17.10.2020, FT   ТВ-трансляція: 

Зоря - Колос - 1:1. Текстова трансляція матчу

Текстова трансляція поєдинку 6-го туру Української Прем'єр-Ліги

Зоря - Колос - 1:1. Текстова трансляція матчу
© ФК Зоря

Українська Прем'єр-ліга. 6-й тур

Зоря - Колос - 1:0

 Кочергін (44) - Селезньов (90+3, з пен.)

 Юрченко (90+2)

Фаворов (28)Ю, Абу Хана (44)

«Зоря»: Микита Шевченко, Денис Фаворов, Віталій Вернидуб, Абу Хана, Андрейс Циганікс, Ловро Цвек, Єгор Назарина, Владислав Кочергін, Владлен Юрченко, Владислав Кабаєв, Олександр Гладкий

Запас: Нікола Василь, Жуніор Рейс, Рутафі, Ігор Чайковський, Аллахяр, Дмитро Хомченовський, Сергій Гринь, Максим Луньов, Михайло Перович

«Колос»: Владислав Кучерук, Микита Кравченко, Віталій Гавриш, Максим Максименко, Олександр Чорноморець, Євген Задоя, Павло Оріховський, Євген Смирний, Олег Ільїн, Євген Морозко, Володимир Лисенко

Запас: Євген Кучеренко, Олексій Зозуля, Вадим Мілько, Андрій Богданов, Мамаду Данфі, Євген Селезньов, Денис Костишин, Євген Ісаєнко

Арбітр: Анатолій Абдула (Харків)

Стадіон: «Славуіч-Арена»

У шостому турі чемпіонату України з футболу серед команд Прем'єр-Ліги в суботу 17 жовтня у Запоріжжі луганська «Зоря» зустрінеться з «Колосом» із Ковалівки.

На даний момент команди розділяють в турнірній таблиці 5 очок, причому «Колос» займає 3 місце, а бронзовий призер попереднього сезону «Зоря» розташувалася тільки на дев'ятому. Тому підопічним Віктора Скрипника треба надолужувати згаяне на старті і постаратися вибратися вгору. А для цього треба обов'язково перемагати в майбутньому поєдинку. Зрозуміло, що гості будуть абсолютно протилежної думки і докладуть усіх зусиль, щоб, як мінімум, зберегти дистанцію між цими командами. І ще. Для «Зорі» ця гра стане генеральною репетицією перед стартом у Лізі Європи, де їхнім першим суперником буде англійський «Лестер».

Матч «Зоря» - «Колос» пройде у Запоріжжі на стадіоні «Славутич-Арена». Початок гри о 19.30. Sport.ua проведе текстову трансляцію поєдинку, за якою можна дивитися тут.

ПРОГНОЗ І АНОНС МАТЧУ ЗОРЯ - КОЛОС

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Ігор Заржицький, Sport.ua

(2 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 17.10.2020 22:53
    +1
    ВВВ, 17.10.2020 22:42
    До речі якби суддя не вигадав пенальті то Зоря здобула би перемогу і 3 очки а ти залишився б зі своїми вигадками сам на сам!
    Все б добре, але пенальті таки був, і саме через ту людину, яку варто було замінити ще 20 хвилин тому. Юрченко повинен був встигати першим на м'яч, але через брак сил встиг лише зробити, що зробив. Притиснувши лікоть, але виставивши кисть руки, в яку м'яч і влучив. Пенальті без питань, і чергова ганьба для недотренера.
    А недотренер він через те, що цілий рік не бачить того, що очевидно навіть диванним критикам типу мене.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 17.10.2020 22:42
    -1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 22:05
    Звичайно, будь-кого. Бо гравці, які ледь на ногах стоять, можуть тільки шкоди завдати. Що в результаті і сталося. Чому не можна було замість Гладкого та Юрченка випустити хоча б Хомченовського та Перовича?
    Команда втрачала половину основи після майже кожного чемпіонату. І все одно завжди за Вернидуба боролася за єврокубки. Зараз вище 6-го місця нам допоможе піднятися лише диво.
    А невизначеність із тренером була тільки через одну причину. Блискучий та чесний тренер С. пообіцяв команді, що у міжсезоння нікуди не піде, а сам тим часом домовлявся з Дніпром-1 про перехід. Ясна річ, що мікроклімату в команді те зовсім не пішло на користь.
    До речі якби суддя не вигадав пенальті то Зоря здобула би перемогу і 3 очки а ти залишився б зі своїми вигадками сам на сам!
    ВВВ
    online
      ВВВ, 17.10.2020 22:38
    -1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 22:05
    Звичайно, будь-кого. Бо гравці, які ледь на ногах стоять, можуть тільки шкоди завдати. Що в результаті і сталося. Чому не можна було замість Гладкого та Юрченка випустити хоча б Хомченовського та Перовича?
    Команда втрачала половину основи після майже кожного чемпіонату. І все одно завжди за Вернидуба боролася за єврокубки. Зараз вище 6-го місця нам допоможе піднятися лише диво.
    А невизначеність із тренером була тільки через одну причину. Блискучий та чесний тренер С. пообіцяв команді, що у міжсезоння нікуди не піде, а сам тим часом домовлявся з Дніпром-1 про перехід. Ясна річ, що мікроклімату в команді те зовсім не пішло на користь.
    Анумо пригадай як Зоря починала минулу першість і на якому місті закінчила? Це по перше.По друге я гадаю що якби було кого випустити на заміну(не по призвищам я ти робиш) а по формі,здоров*ю і т.і., то напевне такі заміни були б зроблені.Не робися умнішим за тренера,а якщо такий розумний то школа тренерів працює-поступаєш,отримуєш диплом і доводиш що ти розумніший за Скрипника!
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 17.10.2020 22:05
    -1
    ВВВ, 17.10.2020 21:53
    Виявляється ти зовсім не розбираєшся в футболі!!! Особливо мені сподобалось "будь кого випустити"Таку маячню міг написати тільки ідіот.Команда втратила половину основи,була якась невизначеність з тренером і це тільки 6-й тур. А команда здобуває очки!
    Звичайно, будь-кого. Бо гравці, які ледь на ногах стоять, можуть тільки шкоди завдати. Що в результаті і сталося. Чому не можна було замість Гладкого та Юрченка випустити хоча б Хомченовського та Перовича?
    Команда втрачала половину основи після майже кожного чемпіонату. І все одно завжди за Вернидуба боролася за єврокубки. Зараз вище 6-го місця нам допоможе піднятися лише диво.
    А невизначеність із тренером була тільки через одну причину. Блискучий та чесний тренер С. пообіцяв команді, що у міжсезоння нікуди не піде, а сам тим часом домовлявся з Дніпром-1 про перехід. Ясна річ, що мікроклімату в команді те зовсім не пішло на користь.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 17.10.2020 21:53
    -2
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:26
    З початку сезону стримував себе, щоб не писати нічого щодо цього недоробка. Але який же він ідіот! Знову команда за півтора тайми вибігалася і здохла, ледве ноги носячи в кінці. Кому потрібен той постійний пресинг? Що з нього вдається вижати? Зате статистика голів у других таймах 1:7 за 6 турів. Як можна цього не бачити? А якщо бачить, то як можна продовжувати товкмачити те ж саме? Так і замін же не робить! 2 заміни з можливих 5-ти. Просто будь-кого випусти на останні 15 хвилин замість Юрченка та Гладкого, які вже зомбі виглядали у кінці. Ось і не встиг Юрченко за своїм підбиранням в результаті.
    Скрипника геть!!!
    Виявляється ти зовсім не розбираєшся в футболі!!! Особливо мені сподобалось "будь кого випустити"Таку маячню міг написати тільки ідіот.Команда втратила половину основи,була якась невизначеність з тренером і це тільки 6-й тур. А команда здобуває очки!
    polesse2000
      polesse2000, 17.10.2020 21:40
    -1
    Ну вот вышел Исаенко и есть результат. Царь должен проставиться за возможность пробить пенальти. По игре, Зоря на победу не наиграла. Обрезка колосовца и гол. В ЛЕ такой шары не будет Скрипник! Меняй что-то.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:39
    +1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:37
    А вони обидва десь на одному рівні. Рівні плінтуса як тренери. Тільки чомусь недоробство одного всі бачать, а другого ледь не найкращим тренером у нашому чемпіонаті вважають.
    Ну хз, я считаю Скрипника хорошим тренером. С заменами конечно непонятная история, но в целом команда смотрится круто бОльшую часть матча.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:37
    -1
    Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:36
    Да я понимаю, сам так же психовал с заменами от Лесика.
    А вони обидва десь на одному рівні. Рівні плінтуса як тренери. Тільки чомусь недоробство одного всі бачать, а другого ледь не найкращим тренером у нашому чемпіонаті вважають.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:36
    +1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:33
    Це ідіотизм однієї людини. І невміння вчитися на власних помилках. Цілий рік одне й те саме. Цілий рік - і ніякого прогресу. Зміна частини складу в міжсезоння ніяким чином тут не впливає. Просто недотренер взагалі не здатний робити нічого за рамками свого дуже обмеженого розуміння футболу.
    Да я понимаю, сам так же психовал с заменами от Лесика.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:33
    -1
    Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:28
    С заменами да, чет фигню исполнил. Имхо это банальная недооценка соперника.
    Це ідіотизм однієї людини. І невміння вчитися на власних помилках. Цілий рік одне й те саме. Цілий рік - і ніякого прогресу. Зміна частини складу в міжсезоння ніяким чином тут не впливає. Просто недотренер взагалі не здатний робити нічого за рамками свого дуже обмеженого розуміння футболу.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 17.10.2020 21:33
    -1
    Тягнуть Колос за вуха!!! Це може зіграти злий жарт з розвитком команди. За таке пенальті в порядних країнах суддю позпавляють права судити.Так,м*яч влучив в руку,але рука була притиснута до тіла,не збільшувала об*єм тіла і останній аргумент ,якби просто забрати руку у гравця взагалі(уявно) то м*яч потрапив би в тіло гравця. Однозначно це не пенальті!
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:28
    +1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:26
    З початку сезону стримував себе, щоб не писати нічого щодо цього недоробка. Але який же він ідіот! Знову команда за півтора тайми вибігалася і здохла, ледве ноги носячи в кінці. Кому потрібен той постійний пресинг? Що з нього вдається вижати? Зате статистика голів у других таймах 1:7 за 6 турів. Як можна цього не бачити? А якщо бачить, то як можна продовжувати товкмачити те ж саме? Так і замін же не робить! 2 заміни з можливих 5-ти. Просто будь-кого випусти на останні 15 хвилин замість Юрченка та Гладкого, які вже зомбі виглядали у кінці. Ось і не встиг Юрченко за своїм підбиранням в результаті.
    Скрипника геть!!!
    С заменами да, чет фигню исполнил. Имхо это банальная недооценка соперника.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:26
    -1
    Думаю тут судья правильно рассудил. Игрок сам шел на перекрытие траектории полета мяча, и в данном случае это только его личные проблемы, что он не смог полностью убрать руку при этом.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:26
    -3
    З початку сезону стримував себе, щоб не писати нічого щодо цього недоробка. Але який же він ідіот! Знову команда за півтора тайми вибігалася і здохла, ледве ноги носячи в кінці. Кому потрібен той постійний пресинг? Що з нього вдається вижати? Зате статистика голів у других таймах 1:7 за 6 турів. Як можна цього не бачити? А якщо бачить, то як можна продовжувати товкмачити те ж саме? Так і замін же не робить! 2 заміни з можливих 5-ти. Просто будь-кого випусти на останні 15 хвилин замість Юрченка та Гладкого, які вже зомбі виглядали у кінці. Ось і не встиг Юрченко за своїм підбиранням в результаті.
    Скрипника геть!!!
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 17.10.2020 21:25
    0
    Читать мое смс от 20.01
    maxno
      maxno, 17.10.2020 21:23
    0
    опять колос купил пенальти а судья пи ....оа
    con clusion
    online
      con clusion, 17.10.2020 21:21
    -1
    Опять колосовый пздц! Прижатая рука и игрок отворачивался в прыжке!!! Уроды!
    kum_Poltava_
    online
      kum_Poltava_, 17.10.2020 21:21
    -2
    Суддя 321 ...
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:21
    +1
    Все Исаенко сделал. Такого игрока не ставить в основу это конечно
    con clusion
    online
      con clusion, 17.10.2020 21:12
    -2
    Мряка пошла. Надо бить с дальней дистанции. А некому...
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 17.10.2020 20:01
    +2
    Нафига Колос Исаенка брал? Наши тренера предпочитают старых будоломов (Лысенко) молодым технарям. А в Франции молодые технари даже за сборную играют. У нас бы сидели у Колоса или полигафа, или Десны (и т. д) на лавке
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 17.10.2020 22:53
    +1
    ВВВ, 17.10.2020 22:42
    До речі якби суддя не вигадав пенальті то Зоря здобула би перемогу і 3 очки а ти залишився б зі своїми вигадками сам на сам!
    Все б добре, але пенальті таки був, і саме через ту людину, яку варто було замінити ще 20 хвилин тому. Юрченко повинен був встигати першим на м'яч, але через брак сил встиг лише зробити, що зробив. Притиснувши лікоть, але виставивши кисть руки, в яку м'яч і влучив. Пенальті без питань, і чергова ганьба для недотренера.
    А недотренер він через те, що цілий рік не бачить того, що очевидно навіть диванним критикам типу мене.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:39
    +1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:37
    А вони обидва десь на одному рівні. Рівні плінтуса як тренери. Тільки чомусь недоробство одного всі бачать, а другого ледь не найкращим тренером у нашому чемпіонаті вважають.
    Ну хз, я считаю Скрипника хорошим тренером. С заменами конечно непонятная история, но в целом команда смотрится круто бОльшую часть матча.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:36
    +1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:33
    Це ідіотизм однієї людини. І невміння вчитися на власних помилках. Цілий рік одне й те саме. Цілий рік - і ніякого прогресу. Зміна частини складу в міжсезоння ніяким чином тут не впливає. Просто недотренер взагалі не здатний робити нічого за рамками свого дуже обмеженого розуміння футболу.
    Да я понимаю, сам так же психовал с заменами от Лесика.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:28
    +1
    Stanislav Matusevych, 17.10.2020 21:26
    З початку сезону стримував себе, щоб не писати нічого щодо цього недоробка. Але який же він ідіот! Знову команда за півтора тайми вибігалася і здохла, ледве ноги носячи в кінці. Кому потрібен той постійний пресинг? Що з нього вдається вижати? Зате статистика голів у других таймах 1:7 за 6 турів. Як можна цього не бачити? А якщо бачить, то як можна продовжувати товкмачити те ж саме? Так і замін же не робить! 2 заміни з можливих 5-ти. Просто будь-кого випусти на останні 15 хвилин замість Юрченка та Гладкого, які вже зомбі виглядали у кінці. Ось і не встиг Юрченко за своїм підбиранням в результаті.
    Скрипника геть!!!
    С заменами да, чет фигню исполнил. Имхо это банальная недооценка соперника.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 17.10.2020 21:21
    +1
    Все Исаенко сделал. Такого игрока не ставить в основу это конечно
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 17.10.2020 21:25
    0
    Читать мое смс от 20.01
    maxno
    online
      maxno, 17.10.2020 21:23
    0
    опять колос купил пенальти а судья пи ....оа
    Vitalii_13UA
    online
      Vitalii_13UA, 17.10.2020 20:29
    0
    Было бы хорошо увидеть уверенную победу Зари
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності