Через перенесення Олімпіади будуть заморожені $1,25 млрд на рекламу
Страховка передбачає тільки скасування змагань, а не перенесення
Через перенесення Олімпійських ігор-2020 на 2021 рік, 1,25 мільярда доларів, які витратили рекламодавці на купівлю ефірного часу, виявляться в замороженому стані.
Це пов'язано з тим, що страховка передбачає лише скасування змагань, а не перенесення. Компанія NBC Universal продала рекламодавцям ефірний час на суму 1,25 мільярда доларів.
«Не було б фінансових втрат, якби не було Олімпіади. Просто в цьому році не було б прибутку», - прокоментував ситуацію Брайан Робертс, генеральний директор компанії Comcast, яка володіє контрольним пакетом акцій NBC Universal.
Нагадаємо, проведення Олімпійських ігор 2020 року в Токіо відкладено на один рік, до літа 2021 року через пандемію коронавірусу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Легендарний боксер привітав українця з перемогою
Дзюдоїстка планує підготовку до сезону