Через перенесення Олімпіади будуть заморожені $1,25 млрд на рекламу

Страховка передбачає тільки скасування змагань, а не перенесення

Через перенесення Олімпіади будуть заморожені $1,25 млрд на рекламу
© axios.com

Через перенесення Олімпійських ігор-2020 на 2021 рік, 1,25 мільярда доларів, які витратили рекламодавці на купівлю ефірного часу, виявляться в замороженому стані.

Це пов'язано з тим, що страховка передбачає лише скасування змагань, а не перенесення. Компанія NBC Universal продала рекламодавцям ефірний час на суму 1,25 мільярда доларів.

«Не було б фінансових втрат, якби не було Олімпіади. Просто в цьому році не було б прибутку», - прокоментував ситуацію Брайан Робертс, генеральний директор компанії Comcast, яка володіє контрольним пакетом акцій NBC Universal.

Нагадаємо, проведення Олімпійських ігор 2020 року в Токіо відкладено на один рік, до літа 2021 року через пандемію коронавірусу.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело

(2 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Коментарі відсутні. Ви можете стати першим.
    Коментарі відсутні. Ви можете стати першим.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності