17.10.2020, FT   ТВ-трансляція: 

Зоря втратила перемогу на третій компенсованій хвилині

Свій перший гол за «Колос» після повернення в Україну з пенальті забив Євген Селезньов

Зоря втратила перемогу на третій компенсованій хвилині
© ФК Зоря

Ще нещодавно можна було говорити, що в цьому матчі будуть зустрічатися два наших представники в єврокубках. Однак «Колос» вже завершив свої виступи в нинішньому сезоні на міжнародній арені, так і не потрапивши до групового етапу Ліги Європи. А ось для «Зорі» гра з підопічними Руслана Костишина напевно розглядалася її тренерським штабом як репетиція перед виїздом до Англії на матч з «Лестером».

З самого початку господарі поля заволоділи ігровою перевагою і вже на 6-й хвилині Владислав Кочергін здалеку сильно пробив по воротах суперників - м'яч пролетів поруч з правим верхнім кутом. А ще через дві хвилини Ловро Цвек після подачі кутового головою пробив повз дальню штангу.

«Колосу» на деякий час вдалося збити атакуючий порив луганських футболістів і перевести гру ближче до центра поля. Більш того, гості самі стали організовувати свої контратаки, щоправда, вони до пори до часу нічого небезпечного для володінь Микити Шевченка не уявляли.

Далі у другій половині тайму команди обмінялися по-справжньому гольовими моментами. Так, на 31-й хвилині Владислав Кочергін знову потужно пробив з-за меж штрафного майданчика і потрапив м'ячем у поперечину. А за чотири хвилини Олег Ільїн та Євген Морозко вдвох вибігли проти одного захисника «Зорі». Ільїн вирішив пробити самостійно, проте з його ударом відмінно впорався голкіпер господарів поля.

А коли перший тайм наближався до завершення, можна сказати, що на рівному місці в центрі поля на 44-й хвилині впав і втратив м'яч Павло Оріховський (як згодом виявилося, він отримав травму). Цією ситуацією швидко скористалися футболісти «Зорі», котрі втекли в контратаку і вивели на ударну позицію Владислава Кочергіна. Тепер той пробивав вже коли вбіг до штрафного майданчика «Колоса». Удар вийшов точним в ближній кут і на перерву підопічні Віктора Скрипника пішли, ведучи в рахунку.

Другий тайм розпочався з того, що несподівано на 49-й хвилині по своїх воротах пробив Євген Морозко. Зрозуміло, що він зробив це ненавмисно, а перериваючи простріл. Благо для «Колоса», що молодий воротар Владислав Кучерук був уважний і відбив м'яч на кутовий.

Весь інший час до кінця гри гості намагалися щось створити в атаці, але у них це не особливо виходило. І крім небезпечного удару зі штрафного Андрія Богданова на 76-й хвилині, після якого Микита Шевченко парирував м'яч з-під поперечини, більше і згадати нічого. Втім і у «Зорі» було не багато моментів, щоб збільшити свою перевагу. Але на 67-й хвилині Денис Фаворов пробив неточно з меж штрафного майданчика, а на 86-й хвилині після передачі Олександра Гладкого не потрапив у ствір воріт метрів з восьми все той же Владислав Кочергін.

І коли, здавалося, «Зоря» все ж здобуде перемогу в цьому матчі, на другій компенсованій хвилині в центрі уваги опинився арбітр Анатолій Абдула. Після удару Євгена Ісаєнка м'яч потрапив у руку Владлена Юрченка. Епізод був спірний - чи грав рукою гравець господарів поля або м'яч знайшов його руку, але суддя був невблаганний і призначив пенальті. Його чітко реалізував Євген Селезньов. До речі, це був перший гол досвідченого нападника після повернення в Україну.

Ось так «Зоря» втратила можливість здобути свою другу перемогу в чемпіонаті, а «Колос», завдяки цій нічиїй, залишається у верхній частині турнірної таблиці Прем'єр-Ліги.

Українська Прем'єр-ліга. 6-й тур

Зоря - Колос - 1:1

 Кочергін (44) - Селезньов (90+3, с пен.)

 Юрченко (90+2)

Фаворов (28), Абу Хана (44), Юрченко (47, 90+2), Цвек (59)

«Заря»: Шевченко, Фаворов (Руфаті, 73), Вернидуб, Абу Хана, Циганікс, Цвек, Назарина, Кочергін, Юрченко, Кабаєв (Гринь, 74), Гладкий

«Колос»: Кучерук, Кравченко, Гавриш, Максименко, Черноморец, Задоя, Оріховський (Богданов, 46), Смирний (Ісаєнко, 79), Ільїн (Данфа, 67), Морозко (Костишин, 59), Лисенко (Селезньов, 46)

Арбітр: Анатолій Абдула (Харків)

Стадіон: «Славутич-Арена»

ЗОРЯ - КОЛОС. ТЕКСТОВА ТРАНСЛЯЦІЯ МАТЧУ

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Ігор Заржицький, Sport.ua

(7 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Sunrise
      Sunrise, 18.10.2020 15:47
    +1
    Frank Piter, 18.10.2020 05:21
    В чем он более явный? Посмотри покадрово повтор. Игрок идет за мячом, поворачивает корпус, поднимает руки. Мяч летит в руку, которая нифига не перед корпусом, а сбоку. Стало быть если бы не рука, мяч прошёл бы дальше. Летел он в верхний угол похоже, перелетая игроков дальше.
    Я бы на месте Скрипника научил бы их под мяч бросаться, а то второй там вообще две руки поставил сбоку, когда били. За такой волейбол в Европе и выгнать могут, если судья посчитает что воротник не допрыгивает.
    Ты смотрел руку Тоттенхема? Если да, то откуда вопрос "чем он более явный"?
    Не перед корпусом, а сбоку - потому что у человека руки именно сбоку, т.е. это было естественное их положение в прыжке. А двигалась рука только в направлении корпуса (т.к. он её прижимал как мог), и точно не в сторону мяча.
    Летел в верхний угол??? А как по мне - летел метров на 5 выше ворот. Ну ладно, тут субъективные суждения.
    Как итог - ну не пенальти это. И я пока не слышал экспертов поддержавших Абдулу. Если даже Луччи не поддержит - то это 100% доказательство ошибки.
    Frank Piter
      Frank Piter, 18.10.2020 05:21
    -5
    Sunrise, 17.10.2020 23:43
    Я посмотрел и не раз. Если бы у Фаворова не было руки (физически), то мяч попал бы ему в корпус.
    Вы мне общими фразами говорите про Европу. Я вам конкретный пример дал (Тоттенхем-Ньюкасл). Судья не дал пенальти в игре, и только после ВАРа дал. При том что там момент в разы более явный. Но даже таким пенальти в Англии специалисты остались не довольны.
    В чем он более явный? Посмотри покадрово повтор. Игрок идет за мячом, поворачивает корпус, поднимает руки. Мяч летит в руку, которая нифига не перед корпусом, а сбоку. Стало быть если бы не рука, мяч прошёл бы дальше. Летел он в верхний угол похоже, перелетая игроков дальше.
    Я бы на месте Скрипника научил бы их под мяч бросаться, а то второй там вообще две руки поставил сбоку, когда били. За такой волейбол в Европе и выгнать могут, если судья посчитает что воротник не допрыгивает.
    Frank Piter
      Frank Piter, 18.10.2020 01:21
    -1
    Пеналь был 100%. Юрченко был в движении, руку поворачивал, она увеличивала объем тела, мяч шел в ворота. Я вообще не вижу поводов для спора.
    Lion
      Lion, 18.10.2020 00:31
    +2
    Селя медленно но уверенно идёт к рекорду!
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:43
    0
    Sunrise, 17.10.2020 23:43
    Я посмотрел и не раз. Если бы у Фаворова не было руки (физически), то мяч попал бы ему в корпус.
    Вы мне общими фразами говорите про Европу. Я вам конкретный пример дал (Тоттенхем-Ньюкасл). Судья не дал пенальти в игре, и только после ВАРа дал. При том что там момент в разы более явный. Но даже таким пенальти в Англии специалисты остались не довольны.
    *Фаворов=Юрченко
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:43
    +2
    polesse2000, 17.10.2020 23:38
    Sunrise, 17.10.2020 23:23 По вашему, если бы не рука, то мяч не задев тело полетел бы в створ?------
    Та да! Посмотри замедленный повтор. И есть рекомендации. В Европе это ПЕНАЛЬТИ! Нету времени искать ссылку, что-бы ты сам почитал. Завтра с утра на работу. Всем здоровья!
    Я посмотрел и не раз. Если бы у Фаворова не было руки (физически), то мяч попал бы ему в корпус.
    Вы мне общими фразами говорите про Европу. Я вам конкретный пример дал (Тоттенхем-Ньюкасл). Судья не дал пенальти в игре, и только после ВАРа дал. При том что там момент в разы более явный. Но даже таким пенальти в Англии специалисты остались не довольны.
    polesse2000
      polesse2000, 17.10.2020 23:38
    -2
    Sunrise, 17.10.2020 23:23 По вашему, если бы не рука, то мяч не задев тело полетел бы в створ?------
    Та да! Посмотри замедленный повтор. И есть рекомендации. В Европе это ПЕНАЛЬТИ! Нету времени искать ссылку, что-бы ты сам почитал. Завтра с утра на работу. Всем здоровья!
    Олег Тимофеюк
      Олег Тимофеюк, 17.10.2020 23:34
    -6
    Коментар згорнуто. Показати
    Закономерный счёт.
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:33
    +1
    Олег Кулініч, 17.10.2020 23:26
    Відмінили ті «рекомендації». З 50ти метрів, з 50ти сантиметрів, збільшує, не збільшує, прижата, неприжата, в приодньому, неприродньому (каток чи гусєнічний трактор на руку наїхав) - пофіг - пєналь. Слідкуй трохи за прогресом
    Когда отменили? Вчера? Вроде сборная играла на неделе и в наши ворота за руку пенальти не поставили.
    Gregor
      Gregor, 17.10.2020 23:32
    0
    OLEXANDER, 17.10.2020 23:01
    швидше би у Колоа закінчился гроші на суддів.Цирк Абдули заказували? так сміло поставив пєналь.Нам він висмоктаний з пальця. не хочу навіть дивитися такі матчі.ну народ, чесно, за що мені платити транслятору. щоб дивитися як Маріка витягують і Колоса? Да нехай банкрутує такий транслятор.Добре. що хоч в Ютубі матч був- і то...навіть так не цікаво.
    про купленного судейку 💯 в точку
    Gregor
      Gregor, 17.10.2020 23:30
    +3
    Судья мудило,пенальти не было!
    Олег Кулініч
      Олег Кулініч, 17.10.2020 23:28
    +1
    Олег Кулініч, 17.10.2020 23:26
    Відмінили ті «рекомендації». З 50ти метрів, з 50ти сантиметрів, збільшує, не збільшує, прижата, неприжата, в приодньому, неприродньому (каток чи гусєнічний трактор на руку наїхав) - пофіг - пєналь. Слідкуй трохи за прогресом
    Але це тільки коли в руку мяч попадає від суперника. Якшо другі ситуації (від самого себе попадає чи ше якось) - то там ше залишили вікно для ланжировки (там ставим - там не ставим)
    Олег Кулініч
      Олег Кулініч, 17.10.2020 23:26
    -1
    ВВВ, 17.10.2020 23:08
    А ти бачив що рука була притиснута до корпусу? І напевне ти помітив що якби руки там взагалі не було б то м*яч потрапив би в корпус Юрченко?Це я до того веду що рука не збільшувала об*єм тіла!!! Тобто згідно всіх рекомендацій по грі рукою за таке пенальті не ставлять!!! Тільки не такі як Абдула!!!
    Відмінили ті «рекомендації». З 50ти метрів, з 50ти сантиметрів, збільшує, не збільшує, прижата, неприжата, в приодньому, неприродньому (каток чи гусєнічний трактор на руку наїхав) - пофіг - пєналь. Слідкуй трохи за прогресом
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:23
    +3
    Sviatoslav Kudelych, 17.10.2020 23:12
    Чисте пенальті, чиста гра рукою! І, об'єктивно, рука збільшувала об'єм тіла. Для чого тут шукати хто кому що продав і скільки заплатили. Суддя приняв рішення, і в даному випадку, абсолютно правильне. ІМХО
    По вашему, если бы не рука, то мяч не задев тело полетел бы в створ?
    polesse2000
      polesse2000, 17.10.2020 23:21
    -7
    ВВВ, 17.10.2020 23:08 А ти бачив що рука була притиснута до корпусу? І напевне ти помітив що якби руки там взагалі не було б то м*яч потрапив би в корпус Юрченко?Це я до того веду що рука не збільшувала об*єм тіла!!! Тобто згідно всіх рекомендацій по грі рукою за таке пенальті не ставлять!!! Тільки не такі як Абдула!!! --------------------------------------------
    Вона не була повнicтю прижата, передплiччя це 100 процентiв було не прижате. У В.Британii це пенальтi. Бачив, як Рамос руки ховав, при подачi з флангiв?
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:19
    +4
    Олег Кулініч, 17.10.2020 23:03
    1) проти обох клубів. 2) такі пєналі зара вєздє дають, в Англії тренера бойкот навіть збираються об‘явити цьому правилу. Що дивно, адже це правило (будь яка рука після удару суперника) зрівнює усіх. 3) здери зара чорну шкіру Фаті, дай йому паспорт Фатенка і запусти його в УПЛ - буде лавку полірувати. У нас, якшо ти молодий і не маєш під 190 см росту і під 90 ваги - шансів грати нема. Ну як можнв тримати Ісаєнка на лавці. Я два раза бачив як він виходив від безнадьоги тренера Колоса і робив і гру і результат. Навіть візуальніше приємніше дивитись на гру малого чим на тупу біганину Лисенка
    В Англии поставили подобный в компенсированное время матча Тоттенхем-Ньюкасл. Но там рука была выставлена и увеличила объём тела + мяч летел в борьбу, а не не пойми куда. Так арбитр поставил его только после 3 минут ВАРа, а в игре не поставил. И в Англии такое как поставил сегодня Абдула, особенно без ВАРа не поставили бы.
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 17.10.2020 23:12
    -7
    ВВВ, 17.10.2020 23:08
    А ти бачив що рука була притиснута до корпусу? І напевне ти помітив що якби руки там взагалі не було б то м*яч потрапив би в корпус Юрченко?Це я до того веду що рука не збільшувала об*єм тіла!!! Тобто згідно всіх рекомендацій по грі рукою за таке пенальті не ставлять!!! Тільки не такі як Абдула!!!
    Чисте пенальті, чиста гра рукою! І, об'єктивно, рука збільшувала об'єм тіла. Для чого тут шукати хто кому що продав і скільки заплатили. Суддя приняв рішення, і в даному випадку, абсолютно правильне. ІМХО
    ВВВ
    online
      ВВВ, 17.10.2020 23:08
    +1
    polesse2000, 17.10.2020 22:30
    Sunrise, 17.10.2020 22:11 Игра забывается, но ведь не я начал рассуждать "наиграла" ли Заря. А забила больше, Абдула вроде в составе Колоса не значился)))-----------------------------
    Что значит рассуждать? Одна перекладина у Зари была? Да. Пробивает Исаенко мяч попадает в предплечье и меняет траекторию полет в сторону от ворот, было ? Было. Формально судья имел право поставить пенальти. Он и поставил. С таким набором острых моментов, что она Зорька будет делать в ЛЕ.
    P/S/ да для прояснения ситуации за "Колос" не болею.
    А ти бачив що рука була притиснута до корпусу? І напевне ти помітив що якби руки там взагалі не було б то м*яч потрапив би в корпус Юрченко?Це я до того веду що рука не збільшувала об*єм тіла!!! Тобто згідно всіх рекомендацій по грі рукою за таке пенальті не ставлять!!! Тільки не такі як Абдула!!!
    polesse2000
      polesse2000, 17.10.2020 23:07
    0
    Sunrise, 17.10.2020 22:50 Процитирую себя с другой ветки: Умышленной игры рукой не было. До игрока было максимум 1.5 метра. Объём тела не увеличивался. Мяч летел по воробьям, но никак не в створ.Но это ещё и вторая жёлтая! Пусть озвучит правило по которому он эту жёлтую выдал. Мне будет очень интересно послушать. -------------------------------------------
    1. Умышленной игры рукой не было . Согласен.
    2. Не согласен . Мяч как раз летел по центру ворот и по высоте полета точно попал-бы в створ ворот. А он полетел в сторону противоположную от ворот.
    3. 2 желтая согласен не должен был давать! Так как пункт 1 уже описывал.
    Олег Кулініч
      Олег Кулініч, 17.10.2020 23:03
    0
    1) проти обох клубів. 2) такі пєналі зара вєздє дають, в Англії тренера бойкот навіть збираються об‘явити цьому правилу. Що дивно, адже це правило (будь яка рука після удару суперника) зрівнює усіх. 3) здери зара чорну шкіру Фаті, дай йому паспорт Фатенка і запусти його в УПЛ - буде лавку полірувати. У нас, якшо ти молодий і не маєш під 190 см росту і під 90 ваги - шансів грати нема. Ну як можнв тримати Ісаєнка на лавці. Я два раза бачив як він виходив від безнадьоги тренера Колоса і робив і гру і результат. Навіть візуальніше приємніше дивитись на гру малого чим на тупу біганину Лисенка
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 21:37
    +13
    Это пенальти? Это удаление?? И что это вообще за судейская ерунда творится в этом сезоне с распределением очков на 90-х минутах???
    con clusion
      con clusion, 17.10.2020 21:44
    +12
    Одно и то же.... 90+
    Мариуполь упустил, Минай упустил, Заря упустила...
    НЕТ!!!
    Это всё арбитры порешали исходы матчей!
    Что они делают в УПЛ?
    Заробитчане, когда в стране безработица с каждым днём растёт?
    Аматоров им судить, и не больше
    Аа Бб
      Аа Бб, 17.10.2020 21:48
    +10
    Не хочется верить, что Колос проплачивает. Но 2 матч одно и тоже...
    Vitalii_13UA
    online
      Vitalii_13UA, 17.10.2020 21:48
    +9
    Мда... ну и матч, как после этого ходить на игру из-за таких упоротых судей? Ублюдки просто... Хотя если быть объективным, Заря должна была больше забивать и тогда пох на этот пенальти.
    whitese
      whitese, 17.10.2020 21:41
    +8
    Пеналь, который ставят, когда ну очень нужно...
    R1d3r
    online
      R1d3r, 17.10.2020 21:56
    +7
    Сначала против Мариуполя Колос вытащили судьи, теперь против Зари. Когда прекратится судейский произвол?
    ZnatokFootbola
      ZnatokFootbola, 17.10.2020 21:45
    +7
    Колос отскочил. Стечение обстоятельств поставило пенальти в ворота Зари.
    maxno
    online
      maxno, 17.10.2020 21:42
    +7
    whitese, 17.10.2020 21:41
    Пеналь, который ставят, когда ну очень нужно...
    когда хорошо заплатили
    maxno
    online
      maxno, 17.10.2020 21:40
    +7
    где вар где честные судьи абдула это позор нашего судейства
    maxno
    online
      maxno, 17.10.2020 21:37
    +6
    Заря не упустила а судья пи....рас за деньги презика колоса забрал
    OLEXANDER
    online
      OLEXANDER, 17.10.2020 23:01
    +5
    швидше би у Колоа закінчился гроші на суддів.Цирк Абдули заказували? так сміло поставив пєналь.Нам він висмоктаний з пальця. не хочу навіть дивитися такі матчі.ну народ, чесно, за що мені платити транслятору. щоб дивитися як Маріка витягують і Колоса? Да нехай банкрутує такий транслятор.Добре. що хоч в Ютубі матч був- і то...навіть так не цікаво.
    Arius
      Arius, 17.10.2020 22:39
    +5
    идиотизм полный, окей если сейчас правило за каждую руку фол! Но чел ее прятал, за что 2я жк? Просто бред!!!
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:19
    +4
    Олег Кулініч, 17.10.2020 23:03
    1) проти обох клубів. 2) такі пєналі зара вєздє дають, в Англії тренера бойкот навіть збираються об‘явити цьому правилу. Що дивно, адже це правило (будь яка рука після удару суперника) зрівнює усіх. 3) здери зара чорну шкіру Фаті, дай йому паспорт Фатенка і запусти його в УПЛ - буде лавку полірувати. У нас, якшо ти молодий і не маєш під 190 см росту і під 90 ваги - шансів грати нема. Ну як можнв тримати Ісаєнка на лавці. Я два раза бачив як він виходив від безнадьоги тренера Колоса і робив і гру і результат. Навіть візуальніше приємніше дивитись на гру малого чим на тупу біганину Лисенка
    В Англии поставили подобный в компенсированное время матча Тоттенхем-Ньюкасл. Но там рука была выставлена и увеличила объём тела + мяч летел в борьбу, а не не пойми куда. Так арбитр поставил его только после 3 минут ВАРа, а в игре не поставил. И в Англии такое как поставил сегодня Абдула, особенно без ВАРа не поставили бы.
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 22:50
    +4
    polesse2000, 17.10.2020 22:30
    Sunrise, 17.10.2020 22:11 Игра забывается, но ведь не я начал рассуждать "наиграла" ли Заря. А забила больше, Абдула вроде в составе Колоса не значился)))-----------------------------
    Что значит рассуждать? Одна перекладина у Зари была? Да. Пробивает Исаенко мяч попадает в предплечье и меняет траекторию полет в сторону от ворот, было ? Было. Формально судья имел право поставить пенальти. Он и поставил. С таким набором острых моментов, что она Зорька будет делать в ЛЕ.
    P/S/ да для прояснения ситуации за "Колос" не болею.
    Процитирую себя с другой ветки: Умышленной игры рукой не было. До игрока было максимум 1.5 метра. Объём тела не увеличивался. Мяч летел по воробьям, но никак не в створ.
    Но это ещё и вторая жёлтая! Пусть озвучит правило по которому он эту жёлтую выдал. Мне будет очень интересно послушать.
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 21:59
    +4
    polesse2000, 17.10.2020 21:51
    Если быть объективными , то Зорька на победу не наиграла. В ЛЕ такой шары с падением игрока соперника мало вероятно .
    Наиграла, причём заслуженно. У Колоса был один момент за всю игру. Да, забивать надо второй и заканчивать. Но это не отменяет того что Заря сегодня была лучше, забила больше, а судья забрал победу.
    byrjyi
      byrjyi, 17.10.2020 21:56
    +4
    Колхозникам снова ничью подарили...
    Gregor
      Gregor, 17.10.2020 23:30
    +3
    Судья мудило,пенальти не было!
    Sunrise
      Sunrise, 17.10.2020 23:23
    +3
    Sviatoslav Kudelych, 17.10.2020 23:12
    Чисте пенальті, чиста гра рукою! І, об'єктивно, рука збільшувала об'єм тіла. Для чого тут шукати хто кому що продав і скільки заплатили. Суддя приняв рішення, і в даному випадку, абсолютно правильне. ІМХО
    По вашему, если бы не рука, то мяч не задев тело полетел бы в створ?
    Андрей Гинов
      Андрей Гинов, 17.10.2020 22:22
    +3
    а "деревянный" хоть такие позабивает)))
    alexdnipro88
      alexdnipro88, 17.10.2020 22:13
    +3
    ​Не вже паїньки з коваліки не заробили жодної жовтої....Зоря -5
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності