Шалена боротьба Ферстаппена та Хемілтона! Льюїс виграв драматичну гонку
У пілотів рівна кількість очок перед останнім етапом
Топ-10: Хемілтон, Ферстаппен, Боттас, Окон, Ріккардо, Гаслі, Леклер, Сайнс, Джовінацці, Норріс
Очко за найшвидше коло: Льюїс Хемілтон (Мерседес)
Макс Ферстаппен вже на Гран-прі Саудівської Аравії міг оформити титул, але невдача пілота у кваліфікації явно додавала сил Льюїсу Хемілтону, який стартував з поула і був прикритий від Ферстаппена напарником Валттері Боттасом.
Старт, на відміну від Формули-2, де сталася жорстка аварія, пройшов спокійно. Хемілтон і Боттас утримали свої позиції, а Ферстаппен був третім. Зазначимо Серхіо Переса, який стартував жваво та ледь не виніс Макса з траси. Оце був би номер.
Хемілтон, Боттас і Ферстаппен були поруч один з одним, а далі починали відставати Леклер і Перес. У Ферстаппена і Ред Булла точно було завдання обійти Боттаса, проте за чистим темпом Бики не могли наблизитися до Валттері. Залишалося чекати на піт-стоп.
Щоправда, ситуацію змінила аварія Міка Шумахера. Пілот Хааса жорстко вилетів у бар'єри та викликав машину безпеки. У бокси тут же поїхали Хемілтон та Боттас, а ось Ферстаппен залишився на трасі! Дует Мерседеса отримав шини хард із можливістю доїхати ними до фінішу. А ось Макс отримав лідерство, але з необхідністю їхати на піт. Ймовірно, у Ред Буллі сподівалися на ще одну аварію та машину безпеки, але все вийшло навіть краще для Биків. Дирекція оголосила червоні прапори! Мабуть, стюарди не могли швидко упорядкувати бар'єри, тому гонку призупинили.
І це означає, що Ферстаппен одержав право замінити шини! Безкоштовний піт-стоп та збереження лідерства. Рішення про червоні прапори 100% зіграло на користь Ред Булла. Хемілтон по радіо скаржився, мовляв, навіщо червоні прапори, але факт залишається фактом. На рестарті Ферстаппен був лідером та зі свіжими шинами. Як одна аварія може змінити все у боротьбі за титул. Тепер Хемілтону потрібно було проявляти агресію і атакувати Ферстаппена.
На рестарті Хемілтон все зробив набагато краще і випередив Ферстаппена! Проте Макс оборонявся дуже жорстко і повернув собі перше місце, зрізавши поворот. Спірний момент, стюарди мають вирішувати. Льюїса ще й обігнав Естебан Окон. Щоправда, дирекція відразу оголосила ще одні червоні прапори. Цього разу в аварію потрапили Серхіо Перес (погані новини для Ред Булла та їхньої боротьби за Кубок конструкторів) та Нікіта Мазепін.
У результаті все вирішилося так: Ферстаппен через своє порушення повернув позицію Хемілтону, але на 1-му місці на рестарті був Окон. Тобто з місця рестарт у такому порядку: Окон, Хемілтон, Ферстаппен. Естебан, нагадаємо, цього сезону вже одного разу скористався хаосом і виграв Гран-прі Угорщини. Цікавий факт: якщо не рахувати Хемілтона і Ферстаппена, то Естебан провів найбільше кіл лідерства у нинішньому чемпіонаті.
Але зараз Окон не встиг полідирувати, бо мегастарт видав Ферстаппен! Макс пройшов Льюїса та Естебана, захопивши лідерство. Сам Окон ще й зачепив болід Хемілтона, але, здається, машина британця не постраждала. Хемілтон через коло пройшов Окона і кинувся наздоганяти Ферстаппена. Ух, схоже, обидва претенденти на титул дуже злі. Шанси були рівні: Ферстаппен явно був швидшим на першому секторі з поворотами, тоді як Хемілтон наздоганяв на прямих. Льюїс мав ризикувати більше, тому що не міг дозволити собі втратити ще 7-8 очок у порівнянні з конкурентом.
Буквальне повторення гонки в Бразилії, тільки на трасі в Саудівській Аравії значно менше варіантів для обгону, а бар'єри набагато ближчі.
Льюїс мав 15+ кіл, але ситуація була стабільною: Ферстаппен створював відрив на 1-2 секторах, а Хемілтон діставав його на 3-му секторі. В одному моменті Льюїс чудово вийшов з останнього повороту, але на прямій йому не вистачило буквально кількох метрів, щоб вийти у лідери. Суперники зіштовхнулися, але продовжили боротьбу. А потім сталося якась маячня.
Ферстаппену сказали віддати Хемілтону позицію (несподівано, адже Льюїс особливо навіть не скаржився на оборону Макса) і Макс почав різко гальмувати. Льюїс цього не очікував і врізався у суперника! Обидва продовжили етап, але на боліді Хемілтона було серйозно пошкоджено переднє крило. Якась дичина твориться. Це ж подумали стюарди, які взялися розслідувати інцидент.
У результаті стюарди вирішили, що Ферстаппен має віддати Хемілтону позицію. Щиро кажучи, не дуже зрозуміло, у чому причина. Здається, на попередньому колі до аварії була чиста боротьба в рамках того, якою вона має бути між претендентами на титул. Щодо зіткнення, то Льюїс, мабуть, просто не зрозумів, що його пропускають. Команда не сказала, що Макс віддає позицію. І Хемілтон, не розуміючи ситуації, не чекав, що суперник сповільнюватиметься.
Загалом, Ферстаппен віддав Хемілтону позицію, але зробив це так хитро, що Макс відразу повернув собі лідерство! Проте Льюїс через коло знову пройшов Ферстаппена, якому ще й накинули 5 секунд штрафу. Дирекція явно хоче, щоб усе вирішувалося на останньому етапі.
Так і сталося. Хемілтон виграв і набрав очко за найшвидше коло. У Ферстаппена та Хемілтона рівна кількість очок перед останнім етапом в Абу-Дабі. Як вам таке?
Шкода Естебана Окона. Француз на Альпін пропустив Боттаса буквально на останніх метрах дистанції і втратив подіум.
Загальний залік перед останнім етапом
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Складне випробування для українського чемпіона
У Макса Ферстаппена буде новий напарник
Или инженеры Мерседеса просто гении, или имеет место нарушение технического регламента
Ферстапену нельзя ни по внешней чтоб не срезать, ни по внутренней чтоб не вытолкнуть, ни тормозить...
Зато Хемилтон может и с трассы выдавить, и врезаться ибо тормоз, и профукать два рестарта, но дирекция всё решит за него.
Давайте расскажите как можно водить и как нельзя. Но Ферстапен - гонщик, и он сегодня был лучше на трассе в пилотировании. Льюис - памятник который толкают к рекорду. А может надо просто вести себя как хамы по типу Вольфа, а не интеллигентно и спокойно как Ред Булл?
Противно
Льюис величайшая глыба!Чемп!