Більше піт-стопів у Монако та зміни регламенту. Що нам дало засідання FIA?
Формула-1 отримує чергові зміни

Останнє засідання комісії FIA призвело до низки резолюцій щодо спортивних, технічних і фінансових регламентів чемпіонату. Одним з найголовніших моментів було обговорення заходів для покращення видовища на Гран-прі Монако.
1. Більше піт-стопів у Монако
Етап отримає додаткові обов’язкові піт-стопи, щоб сприяти більш насиченим перегонам під час гонок Формули-1 у князівстві, оскільки FIA ратифікувала нові правила на своєму останньому засіданні.
Комісія погодилася, що запровадження додаткових обов’язкових піт-стопів на гонці в Монте-Карло є найкращим способом досягнення цієї мети. Хоча точна кількість зупинок не розголошується, всі автомобілі мають зробити щонайменше два піт-стопи під час цьогорічної гонки. Зазвичай Гран-прі Монако вважається гонкою з однією зупинкою через важливість позиції на трасі та низький знос шин.
2. Додаткові тести гнучкість крил
Також комісія ратифікувала додаткові випробування на гнучкість крил у відповідь на суперечки щодо згинання аеродинамічних елементів у 2024 році. Більш суворі тести для заднього крила будуть впроваджені з початку сезону, а аналогічні перевірки переднього крила набудуть чинності під час Гран-прі Іспанії.
3. Нові вимоги до системи охолодження водія
Крім того, визначено параметри системи охолодження водія, які мають бути включені в регламент 2025 року для гонок, де оголошено «небезпеку тепла».
4. Скасування обмежень на заміну коробки передач
FIA прибрала обмеження, посилаючись на те, що сучасна надійність компонентів робить подібний контроль непотрібним. У заяві зазначено, що будуть уточнені процедури старту для спринт-гонок і основних гонок, щоб уникнути плутанини у випадках скасування старту, як це сталося на торішньому Гран-прі Бразилії.
5. Оновлення технічного регламенту на 2026 рік
Окрім того, технічні правила на 2026 рік будуть оновлені для покращення аеродинамічних характеристик та систем управління енергією. Це пов’язано з переходом Формули-1 на більш збалансований розподіл потужності між двигуном внутрішнього згоряння та гібридними компонентами у співвідношенні майже 50/50.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Китай стане другим етапом сезону 2025 – чого від нього чекати?


Олександра Сватка переведено до основного списку замість Таловєрова



