Динамо-Брест розірве контракт з Хачеріді після скандалу

Український захисник відзначився неадекватною поведінкою в матчі чемпіонату Білорусі

Динамо-Брест розірве контракт з Хачеріді після скандалу
© Betnews365. Євген Хачеріді

Керівництво білоруського «Динамо-Брест» розірве контракт з українським захисником Євгеном Хачеріді. Також центральному захиснику доведеться заплатити пристойний штраф.

Головний арбітр матчу Сергій Чистов вказав усі подробиці неподобства українського футболіста, Євгену загрожує дискваліфікація мінімум на п'ять матчів чемпіонату Білорусі.

Нагадаємо, за 5 хвилин до кінця матчу 5-го туру Вищої ліги з «Вітебськом» (0:1) українець не стримав нерви і вдарив суперника, який не володів м'ячем.

Після вилучення Євген був у люті, адже команда через нього програла. Українець в підтрибунному приміщенні після фінального свистку намагався побити рефері.

Хачеріді підписав контракт з «Динамо-Брест» в кінці 2019 року, але дебютував за клуб тільки 8 квітня і провів за клуб лише 2 матчі.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Betnews365.com

(187 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    kot_sumy
      kot_sumy, 20.04.2020 00:26
    0
    DKTheBest2, 19.04.2020 21:37
    Имбецилы сначала выбрали полуумного зека Овоща президентом, а год назад полуумного клоуна Зебила президентом.
    Себя увидел?
    Хач-овощ... Хач-зебил... Видишь связь? И я не вижу. А она есть.
    Бросай бухать, ещё раз говорю. Мозги крошатся
    Syrok-oxlx
      Syrok-oxlx, 19.04.2020 23:05
    +4
    DKTheBest2, 19.04.2020 21:37
    Имбецилы сначала выбрали полуумного зека Овоща президентом, а год назад полуумного клоуна Зебила президентом.
    Себя увидел?
    Чмошник таблетку выпей
    Syrok-oxlx
      Syrok-oxlx, 19.04.2020 23:04
    -1
    Дынамо Дынамо оуо
    Kherson384
      Kherson384, 19.04.2020 22:44
    +1
    Шото не пішло.....
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 19.04.2020 21:37
    -5
    kot_sumy, 19.04.2020 19:46
    Где имбецилы, которые на другой ветке вопели про хачвсегдаправ и судейкаиспортилигру? Клоуны... правила читайте, а лучше бросайте бухать
    Имбецилы сначала выбрали полуумного зека Овоща президентом, а год назад полуумного клоуна Зебила президентом.
    Себя увидел?
    Frank Piter
      Frank Piter, 19.04.2020 21:29
    -1
    salamanka1982, 19.04.2020 21:06
    У верес на стажировку до Юри Вірта, там на контору тварина не пограєш на красні!
    Это тот Юра, который в 2000 сбил насмерть человека с дружками? Ну да.
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 19.04.2020 21:06
    0
    У верес на стажировку до Юри Вірта, там на контору тварина не пограєш на красні!
    Ярослав Скориков
      Ярослав Скориков, 19.04.2020 19:56
    +4
    Есть такие люди, к которым просто хочется подойти и поинтересоваться, сложно ли без мозгов жить. И этим все сказано!
    Это про Хачериди!!!!!!
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 19.04.2020 19:53
    +8
    и правильно...
    только интересно, кто или что убедил(о) брестское лошьё подписать этого припадошного?
    kot_sumy
      kot_sumy, 19.04.2020 19:46
    +2
    Где имбецилы, которые на другой ветке вопели про хачвсегдаправ и судейкаиспортилигру? Клоуны... правила читайте, а лучше бросайте бухать
    zakharka
      zakharka, 19.04.2020 19:08
    +1
    Пороблено....
    Щось після суркісової команди люди казяться.
    Там дійсно з психологією патологія.
    Програли одну гру- піпец дух впав, програли чемпіонат!
    Половина псіхованих , судячи з кількості карток!
    А такі призвища , як Алієв , Гармаш , Хачеріді - це просто подіум псіхованих ....
    Може не ті таблєткі п'ють , як Бесєдін...
    Пороблено...
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 19.04.2020 18:59
    0
    Понять и простить.
    Он же за команду переживал.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 19.04.2020 18:44
    0
    Хачырыдзі заплачет, пообещает, что больше не будет и его оставят до следующего случая.
    BaZia
      BaZia, 19.04.2020 18:33
    +4
    Тю.. А в ДК его б даже не оштрафовали
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 19.04.2020 17:56
    0
    Хачарыдзі, мне напоминает Балотелли. Талантливые футболисты, это надо признать, но из за детства и дурости в голове, бездарно просрали свою карьеру...
    dd dent
    online
      dd dent, 19.04.2020 17:51
    +2
    Не знали кого брали? подборки бы удалений его за прошлые годы глянули, ничего не изменилось
    sanchos78
      sanchos78, 19.04.2020 17:49
    +3
    Про Горбатого и могилу, это как раз сюда уместно, хоть и банально. Но что поделаешь если человек абсолютно не меняется!
    dgurkis
    online
      dgurkis, 19.04.2020 17:45
    0
    Саня Бах, 19.04.2020 17:28
    Пора вiдкривати канал на ютубi...
    Телеканал Спорт 1 (сегодня)
    14:25
    Футбол. Чемпионат Таджикистана. Высшая лига. ЦСКА - Локомотив-Памир. Прямая трансляция.
    16:55
    Футбол. Чемпионат Таджикистана. Высшая лига. Истиклол Душанбе - Халтон. Прямая трансляция.
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 19.04.2020 17:28
    +2
    Пора вiдкривати канал на ютубi...
    dgurkis
    online
      dgurkis, 19.04.2020 16:53
    0
    OKs100, 19.04.2020 16:34
    Разве что туркменское Динамо.
    Таджикистан сейчас в тренде! Тоже Била Гейца на хер послали с его пандемией.... Сейчас идет битва: ЦСКА Памир Душанбе - Локомотив Памир 3:1
    ManUtd
      ManUtd, 19.04.2020 14:46
    +15
    Как в поговорке про горбатого, ничего за целую жизнь так и не научился(
    Trollface
    online
      Trollface, 19.04.2020 14:22
    +14
    Бить судью это шок. После такого нужно гнать в шею
    OKs100
      OKs100, 19.04.2020 14:18
    +13
    За такое нужно отстранять на 50-70 матчей
    Vadya
      Vadya, 19.04.2020 14:39
    +12
    Это один из способов уйти на карантин!😁😁😁
    kerch30
    online
      kerch30, 19.04.2020 14:30
    +11
    Вот кем скоро можно Динамо усилить
    kvv1404
    online
      kvv1404, 19.04.2020 14:57
    +10
    Недовго музтка пограла! Хачу треба переходити грати на першість області разм з Алієвим,чи то по стопам Алієва! Шкода що талановиті гравці не дружать з головою!
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 19.04.2020 19:53
    +8
    и правильно...
    только интересно, кто или что убедил(о) брестское лошьё подписать этого припадошного?
    bartezinho
      bartezinho, 19.04.2020 16:28
    +6
    Имбицилу имбицилово...
    stopor2016
      stopor2016, 19.04.2020 16:05
    +6
    Кто-то верил , что у него вторая извилина появилась ?
    Syrok-oxlx
      Syrok-oxlx, 19.04.2020 23:05
    +4
    DKTheBest2, 19.04.2020 21:37
    Имбецилы сначала выбрали полуумного зека Овоща президентом, а год назад полуумного клоуна Зебила президентом.
    Себя увидел?
    Чмошник таблетку выпей
    Ярослав Скориков
      Ярослав Скориков, 19.04.2020 19:56
    +4
    Есть такие люди, к которым просто хочется подойти и поинтересоваться, сложно ли без мозгов жить. И этим все сказано!
    Это про Хачериди!!!!!!
    BaZia
      BaZia, 19.04.2020 18:33
    +4
    Тю.. А в ДК его б даже не оштрафовали
    sanchos78
      sanchos78, 19.04.2020 17:49
    +3
    Про Горбатого и могилу, это как раз сюда уместно, хоть и банально. Но что поделаешь если человек абсолютно не меняется!
    OKs100
      OKs100, 19.04.2020 16:34
    +3
    kerch30, 19.04.2020 14:30
    Вот кем скоро можно Динамо усилить
    Разве что туркменское Динамо.
    kot_sumy
      kot_sumy, 19.04.2020 19:46
    +2
    Где имбецилы, которые на другой ветке вопели про хачвсегдаправ и судейкаиспортилигру? Клоуны... правила читайте, а лучше бросайте бухать
    dd dent
    online
      dd dent, 19.04.2020 17:51
    +2
    Не знали кого брали? подборки бы удалений его за прошлые годы глянули, ничего не изменилось
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 19.04.2020 17:28
    +2
    Пора вiдкривати канал на ютубi...
    kerch30
    online
      kerch30, 19.04.2020 16:15
    +2
    Динамо надо брать. У Жени игровая практика есть. Только сначала 14 дней карантин.
    Kherson384
      Kherson384, 19.04.2020 22:44
    +1
    Шото не пішло.....
    zakharka
      zakharka, 19.04.2020 19:08
    +1
    Пороблено....
    Щось після суркісової команди люди казяться.
    Там дійсно з психологією патологія.
    Програли одну гру- піпец дух впав, програли чемпіонат!
    Половина псіхованих , судячи з кількості карток!
    А такі призвища , як Алієв , Гармаш , Хачеріді - це просто подіум псіхованих ....
    Може не ті таблєткі п'ють , як Бесєдін...
    Пороблено...