мне пофиг какой у него статус.Если человек дерьмо и идиот это надолго !
    Дмитро Лаба
      Дмитро Лаба, 20.05.2020 00:35
    +7
    Ми українці! Живемо в Україні! 850 років воюємо з Суздальським князівством, Московією, чи РФ, яка біля 300 років як вкрала нашу назву. Кажуть, не всіх дурнів війна вбила. Брешуть! Війна забирає найкращих, найрозумніших і найталановитіших. Війна йде тотальна, на винищення. Все вже було, сотню років тому. Українці втомилися воювати і склали зброю, чи й брати до рук не стали. В ту війну, як і в сьогоднішню, щодня гинуло кілька українців. Після “миру” гинути, щодня, стали тисячі українців. В застінках Чека, при розкуркулюванні, від комісій, від голодоморів, Сибірів, від загороджувальних загонів загинуло десятки мільйонів українців. В РФ немає церкви, журналістів, артистів, спортсменів. То все працівники ФСБ. В них мультика знімають за замовленням ФСБ, для усиків України. Здивував мене мультик, відомий “Просто так!” Якось я додивився його до кінця і побачив лаконічний напис: “По заказу КГБ СССР”. В РФ нічого не змінилося. Можливо там займаються тим, що такі промовисті надписи прибирають. Спеціально, для усиків, хотів ссилку на нього дати. Кілька штук переглянув, але напису не знайшов. Чому, в будь-якій державі, патріот, націоналіст, свідомий громадянин — круто, і престижно! А в нас, до цих слів відношення гірше ніж до нецензурної лайки! Може тому і Путін обрав Україну для агресії? Не Литву, не Латвію, не Естонію. Лише в нашому степу може заблукати окупант-бурят, і того не помітити, бо ми “адін народ”. Здається Симон Петлюра колись зауважив: “Ми, українці — патріоти по черзі!” Ми, схожі на садомозахистів, майже 30 років сунемо Україну на дно, зокрема, обираючи Президентів щоразу гірших. Може вже час не боятися і ставати патріотами і націоналістами, поки не пізно.
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 19.05.2020 16:47
    +5
    Усик сам себе впутав по самі гланди.
    SERGI KOVALOV
      SERGI KOVALOV, 19.05.2020 01:56
    +5
    "Я думаю, что если слушать высказывания Усика про единый народ и про братство, все эти вещи правильные и хорошие с одним маленьким исключением. Они были правильными и хорошими до 2014 года.".
    Маленькое исключение ? Ещё бы сказал минимальное или не существенное...
    AЛВ
      AЛВ, 20.05.2020 14:35
    +4
    Дмитро Лаба, 20.05.2020 00:35
    Ми українці! Живемо в Україні! 850 років воюємо з Суздальським князівством, Московією, чи РФ, яка біля 300 років як вкрала нашу назву. Кажуть, не всіх дурнів війна вбила. Брешуть! Війна забирає найкращих, найрозумніших і найталановитіших. Війна йде тотальна, на винищення. Все вже було, сотню років тому. Українці втомилися воювати і склали зброю, чи й брати до рук не стали. В ту війну, як і в сьогоднішню, щодня гинуло кілька українців. Після “миру” гинути, щодня, стали тисячі українців. В застінках Чека, при розкуркулюванні, від комісій, від голодоморів, Сибірів, від загороджувальних загонів загинуло десятки мільйонів українців. В РФ немає церкви, журналістів, артистів, спортсменів. То все працівники ФСБ. В них мультика знімають за замовленням ФСБ, для усиків України. Здивував мене мультик, відомий “Просто так!” Якось я додивився його до кінця і побачив лаконічний напис: “По заказу КГБ СССР”. В РФ нічого не змінилося. Можливо там займаються тим, що такі промовисті надписи прибирають. Спеціально, для усиків, хотів ссилку на нього дати. Кілька штук переглянув, але напису не знайшов. Чому, в будь-якій державі, патріот, націоналіст, свідомий громадянин — круто, і престижно! А в нас, до цих слів відношення гірше ніж до нецензурної лайки! Може тому і Путін обрав Україну для агресії? Не Литву, не Латвію, не Естонію. Лише в нашому степу може заблукати окупант-бурят, і того не помітити, бо ми “адін народ”. Здається Симон Петлюра колись зауважив: “Ми, українці — патріоти по черзі!” Ми, схожі на садомозахистів, майже 30 років сунемо Україну на дно, зокрема, обираючи Президентів щоразу гірших. Може вже час не боятися і ставати патріотами і націоналістами, поки не пізно.
    100% - ПІДТРИМУЮ.!!!
    Виктор Астанавитесь
      Виктор Астанавитесь, 19.05.2020 23:36
    +3
    temamx2727, 19.05.2020 04:23
    Уго, есть и ещё адекватные люди в нашей Украине, которые не боятся высказать свое мнение и не хотят разделять страну. При чем, очень правильные и добрые слова. Понятно что виновато правительство россии, но это не значит что нужно быть уродами, и всех и все поливать гавном, которое внутри вас сидит. И не делите страну, твари. Почему не все такие сообразительные как этот Журавлев? Как же легче та было страну менять, у Зели бы быстрее все получилось, глядишь и Евросоюз виднелся)
    Ты совсем тугой!?Еще возьми ткни пальцем в небо и раскажи что в россии 80% против пуйла,а 90% против агресии против Украины.пиз.ун.Страну уже развалили любители триколера,если ты незаметил.Правда сейчас разочаровались в рюсском мире и быстренько переобулись,самоназначив себя адекватными стали кричать "не разваливайте страну", гн.ды.Нехер п.здеть что виновато только правительство,впомни эйфорию после отжатия Крыма мышебрат х.енов.
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 19.05.2020 16:50
    +3
    Руслан Секретарук, 19.05.2020 07:26
    Че ви пристали к Санни и Васе,он за нормальних людей говорит(русских)а воюют отморозки со все й Росии,какой нормальний человек пойдет в чужу страну матері и дітей убивать
    А скількох ти знаєш росіян, що не підтримують політику Путіна щодо України? Раз, два і все?
    Taras Zimak
      Taras Zimak, 19.05.2020 17:39
    +2
    Про що ви шановний мелите, мужик відповідає за свої слова ці два не мужики , мужички не мають ні достатньо мізків , світогляду щоб зніматися в таких "порнушках". Про те хто кому роздасть сумнівів нема, річ не тільки в моралі чи фіз підготовці, річ в ремеслі бою де Грицай положе Усика за пару секунд, якщо зуміє підійти близько ,це в варіанті якщо Усик буде як мавпа скакати і галопом втікати. Те що занесли пацанів в миротворець це правильно . Більше за цих кацапів не вболіваю.
    Bufo Marinus
      Bufo Marinus, 19.05.2020 15:56
    +2
    Возьмём конкретно одну ситуацию из этого скандала — вызов, брошенный Грицаем Усику. Тут Саня выглядит маленьким трусишкой, придумывая всевозможные отмазки. Если он примет мужественное решение и даст согласие на "бой без правил", в котором всё таки определённые правила есть, то сразу же найдутся и промоуторы, и деньги, и сотни зрителей. Бой будет зрелищным и Усик без денег не останется, даже если проиграет. Кто победит? Вопрос сложный и предсказать его ни одна Ванга не сможет. У каждого из них есть шанс.
    Возьмём ситауцию с фильмом. Позорнее для себя Усик ничего ещё не делал. Даже не знаю, как ему теперь отмыться от этого дерьма. Есть только один шанс, быть мужчиной, принять вызов и войти в клетку.
    Что касается Журавлёва, несмотря на то, что как для спортсмена он достаточно не глуп, есть пословица: "два в драку, третий в с***у". Хотя, как спортсмен, как кикбоксер он, без сомнения, великолепен.
    Koval
      Koval, 19.05.2020 14:58
    +2
    Очередной кремлёвский пи Дорас
    vizuals
    online
      vizuals, 19.05.2020 07:31
    +2
    Грицай хайпует?? Не думаю, нічого собі хайп. Журевльов жеж сказав, що Грицаю наврядче вдасться перемогти, бо Усиков дійсно важче і дуже пруткий і витривалий. Хоча я вважаю, що Грицай тех не подарунок судячи по його рухам і рівню боротьби.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності