«Виглядали б дурнями». Норріс про стратегію на Гран-прі Японії
Чому команда обрала обережну тактику
Ландо Норріс розповів, що Макларен свідомо обрала обережну стратегію під час Гран-прі Японії, аби уникнути ризику та не опинитися в незручному становищі у разі появи автомобіля безпеки.
У гонці на Сузуці Оскар Піастрі заїхав на піт-стоп на коло раніше за лідерів – Макса Ферстаппена та Ландо Норріса. Обидва фаворити зупинилися колом пізніше, однак порядок у трійці лідерів не змінився: Ферстаппен зберіг першу позицію, Норріс залишився другим, а Піастрі – третім.
До фінішу трьох пілотів розділили лише 2,1 секунди, що викликало дискусії: чи не варто було Макларен спробувати агресивніший варіант – підрізати Ферстаппена або дати Норрісу шанс на переріз.
Після гонки Ландо визнав, що команда могла ризикнути, але зауважив: у такому випадку вона також могла б опинитися в пастці.
Ми, очевидно, планували деякі речі заздалегідь і розуміли, чого очікувати, – сказав Норріс.
Так, зараз легко сказати, що можна було зробити інакше. Я міг би залишитися на трасі довше або заїхати в бокси раніше. Але якщо зробити піт-стоп за три кола до інших, а потім з’явиться автомобіль безпеки – ми виглядатимемо дурнями.
Ми не можемо виграти всі стратегії. Це удар, який ми приймаємо. Але я вважаю, що у нас є над чим працювати. У швидкісних поворотах ми дуже сильні – це безперечно найкраща машина, яку я мав.
Водночас Норріс визнав, що саме слабкість Макларена на повільних ділянках коштувала команді шансів на кращий результат у кваліфікації, а відтак і в гонці.
На повільних відрізках ми помітно поступаємося Ред Булл. Саме це стало проблемою в суботу і далося взнаки в неділю. Тож нам потрібно попрацювати в багатьох сферах, – підсумував він.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
В Арди виник конфлікт під час останнього матчу з «Кривбасом»
Футболіста мобілізували до ЗСУ
