Найкращі з найкращих. Топ-10 лівих півзахисників чемпіонату України

Пілігрими, «наш Мессі», «електричка», елітні бразильці

Найкращі з найкращих. Топ-10 лівих півзахисників чемпіонату України
© Олександр Осипов. Вілліан і Тайсон

Sport.ua продовжує розпочате: визначаємо найкращих в кожному ігровому амплуа. На цей раз ми будемо «віншувати» лівофлангових півзахисників. Компанія підібралася - «агонь». До вашої уваги. І для ваших оцінок.

10. Младен Бартулович

Клуби: «Дніпро», «Кривбас», «Арсенал» К., «Карпати», «Ворскла», «Волинь», «Інгулець»
Роки кар'єри: 2006 - т.ч.

18-річним хлопцем Бартулович дебютував в основному складі «Хайдука». І швидко став одним з ключових виконавців хорватської команди, вигравши з нею національне «золото». На талановитого вінгера звернули увагу європейські клуби. Найбільш наполегливим серед потенційних покупців виявився «Дніпро». В українській команді Младен дебютував в 20 років.

Перший його сезон в «Дніпрі» можна вважати успішним. Але далі не пішло. Контракт Бартуловича довго належав дніпрянам, але в цій команді він тільки мучився. А ось в інших - вирізнявся. Особливо в «Кривбасі». У Кривому Розі Младен став улюбленцем публіки, багато забивав. Добрі відгуки про його гру і у вболівальників «Карпат» і «Ворскли». Швидкий, різкий фланговий гравець, з непоганим дриблінгом, майстер стандартів. Зараз виступає за першоліговий «Інгулець».

9. Мілош Нінкович

Клуб: «Динамо»
Роки кар'єри: 2004 - 2012

На Нінковича всерйоз претендував «Ювентус». Скаути туринського гранда запримітили юного серба в матчах за «Чукарички». Але Мілош, побувавши на «стажуванні» в складі багаторазового чемпіона Італії, відмовився пов'язувати свою долю з «зебрами». З тієї простої причини, що боявся опинитися в глибокому запасі. А ось на пропозицію київського «Динамо» погодився відразу. Киянам порекомендував Нінковича Берислав Станоєвич - «куратор» селекційного відділу київського клубу по балканському напрямку. Саме він знайшов для «Динамо» Гавранчича, Леко, Вукоєвича, Віду...

Спочатку в столиці України у Нінковича не ладилося: виходив переважно на заміни. А ось основним у складі «біло-блакитних» серб став за Сьоміна. Мілош в «Динамо» міг зіграти відразу на трьох позиціях: опорника, плеймейкера і лівого півзахисника. В останній іпостасі він найбільше запам'ятався київським уболівальникам. Надійний, швидкий, атакуючий гравець, який умів і підносити снаряди, і забивати сам. Зараз виступає в чемпіонаті Австралії.

8. Сергій Шищенко

Клуби: «Олімпік» Х., «Металіст», «Шахтар», «Металург» Д., «Металург» Зп., «Нива» Т., «Кривбас», «Іллічівець», «Чорноморець»
Роки кар'єри: 1992 - 2009

Справжній футбольний пілігрим, Шищенко залишив помітний слід майже в усіх командах, за які грав. Уже в 17 років він дебютував за «Металіст» в чемпіонаті України. Дебют вийшов успішним. Юний півзахисник вирізнявся не по роках розвиненим почуттям пасу, відмінною швидкістю і умінням створювати гольові моменти. Провівши рік в Харкові, Сергій відгукнувся на пропозицію головного тренера «Шахтаря» Яремченка і перебрався в Донецьк. Не можна сказати, що шахтарський період в кар'єрі Шищенка виявився невдалим, але по-справжньому своїм в команді він так і не став. А ось в іншій донецькій команді - «Металурзі» - Сергій залишив незгладимий слід. Він довгий час був незамінним гравцем «металургів», багато забивав, ще більше асистував. Часто його використовували і на позиції форварда. Шищенко є найкращим бомбардиром в історії цієї донецької команди. У чемпіонатах країни він зіграв більше 450 поєдинків.

7. Беньямін Вербич

Клуб: «Динамо»
Роки кар'єри: 2018 - т.ч.

Один з найкращих легіонерів «Динамо» останніх років. Більш того - один з кращих півзахисників столичної команди трьох останніх сезонів. Динамівський клуб довго обхожував словенця під час його перебування гравцем «Копенгагена». За цього півзахисника «біло-блакитні» заплатили чотири мільйони євро. Щоб зрозуміти, що з придбанням Вербича динамівці витягли щасливий квиток, довго чекати не довелося. Беньямін дуже потужно стартував в новій команді. Відмінна швидкість, бачення поля, пас, дриблінг, вміння асистувати і завершувати - в арсеналі цього позитивного хлопця є все. І коли треба, він може грати і на інших позиціях. Наприклад, в атаці. Ось тільки титулів на українській землі, на відміну від данської (він дворазовий чемпіон Данії) в нього поки що немає. Якщо з'являться, Беньямін неодмінно підніметься в нашому рейтингу.

6. Сергій Закарлюка

Клуби: «Дніпро», «Металург» Нк., ЦСКА, «Металург» Д., «Шахтар», «Арсенал», «Іллічівець», «Ворскла», «Полтава»
Роки кар'єри: 1993 - 2012

У «видатних» вітчизняних колективах - «Дніпрі» і «Шахтарі» - Закарлюка помітного сліду не залишив. Конкуренція була висока, та й, напевно, потрапляв туди не в той час. А ось в ЦСКА/«Арсеналі» Сергій став найкращим бомбардиром. І це при тому, що грав на фланзі півзахисту. Був основним і в донецькому «Металурзі», і в «Іллічівці». Його відмінними рисами були висока швидкість, жорсткість, хороша функціональна готовність. А ще він був штатним виконавцем «стандартів», тому що мав дуже сильний удар. Особливо йому вдавалися дальні штрафні удари. 5 жовтня 2014 року загинув в автокатастрофі.

5. Геннадій Орбу

Клуби: «Шахтар», «Ворскла»
Роки кар'єри: 1992 - 2000

Один з найбільш швидких і технічних футболістів «Шахтаря» дев'яностих років минулого століття. Міг запросто «накрутити» двох-трьох опонентів. Постійно був націлений на атаку. Але забивав не так вже й багато: за сім років, проведених в «Шахтарі», відзначився 39 разів. А ось число його результативних передач є значно вищим. Крім іскрометної техніки і швидкості, вирізнявся ще і буйною вдачею. Часто отримував жовті картки, сперечався з тренерами. Після однієї з таких сварок - з наставником «Шахтаря» Віктором Прокопенком - попросився на трансфер. Після «Шахтаря» шукав себе в «Ворсклі». В одному з перших поєдинків за полтавську команду забив красивий гол зі штрафного у ворота «Динамо». Але на цьому подвиги Геннадія на новому місці закінчилися. Догравав в чемпіонаті Росії. За збірну України провів 17 поєдинків.

4. Євген Коноплянка

Клуби: «Дніпро», «Шахтар»
Роки кар'єри: 2006 - т.ч.

З ким тільки не порівнювали молодого Коноплянку: і з ван дер Вартом, і з Роббеном, і навіть з Мессі. В принципі, дніпровські вболівальники його так і величали: «наш Мессі». У «Дніпро» вихованець кіровоградського футболу потрапив рано - в 16 років. Але до ролі основного футболіста команди довелося йти довго. Більш того, у свій час Євгена навіть хотіли віддати в оренду - мовляв, не перспективний. Але в 2010-му Коноплянка став основним в «Дніпрі». Його виділяла не тільки незвична для наших футболістів висока швидкість, але і ще більш незвична манера поведінки з м'ячем: у нього футбольний снаряд був немов радіокерований. Гравець рідкісного таланту і рідкісної майстерності.

У команді Хунде Рамоса Євген був першою зіркою. «Динамо» пропонувало за цього гравця більше 15 мільйонів євро, але «Дніпро» не відпустив. Хотів ангажувати «Конопу» і «Шахтар», але теж не склалося. З «Дніпром» Коноплянка дійшов до фіналу Ліги Європи. І в команді Маркевича він був першою зіркою. А ось далі якось не дуже склалося. Ні в «Севільї», ні тим більше в «Шальке» Коноплянка не став основним. Повернувся в Україну - в «Шахтар». Але поки що назвати його системоутворюючим гравцем «гірників» складно. Або вже пізно...

3. Тайсон

Клуби: «Металіст», «Шахтар»
Роки кар'єри: 2010 рік - т.ч.

Один з кращих легіонерів, а паралельно - і футболістів України останнього десятиліття. Вибуховий, швидкісний, технічний, з приголомшливим баченням поля, здатний самотужки змінити хід матчу. В «Металіст» перейшов за шість мільйонів євро - хороші гроші десять років тому. Але бразилець з лишком відпрацював вкладені в нього мільйони, перетворившись із улюбленця Ярославського в улюбленця всієї харківської публіки. А його феноменальний гол у ворота «Русенборга» не даремно називають «голом століття».

У 2013 році Тайсон за 16 мільйонів євро перейшов у «Шахтар». Але гравцем основи «гірників» він став не відразу. Десь півроку пішло на адаптацію. А після того, як «Шахтар» покинули Вілліан і Мхітарян, Тайсон став залізобетонним гравцем основи. Його зв'язка з Ісмаїлі - напевно найкраща на даний момент в УПЛ. Після відходу з команди Срни був капітаном «Шахтаря». Позбувся пов'язки в міжсезоння 2020 року, після того, як вимагав відпустити його в закордонний клуб.

2. Віталій Косовський

Клуби: «Нива» В., «Динамо»
Роки кар'єри: 1992 - 2003

У 19 років дебютував в чемпіонаті України в складі вінницької «Ниви». Уже тоді, на зорі становлення українського футбольного чемпіонату, вихованець подільського футболу відрізнявся шаленою швидкістю і умінням робити націлену передачу в штрафний майданчик. В одному з матчів проти «Динамо» затероризував свого опонента по флангу і забив гол у ворота киян. Після цього його подальша доля була визначена наперед.

У 1994 році Віталій опинився в «Динамо». І відразу ж став гравцем основи. Його дуже цінували і Сабо, і Лобановський. Перш за все - за швидкість і працездатність. Київські вболівальники його любили і називали «електричкою». За шалену швидкість. Був основним гравцем «Динамо» і в момент найвищого злету киян на євроарені, коли «біло-блакитні» вийшли в півфінал Ліги чемпіонів. Забив один з м'ячів «Баварії», міг забивати ще. Мав пропозиції від іменитих зарубіжних клубів, але залишався вірним «Динамо». Міг провести і більше часу у футболі, але в кінці кар'єри його замучили травми. Після кар'єри гравця почав кар'єру тренера. Останнє місце роботи - пост наставника «Ворскли».

1. Вілліан

Клуб: «Шахтар»
Роки кар'єри: 2007 - 2012

Прийшов в «Шахтар» хлопчиком - в 19 років, а пішов справжнім гуру. Хоча, як хлопчиком: до «Шахтаря» Вілліан на клубному рівні не встиг виграти чогось істотного, але ось в складі збірної Бразилії зумів. У 2007 році Вілліан став чемпіоном Південної Америки серед молодіжних команд. Саме там і запримітили селекціонери «гірників» цього півзахисника. В команду Луческу Вілліан перебрався за майже 15 мільйонів євро. Досвідчений тренер «гірників» поступово підпускав бразильця до основи. І той віддячив сторицею. Вілліан однаково успішно міг зіграти і на лівому фланзі півзахисту, і на правому, і в ролі плеймейкера. Маючи високу позиційну швидкість, мав і унікальну техніку. Його зміщення з флангу в центр атаки з подальшим крученим ударом стали класикою.

У складі «Шахтаря» виграв чотири чемпіонські титули і три Кубки країни. Але головне його досягнення в Україні - перемога з «Шахтарем» в Кубку УЄФА. Відігравав найважливішу роль в донецькій команді протягом майже п'яти років. Своєю грою звернув на себе увагу провідних європейських клубів. Але несподівано був проданий в «Анжи» за 35 мільйонів євро.

Читайте також:

Найкращі з найкращих. Топ-10 опорних півзахисників чемпіонату України
Найкращі з найкращих. Топ-10 центральних захисників чемпіонату України
Найкращі з найкращих. Топ-10 правих захисників чемпіонату України
Найкращі з найкращих. Топ-10 лівих захисників чемпіонату України всіх часів
Найкращі з найкращих. Топ-десять воротарів чемпіонату України всіх часів

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(21 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 03.04.2020 14:48
    +1
    Он не просто исчез, его соединили и "вставили" в более сильный турнир - Кубок УЕФА. Трофей, уровня которого Динамо не выигрывало в своей истории никогда.
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 03.04.2020 14:46
    +1
    kvv1404, 02.04.2020 11:49
    Так тут не командні досягнення важливі,а особистий вклад в ці досягнення.Якщо міряти твоїми крітеріями то всіх динамівців складу 1998-99 років треба поставити на перше місце.Тобто для розуміння -Динамо чи то з Косовським чи то без нього (при тому ж складі інших гравців) все одно було б Динамо. А ось Шахтар з Тайсоном і без,це зовсім різні команди. І навіть Ісмаілі не такий ефективний з Конолянкою,чи Фернандо,Соломоном(байдуже) ніж з Тайсоном на фланзі.
    Не вижу чем достижение в виде Кубка УЕФА, выигранного Виллианом, хуже полуфинала ЛЧ)
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 03.04.2020 14:39
    0
    Топ-6 мест имеют отношение к Шахтеру
    Виллиан 100% лучший.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 02.04.2020 22:48
    -4
    jekаfunny, 02.04.2020 12:31
    По моему дефинитный как раз , ты за те пару лет что ты тут срешь, нас службе у бурбаса,можно было бы выучить украинский , а не « фамiмiлiя»
    Откудатты знаешь алгоритм работы гуглпереводчика, ты вон 4 кнопки интефнйса этого сайта , учил год , чтобы иметь возможность отвечать конкретно какому-то пользователю
    Вообщем не позорься
    Піздун він і є піздун!!!Ти тут про пару років торочиш і навіть не здогадуєшся що я на сайті вже років 13.Ти тоді ще в школу мабуть ходив. Тоді ще аби зареєструватися потрібно було брати в когось з сайту (навіть забув вже як це називалось за право писати на сайті) їх давали підписникам по 3 шт. А ти тут роджений настоячи щось лепечеш хотя в самого інтелекту менше ніж у стільця! Зато власних коментів у тебе більше ніж у інших дописувачів в рази.
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 02.04.2020 20:45
    -3
    RoNIkyo, 02.04.2020 12:51
    Вибачте, може дурницю напишу. А Коноплянка в Дніпрі чимось відрізнявся від сучасного? Зміщення в центр і удар? Я просто тоді не настільки слідкував за футболом.
    А кроме смещения вправо и удара вы в игре Коноплянки ни чего не заметили?
    Вначале его фишкой был проход по левой бровке на скорости с которой редко,кто мог справиться даже в играх с европейскими командами,обычно остановить его можно было только нарушив правило. Штрафные и угловые слева пробивать Жене доверяли во всех командах, где он играл. Не помню,чтоб кто ни будь из наших футболистов лучше его навешивал ковшиком.Иногда он сам забивал со штрафных,но чаще забивали с его подач, по этому у него относительно не много забитых голов,но почти каждый его гол был красивым и трудовым. Вспомнить только,по моему мнению,лучший его гол забитый в ворота сборной Германии, когда он
    повторил подвиг Блохина в ворота Баварии,Женя подхватил мяч возле своей штрафной, прошел
    полкоманды чемпионов мира и забил гол-шедевр.
    В прочим-если вы действительно хотите знать,что из себя представляет Коноплянка найдите нарезки с его игрой,а если есть время,полные матчи,надеюсь,получите эстетическое удовольствие.
    musuk
      musuk, 02.04.2020 19:41
    +1
    hhjkoooj, 02.04.2020 15:56
    Куриный грипп - через неделю забыли! Свинной - забыли! ....Как же может быть столько даунов от обычного гриппа???????????????????
    п'єш, куриш, нюхаєш, чи все разом?
    hhjkoooj
      hhjkoooj, 02.04.2020 15:56
    -8
    Куриный грипп - через неделю забыли! Свинной - забыли! ....Как же может быть столько даунов от обычного гриппа???????????????????
    hhjkoooj
      hhjkoooj, 02.04.2020 15:49
    -11
    Смерть всем паникёрам!!!
    bzzzzz
      bzzzzz, 02.04.2020 15:48
    -1
    кстате, а где Гусев, он же вроде тоже левый вингер был, можно было его поставить, а не всяких вербичей.
    И Бернард где ??? Пусть при луче он и не сиял, но при Фонсеке все увидели его настоящий уровень.
    hhjkoooj
      hhjkoooj, 02.04.2020 15:37
    -11
    2030 год! Дебилы! всем сидеть в масках! Насморк на дворе! ..........Япросто поражаюсь от дебилизма тварей, а не людей! Врачи говорят одно, а дебилы делают другое! ...Как же я ненавижу тупоголовых паникёров! Сдохните, мрази!!! Через месяц все забудут, ублюдки!
    Yalta
      Yalta, 02.04.2020 15:17
    +2
    А что здесь делает-Вербич?Автор,по хода,как и я-болела Киева,но,даже в нынешнем Динамо-он не является лидером,хотя нынешний состав-самый слабый за последние лет 10 уж точно,да и чемпионат наш,мягко говоря-оставляет желать лучшего!
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 14:57
    -3
    sv_2000, 02.04.2020 13:40
    Ну, такая математика далеко не всегда работает. Возможно, забей Косовский тогда, могли и 5-й забить на кураже. Но это все вилами, конечно. По факту 3:3, затем 0:1.
    Кстати и в гостевом матче было около 3 хороших моментов, у Баварии ни одного вплоть до когда Баслер красиво положил.... Ну, немцы - есть немцы.
    Действительно, это вилами по воде писано.
    А вот вообще интересно за что меня так жестко заминусовали в этом посту?
    Неужто за фразу что этот промах был возвратом фарта со Славией?Или кто-то не согласен что победа автоголом в последние 5 минут матча- это победа на фарте?
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 14:53
    -2
    K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 14:14
    Ну не только название, допустим, но по сути да, существенных изменений было не так уж много.
    Вот вы тут минусуете...А по сути скажите, что изменилось существенно?
    В стадии плей-офф(с 1/16) не поменялось по-моему вообще ничего. В групповой стадии стало выходить 2 клуба из 4, а не 3 из 5 и стало больше групп. Это сделало как-то турнир явно сильнее?
    По сути все главные изменения в формате коснулись квалификации. Там да, изменилось многое. Но квалификацию и так все(или абсолютное большинство) клубов топ-лиг и так как проходило так и проходит без проблем.Более того, исходя из представительства стран в сезонах Кубка УЕФА 2008-2009 и ЛЕ 2009-2010, я б сказал что последний турнир стал в целом слабее на групповой стадии, так как число команд увеличилось, а вот представительство топ-лиг сократилось.
    hhjkoooj
      hhjkoooj, 02.04.2020 14:44
    -10
    Хотел пойти в магазин за хлебом. Без маски не пускают. Какое же тупорылое и перепуганное человечество. Умирают от этого псевдовируса только пожилые люди с хроническими болезнями или люди со слабым иммунитетом. Все остальные спокойно вылечиваются. Ну почему столько дебилов вокруг?????????????????????
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 14:14
    -2
    Ну не только название, допустим, но по сути да, существенных изменений было не так уж много.
    REALIST
    online
      REALIST, 02.04.2020 13:41
    +7
    з першим місцем погоджуюся, а далі.... ну якщо Косовський вище Тайсона.... - нема слів! А взагалі, які були часи: Орбу - Зубов - маленькі шустрі фланги кротів... розривали всіх ! їм би на підмогу нинішній бразильський десант....
    sv_2000
      sv_2000, 02.04.2020 13:40
    +11
    K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 13:30
    Возможно тот промах Косовского был своеобразным "возвращением" фартового автогола за счет которого Динамо в той ЛЧ Спарту в квалификации проползло.
    Да и то как сказать, если бы Косовский, допустим, тогда бы забил, но остальное осталось бы неизменным - Динамо бы все равно по гостевым голам вылетело...Но что то было лучшее Динамо в истории независимой Украины, и наравне с ним мог быть только Шахтер времен победы в ЛЕ - не согласиться невозможно.
    Ну, такая математика далеко не всегда работает. Возможно, забей Косовский тогда, могли и 5-й забить на кураже. Но это все вилами, конечно. По факту 3:3, затем 0:1.
    Кстати и в гостевом матче было около 3 хороших моментов, у Баварии ни одного вплоть до когда Баслер красиво положил.... Ну, немцы - есть немцы.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 02.04.2020 13:33
    +4
    кривить душей не будем, тут шахта первая
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 13:30
    -9
    sv_2000, 02.04.2020 13:20
    Все в комплексе. И достижения и вклад в достижения. По сумме показателей Виллиан - без вопросов. Косовский тоже считаю на своем месте в рейтинге. Он был важным игроком, как минимум, одной из 2 самых великих команд в истории Украины. Я считаю, что самой сильной, кто-то скажет, что самой сильной командой был Шахтер - это его право.
    Да, не индивидуальные скиллы в признании главное. Именно достижения и вклад в эти достижения. Вот забей Косовский гол в ворота Баварии в полуфинале при счете 3:1, когда он выходил один на один с Каном и уже перекинул его, мяч вроде в ворота летит, но.... выше(( Вроде один момент по которому нельзя глобально судить об уровне игрока. А могли б и выйти в финал. И даже там победить шансы вполне были, МЮ разрывался по всем фронтам и в финале очень несвеж был, победили чудом, Бавария сильнее была. А как Лобановский умел выводить на пик формы в нужный момент всем извесно.... В ЧУКРе была лафа, готовились бы планомерно... Эх))) Тогда бы я за тот гипотетический гол Косовского на первое место, по фик на всю крутизну Виллиана
    Возможно тот промах Косовского был своеобразным "возвращением" фартового автогола за счет которого Динамо в той ЛЧ Спарту в квалификации проползло.
    Да и то как сказать, если бы Косовский, допустим, тогда бы забил, но остальное осталось бы неизменным - Динамо бы все равно по гостевым голам вылетело...Но что то было лучшее Динамо в истории независимой Украины, и наравне с ним мог быть только Шахтер времен победы в ЛЕ - не согласиться невозможно.
    sv_2000
      sv_2000, 02.04.2020 13:20
    +5
    kvv1404, 02.04.2020 11:49
    Так тут не командні досягнення важливі,а особистий вклад в ці досягнення.Якщо міряти твоїми крітеріями то всіх динамівців складу 1998-99 років треба поставити на перше місце.Тобто для розуміння -Динамо чи то з Косовським чи то без нього (при тому ж складі інших гравців) все одно було б Динамо. А ось Шахтар з Тайсоном і без,це зовсім різні команди. І навіть Ісмаілі не такий ефективний з Конолянкою,чи Фернандо,Соломоном(байдуже) ніж з Тайсоном на фланзі.
    Все в комплексе. И достижения и вклад в достижения. По сумме показателей Виллиан - без вопросов. Косовский тоже считаю на своем месте в рейтинге. Он был важным игроком, как минимум, одной из 2 самых великих команд в истории Украины. Я считаю, что самой сильной, кто-то скажет, что самой сильной командой был Шахтер - это его право.
    Да, не индивидуальные скиллы в признании главное. Именно достижения и вклад в эти достижения. Вот забей Косовский гол в ворота Баварии в полуфинале при счете 3:1, когда он выходил один на один с Каном и уже перекинул его, мяч вроде в ворота летит, но.... выше(( Вроде один момент по которому нельзя глобально судить об уровне игрока. А могли б и выйти в финал. И даже там победить шансы вполне были, МЮ разрывался по всем фронтам и в финале очень несвеж был, победили чудом, Бавария сильнее была. А как Лобановский умел выводить на пик формы в нужный момент всем извесно.... В ЧУКРе была лафа, готовились бы планомерно... Эх))) Тогда бы я за тот гипотетический гол Косовского на первое место, по фик на всю крутизну Виллиана
    alvesh
      alvesh, 02.04.2020 01:33
    +17
    ZAKARPATFAN, 02.04.2020 01:30
    Кстати делая эти обзоры центральных и левых полузащитников совсем забыли о таких шикарных футболистов как Тейшейра, Соса, Шавьер и Маттеус. Это только те что так сходу пришли на память но если подумать то наверное еще набереться много тех кто мог бы попасть в десятку. Тейшейра вон вообще мог одно из первых двух мест занять. Шавьер наверное тоже.
    Соса играл справа, Шавьер - плеймейкер, Тейшейра - тоже центральный атакующий полузащитник. Маттеус - скорее, второй нападающий. Так что все эти серьезные игроки не забыты - наверняка будут.
    Iniesta-73.
      Iniesta-73., 02.04.2020 07:26
    +13
    Думаю, что Тайсон посильнее Косовского будет!
    sv_2000
      sv_2000, 02.04.2020 13:40
    +11
    K_Sarioglo@i.ua, 02.04.2020 13:30
    Возможно тот промах Косовского был своеобразным "возвращением" фартового автогола за счет которого Динамо в той ЛЧ Спарту в квалификации проползло.
    Да и то как сказать, если бы Косовский, допустим, тогда бы забил, но остальное осталось бы неизменным - Динамо бы все равно по гостевым голам вылетело...Но что то было лучшее Динамо в истории независимой Украины, и наравне с ним мог быть только Шахтер времен победы в ЛЕ - не согласиться невозможно.
    Ну, такая математика далеко не всегда работает. Возможно, забей Косовский тогда, могли и 5-й забить на кураже. Но это все вилами, конечно. По факту 3:3, затем 0:1.
    Кстати и в гостевом матче было около 3 хороших моментов, у Баварии ни одного вплоть до когда Баслер красиво положил.... Ну, немцы - есть немцы.
    AK_228
    online
      AK_228, 02.04.2020 07:38
    +10
    Все по делу
    не в обиду динамовским , но Вербича рановато в этом рейтинге указывать, сыграл два сезона... забыв при этом о том же Скрипнике и Калинниченко
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 02.04.2020 12:36
    +8
    Первые три однозначно-1-Виллиан;2-Тайсон;3-Коноплянка,
    который играл под десятым номером, но номинально был всё же левым полузащитником.
    mov4uk
      mov4uk, 02.04.2020 09:50
    +8
    Я думаю,що всі вже прекрасно розуміють,що автор вболівальник Динамо)))ну як Косовський вище Тайсона...як тут вже писалося, гра Тайсон на рівні Вілліана, і перші 2 місця саме їхні... Далі мав би бути Коноплянка, саме в Дніпрі він показував свою найкращу гру... Я просто не можу зрозуміти, як автор розподіляє місця, таке уявлення, що він живе 90-ми роками, коли Динамо було кращим клубом України і грало в Лізі Чемпіонів... зараз коли клуб деградує, автор або рідко дивиться футбол, або дивиться лише як грає Динамо!!!
    REALIST
    online
      REALIST, 02.04.2020 13:41
    +7
    з першим місцем погоджуюся, а далі.... ну якщо Косовський вище Тайсона.... - нема слів! А взагалі, які були часи: Орбу - Зубов - маленькі шустрі фланги кротів... розривали всіх ! їм би на підмогу нинішній бразильський десант....
    sahka1981
      sahka1981, 02.04.2020 09:36
    +6
    Ukraine, 02.04.2020 09:31
    Гнида троляцкая, ты хотя бы о Сергее Закарлюке промолчал бы...
    sv_2000
      sv_2000, 02.04.2020 13:20
    +5
    kvv1404, 02.04.2020 11:49
    Так тут не командні досягнення важливі,а особистий вклад в ці досягнення.Якщо міряти твоїми крітеріями то всіх динамівців складу 1998-99 років треба поставити на перше місце.Тобто для розуміння -Динамо чи то з Косовським чи то без нього (при тому ж складі інших гравців) все одно було б Динамо. А ось Шахтар з Тайсоном і без,це зовсім різні команди. І навіть Ісмаілі не такий ефективний з Конолянкою,чи Фернандо,Соломоном(байдуже) ніж з Тайсоном на фланзі.
    Все в комплексе. И достижения и вклад в достижения. По сумме показателей Виллиан - без вопросов. Косовский тоже считаю на своем месте в рейтинге. Он был важным игроком, как минимум, одной из 2 самых великих команд в истории Украины. Я считаю, что самой сильной, кто-то скажет, что самой сильной командой был Шахтер - это его право.
    Да, не индивидуальные скиллы в признании главное. Именно достижения и вклад в эти достижения. Вот забей Косовский гол в ворота Баварии в полуфинале при счете 3:1, когда он выходил один на один с Каном и уже перекинул его, мяч вроде в ворота летит, но.... выше(( Вроде один момент по которому нельзя глобально судить об уровне игрока. А могли б и выйти в финал. И даже там победить шансы вполне были, МЮ разрывался по всем фронтам и в финале очень несвеж был, победили чудом, Бавария сильнее была. А как Лобановский умел выводить на пик формы в нужный момент всем извесно.... В ЧУКРе была лафа, готовились бы планомерно... Эх))) Тогда бы я за тот гипотетический гол Косовского на первое место, по фик на всю крутизну Виллиана
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 02.04.2020 13:33
    +4
    кривить душей не будем, тут шахта первая
    RoNIkyo
      RoNIkyo, 02.04.2020 12:51
    +3
    Вибачте, може дурницю напишу. А Коноплянка в Дніпрі чимось відрізнявся від сучасного? Зміщення в центр і удар? Я просто тоді не настільки слідкував за футболом.
    axylinam
    online
      axylinam, 02.04.2020 11:43
    +3
    Первое место-безусловно Виллиан,второе и третье место-в принципе нормально-сойдёт почти за правду
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 02.04.2020 08:12
    +3
    Iniesta-73., 02.04.2020 07:26
    Думаю, что Тайсон посильнее Косовского будет!
    И Коноплянка,в лучшие свои годы,тоже. Хотя,Женя играл под 10-м номером,а здесь рассматриваются семёрки.
    Yalta
      Yalta, 02.04.2020 15:17
    +2
    А что здесь делает-Вербич?Автор,по хода,как и я-болела Киева,но,даже в нынешнем Динамо-он не является лидером,хотя нынешний состав-самый слабый за последние лет 10 уж точно,да и чемпионат наш,мягко говоря-оставляет желать лучшего!
    Morales
      Morales, 02.04.2020 05:46
    +2
    Справедливо.
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 03.04.2020 14:48
    +1
    Он не просто исчез, его соединили и "вставили" в более сильный турнир - Кубок УЕФА. Трофей, уровня которого Динамо не выигрывало в своей истории никогда.
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 03.04.2020 14:46
    +1
    kvv1404, 02.04.2020 11:49
    Так тут не командні досягнення важливі,а особистий вклад в ці досягнення.Якщо міряти твоїми крітеріями то всіх динамівців складу 1998-99 років треба поставити на перше місце.Тобто для розуміння -Динамо чи то з Косовським чи то без нього (при тому ж складі інших гравців) все одно було б Динамо. А ось Шахтар з Тайсоном і без,це зовсім різні команди. І навіть Ісмаілі не такий ефективний з Конолянкою,чи Фернандо,Соломоном(байдуже) ніж з Тайсоном на фланзі.
    Не вижу чем достижение в виде Кубка УЕФА, выигранного Виллианом, хуже полуфинала ЛЧ)
    musuk
      musuk, 02.04.2020 19:41
    +1
    hhjkoooj, 02.04.2020 15:56
    Куриный грипп - через неделю забыли! Свинной - забыли! ....Как же может быть столько даунов от обычного гриппа???????????????????
    п'єш, куриш, нюхаєш, чи все разом?
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 02.04.2020 11:45
    +1
    kvv1404, 02.04.2020 11:19
    Ось і почалися перші непорозуміння з тим рейтингом.Впевнений що і надалі буде ще гірше.Перше що викликає подив то це присуитніть в списку деяких фамілій.Друге це розподіл місць.Зовсім не розумію автора,яким критерієм він користується.Що враховується при цьому-голи,передачі,роки виступу,ефективність?
    Прізвищ , ВаДо . Фамилий блин.
    Ну перечитывай хоть через раз что тебе Гугл переводчик даёт
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 03.04.2020 14:39
    0
    Топ-6 мест имеют отношение к Шахтеру
    Виллиан 100% лучший.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності