Ломаченко привітав ветеранів з Днем перемоги віршем

Український боксер опублікував вірш про День перемоги

Ломаченко привітав ветеранів з Днем перемоги віршем
© instagram.com

Знаменитий український боксер Василь Ломаченко привітав ветеранів з Днем перемоги віршем, який опублікував в своєму Інстаграмі:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOMA (@lomachenkovasiliy) on

Вибачте ви нас, ветерани,
За нині воскреслу брехню.
Вибачте за правнуків п'яних,
Зігуючу молодь.

За те, що чорнив натовп вас,
Піднявши гнилі мрії.
Що часто оплачений пафос
Несе вашої слави квіти.

Вибачте ви нас, ветерани,
За продані ордена.
Що всі переможені країни
Багатші, ніж наша країна.

Вибачте ви нас, ветерани,
Що пам'ять не входить в наш ГОСТ.
За мізерну дрібницю в кишенях
І крихітної пенсії жменю.

Вибачте, що нові біди
Пронизують, як ніби списом,
Що хтось посмів сигарети
Підкурювати Вічним вогнем.

Вибачте, що стали чужими
Народи Союзу зараз.
Вибачте, якщо не заслужили,
Ми гордості вашої і вас!

Раніше повідомлялося про те, що Росія може запропонувати Ломаченку змінити громадянство.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Instagram

(11 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    ktesibiy
      ktesibiy, 11.05.2020 00:14
    +1
    StrikeX, 10.05.2020 15:44
    Багато в чому ви праві, там думка, що то не свято, а день жалоби має право на існування, безумовно. Але, до прикладу, мій прадід, який офіцером пройшов війну від А до Я, отримував неодноразові поранення, допоки жив, вважав 9 травня великим святом. Якщо він так вважав, значить для ветеранів цей день дійсно має велике значення і є святом.
    Для ветеранов это очевидно, потому лично я противник его отмены, но на мой взгляд это должен быть праздник именно ветеранов, потому к примеру по поводу выходного считаю что это и не принципиально, выходной на 9 можно и отменить, все равно реальным ветеранам уже глубоко за 90 (минимум 93, и то 93 это тем кто в последний военный год призывался и не факт что брал участие в боевых действиях, а тем кто серьезно повоевал против Германии минимум 94-95 лет). Как по мне самим правильным в наше время было бы личное поздравление ветераном чиновниками местных властей (настоящих ветеранов уже совсем мало осталось, так что и всех лично можно поздравить) с вручением подарков и хороших денежных премий, плюс уход за памятниками и могилами неизвестного солдата... Ну а молодежи лучше рассказывать правду о том насколько это была страшная война, с каким количеством жертв, и что допускать подобного нельзя.
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 10.05.2020 17:23
    0
    Виктор Иванов, он же Nomad появился и сразу псиной соссийской завоняло...
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 17:21
    0
    да и при чём здесь Майдан. Мы говорим о дне победы. Россияне и советские люди естественно будут ненавидеть Майдан. Такова жизнь
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 17:19
    +1
    Что ты Виктор Иванов идеологию гонишь
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 16:58
    +2
    Украинцы просто в будущем будут рассматривать Украину в общем контексте в Мировой войне без всяких мутных Ломаченков и Усиков
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 16:57
    +1
    Касательно 9 мая и ВОВ в целом, так это праздник советской империи, которой уже нету. Никто ведь уже не празднует праздники Римской империи, хотя Рим оставил огромное наследство, по которым живёт Европа до сих пор. Например по римским законам. А СССР и Российская империи ничего кроме моря крови ничего не оставила. Рейган СССР назвал империей зла. ЕС приравнял СССР к Гитлеровской Германии. Нынешняя Россия это такая же дермовая империя, которую тысячу лет будут вспоминать с презрением. Даже Чингисхан был величественней всяких Петров, Сталиных и Путиных. 9 мая отмечают только советские люди которые вскоре уйдут в небытие. А Украинцам отмечать праздник Советской империи, которая уничтожила украинскую государственность- это нонсенс
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 16:49
    +1
    Совсем у Ломы поехала крыша.. Как то о нем уже и говорить лень
    StrikeX
    online
      StrikeX, 10.05.2020 15:45
    +1
    StrikeX, 10.05.2020 15:44
    Багато в чому ви праві, там думка, що то не свято, а день жалоби має право на існування, безумовно. Але, до прикладу, мій прадід, який офіцером пройшов війну від А до Я, отримував неодноразові поранення, допоки жив, вважав 9 травня великим святом. Якщо він так вважав, значить для ветеранів цей день дійсно має велике значення і є святом.
    така думка*, ( описка в першому рядку)
    StrikeX
    online
      StrikeX, 10.05.2020 15:44
    +3
    Ruslan, 10.05.2020 15:04
    Як на мене то тут нема що святкувати. Винищення народу, не інакше. Хіба що день жалю та жаху 8 травня свічку поставити, за тих хто померли в ті сіро-чорні часи, по яких одночасно стріляли і спереду і ззаду женучи як худобу на убой. Сумувати та вибачатись потрібно перед померлими. А прославляти, радіти та пишатись вважаю дикістю, так само як і називати міста та вулиці тими іродами які вбили свій народ братній не більше ніж німці. Так і по цей день, кидати з своєї території градами, знов ж таки не рахуватись та цінувати людей на тій зазомбованій та нашій стороні заради інтересів кремля - дикість 21-го століття! Кацапи по натурі підлі, як були так і є. Можна ворога поважати, но тільки не кацапа. Гниди будуть братами а потім ніж в спину засунуть. Нехай святкують, хрєн з ними, те що здобуто вбитими бездумно нашими предками, я це святкувати не буду. А те що Лом та Усик почали то на мою думку таке враження що вони на гімно наступили і може б і раді спригнути та вже нема як. Люба подібна хрєнь з їхньої сторони буде викидуватись щоб відчиститись, але сморід дальше буде.
    Багато в чому ви праві, там думка, що то не свято, а день жалоби має право на існування, безумовно. Але, до прикладу, мій прадід, який офіцером пройшов війну від А до Я, отримував неодноразові поранення, допоки жив, вважав 9 травня великим святом. Якщо він так вважав, значить для ветеранів цей день дійсно має велике значення і є святом.
    Ruslan
      Ruslan, 10.05.2020 15:04
    +2
    Як на мене то тут нема що святкувати. Винищення народу, не інакше. Хіба що день жалю та жаху 8 травня свічку поставити, за тих хто померли в ті сіро-чорні часи, по яких одночасно стріляли і спереду і ззаду женучи як худобу на убой. Сумувати та вибачатись потрібно перед померлими. А прославляти, радіти та пишатись вважаю дикістю, так само як і називати міста та вулиці тими іродами які вбили свій народ братній не більше ніж німці. Так і по цей день, кидати з своєї території градами, знов ж таки не рахуватись та цінувати людей на тій зазомбованій та нашій стороні заради інтересів кремля - дикість 21-го століття! Кацапи по натурі підлі, як були так і є. Можна ворога поважати, но тільки не кацапа. Гниди будуть братами а потім ніж в спину засунуть. Нехай святкують, хрєн з ними, те що здобуто вбитими бездумно нашими предками, я це святкувати не буду. А те що Лом та Усик почали то на мою думку таке враження що вони на гімно наступили і може б і раді спригнути та вже нема як. Люба подібна хрєнь з їхньої сторони буде викидуватись щоб відчиститись, але сморід дальше буде.
    Husgvarna
      Husgvarna, 10.05.2020 14:25
    0
    Вася, ти і в Африці Вася. Пізд.обол рашинський, купи ветеранам щось дійсне, аніж віршики викидувати в мережу.
    ktesibiy
      ktesibiy, 10.05.2020 13:48
    0
    ktesibiy, 10.05.2020 13:45
    Вроде бы и поздравление красивое, ну как-то не заходит по некоторым причинам. По поводу "Зигующей и пьяной молодежи" поддерживаю полностью так как являюсь сам категорическим противником национализма, особенно радикального, но кстати крайних нациков в России в наше время по моему больше чем в Украине. По поводу "Пафоса с цветами на могилах" это исключительно к различным так называемым пророссийским силам, которым только и остается на этом играть, кстати самому Лому никто не мешает накупить цветов и скромненько без афиширования развезти по братским могилам, а то что официальные лица страны возлагают цветы, так лично я за это. По поводу же очернения не помню я что-то чтобы даже националисты в открытую очерняли ветеранов, может за исключением отдельных крайне упоротых индивидуумов. Третий куплет исключительно вина победившего Совка. Четвертый от части вина и современных властей, в наше время настоящих ветеранов так мало (возраст не меньше 93-94 тел), что можно им и обеспечить хорошую пенсию. Ну а про вражду народов Союза так а кто в этом виноват, кто развязал или спровоцировал войны в Молдавии, Грузии, Украине... Лично для меня русские не являются врагами "за умолчанием" как и в любой другой стране есть ублюдки и есть нормальные люди... Но тех кто в экстазе кричал "Крым наш" лично я даже не будучи противником национализма считаю своими врагами.
    В последнем предложении опечатка, без слова Не
    ktesibiy
      ktesibiy, 10.05.2020 13:45
    +3
    Вроде бы и поздравление красивое, ну как-то не заходит по некоторым причинам. По поводу "Зигующей и пьяной молодежи" поддерживаю полностью так как являюсь сам категорическим противником национализма, особенно радикального, но кстати крайних нациков в России в наше время по моему больше чем в Украине. По поводу "Пафоса с цветами на могилах" это исключительно к различным так называемым пророссийским силам, которым только и остается на этом играть, кстати самому Лому никто не мешает накупить цветов и скромненько без афиширования развезти по братским могилам, а то что официальные лица страны возлагают цветы, так лично я за это. По поводу же очернения не помню я что-то чтобы даже националисты в открытую очерняли ветеранов, может за исключением отдельных крайне упоротых индивидуумов. Третий куплет исключительно вина победившего Совка. Четвертый от части вина и современных властей, в наше время настоящих ветеранов так мало (возраст не меньше 93-94 тел), что можно им и обеспечить хорошую пенсию. Ну а про вражду народов Союза так а кто в этом виноват, кто развязал или спровоцировал войны в Молдавии, Грузии, Украине... Лично для меня русские не являются врагами "за умолчанием" как и в любой другой стране есть ублюдки и есть нормальные люди... Но тех кто в экстазе кричал "Крым наш" лично я даже не будучи противником национализма считаю своими врагами.
    dgurkis
    online
      dgurkis, 10.05.2020 09:38
    -2
    Dozor, 09.05.2020 15:05
    Всё правильно написал!)
    Присоединяюсь, Спасибо дедам и прадедам за победу !
    Для говносрани, которая тут набегает, эти стихи, как кол осиновый для дьявола!
    генадий павленко
      генадий павленко, 10.05.2020 09:16
    -1
    если сам писал, то вообще респект, но думаю тут как минимум кто-то помогал, подправлял , єто как минимум
    der_MaiStier
      der_MaiStier, 09.05.2020 20:10
    0
    Ломаченков вже навіть вибачається від імені кацапів. Точно вважає себе одним із них і готується офіційно стати кацапом. Туда йому з Усіковим і дорога. Про зігуючу кацапську молодь він дарма, бо дєдиваєвалі самі непогано зігували з німцями у Бресті 1939 та у травні 1941 у ГнилійВоді. Чому не уточнює "ветеранам", що Параша завжди була і буде в лайні разом з ветеранами, як розхідним матеріалом, і всюди, куда вона заходить, помийна яма утворюється автоматом - КНДР, Афганістан, Куба, Сирія, НДР та інші окуповані країни Європи у 1945, Абхазія, Осетія, Придністров'я, Крим, Лугандон...
    Ossa8860
      Ossa8860, 09.05.2020 18:32
    +4
    Некого поздравлять. Самому молодому ветерану сегодня было бы под сто, а ветераны столько не живут. Зато ряженые самозванцы с радостью примут васины поздравления.
    StrikeX
    online
      StrikeX, 09.05.2020 18:31
    +8
    Василь Меленчук, 09.05.2020 16:00
    Я хотів би почути думку самих редакторів sport.ua щодо висловлювання наших "великих, православних" боксерів. А то кинуть кістку читачам у вигляді совкового срачу цих двох ватників, і насолоджуються.
    Для сайту такі теми - життєво важливі, наче хліб та вода
    StrikeX
    online
      StrikeX, 09.05.2020 18:29
    +5
    Nikita Pavlov, 09.05.2020 16:00
    Что ему опасаться? Ничего он не потеряет в подписчиках.
    Ты переоцениваешь количество "правильных украинцев". Просто вы громче кричите везде и кажется, что вас много) Ведь только люди, со статусом вроде Ломаченко и Усика могут открыто выражаться свою позицию, не боясь за свою жизнь. Все остальные просто отмалчиваются. Достаточно вспомнить как в Киеве чсеялись над теми, кто выходил на Майдан. До последнего смеялись над ними... пока Яныка все-таки не скинули... а как скинули - смеяться стало опасно)
    вибори до речі ваші слова підтвердили
    StrikeX
    online
      StrikeX, 09.05.2020 18:27
    +7
    DKTheBest2, 09.05.2020 15:15
    https://www.youtube.com/watch?v=S6gg1z5DovI
    Без слів.
    Верхівки радянська і фашистська шукали спільну мову у 1939 р., дійсно. Але це ніяк не відміняє подвигу наших простих людей, солдат, які перемогли фашизм, спільно з іншими народами.
    Sentinel
    online
      Sentinel, 09.05.2020 16:36
    +14
    Nikita Pavlov, 09.05.2020 16:00
    Что ему опасаться? Ничего он не потеряет в подписчиках.
    Ты переоцениваешь количество "правильных украинцев". Просто вы громче кричите везде и кажется, что вас много) Ведь только люди, со статусом вроде Ломаченко и Усика могут открыто выражаться свою позицию, не боясь за свою жизнь. Все остальные просто отмалчиваются. Достаточно вспомнить как в Киеве чсеялись над теми, кто выходил на Майдан. До последнего смеялись над ними... пока Яныка все-таки не скинули... а как скинули - смеяться стало опасно)
    Украина - вершина демократии по сравнению с Парашей. Лучше расскажи сколько в твоей Параше людей могут открыто выражать свою позицию. И как там обстоит дело с расследованиями убийств Немцова, Политковской, Литвиненко, Березовского и многих других. Сунешь свое грязное еб@ло, куда не следует, мразь.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 09.05.2020 14:03
    +12
    Усику и Ломаченко спорт.юа должен сказать спасибо, они в карантин вытягивают рейтинг.
    Вот не дай бог они примут рос.гражданство, о ком писать?
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 09.05.2020 14:31
    +10
    А міг би просто подякувати ветеранам.
    StrikeX
    online
      StrikeX, 09.05.2020 18:31
    +8
    Василь Меленчук, 09.05.2020 16:00
    Я хотів би почути думку самих редакторів sport.ua щодо висловлювання наших "великих, православних" боксерів. А то кинуть кістку читачам у вигляді совкового срачу цих двох ватників, і насолоджуються.
    Для сайту такі теми - життєво важливі, наче хліб та вода
    StrikeX
    online
      StrikeX, 09.05.2020 18:27
    +7
    DKTheBest2, 09.05.2020 15:15
    https://www.youtube.com/watch?v=S6gg1z5DovI
    Без слів.
    Верхівки радянська і фашистська шукали спільну мову у 1939 р., дійсно. Але це ніяк не відміняє подвигу наших простих людей, солдат, які перемогли фашизм, спільно з іншими народами.
    StrikeX
    online
      StrikeX, 09.05.2020 18:29
    +5
    Nikita Pavlov, 09.05.2020 16:00
    Что ему опасаться? Ничего он не потеряет в подписчиках.
    Ты переоцениваешь количество "правильных украинцев". Просто вы громче кричите везде и кажется, что вас много) Ведь только люди, со статусом вроде Ломаченко и Усика могут открыто выражаться свою позицию, не боясь за свою жизнь. Все остальные просто отмалчиваются. Достаточно вспомнить как в Киеве чсеялись над теми, кто выходил на Майдан. До последнего смеялись над ними... пока Яныка все-таки не скинули... а как скинули - смеяться стало опасно)
    вибори до речі ваші слова підтвердили
    Ossa8860
      Ossa8860, 09.05.2020 18:32
    +4
    Некого поздравлять. Самому молодому ветерану сегодня было бы под сто, а ветераны столько не живут. Зато ряженые самозванцы с радостью примут васины поздравления.
    StrikeX
    online
      StrikeX, 10.05.2020 15:44
    +3
    Ruslan, 10.05.2020 15:04
    Як на мене то тут нема що святкувати. Винищення народу, не інакше. Хіба що день жалю та жаху 8 травня свічку поставити, за тих хто померли в ті сіро-чорні часи, по яких одночасно стріляли і спереду і ззаду женучи як худобу на убой. Сумувати та вибачатись потрібно перед померлими. А прославляти, радіти та пишатись вважаю дикістю, так само як і називати міста та вулиці тими іродами які вбили свій народ братній не більше ніж німці. Так і по цей день, кидати з своєї території градами, знов ж таки не рахуватись та цінувати людей на тій зазомбованій та нашій стороні заради інтересів кремля - дикість 21-го століття! Кацапи по натурі підлі, як були так і є. Можна ворога поважати, но тільки не кацапа. Гниди будуть братами а потім ніж в спину засунуть. Нехай святкують, хрєн з ними, те що здобуто вбитими бездумно нашими предками, я це святкувати не буду. А те що Лом та Усик почали то на мою думку таке враження що вони на гімно наступили і може б і раді спригнути та вже нема як. Люба подібна хрєнь з їхньої сторони буде викидуватись щоб відчиститись, але сморід дальше буде.
    Багато в чому ви праві, там думка, що то не свято, а день жалоби має право на існування, безумовно. Але, до прикладу, мій прадід, який офіцером пройшов війну від А до Я, отримував неодноразові поранення, допоки жив, вважав 9 травня великим святом. Якщо він так вважав, значить для ветеранів цей день дійсно має велике значення і є святом.
    ktesibiy
      ktesibiy, 10.05.2020 13:45
    +3
    Вроде бы и поздравление красивое, ну как-то не заходит по некоторым причинам. По поводу "Зигующей и пьяной молодежи" поддерживаю полностью так как являюсь сам категорическим противником национализма, особенно радикального, но кстати крайних нациков в России в наше время по моему больше чем в Украине. По поводу "Пафоса с цветами на могилах" это исключительно к различным так называемым пророссийским силам, которым только и остается на этом играть, кстати самому Лому никто не мешает накупить цветов и скромненько без афиширования развезти по братским могилам, а то что официальные лица страны возлагают цветы, так лично я за это. По поводу же очернения не помню я что-то чтобы даже националисты в открытую очерняли ветеранов, может за исключением отдельных крайне упоротых индивидуумов. Третий куплет исключительно вина победившего Совка. Четвертый от части вина и современных властей, в наше время настоящих ветеранов так мало (возраст не меньше 93-94 тел), что можно им и обеспечить хорошую пенсию. Ну а про вражду народов Союза так а кто в этом виноват, кто развязал или спровоцировал войны в Молдавии, Грузии, Украине... Лично для меня русские не являются врагами "за умолчанием" как и в любой другой стране есть ублюдки и есть нормальные люди... Но тех кто в экстазе кричал "Крым наш" лично я даже не будучи противником национализма считаю своими врагами.
    bullyUA
      bullyUA, 09.05.2020 16:22
    +3
    Вообще-то День победы был 8 мая, когда немцы подписали капитуляцию. А 9 мая войска генерал лейтенанта Андрея Андреевича Власова освободили Прагу от немцев. Но называть освобождение власовцами Праги Днем победы довольно странно.
    Василь Меленчук
      Василь Меленчук, 09.05.2020 16:00
    +3
    Trasher311987, 09.05.2020 14:03
    Усику и Ломаченко спорт.юа должен сказать спасибо, они в карантин вытягивают рейтинг.
    Вот не дай бог они примут рос.гражданство, о ком писать?
    Я хотів би почути думку самих редакторів sport.ua щодо висловлювання наших "великих, православних" боксерів. А то кинуть кістку читачам у вигляді совкового срачу цих двох ватників, і насолоджуються.
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 16:58
    +2
    Украинцы просто в будущем будут рассматривать Украину в общем контексте в Мировой войне без всяких мутных Ломаченков и Усиков
    Ruslan
      Ruslan, 10.05.2020 15:04
    +2
    Як на мене то тут нема що святкувати. Винищення народу, не інакше. Хіба що день жалю та жаху 8 травня свічку поставити, за тих хто померли в ті сіро-чорні часи, по яких одночасно стріляли і спереду і ззаду женучи як худобу на убой. Сумувати та вибачатись потрібно перед померлими. А прославляти, радіти та пишатись вважаю дикістю, так само як і називати міста та вулиці тими іродами які вбили свій народ братній не більше ніж німці. Так і по цей день, кидати з своєї території градами, знов ж таки не рахуватись та цінувати людей на тій зазомбованій та нашій стороні заради інтересів кремля - дикість 21-го століття! Кацапи по натурі підлі, як були так і є. Можна ворога поважати, но тільки не кацапа. Гниди будуть братами а потім ніж в спину засунуть. Нехай святкують, хрєн з ними, те що здобуто вбитими бездумно нашими предками, я це святкувати не буду. А те що Лом та Усик почали то на мою думку таке враження що вони на гімно наступили і може б і раді спригнути та вже нема як. Люба подібна хрєнь з їхньої сторони буде викидуватись щоб відчиститись, але сморід дальше буде.
    Dozor
      Dozor, 09.05.2020 15:05
    +2
    Всё правильно написал!)
    Присоединяюсь, Спасибо дедам и прадедам за победу !
    ktesibiy
      ktesibiy, 11.05.2020 00:14
    +1
    StrikeX, 10.05.2020 15:44
    Багато в чому ви праві, там думка, що то не свято, а день жалоби має право на існування, безумовно. Але, до прикладу, мій прадід, який офіцером пройшов війну від А до Я, отримував неодноразові поранення, допоки жив, вважав 9 травня великим святом. Якщо він так вважав, значить для ветеранів цей день дійсно має велике значення і є святом.
    Для ветеранов это очевидно, потому лично я противник его отмены, но на мой взгляд это должен быть праздник именно ветеранов, потому к примеру по поводу выходного считаю что это и не принципиально, выходной на 9 можно и отменить, все равно реальным ветеранам уже глубоко за 90 (минимум 93, и то 93 это тем кто в последний военный год призывался и не факт что брал участие в боевых действиях, а тем кто серьезно повоевал против Германии минимум 94-95 лет). Как по мне самим правильным в наше время было бы личное поздравление ветераном чиновниками местных властей (настоящих ветеранов уже совсем мало осталось, так что и всех лично можно поздравить) с вручением подарков и хороших денежных премий, плюс уход за памятниками и могилами неизвестного солдата... Ну а молодежи лучше рассказывать правду о том насколько это была страшная война, с каким количеством жертв, и что допускать подобного нельзя.
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 17:19
    +1
    Что ты Виктор Иванов идеологию гонишь
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 16:57
    +1
    Касательно 9 мая и ВОВ в целом, так это праздник советской империи, которой уже нету. Никто ведь уже не празднует праздники Римской империи, хотя Рим оставил огромное наследство, по которым живёт Европа до сих пор. Например по римским законам. А СССР и Российская империи ничего кроме моря крови ничего не оставила. Рейган СССР назвал империей зла. ЕС приравнял СССР к Гитлеровской Германии. Нынешняя Россия это такая же дермовая империя, которую тысячу лет будут вспоминать с презрением. Даже Чингисхан был величественней всяких Петров, Сталиных и Путиных. 9 мая отмечают только советские люди которые вскоре уйдут в небытие. А Украинцам отмечать праздник Советской империи, которая уничтожила украинскую государственность- это нонсенс
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 10.05.2020 16:49
    +1
    Совсем у Ломы поехала крыша.. Как то о нем уже и говорить лень
    StrikeX
    online
      StrikeX, 10.05.2020 15:45
    +1
    StrikeX, 10.05.2020 15:44
    Багато в чому ви праві, там думка, що то не свято, а день жалоби має право на існування, безумовно. Але, до прикладу, мій прадід, який офіцером пройшов війну від А до Я, отримував неодноразові поранення, допоки жив, вважав 9 травня великим святом. Якщо він так вважав, значить для ветеранів цей день дійсно має велике значення і є святом.
    така думка*, ( описка в першому рядку)
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 10.05.2020 17:23
    0
    Виктор Иванов, он же Nomad появился и сразу псиной соссийской завоняло...
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності