Стало відомо, що кричав Луческу ультрас Динамо під час конфлікту з ними

Інцидент стався напередодні в Тернополі, де кияни грали матч півфіналу Кубка України

Стало відомо, що кричав Луческу ультрас Динамо під час конфлікту з ними
© Twitter

Вчора в Тернополі відбувся півфінал Кубка України між «Агробізнесом» та «Динамо», в якому кияни здобули переконливу перемогу (3:0) і оформили вихід у фінал турніру.

Під час поєдинку у ультрас «Динамо» і головного тренера команди Мірчі Луческу трапився конфлікт. Перші агресивно закликали румуна піти з клубу, другий щось емоційно їм відповідав.

Як випливає з відео, що з'явилося пізніше, Луческу на репліки ультрас «Lucescu, go away» («Луческу, йди геть») кілька разів голосно вигукнув фанатам також англійською: «You are not a Dynamo» («Ви - не Динамо») .

Нагадаємо, що ультрас «Динамо» з самого початку не підтримали призначення Мірчі Луческу головним тренером команди, і не дивлячись на успішні спортивні результати «біло-синіх» під керівництвом румуна, не змінили своєї позиції.

ВІДЕО [18+]. Поліція заспокоїла. Як фанати Динамо ображали Луческу

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(653 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Руслан Кузів
      Руслан Кузів, 26.04.2021 19:26
    +1
    Это не ультрас Динамо, это титушки Шахтёра. Они предали свой клуб и стали провокаторами. Луческу верно сказал "Вы - не Динамо." Луческу с дна поднял Динамо за один год. Нужно отдать ему должное. Я скажу больше - Луческу сделал огромный вклад в развитие украинского футбола. Он заслужил на памятник не только в Донецке, но и в Киеве.
    Sosed12345
    online
      Sosed12345, 23.04.2021 20:22
    0
    гол, 22.04.2021 09:47
    шкандаль! тренер Динамо не владеет украинской мовой
    Дибіл, спочатку сам вивчи українську мову, а потім вже щось гавкай
    Слава Чебан
    online
      Слава Чебан, 23.04.2021 11:57
    -4
    Богдан Саженко, 22.04.2021 14:36
    Динамо допомагає АТО от комусь і не подобається такі акціі .це політичний заказ саме проти суркіса і клубу ДИНАМо .Очевидно на !00%
    не позорься с такими заявлениями
    Yevhenii Khomenko
      Yevhenii Khomenko, 22.04.2021 16:44
    +6
    Не мешало бы у "Ультрас" попросить справка с психоневрологического диспансера...
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 22.04.2021 16:26
    +2
    gajvir, 22.04.2021 16:21
    Щодо так званих "ультрас" на 100 процентів згоден з Луческу - Ви - не Динамо.
    Ну на то уже пошло тогда сурку надо было орать, он же румына решил притащить, тем более явно предполагая какую это может вызвать реакцию
    gajvir
      gajvir, 22.04.2021 16:21
    +12
    Щодо так званих "ультрас" на 100 процентів згоден з Луческу - Ви - не Динамо.
    pifogor2222
    online
      pifogor2222, 22.04.2021 15:21
    +1
    Д О В Б О Й О Б Ы У Р А УРА УРА
    Юрій Гриценко
      Юрій Гриценко, 22.04.2021 14:44
    +6
    Дуже соромно за теперішніх ультрас ДИНАМО. Хлопці схаменіться. Клуб просто треба любити, радіти перемогам, допомагати йому, підтримувати в скрутний час, критикувати лише по ділу...
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 22.04.2021 14:36
    +1
    Динамо допомагає АТО от комусь і не подобається такі акціі .це політичний заказ саме проти суркіса і клубу ДИНАМо .Очевидно на !00%
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 22.04.2021 14:34
    +7
    цей ультра с-маскарад точно не має жодного відношення до Динамо.Буде добре ,якщо хто не це дає гроші втратить їхї ще більшє і дароемно
    Макс Руденко
    online
      Макс Руденко, 22.04.2021 13:59
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Типу фанати кричать які результати? Н...я взагалі такі фанати потрібні? На місці Сурка послав би це бидло по далі від команди.
    Володимир Підвірний
    online
      Володимир Підвірний, 22.04.2021 13:04
    +10
    гол, 22.04.2021 09:47
    шкандаль! тренер Динамо не владеет украинской мовой
    А ти володієш українською мовою. І що ти маєш проти української мови. Поясни.
    Empty
    online
      Empty, 22.04.2021 12:43
    -2
    гол, 22.04.2021 09:47
    шкандаль! тренер Динамо не владеет украинской мовой
    Як і ультрас з столичного ДК!)
    Maslyaspor
    online
      Maslyaspor, 22.04.2021 12:09
    +16
    Та тут варто задати цим покидьками одне питання.
    - Що ви зробили для Динамо ?
    А тепер друге :
    -Що зробив Луческу для Динамо ?
    Луческу заробив для Динамо купу грошей , це мінімум що він зробив.
    А ті дибіли тільки й роблять так щоб Динамо платило штрафи , і грало без глядачів.
    aleks8-48
      aleks8-48, 22.04.2021 11:45
    +13
    Ультрас-это не фанаты-болельщики любимой команды,а отморозки,которым наплевать на команду, для них главное показать своё эго. За кого они болеют если выступают против игроков, тренера и владельца команды?
    Нечто похожее было и у Ультрас Днепра,которые пытаются всячески унизить единственную команду своего города в УПЛ и не хотят принять тот факт,что уже нет в статусе профессионалов того, всеми любимого Днепра. Они фактически сами себя уничтожили. Разве не придурки?
    На этом фоне достойны уважения ультрас Металлиста, хотя такие же отморозки по отношению к другим, но они не словами,а делами доказывают,что прежде всего патриоты своего города и в этом я,как коренной Днепрянин,завидую Харьковчанам. К сожалению, в силу своего возраста старая гвардия Днепрян не может повлиять на тех,кто занял их место на трибунах. Одна надежда,что в стране всё наладится и у Днепра-1 появятся настоящие фанаты,которые с командой всегда будут и в успехах,и в неудачах,и на домашних играх,и на выезде.
    oenergo.com
    online
      oenergo.com, 22.04.2021 11:30
    +7
    «You are not a Dynamo» («Вы – не Динамо»).
    ---------------------------
    Они это и сами прекрасно знают, просто провоцируют некомфортную обстановку в Динамо.
    Мирча, Вы же мудрый человек, зачем с бродяжками перекрикиваться?
    Seruy
    online
      Seruy, 22.04.2021 11:06
    +14
    Я вболіваю за Полтавську Ворскла, а Динамо поважаю за їхню гру і за те що основний состав це українці , і вони показують результат. Сподіваюсь з часом вони повернуться до того коли ми їх бачили хочаб в півфіналі ліги чемпіонів.
    kadaad .
      kadaad ., 22.04.2021 11:02
    +16
    Молодец Луческу послал кучку п и д а р о в где им место!
    Seruy
    online
      Seruy, 22.04.2021 10:54
    +11
    Справжні фанати вболівають за команду , а не страдають х....н...й.Що це за вболівальники яким не потрібен результат. На.....й вони взагалі збираються ті дибіли . Тільки гірше роблять.
    SandroKing
    online
      SandroKing, 22.04.2021 10:53
    +11
    Богдан Саженко, 22.04.2021 10:38
    Краще б просто мовчали ,чи просто ігнорували команду в часи Луча ,але вести себе так ,та ще при таких показниках команди -тупість і повна неповага к самой команді Динамо!Виглядає дуже глупо. Те щол там колись Луч говорив проти суперників свого Шахтаря ,так це роблять всі емоційни тренери на своїх принципових суперників .Ну от він такий ! Зараз він головний Динамо і він все робить відмінно ,практично повертає борги зараз Динамо за поганні слолва в минулому .Невже це можна прийняти і зрозуміти?
    Да небыло никогда ниодного плохого слова в сторону Динамо. Какой-то дурак сказал, а все подхватили. Луческу всегда с уважением высказывался о Динамо и всегда подчеркивал что без сильного Динамо не будет сильного Шахтера.
    Дмитрий Анисимов
    online
      Дмитрий Анисимов, 22.04.2021 10:16
    +27
    Lazio, 22.04.2021 09:32
    Новітня кричалка фанів ДК, на старий мотив:
    "Собака любит мясо.
    Ворона любит сыр...
    Я был фанат Динамо...
    Теперь я стал дэбил!"
    Это не фаны. Я фан Динамо. И мне стыдно за каких то дебилов, которые почему то взяли шарфик моего родного клуба и выступают от его имени
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 22.04.2021 10:11
    +27
    Запрет посещений матчей.
    Это прямые оскорбления и угрозы.
    Надоело. Это кучка околофутбольных людей, которые позорят клуб.
    bonv
    online
      bonv, 22.04.2021 10:06
    +27
    Шмаркачі - не ультрас! Боліли підтримали Луческу.
    Т. Артём
    online
      Т. Артём, 22.04.2021 09:41
    +24
    Та плювать на них. Для динамо Луческу точно отличный тренер. Лучший что был после Лобоновского и Реброва
    Tymchuk Andriy
    online
      Tymchuk Andriy, 22.04.2021 10:03
    +23
    Вони більше ненавидять Луческу ніж люблять Динамо.Він виграв все,.При ньому почали грати Українці.Він не говорить те що говорять деякі боксери а просто сидить тихо і займається футболом.Він вивів Динамо в лігу чемпіонів.
    Alex Suz
      Alex Suz, 22.04.2021 10:07
    +19
    Эти ненормальные позорит страну.Лучечку великий тренер
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 22.04.2021 10:47
    +18
    Я лично знаю некоторых одесситов, которые регулярно ездят на все игры Динамо и участвуют вот в таких акциях. Я так думаю, что это титушки Костюченка, которые под прикрытием фанатов Динамо, устраивают такие провокации для дискредитации фанатского движения настоящих болельщиков Динамо. Да, всех поездки этих псевдо фанатов очень прилично оплачиваются...
    Maslyaspor
    online
      Maslyaspor, 22.04.2021 12:09
    +16
    Та тут варто задати цим покидьками одне питання.
    - Що ви зробили для Динамо ?
    А тепер друге :
    -Що зробив Луческу для Динамо ?
    Луческу заробив для Динамо купу грошей , це мінімум що він зробив.
    А ті дибіли тільки й роблять так щоб Динамо платило штрафи , і грало без глядачів.
    kadaad .
    online
      kadaad ., 22.04.2021 11:02
    +16
    Молодец Луческу послал кучку п и д а р о в где им место!
    Seruy
    online
      Seruy, 22.04.2021 11:06
    +14
    Я вболіваю за Полтавську Ворскла, а Динамо поважаю за їхню гру і за те що основний состав це українці , і вони показують результат. Сподіваюсь з часом вони повернуться до того коли ми їх бачили хочаб в півфіналі ліги чемпіонів.
    aleks8-48
    online
      aleks8-48, 22.04.2021 11:45
    +13
    Ультрас-это не фанаты-болельщики любимой команды,а отморозки,которым наплевать на команду, для них главное показать своё эго. За кого они болеют если выступают против игроков, тренера и владельца команды?
    Нечто похожее было и у Ультрас Днепра,которые пытаются всячески унизить единственную команду своего города в УПЛ и не хотят принять тот факт,что уже нет в статусе профессионалов того, всеми любимого Днепра. Они фактически сами себя уничтожили. Разве не придурки?
    На этом фоне достойны уважения ультрас Металлиста, хотя такие же отморозки по отношению к другим, но они не словами,а делами доказывают,что прежде всего патриоты своего города и в этом я,как коренной Днепрянин,завидую Харьковчанам. К сожалению, в силу своего возраста старая гвардия Днепрян не может повлиять на тех,кто занял их место на трибунах. Одна надежда,что в стране всё наладится и у Днепра-1 появятся настоящие фанаты,которые с командой всегда будут и в успехах,и в неудачах,и на домашних играх,и на выезде.
    Seruy
    online
      Seruy, 22.04.2021 10:47
    +13
    Ультрас Динамо це зборище Дибілів.
    umnuy2
    online
      umnuy2, 22.04.2021 10:26
    +13
    если им по 15 лет-когда мистер был тренером шахтёра им было по 5......о чём тут можно говорить
    gajvir
    online
      gajvir, 22.04.2021 16:21
    +12
    Щодо так званих "ультрас" на 100 процентів згоден з Луческу - Ви - не Динамо.
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 22.04.2021 10:38
    +12
    Краще б просто мовчали ,чи просто ігнорували команду в часи Луча ,але вести себе так ,та ще при таких показниках команди -тупість і повна неповага к самой команді Динамо!Виглядає дуже глупо. Те щол там колись Луч говорив проти суперників свого Шахтаря ,так це роблять всі емоційни тренери на своїх принципових суперників .Ну от він такий ! Зараз він головний Динамо і він все робить відмінно ,практично повертає борги зараз Динамо за поганні слолва в минулому .Невже це можна прийняти і зрозуміти?
    Seruy
    online
      Seruy, 22.04.2021 10:54
    +11
    Справжні фанати вболівають за команду , а не страдають х....н...й.Що це за вболівальники яким не потрібен результат. На.....й вони взагалі збираються ті дибіли . Тільки гірше роблять.
    SandroKing
    online
      SandroKing, 22.04.2021 10:53
    +11
    Богдан Саженко, 22.04.2021 10:38
    Краще б просто мовчали ,чи просто ігнорували команду в часи Луча ,але вести себе так ,та ще при таких показниках команди -тупість і повна неповага к самой команді Динамо!Виглядає дуже глупо. Те щол там колись Луч говорив проти суперників свого Шахтаря ,так це роблять всі емоційни тренери на своїх принципових суперників .Ну от він такий ! Зараз він головний Динамо і він все робить відмінно ,практично повертає борги зараз Динамо за поганні слолва в минулому .Невже це можна прийняти і зрозуміти?
    Да небыло никогда ниодного плохого слова в сторону Динамо. Какой-то дурак сказал, а все подхватили. Луческу всегда с уважением высказывался о Динамо и всегда подчеркивал что без сильного Динамо не будет сильного Шахтера.
    Barsa_che
    online
      Barsa_che, 22.04.2021 10:51
    +11
    Редкие деградаты эти ультрас!
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 22.04.2021 10:29
    +11
    НЕДОультраси!!!
    Володимир Підвірний
    online
      Володимир Підвірний, 22.04.2021 13:04
    +10
    гол, 22.04.2021 09:47
    шкандаль! тренер Динамо не владеет украинской мовой
    А ти володієш українською мовою. І що ти маєш проти української мови. Поясни.