Боттас виграв гонку в Туреччині, подіум Ред Булла, невдоволення Хемілтона
Ферстаппен і Перес заїхали на подіум, а Хемілтон незадоволений командою
Топ-10: Боттас, Ферстаппен, Перес, Леклер, Хемілтон, Гаслі, Норріс, Сайнс, Стролл, Окон
Очко за найшвидше коло: Валттері Боттас (Мерседес)
Гонку Гран-прі Туреччини Льюїс Хемілтон через штраф за заміну мотора починав тільки 11-м, тоді як його конкурент Макс Ферстаппен стартував 2-м. Проте у Мерседеса на цій трасі є перевага над Ред Буллом, а сам Ферстаппен говорив, що буде складно боротися за перемогу. Що стосується погоди, то після дощу траса була вологою і гонщики починали гонку на проміжній гумі.
На старті все пройшло на диво спокійно: Валттері Боттас зберіг лідерство, а Макс Ферстаппен і Шарль Леклер були в топ-3. Хемілтон піднявся на 9-е місце, але в складних умовах досить довго сидів позаду Юкі Цуноди, а коли пройшов його, то відставав від Ферстаппена на 15 секунд. Сам Макс зберігав 2-у позицію і не чинив тиск на Боттаса.
Хемілтон поступово розігнався і, демонструючи найкращий час кола, пробився на 5-е місце. Настільки ж активним був лише Карлос Сайнс, який досить швидко увірвався до топ-10, хоча стартував 19-м.
Ближче до середини гонки ситуація стабілізувалася, але на піт-стопи ніхто не поспішав. Траса ще була занадто вологою, щоб думати про сліки, а проміжна гума продовжувала нормально працювати.
Перша крута битва сталася між Хемілтоном і Серхіо Пересом, який обороняв своє 4-е місце, а також позиції Ферстаппена. Гонщики влаштували класну боротьбу протягом декількох поворотів, але Перес дивом втримався попереду. Дивно, як пілоти в таких умовах не зіткнулися!
Ближче до 40-го кола лідери почали заїжджати на піт, але всі брали проміжну гуму. Крім Феттеля! Себастьян попросив поставити сліки і прогадав. 4-разовий чемпіон світу після одного кола сказав, що це помилка і сліки не тримають трек. Дивний ризик, адже Себ тримався у топ-10 і претендував на хороші очки. Феттель тут же повернувся в бокси і отримав проміжні шини.
Після піт-стопів лідерів на 1-е місце вискочив Леклер. Шарль навіть почав питати, чи можна доїхати до кінця і фінішувати без піт-стопа. Згідно з правилами, під час дощу можна не робити зупинку, але чи витримає гума? Пілоти на новій проміжній гумі їхали трохи швидше за тих, хто не заїжджав у бокси. Такі ж думки, як у Леклера, з'явилися у Хемілтона. Команда попросила Льюїса їхати в бокси, але британець відмовився. Хемілтон їхав 4-м позаду Ферстаппена, у якого була нова гума.
Правильність заміни гуми показав Боттас, який на свіжому комплекті обігнав Леклера і повернув собі лідерство. Шарль робив максимум, але варіант проїхати без піт-стопів не спрацював. В результаті Леклер поїхав за шинами і відкотився на 4-е місце.
За 7 кіл до фінішу Хемілтон все ж погодився поїхати за новими шинами і повернувся 5-м, але тут же почав сваритися з командою по радіо, мовляв, не потрібно було робити зупинку. Льюїс не зміг обігнати Леклера і фінішував 5-м, набравши 10 очок.
Ферстаппен набрав 18 пунктів і знову вийшов в лідери загального заліку. Не найкраща робота стратегів Мерседеса.
Відзначимо, що Валттері Боттас тільки зараз виграв першу гонку в сезоні.
Загальний залік
1. Макс Ферстаппен (Ред Булл) - 262,5
2. Льюїс Хемілтон (Мерседес) - 256,5
3. Валттері Боттас (Мерседес) - 177
4. Ландо Норріс (Макларен) - 145
5. Серхіо Перес (Ред Булл) - 135
Ексклюзивне відео Sport.ua: старт гонки у Стамбулі
Ексклюзивне відео Sport.ua: під час гонки у Стамбулі
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Місце у складі отримав Лоусон
Британський боксер – про поразку Олександру в реванші