Ферстаппен оцінив перший в історії двигун Ред Булл: «Він справді хороший»
Нідерландець залишився приємно вражений звучанням силової установки 2026 року
Макс Ферстаппен поділився першими враженнями від звучання силових установок Формули-1 нового покоління, створених за технічним регламентом 2026 року.
У майбутньому сезоні на чемпіонат чекають наймасштабніші зміни в архітектурі двигунів із моменту запровадження турбогібридних установок у 2014 році. Регламент передбачає відмову від системи MGU-H, а також суттєве збільшення ролі електричної складової – співвідношення між ДВЗ та електромотором становитиме 50 на 50.
Хоча до перших виїздів болідів на трасу залишається трохи більше місяця, Ферстаппен уже встиг почути новий двигун у роботі та залишився задоволеним.
«Звучить добре. Звісно, ти чуєш його на стенді, але звук чіткий і приємний. Не думаю, що хтось спеціально працює над шумом, але він справді хороший», – сказав Ферстаппен.
Команда Ред Булл уперше у своїй історії створює власну силову установку, працюючи у партнерстві з американським автогігантом Форд.
У сезоні-2026 Ферстаппен розраховує знову боротися за титул чемпіона Формули-1 після напруженої поразки в чемпіонаті від Ландо Норріса цього місяця. Втім, перед стартом нового сезону нідерландець має намір трохи відволіктися від Ф1.
«Я справді цього чекаю – мені це дуже потрібно. А також хочу переконатися, що все, чим я займатимусь наступного року в межах програми, зокрема проєктом GT3, буде добре підготовлено. Саме це зараз для мене найважливіше – щоб усе було в правильному стані», – підсумував пілот.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Український захисник не повернеться в Арсенал
Вболівальники «Чорноморця» відстоюють головного тренера
