12.07.2020, FT   ТВ-трансляція: 

МИХАЙЛИЧЕНКО: «Якщо б треба було, нам би поставили й третій пенальті»

Наставник киян незадоволений результатом матчу з «Олександрією» (2:2)

МИХАЙЛИЧЕНКО: «Якщо б треба було, нам би поставили й третій пенальті»
© ФК Динамо Київ. Олексій Михайличенко

Головний тренер «Динамо» Олексій Михайличенко дав коментар за підсумками матчу з «Олександрією» в 30-му турі УПЛ (2:2).

– У контексті цієї гри не можна не згадати фінал Кубка України, який був тривалим, важким і нервовим. На нього було витрачено багато сил і емоцій. Тому план на сьогоднішню гру ми побудували так, щоб якомога більше освіжити команду, і побудували двома різними таймами. Не тільки для того, щоб домогтися результату в сьогоднішньому матчі, якого ми, звичайно ж, зобов'язані були домагатися, але й у перспективі ще однієї важливої ​​гри із «Зорею», яка відбудеться в четвер.

Вважаю, що без помилок не обійшлося і перший тайм удався не зовсім так, як ми його планували. Другий тайм усе поставив на свої місця, але, на жаль, на останніх хвилинах ми пропустили другий пенальті. Якщо було б треба – був би і третій... Це все, що я можу сказати.

– Чи не було побоювань, що стартовий склад вийшов у неоптимальному варіанті?

– Ні, таких побоювань абсолютно не було. Усі гравці, які були задіяні, – це обойма основного складу. Звичайно, деякі футболісти віддали занадто багато сил і емоцій. Помилки відбулися не просто так: бувають тактичні помилки та прорахунки, а буває просто брак уваги та концентрації – елементарні помилки, які не дозволили нам досягти того результату, який ми, вважаю, по цій грі повинні були заслужити.

– З якої причини до Олександрії не приїхали Миколенко та Соль?

– Миколенко та Соль травмовані, Кадірі та Піварич пропускали матч через перебір жовтих карток. Такі кадрові проблеми, напевно, є у кожної команди, особливо після карантину, коли ми граємо в найжорстокішому режимі. У нас кожна гра схожа на фінал Кубка. Тому я хочу тільки подякувати хлопцям за те, що вони знаходять сили, старання, бажання та характер, щоб не тільки грати, але і битися за результат, який нам потрібен.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — ФК Динамо Київ

(52 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 14.07.2020 12:24
    0
    viktor112007, 13.07.2020 01:34
    Боже, що це білобрисе меле? Я хоч і вболівальник Динамо давній, але там 2 чисті пеналі, все справедливо. На відміну від матчу Аталанти з Юве, де пеналі для Пеналду були висмоктані з одного місця
    Ну не надо...Первый пенальти Роналду был вообще 100%, в момент когда игрок Ювентуса наносил удар защитник держал руки за спиной, а потом непонятно зачем выставил. То есть имело место явное движение рук к мячу.
    Во втором случае может и можно говорить о том, что нельзя лишить футболистов рук, но все же игра рукой имела место быть. Это пенальти 50 на 50. Но явно не чисто левый.
    JulikoB
    online
      JulikoB, 13.07.2020 20:52
    -1
    Это с трудом, но можно было бы слушать, если бы динамо играло с серьезным соперником. Но после матча с Александрией???????????????
    Леха, возьми клуб второй лиги и набивай на нем руку. Не позорь Динамо.
    VolShebnik
      VolShebnik, 13.07.2020 20:47
    -2
    Ossa8860, 13.07.2020 20:31
    Справедливости ради, Монзуль в финале КУ за такое давала не пенальти а горчичник за симуляцию. Оба пенальти "с душком". Чтобы кротам так судили.
    Да хватит уже ныть.Признай,что нынешняя дырка никакая
    Ossa8860
    online
      Ossa8860, 13.07.2020 20:31
    0
    Справедливости ради, Монзуль в финале КУ за такое давала не пенальти а горчичник за симуляцию. Оба пенальти "с душком". Чтобы кротам так судили.
    VolShebnik
      VolShebnik, 13.07.2020 20:24
    -3
    Михайличенко думал,что пришел в Динамо Киев,а попал в Дырнамо Куев
    аоот оооит
      аоот оооит, 13.07.2020 20:19
    0
    Dozor, 13.07.2020 20:14
    Чувак походу, Ювентус -Аталанта не смотрел ...
    Они кубок кубков 86 смотрят
    Dozor
      Dozor, 13.07.2020 20:14
    +1
    Чувак походу, Ювентус -Аталанта не смотрел ...
    Forever_young_13
      Forever_young_13, 13.07.2020 17:51
    +2
    Лёся стала скулить на судей.
    Вместо скулежа, лучше бы внимательнее изучал конспекты Лобановского и работал над тактикой. Ну на крайняк написал -бы заяву по- собственному желанию, из-за неумения руководить командой, если мужик. Но думаю, что этой половой тряпке Сурок по- традиции даст пинка под зад
    barsch.
      barsch., 13.07.2020 17:32
    +3
    sergalis, 13.07.2020 08:07
    Не вижу смысла винить Алёшу , ну не тренер он уже, отстал от футбола лет на 15. Винить нужно суркиса, в том что не ставит хороших менеджеров . Гнать надо все динамовские сердца из клуба, и нанимать нормальных современных специалистов.
    Резо не понятно чем занимается уже сколько лет. Реально, какая его функция?
    Резо- "серый" фин.директор по отмыванию левого бабла.
    Как по мне, все "динамовские сердца", которых Суркис "трудоустроил"в клубе, пусть там и остаются, только не должностях завхозов, дворников, продавцов и "мичуринцев". Никогда, не желал плохого ДК, как бы они не играли, а терь хочется 4-е место (мля, и это впервые за 42 года, которые болею за клуб).
    Kantemirov
      Kantemirov, 13.07.2020 16:34
    +2
    Есть лидеры, а есть терпилы. Первое - не про тренера Динамо.
    dadaali177188
      dadaali177188, 13.07.2020 15:33
    +4
    ну Лёсик стендапер знатный, ну юморист, шо не речь - то слёзы на глазах от смеха
    Микола Унгурян
      Микола Унгурян, 13.07.2020 13:12
    +5
    ну поганому танцюристу яйця заважають, а поганому тренеру завжди судді.
    Хіба рефері змушував порушувати правила захисника?
    аоот оооит
      аоот оооит, 13.07.2020 13:08
    0
    dedpixto, 13.07.2020 13:06
    пока Суркисы являются хозяевами футбольной команды "Динамо", она не должна играть в ЛЧ за всё, что старший творил в украинском футболе многие годы;
    не знаю - что там с пенальти, потому что не смотрю беготню по полю в исполнении "Динамо", но это и не имеет значения, учитывая, что любой пенальти сегодня вызывает споры, а это значит, что все они неочевидны
    ну болелы дк привыкли за 30 лет к гандуляно татуляновому судейству теперь им не вкурить что происходит, как так весь мир играть может по правилам отличным от тех к которым они привыкли выносить металы черноморцы а потом яблукам и шерифам влетать
    dedpixto
      dedpixto, 13.07.2020 13:06
    +3
    пока Суркисы являются хозяевами футбольной команды "Динамо", она не должна играть в ЛЧ за всё, что старший творил в украинском футболе многие годы;
    не знаю - что там с пенальти, потому что не смотрю беготню по полю в исполнении "Динамо", но это и не имеет значения, учитывая, что любой пенальти сегодня вызывает споры, а это значит, что все они неочевидны
    аоот оооит
      аоот оооит, 13.07.2020 13:05
    0
    Ukraine, 13.07.2020 11:22
    Михайличенко vs Клопп vs Гвардіола
    Знаєте яка головна відмінність в цих тренерах?
    Тільки в одного Михайличенко стабільність у відношенні до одного клубу все життя + є Динамівське серце. Всі інші тренери і рядом не стояли, так як постійно бродять по Європі як цигани.
    Саме вірність, стабільність - формує відношення та результат.
    Я думаю, що в Михайличенко тільки все починається, так як команда тільки набирає обертів, та виходить з попередньої кризи.
    Так тримати!
    Думаю за 1-2-3 роки Михайличенко створить динамівську машину яка буде зносити всіх на своєму шляху!!!!!!!!!!!!!!
    да, надо подождать. там или ишак умрет или султан
    аоот оооит
      аоот оооит, 13.07.2020 13:04
    0
    Микола Дуб, 13.07.2020 12:18
    згоден з Михайличенко на всі 100%.
    баришням - суддям по 2. працюють разом з керівництвом федерацїї проти динамо. стільки помилок і їм кажуть, що відмінно судили, особливо денисов - великий футбол.
    команду давлять всі в федерації. хлопцям РЕСПЕКТ вони грають і проти суперника і проти суддів. і це в кожній грі
    да, давай гандуляна верни хахахахаха дно твоем дырнамо, ни мяч не принять ни удара ни у одного игрока нет. как в 21 веке можно на чтото расчитывать если все стандарты ето тупо "сходили в чужую штрафную) - полный ноль? зато весь состав в мастях - ЗВЕЗДЫ СТОЛИЧННЫЕ хахахахахаха черти мадоро-пижоны и нихера с етого дк не будет.
    Микола Дуб
      Микола Дуб, 13.07.2020 12:18
    -1
    згоден з Михайличенко на всі 100%.
    баришням - суддям по 2. працюють разом з керівництвом федерацїї проти динамо. стільки помилок і їм кажуть, що відмінно судили, особливо денисов - великий футбол.
    команду давлять всі в федерації. хлопцям РЕСПЕКТ вони грають і проти суперника і проти суддів. і це в кожній грі
    8number
      8number, 13.07.2020 11:38
    0
    Владимир Копяк, 13.07.2020 11:24
    Что-то странное и непонятное творится в нашем футболе... Павелка дико против Динамо и братков Суркисов, он же - шестерка Ахметова, который спит и видит Динамо вообще не в призерах. Казалось бы, Динамо должны арбитры глушить в каждой игре, но что-то идет не так. Да, с Монзуль все ясно, тут вопросов нет. Но некоторыеисудья явно помогали Дингамо, и это очень странно... Может когда-то почитаем мемуары Суркиса, который Игорь, узнаем подоплеку этой подковерной борьбы в кабинетах УАФ.... Или тут идет тонкая работа членов ОПГ УАФ, создание видимости честной борьбы, а потом в решаюшем матче - один свисток в нужное время и похоронка всех мечтаний Динамо о ЛЧ.... И такое может быть. Тогда я сниму шляпу и признаю, что в ОПГ УАФ сидят не конченные дебилы... Посмотрим в четверг, может я и ошибаюсь, когда гипотетически завышаю уровень Q функционеров УАФ\ОПГ.
    Всё ясно и понятно. Павелку срать на Динамо, как и на остальные клубы. Тебе печёт, что Динамо с ними на ровне?
    Ну, сила в деньгах, брат.
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 13.07.2020 11:24
    0
    Что-то странное и непонятное творится в нашем футболе... Павелка дико против Динамо и братков Суркисов, он же - шестерка Ахметова, который спит и видит Динамо вообще не в призерах. Казалось бы, Динамо должны арбитры глушить в каждой игре, но что-то идет не так. Да, с Монзуль все ясно, тут вопросов нет. Но некоторыеисудья явно помогали Дингамо, и это очень странно... Может когда-то почитаем мемуары Суркиса, который Игорь, узнаем подоплеку этой подковерной борьбы в кабинетах УАФ.... Или тут идет тонкая работа членов ОПГ УАФ, создание видимости честной борьбы, а потом в решаюшем матче - один свисток в нужное время и похоронка всех мечтаний Динамо о ЛЧ.... И такое может быть. Тогда я сниму шляпу и признаю, что в ОПГ УАФ сидят не конченные дебилы... Посмотрим в четверг, может я и ошибаюсь, когда гипотетически завышаю уровень Q функционеров УАФ\ОПГ.
    Ukraine
    online
      Ukraine, 13.07.2020 11:22
    -3
    Михайличенко vs Клопп vs Гвардіола
    Знаєте яка головна відмінність в цих тренерах?
    Тільки в одного Михайличенко стабільність у відношенні до одного клубу все життя + є Динамівське серце. Всі інші тренери і рядом не стояли, так як постійно бродять по Європі як цигани.
    Саме вірність, стабільність - формує відношення та результат.
    Я думаю, що в Михайличенко тільки все починається, так як команда тільки набирає обертів, та виходить з попередньої кризи.
    Так тримати!
    Думаю за 1-2-3 роки Михайличенко створить динамівську машину яка буде зносити всіх на своєму шляху!!!!!!!!!!!!!!
    dd dent
    online
      dd dent, 12.07.2020 22:43
    +34
    нытик хренов, возьми яйца в кулак да иди за мониторы обратно признав что не вышло, а не включай аля луча с отмазками
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 12.07.2020 22:47
    +33
    Міха, на жаль сьогоднішнє Динамо під твоїм керівництвом найслабше за всю історію.
    DIM-C
      DIM-C, 12.07.2020 22:45
    +29
    Заря всё купила! Инфа - сотка! Поэтому и ЗП не платят, всё на судей ушло!
    Arius
    online
      Arius, 12.07.2020 22:46
    +26
    Аха сцука, смотрите вьюху Дена Бойко, который сказал, что в раздевалке игроки ДК сошлись во мнении что были 2 пеналя, но начал глаголить о том что если бы бабка была дедкой 🤣🤣🤣...
    Стыдно должно быть за такую игру и нытье на пенали, что тогда Заря должна говорить о судействе? Далб... Лесик, просто уйди, харе убивать Динамо.
    Слушай Книгу
      Слушай Книгу, 12.07.2020 22:50
    +22
    Всі пенальті по ділу, чого нити???
    umnuy2
      umnuy2, 12.07.2020 22:44
    +22
    Нытик...пенальти....Кадири и соль кадровая проблема....график.....
    dd dent
    online
      dd dent, 12.07.2020 22:46
    +17
    umnuy2, 12.07.2020 22:44
    Нытик...пенальти....Кадири и соль кадровая проблема....график.....
    график это новый тренд отмазка заданный хацем еще. Какой нах график? врубите михе в мониторы чемп англии какой там скажем график и пусть не позорит клуб такими заявлениями
    AK_228
      AK_228, 12.07.2020 22:47
    +15
    Ой, пудель опять разнылся.... это вам бумеранг прилетает после матча с колосом
    Володимир Кіт
      Володимир Кіт, 12.07.2020 22:57
    +13
    Клуб з міста мільйонниках, з історією, з школою, не може виграти у команди з райцентру- які єврокубки хлопаки??????
    dd dent
    online
      dd dent, 12.07.2020 22:45
    +13
    – По какой причине в Александрию не приехали Миколенко и Соль?
    – Миколенко травмирован. Соль в издательстве, улаживает детали по тиражу своей новой книге, потом запланирована фотосессия для инстаграм с читателями.
    А если серьезно, то чего у нас Вербич заправский форвард, а нападачи х знает шо? Так может лучше было бы взять нападающий более высокого уровня?
    dd dent
    online
      dd dent, 12.07.2020 22:56
    +11
    Даже как болельщик ДК признаю что пеналь был, при чем так сложилось чисто технически что избежать его было оч сложно, но что поделаешь. Все и дальше в руках ДК, но пугает в преддверии евро кубков что мы собираемся там делать? Разве что просто поучаствовать ...
    serge_kr
      serge_kr, 12.07.2020 22:53
    +11
    А чего этот тренер рот не открывал когда назначали левые пенальти Колосу и другим, а тут все справедливо
    REALIST
    online
      REALIST, 12.07.2020 23:02
    +10
    Фізруче, У ВАС ГРИ НЕМА !!! до чого тут пенальті? ви мучитеся цілий сезон і вболівальників мучите!
    Mishka_Tayson
      Mishka_Tayson, 12.07.2020 22:55
    +9
    Який тренер - такий і результат у його команди.
    keegan
      keegan, 12.07.2020 22:48
    +9
    Земля круглая,все возвращается
    nordi
      nordi, 13.07.2020 10:04
    +8
    Аби Шахтар хотів гадити Динамо, то на фіг тратити гроші на рефері? Він би просто зливав в "напруженій боротьбі" ігри конкурентам Динамо, таким як Десна, Зоря, Олександрія. І було б Динамо на 5 місці. А так, завдяки честній грі Шахтаря вилізуть на 2-3 місце, але все рівно тявкають про Заговор і "ви всьо врьоте"... параноя і агонія
    tima fialko
      tima fialko, 13.07.2020 07:25
    +7
    Так класно грає команда,але заколот проти неї,і в країні і в Європі
    dd dent
    online
      dd dent, 12.07.2020 23:01
    +7
    8number, 12.07.2020 22:59
    Плюсую этого адеквата.
    Добавлю только, что Заре, Десне и колхозам там тоже делать нечего. Нажаль, поки так.
    respect, согласен, к большому сожалению, но кроме шахты все наши путевки в еврокубки по сути пропащее дело ... эх был бы ща металл да днепр и дк нормально играло то брали бы очков хоть в ЛЕ до фига
    kvv1404
    online
      kvv1404, 13.07.2020 10:55
    +6
    Міха вже не знає на кого звалити провину за свої тренерські прой...оби! Саме цікаве що не захисники винні бо запізнюються( як Шабанов) або поспішають(випадок з першим пенальті,а судді які це все вірно кваліфікували. Чомусь вони не кричали на суддів коли призначають ліві пенальті на їх користь,як в матчі з Колосом,нариклад.А тут вже ціла драма.Мені цікаво,коли він роходив овз суддівську кімнату так не було радісних вигуків?
    Виталий Жалыбин
      Виталий Жалыбин, 13.07.2020 10:18
    +6
    такие команды динамо должно обыгрывать на одной ноге и никакой судья тут непоможет
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності