Скасування турніру в Індіан-Веллс лякає. Ми напередодні грандіозного шухеру

Коронавірус дістався вже й до тенісу

Скасування турніру в Індіан-Веллс лякає. Ми напередодні грандіозного шухеру
© BNPPARIBASOPEN

Вранці в понеділок, 9 березня, весь тенісний світ здригнувся. Причиною стала шокуюча новина про скасування одного з найбільших турнірів АТР і WTA в Індіан-Веллсі  (США).

Причиною стала, звичайно ж, епідемія коронавірусу (COVID-19), яка вже дісталася і до Каліфорнії. Організатори, взявши до уваги рекомендації органів охорони здоров'я, вирішили поки що не проводити змагання, який повинні були пройти з 9 по 22 березня.

«Ми дуже розчаровані тим, що турнір не відбудеться, але здоров'я і безпека місцевої громади, уболівальників, гравців, волонтерів, спонсорів, співробітників, постачальників і всіх, хто пов'язаний з цією подією, мають першорядне значення. Ми готові перенести турнір на іншу дату і вивчимо варіанти», - повідомив директор турніру Томмі Хаас.

Ініціатива логічна, але не зовсім зрозуміла причина повного скасування. Провести турнір в іншу дату буде якщо не неможливо, то, як мінімум, вкрай важко. Доведеться або вклинюватися в час проведення інших великих змагань, або їх скасовувати. Але найголовніше, що ситуація з поширенням коронавірусу настільки нестабільна, що скасування «BNP Paribas Open» може стати далеко не останнім у цьому чорному списку. Великі турніри можуть постраждати першими.

Найкраща українська тенісистка Еліна Світоліна підтримала це рішення, хоча їй точно хотілося б виступити в Індіан-Веллсі після свіжої перемоги в Монтерреї.

«Напевно, це правильне рішення. Ми бачимо, як у всьому світі люди хворіють і вмирають. Якщо вони так вирішили, значить це правильно. Потрібно з чогось починати. Найбільше питання - це турніри в Китаї, турніри в Азії, тому що там проходить так багато змагань. Я б сказала, що це дуже хвилююча тема».

Саша Баїн, тренер Даяни Ястремської, не розуміє, чому було прийнято таке радикальне рішення перед самим початком.

«Невже не було ніякої можливості провести змагання без глядачів, показавши їх по телебаченню?

По-моєму, можна було трохи більше врахувати думку гравців і тримати їх у курсі наявних можливостей», - поділився Баїн думками в твіттері.

Тенісисти, як і всі нормальні люди, також мають почуття гумору і не змогли пройти повз цю подію, не знайшовши приводу хоч якось підняти собі настрій. Чвертьфіналіст Australian Open-2020 Теніс Сандгрен пропонує свій варіант, як зайняти спортсменів, які вже прибули до Каліфорнії.

«Пропоную нові змагання
Місце: бар
Завдання: пити по черзі
Правила: виграє останній, хто встояв на ногах
Нагорода: все на світі».

Інші тенісисти пропонують виплатити призові хоча б за перше коло, все-таки це не тільки спорт, але і робота. Вона повинна оплачуватися, незалежно від різних форс-мажорних ситуацій.

В цілому, практично ніхто не знає подробиць, багато хто дізналися про скасування з твіттеру, хоча ATP і WTA повинні були поінформувати всіх по електронній пошті.


 
Чи було щось подібне раніше?

У 1980-му році в Індіан-Веллсі чоловічий турнір був припинений після чвертьфінальної стадії через дощ. Більше подібних випадків, починаючи з першого розіграшу в 1974 році, не було. Жіночі змагання вперше стартували у 1989 році і проходили без подібних проблем.

Якщо згадати недавні реалії і всю іншу географію тенісу, то минулого року турнір міжнародної серії в Гонконзі скасували через масові демонстрації та акції протесту в регіоні. А всього місяць тому стало відомо, що змагання все тієї ж міжнародної серії Hungarian Ladies Open, які були перенесені з Будапешта в Дебрецен, скасовані через проблеми з орендою місця проведення. Найцікавіше, що WTA знала про це, але все одно внесла турнір до календаря.

Якщо уявити найгірше, то варто згадати, що турніри Великого Шолома (крім US Open) не проводилися тільки під час Першої та Другої Світової війни.

Кого з українців це торкнеться?

В основній сітці у жінок повинні були зіграти Еліна Світоліна і Даяна Ястремська. Наша перша ракетка вже напевно втратить 390 очок за минулорічний півфінал проти Бьянки Андреєску. Подібна доля торкнеться й інших лідерів світової класифікації, тому Еліна збереже свою п'яту позицію.

Також у кваліфікації повинні були зіграти Катерина Козлова, Катарина Завацька і Леся Цуренко. У парній сітці очікувався виступ як мінімум сестер Кіченок. Олександр Долгополов, який раніше планував грати цей турнір по захищеному рейтингу, відклав старт у цьому сезоні через операцію на нозі.

Кому це може бути вигідно?

У короткостроковій перспективі, можливо, хтось і зможе отримати якісь дивіденди. Наприклад, Катарина Завацька може дебютувати в першій сотні через втрату очок конкурентками. Роджер Федерер, котрий переніс операцію на коліні, також далеко не відпустить своїх головних конкурентів у світовій класифікації.

Але в довгостроковій перспективі це великий удар для всього професійного тенісу: величезні збитки як фінансові, так і іміджеві, відсутність роботи не тільки для тенісистів, а й для всього обслуговуючого персоналу, страх і невизначеність.

На черзі турнір в Маямі (Флорида), де кількість хворих вища, ніж у Каліфорнії. Є величезні шанси, що як мінімум до грунтового сезону великий теніс ми більше не побачимо.

Розвинений світ вже давно звик жити з упевненістю в завтрашньому дні, але коронавірус прагне позбавити всіх такої можливості.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(18 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    o-nik
      o-nik, 10.03.2020 09:52
    +2
    нехай проводять, я вимагаю зомбі-апокаліпсис!
    Sashamar
    online
      Sashamar, 10.03.2020 07:59
    0
    Леха Аксютенко, 09.03.2020 22:40
    Не все так просто. Смертность от короновируса выше(в процентном отношении к заболевшим), чем от любой другой простуды. Плюс, ранее подобный вид вируса людям практически не передавался. В основном болели животные.
    Небольшое число заболевших(если судить глобально) обусловлено беспрецедентными
    действиями по предотвращению распространению(в том же Юхани людей из квартир не выпускают). Когда от ГРИПа вводилось, что то подобное...Но все же я соглашусь с тем, что на данный момент паника раздута искусственно..
    Не выше. Выше иное. В принципе это просто разновидность ОРВИ, которая даёт осложнения на лёгкие (особенно у пожилых) чаще, чем обычный грипп.
    Чистая статистика. Пусть у нас 100 инфицированных. Из них 80 либо вообще ничего не замечают, либо отделываются лёгким насморком с кашлем (но все равно все вирусоносители) и никуда не обращаются. Остаются 20, которые действительно болеют. Из них 15 достаточно легко выкарабкивается, а вот пяти будет непереливки (возраст, хронические болезни и т.д.). 1-2 из этих пяти помрут. Теперь считайте. Если мы ловим всех носителей, смертность 1-2 процента, как при гриппе. Но если ловить только заболевших, уже 5-10, а от тяжелобольных все 20-40.
    Gwynbleidd
      Gwynbleidd, 10.03.2020 01:50
    -2
    Виктор Иванов, 09.03.2020 22:44
    А в Китае закрыли 11 временных госпиталей. Большинство уже здоровы
    Китайцы всегда пиzдят про понесенный ущерб, это даже не менталитет, это 36 стратагем, чуть ли не обязательная к изучению в школе книженция по обману и манипуляции. Если Китай говорит что потерял 100 человек - читай умерла тысяча.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 09.03.2020 23:41
    +5
    Alex K, 09.03.2020 21:09
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    язык без костей. на 9 марта в США 604 подтверждённых случая заболевания коронавирусом.
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 09.03.2020 22:44
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    А в Китае закрыли 11 временных госпиталей. Большинство уже здоровы
    Леха Аксютенко
      Леха Аксютенко, 09.03.2020 22:40
    0
    Alex K, 09.03.2020 21:09
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    Не все так просто. Смертность от короновируса выше(в процентном отношении к заболевшим), чем от любой другой простуды. Плюс, ранее подобный вид вируса людям практически не передавался. В основном болели животные.
    Небольшое число заболевших(если судить глобально) обусловлено беспрецедентными
    действиями по предотвращению распространению(в том же Юхани людей из квартир не выпускают). Когда от ГРИПа вводилось, что то подобное...Но все же я соглашусь с тем, что на данный момент паника раздута искусственно..
    NM16071
    online
      NM16071, 09.03.2020 21:55
    +12
    Alex K, 09.03.2020 21:09
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    Ну не полінуйся подивитися статистику. на сьогоднішеній день В США виявлено 624 хворих (скільки ще є носіїв не виявлених невідомо.) Померло 22 особи. Звичайно, що не йдеться про паніку, на щастя більшість виздоровлює, однак, якщо ця меншість стосується когось із рідних, то і меншість стає важливою. А засоби безпеки є спрямовані на те, щоб зупинити поширення вірусу. У в'язку з відсутністю ліків і вакцини - уникнення масових акцій є одним із дієвих способів зупинки поширення вірусу. Тому без паніки, але слід керуватися засобами безпеки. Хоча я згідна - можна проводити змагання без глядачів. Трансляції є більш коштовними, як квитки. Але організаторам видніше.
    Кирилл Бондаренко
      Кирилл Бондаренко, 09.03.2020 21:20
    +1
    Отмена пятого шлема,это очень плохо для тенниса и спорта в целом(((
    Alex K
    online
      Alex K, 09.03.2020 21:11
    +1
    vital, 09.03.2020 20:25
    Я підтримую думку Саши Баїна про проведення турніру без глядачів: є телетрансляції, а збитки через не продаж квитків були б меншими, ніж не проводити турнір взагалі. Навіть складно уявити, де і як можна в календарі знайти іншу дату для цього 2-тижневого мандаторі. Якщо в Маямі ситуація з короновірусом ще гірша, то це жесть, шанси на проведення турніру без глядачів будуть мінімальними, про повноцінний турнір із глядачами навряд чи йдеться.
    П.с. А як же матч у дівчат Японія - Україна? До матчу залишився 1 місяць, а інформації про його перенесення чи в інше місце, чи зміщення по часу проведення, взагалі відсутня.
    В Майми уже отменили крупные фестивали и концерты. Сам должен был лететь на Ultra Music Festival с 20 по 22 марта. Но его отменили именно из-за опасности распространения вируса
    Alex K
    online
      Alex K, 09.03.2020 21:09
    -8
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    OKs100
    online
      OKs100, 09.03.2020 21:01
    +9
    Еще и летние ОИ отменят, как во время Второй мировой.
    Michael Savchyn
      Michael Savchyn, 09.03.2020 20:59
    +4
    ідіотське рішення, як і вся ця паніка
    сергей богданов
    online
      сергей богданов, 09.03.2020 20:47
    -3
    Настоящий шухер бы был если бы сейчас был апрель, грунтовые мастерсы в Европе и Гарос, а так пока ещё терпимо, будем посмотреть
    vital
    online
      vital, 09.03.2020 20:25
    +8
    Я підтримую думку Саши Баїна про проведення турніру без глядачів: є телетрансляції, а збитки через не продаж квитків були б меншими, ніж не проводити турнір взагалі. Навіть складно уявити, де і як можна в календарі знайти іншу дату для цього 2-тижневого мандаторі. Якщо в Маямі ситуація з короновірусом ще гірша, то це жесть, шанси на проведення турніру без глядачів будуть мінімальними, про повноцінний турнір із глядачами навряд чи йдеться.
    П.с. А як же матч у дівчат Японія - Україна? До матчу залишився 1 місяць, а інформації про його перенесення чи в інше місце, чи зміщення по часу проведення, взагалі відсутня.
    NM16071
    online
      NM16071, 09.03.2020 21:55
    +12
    Alex K, 09.03.2020 21:09
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    Ну не полінуйся подивитися статистику. на сьогоднішеній день В США виявлено 624 хворих (скільки ще є носіїв не виявлених невідомо.) Померло 22 особи. Звичайно, що не йдеться про паніку, на щастя більшість виздоровлює, однак, якщо ця меншість стосується когось із рідних, то і меншість стає важливою. А засоби безпеки є спрямовані на те, щоб зупинити поширення вірусу. У в'язку з відсутністю ліків і вакцини - уникнення масових акцій є одним із дієвих способів зупинки поширення вірусу. Тому без паніки, але слід керуватися засобами безпеки. Хоча я згідна - можна проводити змагання без глядачів. Трансляції є більш коштовними, як квитки. Але організаторам видніше.
    OKs100
    online
      OKs100, 09.03.2020 21:01
    +9
    Еще и летние ОИ отменят, как во время Второй мировой.
    vital
    online
      vital, 09.03.2020 20:25
    +8
    Я підтримую думку Саши Баїна про проведення турніру без глядачів: є телетрансляції, а збитки через не продаж квитків були б меншими, ніж не проводити турнір взагалі. Навіть складно уявити, де і як можна в календарі знайти іншу дату для цього 2-тижневого мандаторі. Якщо в Маямі ситуація з короновірусом ще гірша, то це жесть, шанси на проведення турніру без глядачів будуть мінімальними, про повноцінний турнір із глядачами навряд чи йдеться.
    П.с. А як же матч у дівчат Японія - Україна? До матчу залишився 1 місяць, а інформації про його перенесення чи в інше місце, чи зміщення по часу проведення, взагалі відсутня.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 09.03.2020 23:41
    +5
    Alex K, 09.03.2020 21:09
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    язык без костей. на 9 марта в США 604 подтверждённых случая заболевания коронавирусом.
    Michael Savchyn
    online
      Michael Savchyn, 09.03.2020 20:59
    +4
    ідіотське рішення, як і вся ця паніка
    o-nik
    online
      o-nik, 10.03.2020 09:52
    +2
    нехай проводять, я вимагаю зомбі-апокаліпсис!
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 09.03.2020 22:44
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    А в Китае закрыли 11 временных госпиталей. Большинство уже здоровы
    Кирилл Бондаренко
      Кирилл Бондаренко, 09.03.2020 21:20
    +1
    Отмена пятого шлема,это очень плохо для тенниса и спорта в целом(((
    Alex K
    online
      Alex K, 09.03.2020 21:11
    +1
    vital, 09.03.2020 20:25
    Я підтримую думку Саши Баїна про проведення турніру без глядачів: є телетрансляції, а збитки через не продаж квитків були б меншими, ніж не проводити турнір взагалі. Навіть складно уявити, де і як можна в календарі знайти іншу дату для цього 2-тижневого мандаторі. Якщо в Маямі ситуація з короновірусом ще гірша, то це жесть, шанси на проведення турніру без глядачів будуть мінімальними, про повноцінний турнір із глядачами навряд чи йдеться.
    П.с. А як же матч у дівчат Японія - Україна? До матчу залишився 1 місяць, а інформації про його перенесення чи в інше місце, чи зміщення по часу проведення, взагалі відсутня.
    В Майми уже отменили крупные фестивали и концерты. Сам должен был лететь на Ultra Music Festival с 20 по 22 марта. Но его отменили именно из-за опасности распространения вируса
    Sashamar
    online
      Sashamar, 10.03.2020 07:59
    0
    Леха Аксютенко, 09.03.2020 22:40
    Не все так просто. Смертность от короновируса выше(в процентном отношении к заболевшим), чем от любой другой простуды. Плюс, ранее подобный вид вируса людям практически не передавался. В основном болели животные.
    Небольшое число заболевших(если судить глобально) обусловлено беспрецедентными
    действиями по предотвращению распространению(в том же Юхани людей из квартир не выпускают). Когда от ГРИПа вводилось, что то подобное...Но все же я соглашусь с тем, что на данный момент паника раздута искусственно..
    Не выше. Выше иное. В принципе это просто разновидность ОРВИ, которая даёт осложнения на лёгкие (особенно у пожилых) чаще, чем обычный грипп.
    Чистая статистика. Пусть у нас 100 инфицированных. Из них 80 либо вообще ничего не замечают, либо отделываются лёгким насморком с кашлем (но все равно все вирусоносители) и никуда не обращаются. Остаются 20, которые действительно болеют. Из них 15 достаточно легко выкарабкивается, а вот пяти будет непереливки (возраст, хронические болезни и т.д.). 1-2 из этих пяти помрут. Теперь считайте. Если мы ловим всех носителей, смертность 1-2 процента, как при гриппе. Но если ловить только заболевших, уже 5-10, а от тяжелобольных все 20-40.
    Леха Аксютенко
      Леха Аксютенко, 09.03.2020 22:40
    0
    Alex K, 09.03.2020 21:09
    "Наверное, это правильное решение. Мы видим, как во всем мире люди заболевают и умирают"
    -----
    Мы ничего не видим, а лишь ведемся на панику в СМИ. В США по официальной статистике заболевших 20 человек. На 300 миллионов населения. 20!!! КАРЛ! Какая это эпидемия? По той же официальной статистике в США от гриппа и вызваного им осложнений умирает около 400.000 (четыриста тысяч) человек. И все нормально, и никакой паники. А тут прям пандемию придумали. Не считая Китая во всем мире официально больных не более 500 человек, да еще и многие отлично переносят данный вирус и выздоравливают.
    Не все так просто. Смертность от короновируса выше(в процентном отношении к заболевшим), чем от любой другой простуды. Плюс, ранее подобный вид вируса людям практически не передавался. В основном болели животные.
    Небольшое число заболевших(если судить глобально) обусловлено беспрецедентными
    действиями по предотвращению распространению(в том же Юхани людей из квартир не выпускают). Когда от ГРИПа вводилось, что то подобное...Но все же я соглашусь с тем, что на данный момент паника раздута искусственно..
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності