Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Формула 1
| Оновлено 29 квітня 2019, 15:43
5709
1

Криза Феррарі, Боттас проти Хемілтона, проблеми Ріккардо в Рено

Підсумки гран-прі Формули-1 в Азербайджані

| Оновлено 29 квітня 2019, 15:43
5709
1
Криза Феррарі, Боттас проти Хемілтона, проблеми Ріккардо в Рено
twitter.com/MercedesAMGF1

Мерседес домінує 4 х 4

4 етапу сезону Формули-1 2019 року, 4 дубля від Мерседеса. Такого домінування в результатах у німецької команди не було навіть на старті гібридної ери, коли заздалегідь знали, що Льюїс Хемілтон і Ніко Росберг боротимуться за титул. Не можна сказати, що Мерседес зараз домінує без шансів для суперників, але й не можна не відзначити роботу команди. Ще в третій практиці Гран-прі Азербайджану Мерседес відставав від Феррарі на 1,5 секунди. Можна говорити про температурний режим, про неправильні налаштування і все інше, але факт в тому, що Мерседес зумів відігратися.

Командно діючий чемпіон знову переграв Феррарі і зробив все для перемоги. Якщо не враховувати Бахрейн, Мерседес в трьох з чотирьох етапів оформив дублі абсолютно по справі, і тут вже Феррарі потрібно думати, як на це відповідати. Поки складається відчуття, що у Скудерії залишився той же болід, який був на тестах в Барселоні, тоді як Мерседес, відстаючи від конкурента в лютому, старанно працював і тепер знову попереду.

twitter.com/MercedesAMGF1

Етап в Баку показав, що перевага не критична, але Мерседес виявляється попереду в зовсім різних ситуаціях, і це тривожний сигнал для інтриги. Хемілтон і Боттас вже швидше не тільки в поворотах, але і цілком конкурентні на прямих, що наочно відображено в загальному заліку і Кубку конструкторів.

Боттас - це реально?

Все ще не віриться. Перед сезоном Валттері Боттас говорив, що дуже змінився після провалу в минулому чемпіонаті. Пілот змінив передсезонну підготовку, змінив імідж і запевняв, що готовий боротися за чемпіонський титул. І перший етап в Австралії це підтвердив. Незважаючи на перемогу в Мельбурні, все одно не вірилося в можливості фіна дати бій напарнику. Все ще здається, що Хемілтон своє візьме, а Боттас в результаті зламається під тиском і ближче до кінця сезону буде допомагати Льюїсу, а не навпаки.

І все ж Валттері поки тримається, і перше коло Гран-прі Азербайджану показало, що пілот готовий боротися за своє лідерство. Хемілтон заявив, мовляв, в перших двох поворотах він не пішов в атаку на всі 100%, поставився до напарника по-командному, тому не вийшов в лідери. Так це чи ні, але Боттас досить жорстко оборонявся і дав зрозуміти, що націлений на титул.

Болід Мерседеса дозволяє боротися за перемоги, і зараз Валттері виглядає зосередженим і точно не слабший Хемілтона. Але на Льюїса менше тиску. Він 5-кратний чемпіон світу, а його контракт закінчується тільки в кінці 2020 року. Боттас ж, за його власними словами, ще нічого в Ф-1 не домігся, і його договір закінчується в кінці поточного сезону. Не виключено, що одна велика помилка - і Боттас зламається в цій боротьбі з напарником.

Благо для Мерседеса, на цьому етапі сезону Феррарі і Ред Булл особливо не заважають. У довгій перспективі все одно, скоріше, віддаєш перевагу Хемілтону, але Боттас заслуговує усіляких похвал. Зрештою, Росбергу один раз вдалося випередити британця в битві за чемпіонство.

Феррарі відстає. Ред Булл близько

Знову Феррарі підходила до етапу з великими надіями, і знову вони зазнали краху. Багато хто вважав, що потужний мотор дозволить Скудерії домінувати на швидкісній трасі в Баку, і практичні сесії це підтвердили. Шарль Леклер був не тільки швидше напарника, але і значно випереджав Мерседес і Ред Булл. Хто знає, як би склався етап, якби молодий пілот не розбив болід у другому сегменті кваліфікації. Старт з 8-го місця, звичайно, залишав не так багато шансів на успіх Леклера, та й командна тактика залишила питання.

Шарль стартував на більш жорстких шинах медіум, однак стратеги Скудерії явно затягли з зупинкою свого пілота. Леклер без піта проїхав 35 кіл, встигнувши пропустити дует з Мерседеса, який змінив гуму і спокійно їхав до перемоги. Леклер ж після зупинки виїхав 6-м і зумів хіба що пройти Гаслі, який і так зійшов через проблеми з коробкою передач. Явно не найкраща стратегія Феррарі. Можливо, був розрахунок на сейфіті-кар?

twitter.com/ScuderiaFerrari

Так чи інакше, а нав'язати боротьбу Мерседесу не вдалося. Що стосується Себастьяна Феттеля, то німець, по суті, всю гонку провів на третьому місці і не зміг як слід насісти на Мерседес. Кілька разів Феттель зблизився з Хемілтоном, проте гонщик Мерседеса впевнено відривався тоді, коли це було потрібно. Феррарі ні тактично, ні за швидкістю конкурента не переграв, і вже Ред Булл наближається по загальній швидкості.

Якщо взяти деякі відрізки, коли Феттель і Ферстаппен були в однаковій ситуації після зміни гуми, Бики їхали цілком в темпі Феррарі, і тут варто відзначити мотори Хонди. Ще трохи - і Феттель з Леклером забудуть про титул і зосередять увагу на боротьбі з Ред Буллом.



У цьому плані показовим буде наступний етап в Барселоні. Феррарі потрібно дати жорстку відповідь на трасі, де команда домінувала на передсезонних тестах.

А що Ріккардо? Рено провалює старт сезону

Рено вдалося оживити увагу до себе після того, як команда підписала Даніеля Ріккардо. З урахуванням Ніко Хюлькенберга, у Рено вимальовувалася дуже сильна пара пілотів, яка здатна забезпечити "жовтим" прогрес і, можливо, навіть боротьбу за подіум при вдалому збігу обставин. Правда, старт сезону виходить провальним, особливо для Ріккардо.

Даніель не фінішував в трьох гонках з чотирьох, а в Баку і зовсім заробив рідкісне покарання за те, що не дотримався правил, коли здавав назад і зіткнувся з Данилом Квятом.

Загалом, все погано. І не тільки у Ріккардо. Рено просто не їде не те що в темпі хоча б Ред Булла, а й пропускає тих, хто використовує двигуни французького виробника. Наприклад, Макларен. Пілоти Макларена заїхали в топ-10 в Баку, тоді як Рено залишився без очок, а в Кубку конструкторів, незважаючи на фінансові та всі інші ресурси, займає 7-е місце, поступаючись і Макларену, і Рейсінг Поінт, і Альфа Ромео.

Зрозуміло, що розриви там мінімальні, і одна вдала гонка підніме Рено на 4-у сходинку, проте це явно не ті результати, яких чекають від заводської команди з такою історією.

Інші цікаві факти

 - Мерседес встановив рекорд Формули-1: 4 переможних дублі в 4-х етапах від старту сезону.

 - Макларен вперше з Гран-прі Азербайджану минулого року заїхав в очки двома болідами. Карлос Сайнс і Ландо Норріс фінішували на 7-му та 8-му місцях.

 - Пілот Рено Даніель Ріккардо зійшов в трьох з чотирьох етапів сезону. У Баку Ріккардо запам'ятався тим, що здавав назад і врізався в Квята.
 
 - Аутсайдер Вільямс фінішував двома болідами в усіх 4-х гонках сезону. І завжди Роберт Кубіца і Джордж Расселл замикали протокол.

 - Пілот Альфа Ромео Кімі Райкконен залишився єдиним гонщиком з команд поза топ-3, хто фінішував в топ-10 у всіх 4-х гонках сезону.
 
Що далі
 
Через два тижні відбудеться Гран-прі Іспанії в Барселоні.

Оцініть матеріал
(5)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

MotoGP. Мартін виграв спринт Гран-прі Іспанії
Авто/мото | 27 квітня 2024, 23:17 0
MotoGP. Мартін виграв спринт Гран-прі Іспанії

Дані Педроса прорвався на подіум із 16-ї позиції на старті

Баварія – Реал. Прогноз і анонс на матч півфіналу Ліги чемпіонів
Футбол | 30 квітня 2024, 17:20 10
Баварія – Реал. Прогноз і анонс на матч півфіналу Ліги чемпіонів

Справжня класика європейського клубного футболу

Коментарі 1
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Андрей
Райконнен - молодчина, остальное в Ф1 уже давно не интересно.