Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Формула 1
|
685
0

Мерседес готує прорив: як команда працює над новим болідом

Перегрів шин і нестабільність: головні виклики Мерседес у 2025 році

Мерседес готує прорив: як команда працює над новим болідом
Getty Images

Минулого року Мерседес мала найшвидший болід у Формулі-1, але лише в окремі гоночні вікенди. На таких трасах, як Спа та Лас-Вегас, а також за певних умов, Мерседес був неперевершеним, але команда втрачала конкурентоспроможність на автодромах, подібних до Сінгапуру чи Мексики. Мерседес усвідомлює, що така не стабільність не дозволить їй боротися за титул у нинішній ері болідів.

Тому відновлення балансу та створення W16 як більш універсальної машини стало головною метою ще з перших етапів розробки концепції боліда 2025 року.

Джордж Рассел пояснив у коментарі для Sky Sports F1:

Було багато... Я б не сказав, що це зміни, які ми зробили лише з минулого року на цей рік. Це речі, які ми розробляли протягом тривалого часу. Деякі з них ми просто не змогли повністю реалізувати на машині 2024 року, але вони давно були в роботі. Ми оптимістично налаштовані, що це буде серйозний крок у правильному напрямку. Але, очевидно, ніколи не можна точно знати, що зроблять наші суперники.

Усі топ-команди Формули-1 стикалися з певними коливаннями продуктивності залежно від траси, але Mercedes мав найекстремальніші перепади. Однією з головних причин було перегрівання задніх шин у спекотних умовах.

Ендрю Шовлін, головний інженер Mercedes, у грудні 2024 року пояснив:

У цій сфері ми, мабуть, не такі сильні, як Макларен, Ред Булл, або Феррарі. Це, ймовірно, вплинуло на нас у таких гонках, як Сінгапур, де наші пілоти відставали від переможця, Ландо Норріса, більш ніж на хвилину.

Ми аналізуємо, що можемо зробити, щоб знизити температуру задніх шин. Робота тут двостороння:

  1. Чи можемо ми зменшити температуру?
  2. Якщо ні, то чи можемо ми хоча б краще її контролювати?

Саме в цій сфері у нас були найбільші втрати темпу в деяких гонках, тому це ключовий напрямок роботи цього року.

Технічні аспекти проблеми

Контроль температури шин пов’язаний із тепловідведенням від ободів коліс, яке формується під час гальмування. Це залежить як від матеріалів, так і від аеродинамічного дизайну.

  1. Перегрів шин може мати кілька причин:
  • Перегрів протектора (поверхневий нагрів):
  • Надмірне ковзання через нестачу притискної сили
  • Занадто раптовий перерозподіл навантаження
  • Неефективна геометрія підвіски, яка неправильно розподіляє зусилля
  1. Перегрів сердечника шини (внутрішній нагрів):
  • Шина отримує надто велике навантаження, яке перевищує її конструкційні можливості
  • Структура шини втрачає здатність підтримувати протектор

Ці дві проблеми можуть мати майже протилежні причини. Оскільки Сінгапур згадується як особливо проблемна траса, це вказує на перегрів протектора, а не сердечника.

Враховуючи слова Рассела, що проблему неможливо було вирішити на боліді 2024 року, можна припустити, що йдеться про зміну геометрії підвіски, яка потребувала нових точок кріплення на шасі або коробці передач.

Оцініть матеріал
★★★★★
★★★★★
★★★★★
(6)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Без Шапаренка. Гравець збірної України назвав 3 найкращих футболістів з УПЛ
Футбол | 31 березня 2025, 10:35 2
Без Шапаренка. Гравець збірної України назвав 3 найкращих футболістів з УПЛ

Валерій Бондар виділив Кевіна, Владислава Ваната і Георгія Судакова

ВІДЕО. Яремчук забив гол на 1-й хвилині матчу в Греції за Олімпіакос
Футбол | 30 березня 2025, 21:12 8
ВІДЕО. Яремчук забив гол на 1-й хвилині матчу в Греції за Олімпіакос

Роман швидко вразив ворота Панатінаїкоса після помилки голкіпера

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.