Ліга чемпіонів. Челсі і Аякс забили по 4 м'ячі, Боруссія Д обіграла Інтер

У вівторок відбулися матчі 4-го туру групового раунду

Ліга чемпіонів. Челсі і Аякс забили по 4 м'ячі, Боруссія Д обіграла Інтер
© УЄФА
5-го листопада відбулися матчі 4-го туру групового раунду Ліги чемпіонів в групах E, F, G і H.
 
Група E
 
Наполі –  Зальцбург – 1:1
 
Ліверпуль – Генк – 2:1
 
Група F
 
Барселона – Славія – 0:0
 
Боруссія Дортмунд – Інтер – 3:2
 
Група G
 
Зеніт – РБ Лейпциг – 0:2
 
Ліон – Бенфіка – 3:1
 
Група H
 
Челсі – Аякс – 4:4
 
Валенсія – Лілль – 4:1
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(3 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Павел Солдатов
      Павел Солдатов, 07.11.2019 08:29
    0
    MaxUa, 06.11.2019 16:04
    "Все идет согласно второму абзацу правил."
    Ничего подобного. Во втором абзаце сказано, что не желательно использовать отложенный фол в случае серьезного нарушения. Удар сзади по ногам и последовавшая красная карточка это как раз серьезное нарушение.
    серьёзное нарушение - это красная карточка , а там была жёлтая .
    MaxUa
      MaxUa, 06.11.2019 16:04
    0
    K_Sarioglo@i.ua, 06.11.2019 13:13
    Можна. Ось цитата:
    "Якщо арбітр не зупиняє гру у випадку переваги в момент порушення, коли потрібно застосувати попередження / вилучення під час зупинки гри, таке попередження / вилучення треба застосувати, коли м'яч вийде з гри наступного разу, за винятком ситуацій, коли через наявність зриву
    очевидної гольової можливості, гравцю виноситься попередження за неспортивну поведінку.
    Не бажано застосовувати «принцип переваги» у випадках серйозного ігрового порушення, агресивної поведінки або іншого порушення, що потребує другого попередження, за виключенням ситуації, за якої виникає очевидна гольова можливість. Арбітр повинен вилучити гравця з поля, коли м’яч вийде з гри наступного разу, але якщо гравець грає у м'яч або веде веде єдиноборство з/втручається в дії суперника,арбітр повинен зупинити гру, вилучити гравця з поля та поновити гру вільним ударом, за виключенням тих випадків, коли цей гравець скоїв будь-яке більш серйозне порушення.
    Проэцируем на эту ситуацию. Игрок совершил фол, который тянул на вторую желтую, но мяч остался у Челси и игроки обеих команд не останавливались. Далее, уже в штрафной, другой игрок совершает нарушение которое тоже тянет на 2-ю желтую. Все идет согласно второму абзацу правил.
    "Все идет согласно второму абзацу правил."
    Ничего подобного. Во втором абзаце сказано, что не желательно использовать отложенный фол в случае серьезного нарушения. Удар сзади по ногам и последовавшая красная карточка это как раз серьезное нарушение.
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 06.11.2019 13:13
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 09:34
    Лейпциг то да - молодці... Я ось не зрозумів ситуацію з 2- ма червоними за порушення в одній атаці коли Аякс залишився в 9-х. Так взагалі можна?
    Можна. Ось цитата:
    "Якщо арбітр не зупиняє гру у випадку переваги в момент порушення, коли потрібно застосувати попередження / вилучення під час зупинки гри, таке попередження / вилучення треба застосувати, коли м'яч вийде з гри наступного разу, за винятком ситуацій, коли через наявність зриву
    очевидної гольової можливості, гравцю виноситься попередження за неспортивну поведінку.
    Не бажано застосовувати «принцип переваги» у випадках серйозного ігрового порушення, агресивної поведінки або іншого порушення, що потребує другого попередження, за виключенням ситуації, за якої виникає очевидна гольова можливість. Арбітр повинен вилучити гравця з поля, коли м’яч вийде з гри наступного разу, але якщо гравець грає у м'яч або веде веде єдиноборство з/втручається в дії суперника,арбітр повинен зупинити гру, вилучити гравця з поля та поновити гру вільним ударом, за виключенням тих випадків, коли цей гравець скоїв будь-яке більш серйозне порушення.
    Проэцируем на эту ситуацию. Игрок совершил фол, который тянул на вторую желтую, но мяч остался у Челси и игроки обеих команд не останавливались. Далее, уже в штрафной, другой игрок совершает нарушение которое тоже тянет на 2-ю желтую. Все идет согласно второму абзацу правил.
    Павел Солдатов
      Павел Солдатов, 06.11.2019 12:57
    +1
    Ptiza, 06.11.2019 09:49
    Ні там помилка судді , в правилах чітко прописано якщо в епізоді є порушення яке передбачає вилучення потрібно зупинити гру .
    Можете дать ссылку на данное правило ?
    А я Вам в ответ дам свою ссылку на международные правила 2019/2020 , где чётко прописано что "не бажано" , но прямого запрета нет , там на странице 107
    http://ifff.if.ua/files/library/pravyla-gry-ifab-2019-2020.pdf
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 10:11
    +2
    Ptiza, 06.11.2019 09:49
    Ні там помилка судді , в правилах чітко прописано якщо в епізоді є порушення яке передбачає вилучення потрібно зупинити гру .
    Справа ж в тому, що суддя на показав пряму червону, а ніби то відкладений гірчичник (який виявився 2- м і автоматично запалив червоне світло). А друга червона - як наслідок також 2-ї жовтої за гру рукою в своєму карному майданчику (+ пеналь). Але якось дивно, якби суддя свиснув перше порушення - була би 1 червона та не було би пеналя. І мені здається, що арбітр ма свистіти в тому епізоді оскільки стик був доволі жорстким і гравець Челсі залишився лежати на газоні....
    Ptiza
      Ptiza, 06.11.2019 09:49
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 09:34
    Лейпциг то да - молодці... Я ось не зрозумів ситуацію з 2- ма червоними за порушення в одній атаці коли Аякс залишився в 9-х. Так взагалі можна?
    Ні там помилка судді , в правилах чітко прописано якщо в епізоді є порушення яке передбачає вилучення потрібно зупинити гру .
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 09:34
    +3
    Лейпциг то да - молодці... Я ось не зрозумів ситуацію з 2- ма червоними за порушення в одній атаці коли Аякс залишився в 9-х. Так взагалі можна?
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 05.11.2019 21:21
    +4
    Лейпциг радує!!!
    Oleha1987
      Oleha1987, 05.11.2019 20:43
    0
    Дайте силку на матч Барси
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 05.11.2019 21:21
    +4
    Лейпциг радує!!!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 09:34
    +3
    Лейпциг то да - молодці... Я ось не зрозумів ситуацію з 2- ма червоними за порушення в одній атаці коли Аякс залишився в 9-х. Так взагалі можна?
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 10:11
    +2
    Ptiza, 06.11.2019 09:49
    Ні там помилка судді , в правилах чітко прописано якщо в епізоді є порушення яке передбачає вилучення потрібно зупинити гру .
    Справа ж в тому, що суддя на показав пряму червону, а ніби то відкладений гірчичник (який виявився 2- м і автоматично запалив червоне світло). А друга червона - як наслідок також 2-ї жовтої за гру рукою в своєму карному майданчику (+ пеналь). Але якось дивно, якби суддя свиснув перше порушення - була би 1 червона та не було би пеналя. І мені здається, що арбітр ма свистіти в тому епізоді оскільки стик був доволі жорстким і гравець Челсі залишився лежати на газоні....
    Павел Солдатов
      Павел Солдатов, 06.11.2019 12:57
    +1
    Ptiza, 06.11.2019 09:49
    Ні там помилка судді , в правилах чітко прописано якщо в епізоді є порушення яке передбачає вилучення потрібно зупинити гру .
    Можете дать ссылку на данное правило ?
    А я Вам в ответ дам свою ссылку на международные правила 2019/2020 , где чётко прописано что "не бажано" , но прямого запрета нет , там на странице 107
    http://ifff.if.ua/files/library/pravyla-gry-ifab-2019-2020.pdf
    Ptiza
      Ptiza, 06.11.2019 09:49
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 09:34
    Лейпциг то да - молодці... Я ось не зрозумів ситуацію з 2- ма червоними за порушення в одній атаці коли Аякс залишився в 9-х. Так взагалі можна?
    Ні там помилка судді , в правилах чітко прописано якщо в епізоді є порушення яке передбачає вилучення потрібно зупинити гру .
    Павел Солдатов
      Павел Солдатов, 07.11.2019 08:29
    0
    MaxUa, 06.11.2019 16:04
    "Все идет согласно второму абзацу правил."
    Ничего подобного. Во втором абзаце сказано, что не желательно использовать отложенный фол в случае серьезного нарушения. Удар сзади по ногам и последовавшая красная карточка это как раз серьезное нарушение.
    серьёзное нарушение - это красная карточка , а там была жёлтая .
    MaxUa
      MaxUa, 06.11.2019 16:04
    0
    K_Sarioglo@i.ua, 06.11.2019 13:13
    Можна. Ось цитата:
    "Якщо арбітр не зупиняє гру у випадку переваги в момент порушення, коли потрібно застосувати попередження / вилучення під час зупинки гри, таке попередження / вилучення треба застосувати, коли м'яч вийде з гри наступного разу, за винятком ситуацій, коли через наявність зриву
    очевидної гольової можливості, гравцю виноситься попередження за неспортивну поведінку.
    Не бажано застосовувати «принцип переваги» у випадках серйозного ігрового порушення, агресивної поведінки або іншого порушення, що потребує другого попередження, за виключенням ситуації, за якої виникає очевидна гольова можливість. Арбітр повинен вилучити гравця з поля, коли м’яч вийде з гри наступного разу, але якщо гравець грає у м'яч або веде веде єдиноборство з/втручається в дії суперника,арбітр повинен зупинити гру, вилучити гравця з поля та поновити гру вільним ударом, за виключенням тих випадків, коли цей гравець скоїв будь-яке більш серйозне порушення.
    Проэцируем на эту ситуацию. Игрок совершил фол, который тянул на вторую желтую, но мяч остался у Челси и игроки обеих команд не останавливались. Далее, уже в штрафной, другой игрок совершает нарушение которое тоже тянет на 2-ю желтую. Все идет согласно второму абзацу правил.
    "Все идет согласно второму абзацу правил."
    Ничего подобного. Во втором абзаце сказано, что не желательно использовать отложенный фол в случае серьезного нарушения. Удар сзади по ногам и последовавшая красная карточка это как раз серьезное нарушение.
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 06.11.2019 13:13
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 06.11.2019 09:34
    Лейпциг то да - молодці... Я ось не зрозумів ситуацію з 2- ма червоними за порушення в одній атаці коли Аякс залишився в 9-х. Так взагалі можна?
    Можна. Ось цитата:
    "Якщо арбітр не зупиняє гру у випадку переваги в момент порушення, коли потрібно застосувати попередження / вилучення під час зупинки гри, таке попередження / вилучення треба застосувати, коли м'яч вийде з гри наступного разу, за винятком ситуацій, коли через наявність зриву
    очевидної гольової можливості, гравцю виноситься попередження за неспортивну поведінку.
    Не бажано застосовувати «принцип переваги» у випадках серйозного ігрового порушення, агресивної поведінки або іншого порушення, що потребує другого попередження, за виключенням ситуації, за якої виникає очевидна гольова можливість. Арбітр повинен вилучити гравця з поля, коли м’яч вийде з гри наступного разу, але якщо гравець грає у м'яч або веде веде єдиноборство з/втручається в дії суперника,арбітр повинен зупинити гру, вилучити гравця з поля та поновити гру вільним ударом, за виключенням тих випадків, коли цей гравець скоїв будь-яке більш серйозне порушення.
    Проэцируем на эту ситуацию. Игрок совершил фол, который тянул на вторую желтую, но мяч остался у Челси и игроки обеих команд не останавливались. Далее, уже в штрафной, другой игрок совершает нарушение которое тоже тянет на 2-ю желтую. Все идет согласно второму абзацу правил.
    Oleha1987
      Oleha1987, 05.11.2019 20:43
    0
    Дайте силку на матч Барси
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності