Глибини лавки поки немає. Але є характер

Оглядач Sport.ua резюмує підсумки вересневої спарки збірної України

Глибини лавки поки немає. Але є характер
© УАФ

Не все так добре, як вважали після гри в Вільнюсі. Але й не так все погано, як вважали після першого тайму гри в Дніпрі. Збірна України після вересневої спарки знову вирушає на канікули, щоб через місяць продовжити свій похід за мрією.

Охарактеризувати, оцінити і спробувати втиснути в якісь рамки два останні матчі команди Шевченка навряд чи вийде. Тому що дві ці гри вийшли абсолютно різними - як за семантикою, так і за емоціями. Після матчу зі збірною Литви ми якось ненароком увірували в те, що ця команда вже вміє перемагати на голому класі, вміє грати по-грандовськи нудно, тобто, брати своє, віддаючи для цього рівно стільки, скільки потрібно. Після поєдинку з Нігерією можна констатувати, що гра в Вільнюсі - це всього лише виключення з правил. Якщо бути до кінця послідовним і чесним, то потрібно визнати, що збірна Литви - на даний момент дуже слабкий суперник. Причому слабкий практично за всіма профільними параметрами. На тлі прибалтів українці виглядали справжніми велетнями. І в першу чергу тому, що нашим майже безболісно дозволяли не тільки приймати м'яч, але і в умовах вакууму робити з ним все, що заманеться. Але варто було «синьо-жовтим» (цього разу «білим») зіграти проти опонента, який і швидко біжить, і боляче кусається, стало очевидним, що до рівня справжнього гранда українцям ще дуже далеко. Та й проблем у нас теж вистачає. Причому на таких місцях і позиціях, які раніше вважалися невразливими, укомплектованими. Добре, що ці проблеми розкрилися в товариському поєдинку, а не у відборі на Євро.

***

Хоча в даному випадку навряд чи потрібно акцентувати увагу на тому, що другий матч був просто спарингом. Як мені здається, головна проблема збірної України в даному контексті - більш глобальна: команда не вміє проводити другий матч спарки так само впевнено і сильно, як перший. Згадайте попередні подвійні ігри, коли перший матч виглядали здорово, а в другому - не були схожими на себе. Причому всі ці ходіння по муках припадали на Люксембург - аж ніяк не найсильнішого суперника, який міг би бути. Гра проти нігерійців лише підтверджує цю неприємну тенденцію.

Чому ж так відбувається? Причин, насправді, відразу кілька. Але основна, на мій погляд, наступна. На жаль, збірна України має тільки уявну глибину «лавки». Перший поєдинок спарки ми можемо провести на належному/ потрібному рівні, причому як фізичному, так і емоційному, а от у другому всього цього стає менше. Стає прогнозовано менше, адже складно повторити подібне проти Сербії через два дні, будь ти навіть тричі чемпіоном світу. В такому випадку повинна рятувати ротація. І Андрій Шевченко грунтовно її використовував у грі проти Нігерії. Ось тут-то і виявилося, що умовно другий наш склад збірної (ну добре, не другий, а експериментальний) поки ще не готовий стати першим. На це є як об'єктивні причини - відсутність ігрової практики або елементарної зіграності, так і суб'єктивні - типу відсутності класу. У цьому випадку на особистості переходити не буду - хто має очі, все побачив. Скажу лише, що збірній України в Дніпрі дуже не вистачало чіпкості і впевненості Степаненка і Миколенка.

УАФ. Олександр Зінченко - один із лідерів нинішньої збірної

Є у мене один камінь в город і нашого тренерського колективу. Те, як вміє штабна команда Шевченка буквально по кісточках розбирати свого опонента, вже стало притчею во язицех. Але конкретно зараз, по гарячих слідах гри в Дніпрі, дозволю собі сказати наступне: українців явно застала зненацька манера гри суперника. Нігерійці грали дуже швидко, використовуючи, в першу чергу, проходи по флангах і довгі діагональні передачі за спину нашим захисникам. І ці передачі проходили, знаходили свого адресата не тільки тому, що у нас були розриви між лініями, а в центральній зоні не було звичного Степаненка, який все це міг би склеїти, а що потрібно - перекушувати в зародку, а скоріше тому, що наші футболісти до такого ведення бою виявилися неготовими. Здається, їм просто не розжували, що до чого. Добре, що це сталося на заліку, а не на іспиті. Хочеться сподіватися, що урок з дніпровського матчу матимуть не тільки наші футболісти, але і тренери.

***

З більш позитивного: у футболістів нинішньої збірної з'являється характер. Ось в цьому зв'язку не тільки гравців, але і Андрія Шевченка та компанію похвалити обов'язково потрібно. Команда не кинула грати, навіть коли майже нічого не виходить, навіть після 0:2. У цієї команди однозначно є яйця. Їй би кмітливості, гнучкості побільше (адже все одно продовжували використовувати короткий і середній пас, коли був потрібний інший інструментарій), і вона б уже зараз встала в один ряд з визнаними фаворитами. Хоча в даному випадку важливо те, що нашій збірній не тільки є куди рости, але і є підмога, матеріал, завдяки якому цей ріст можливий.

Особливо хотілося б відзначити Зінченка. Його роль в тому, що 0:2 перетворилися в підсумкові 2:2, майже унікальна. Ця людина апріорі не може грати на чистих м'ячах. Напевно, тому він і грає у Гвардіоли, а не у Каштру. Мені здається, що Саша - завтрашній гегемон збірної України. Та її новий капітан. А ось про його лідерські якості можна говорити вже в теперішньому часі.

Вважаю доречним відзначити і Яремчука. І не стільки за забитий м'яч (за правилами чи ні - не так важливо), скільки за роботу. Здається, що у нашої збірної нарешті з'явився справжній нападник.

Резюмуючи все вищевикладене, потрібно акцентувати увагу на тому, що у вересневому виході для збірної України все склалося досить вдало: там, де потрібно було брати очки, ми їх взяли, а там, де потрібно вчитися, ми отримали підгрунтя для роздумів. Все дійсно не так добре, як хотілося б, але і не так погано, як виглядає на перший погляд. Дуже хочеться сподіватися, що Караваєв, Циганков, Коваленко, Ярмоленко і Коноплянка наберуть в своїх клубах необхідний тонус, і зможуть дати збірній таку необхідну глибину «лавки». А ще дуже хочеться сподіватися, що Малиновський, Марлос і компанія не будуть волинити там, де це можна, але не бажано.

А ще приємно - що наступний поєдинок з двох спарених наша команда знову проведе проти Литви. А вже потім проти Португалії. Хоча це - вже зовсім інша історія, яка, хочеться вірити, виявиться зі щасливим кінцем.

Валерій ВАСИЛЕНКО

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(6 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Ірина Прилуцька
      Ірина Прилуцька, 11.09.2019 20:15
    +3
    Vbolivalnyk-Peter, 11.09.2019 20:02
    Від себе хотів би звернути увагу на те, коли на полі з'явилися Буяльський та Шепелєв Збірна України стала грати як Динамо - печалька повна. Таке враження, що гравці Динамо якісь зомбі і коли їх на полі стає більше ніж 3 особи - вони забувають тренерські установки і починають грати у шизофренічний "динамівський футбол" (вибачте вболівальники киян, але те як зараз грає Динамо інакше я назвати не можу). Якби не Зінченко, Яремчук та Марлос так і катали би м'яча поперек поля на своїй половині до фінального свистка (Коноплянка доречі "гармонійно вписався" в когорту динамівців...).
    А тепер переглянь повтор, і подивись хто більше в центрі мяча катав? Вас бля не зрозумієш : вийшов Марлос - контроль мяча в центрі, вийшли гравці ДК ( не прихильниця) в центрі мяча ганяють, можливо просто вболівальниками залишимось?
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.09.2019 20:02
    +1
    Від себе хотів би звернути увагу на те, коли на полі з'явилися Буяльський та Шепелєв Збірна України стала грати як Динамо - печалька повна. Таке враження, що гравці Динамо якісь зомбі і коли їх на полі стає більше ніж 3 особи - вони забувають тренерські установки і починають грати у шизофренічний "динамівський футбол" (вибачте вболівальники киян, але те як зараз грає Динамо інакше я назвати не можу). Якби не Зінченко, Яремчук та Марлос так і катали би м'яча поперек поля на своїй половині до фінального свистка (Коноплянка доречі "гармонійно вписався" в когорту динамівців...).
    Ірина Прилуцька
      Ірина Прилуцька, 11.09.2019 19:51
    +5
    І так, Лунін - бокопорив, однак врятував набагато більше - +, лівий захисник Соболь, якому помогав Матвієнко - біда (Миколенко на даній позиції № !) - мінус, Як на мене Бурда серед захисту був кращий( однак пенальті заробив) , Караваєв, багато проходило передач, пенальті - однозназно не було, + гольова передача, ну то таке. Центр: Коваленко - крім передачі на 10 хв.нічим не відзначився, Маліна так само як з Латишами багато браку в передачах( з такою грою в Аталанті буде сидіти на банці), Циганков - мав момент і до речі не погано бив, однак це не той Вітя, Ярмоленко - нажаль ......, і ще одне, я замітила і не в одному матчі, Зіна переважно грає на Ярмолу, а потім на Марлоса, а Циганков декілька раз входив в штрафну і пасу не було, головне щоб Зіна не зробив з себе зірочко(яка я вже бачу проявляється), бо в мене враження, що він конкурує з Циганковим
    zvalenok02
      zvalenok02, 11.09.2019 18:46
    -1
    pe_p, 11.09.2019 17:26
    Жаль що Рак дурак і плюнув на країну...
    З його баченням поля, непоступливістю і чудовим першим пасом та ударом, можна було б його пробувати опорником, думаю він би там чудово вписався...
    Але як то кажуть, маєм те що маєм))) хоча гравець хороший, але перш за все, треба бути людиною...
    Если придерживаться хронологии, то все наоборот.
    Сначала изгоя из него сделали, а потом обрадовались что он уехал. Да еще и к росиянам.
    Вот так у нас происходит. Отказываются от своих.
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 11.09.2019 18:42
    +1
    Александр Жаирс, 11.09.2019 18:38
    А что рак? Он вроде не отказывается играть за сборную-то,что его отлучили по политическим соображения,то это не его вина,а беда нашего футбола.
    Ну он ведь знал, что перейдя в Зенит в сборной его больше не будет? По этому можно сделать вывод, что отказался сознательно.
    Александр Жаирс
    Александр Жаирс, 11.09.2019 18:38
    0
    pe_p, 11.09.2019 17:26
    Жаль що Рак дурак і плюнув на країну...
    З його баченням поля, непоступливістю і чудовим першим пасом та ударом, можна було б його пробувати опорником, думаю він би там чудово вписався...
    Але як то кажуть, маєм те що маєм))) хоча гравець хороший, але перш за все, треба бути людиною...
    А что рак? Он вроде не отказывается играть за сборную-то,что его отлучили по политическим соображения,то это не его вина,а беда нашего футбола.
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 11.09.2019 18:33
    +1
    pe_p, 11.09.2019 17:26
    Жаль що Рак дурак і плюнув на країну...
    З його баченням поля, непоступливістю і чудовим першим пасом та ударом, можна було б його пробувати опорником, думаю він би там чудово вписався...
    Але як то кажуть, маєм те що маєм))) хоча гравець хороший, але перш за все, треба бути людиною...
    Ярик - опорник? По-моему совсем не его позиция. В опорной зоне должен быть человек умеющий играть в отборе, а это явно не сильная сторона Ракицкого. Я бы даже сказал слабая его сторона.
    zvalenok02
      zvalenok02, 11.09.2019 18:22
    0
    Тоже пару-тройку коментов оставлю.
    1.Сборная сыграла вничью проигрывания. Браво. Проявила характер.
    2.Игра вскрыла проблемы сборной. Опустила после эйфории от побед. Это полезно.
    3.Основной состав еще может играть. Запасная скамейка не дает полноценной замены основному составу.
    4.Поражают коменты после игры здесь. От более-менее нормальных до дебильных. Неадекватов, тролей, озабоченных везде полно, но динамопоклонники (хотя не все) поражают своим изысканым дебилизмом. Сразу начали делить сборную на своих и чужих. Кто тупо, а кто изящно показывает свой нулевой айкью рассуждая на тему - все кроты полное дерьмо, а динама это мировой уровень. Намекают что будь сборная из одних игроков динамы, то давно чемпионами мира стали б.
    Совки они. Застряли в прошлом.
    MaxUa
    online
    MaxUa, 11.09.2019 18:17
    0
    А я вообще не вижу повода для переживаний. Самое главное, что у нашей сборной достаточно молодой костяк. Лунин 20, Миколенко 20, Степаненко 30, Зинченко 22, Малиновский 26, Буяльский 26, Яремчук 23. Плюс какое-то время еще поиграют Ярмоленко, Коноплянка и Марлос. И все это, заметьте, достаточно квалифицированные футболисты. И на данном этапе их довольно много.
    Для контраста: после матча с Казахстаном Ловчев в совспорте подвел неутешительные итоги:
    1. В рпл слабая конкуренция, поэтому второй матч в спарке сборная играет хуже.
    2. Чемпионат слабый, своих классных игроков мало - на всю сборную их там от силы 3 человека. При этом у них в сборной 2 игрока играют в ЕС, а у нас минимум 9.
    3. Их результаты целиком заслуга штаба с Черчесовым.
    Вывод прост: их уже накрыла волна от разрушения системы детско-юношеского спорта, а нас это еще только ждет впереди, когда либертарианцы окончательно снимут с баланса государства все по их мнению лишнее.
    Поэтому единственный вариант в такой ситуации иметь сильную сборную, это хорватский сценарий: сильный тренерский штаб и костяк команды, который играет в топ-лигах ЕС.
    Ну вот у нас именно так и происходит - все больше футболистов едут в лиги ЕС и закрепляются там на постоянной основе. Так что просто нужно спокойно и методично работать, повышая свое мастерство как футболистам, так и тренерам.
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 11.09.2019 18:00
    +2
    Сергей Шепеленко, 11.09.2019 16:48
    Как показала игра железобетонным оказался отсутствующий Степаненко и это все признали. Про Коваленко молчу его просто не было. Ярмоленко не форме это точно. А про Зинченко я написал так как у него большой потенциал но ещё надо расти, приобретать опыт, хотя бы такой как есть у Марлоса и Коноплянки. и желательно поменьше пиара. А главное за игру сборной в обороне отвечают защитники и особенно игроки середины поля!
    А вот с обороной действительно проблемы, Миколенко явно сейчас основной. На правом фланге опять проблемы, хотя еще верю в Караваева. А то что, ты написал, что за игру в обороне в первую очередь отвечают игроки средины поля, а потом только защитники так это и правда и нет. Ведь по этому так и важен Степаненко сейчас, мы с атлетичной и контратакующей командой играли вообще без опорника, а задача атакущих полузащитников больше прессинговать, встречать при первой стадии атаки и вообще больше вспомогательная функция, а если они не успевают, то должен подчищать опорник, которого тупо небыло. А если ты имел ввиду, что условный Зинченко недорабатывал в обороне то посмотри на его статистику: "12 виграних єдиноборств, 9 відборів, 2 перехоплення і 6 підбирань" и это при 12% брака. Я веду к тому, что проблема была больше не тут, а в самом построении и расплывчатых ролях некоторых полузащитников на поле. И конечно же в огромном браке некоторых исполнителей, особенно постоянных обрезок Ярмолы и реже Цыганкова. Я бы даже сказал, что как раз фланги провалились больше
    SKIF1927
    online
      SKIF1927, 11.09.2019 18:00
    -6
    Перший тайм, це те що чекае нас на Евро, адже Литви i Люксембургу там не буде...
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 11.09.2019 17:43
    -2
    Сергей Шепеленко, 11.09.2019 16:48
    Как показала игра железобетонным оказался отсутствующий Степаненко и это все признали. Про Коваленко молчу его просто не было. Ярмоленко не форме это точно. А про Зинченко я написал так как у него большой потенциал но ещё надо расти, приобретать опыт, хотя бы такой как есть у Марлоса и Коноплянки. и желательно поменьше пиара. А главное за игру сборной в обороне отвечают защитники и особенно игроки середины поля!
    Ну Степаненко точно так же железобетонный, но это не отменяет, что Зинченко не менее важен уже сейчас, а даже более , ведь команда Шевы играет в созидание, а не на разрушение (и это я не учитываю возраст и потенциал, учитывая в каком клубе играет). Но ясное дело, что нужно расти, но именно в этом матче он редко давал усомнится в себе, тот же Малиновский немного разочаровал, хотя не критично, когда нужно - играет сильно. А в плане опыта, то честно говоря он приобретается исключительно со временем, но в том то и штука, что у Зинченка уже сейчас есть тот опыт, которого у Марлоса и Коно нет и скорее всего не будет. Что касается, проблем в отсутствии Степаненка, так это больше проблема глубины, Степан просто сейчас безальтернативный игрок, потому что других с таким набором качеств сейчас в сборной нет. А был бы уровня Зины или Малиновского то мы бы про него и не вспоминали. Хотя соглашусь, что Степаненко в последнее время очень прогрессировал
    pe_p
      pe_p, 11.09.2019 17:26
    0
    Жаль що Рак дурак і плюнув на країну...
    З його баченням поля, непоступливістю і чудовим першим пасом та ударом, можна було б його пробувати опорником, думаю він би там чудово вписався...
    Але як то кажуть, маєм те що маєм))) хоча гравець хороший, але перш за все, треба бути людиною...
    Сергей Шепеленко
      Сергей Шепеленко, 11.09.2019 16:57
    0
    Дёнчик Крут, 11.09.2019 15:35
    Абсолютно согласен с комментарием! Еще бы хотел добавить по поводу того что он якобы обрезался и поэтому возвращался в оборону!!! А что если не ошибаешься и не обрезаешься то в обороне не надо отрабатывать???? В общем больше позитива!!!!
    Побольше позитива, поменьше эйфории и побольше аналитики!
    Сергей Шепеленко
      Сергей Шепеленко, 11.09.2019 16:48
    0
    Тарас Чубак, 11.09.2019 15:20
    Абсолютно не понял тебя в плане Зинченка. Как это непонятна роль Зинченка?? Железобетонный игрок центра поля. Не зря же Шева его даже в товарняках не меняет. И где ты увидел количество обрезок???? В центре поля он ошибся один-два раза , и пару закидушек на обострение не прошло, но опять же, на обострение. Мне кажется ты часть ошибок ему приписал, которые делал Коваленко и Ярмоленко, ведь в полузащите он сыграл сильнее всех и ошибался меньше всех. Короче странно, что ты акцентируешь внимание на его ошибки, которых было гораздо меньше чем у партнеров. Создавал, отбирал и даже забил.
    Как показала игра железобетонным оказался отсутствующий Степаненко и это все признали. Про Коваленко молчу его просто не было. Ярмоленко не форме это точно. А про Зинченко я написал так как у него большой потенциал но ещё надо расти, приобретать опыт, хотя бы такой как есть у Марлоса и Коноплянки. и желательно поменьше пиара. А главное за игру сборной в обороне отвечают защитники и особенно игроки середины поля!
    Святослав Сташевский
      Святослав Сташевский, 11.09.2019 16:47
    -1
    анализ игры делу. Хотелось бы добавить, чтобы достойно выступить на Евро 2020 и попить кровушки признанным грандам мирового футбола, Шевченко ОБЯЗАН иметь в составе минимум 11 игроков ТОП уровня. На данный момент до него чуть недотягивает Зинченко и Лунин....и все! Но это на данный момент. Если игроки сборной выйдут к началу Евро к такому фунционалу, который был в игре со Словенией, (Цыганков, Коноплянка), то не каждому гранду захочется иметь дело со сборной Украины.....Верим в сборную Украины!!!!!!!!!!!
    Ukraine_Kiev_Fan
    online
      Ukraine_Kiev_Fan, 11.09.2019 16:23
    +12
    nicksaf, 11.09.2019 15:33
    Нет полузащиты: Зинченко, Степаненко (грубиян), Малиновский, а еще этот Коваленко -- это не полузащита для европейской сборной. Португаллия обыграет сборную Шевченко, если попадём на второе место в группе не факт, что пройдём дальше. Франков поспешил со своим прогнозом, ой очень поспешил.
    Ты издеваешься сейчас? Полузащита - это лучшее, что сейчас есть у сборной - то благодаря чему мы показываем такой футбол. Запасного опорника такого типа как Степан нет, Малиновский - игрок другого плана. не ожидал такую чушь в комментария увидеть
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 11.09.2019 16:11
    -2
    Глубины действительно нет, хорошо что не таким составом сейчас играет сбу, а то грустно было бы, учитывая как оборона лажала не пойми чего весь первый тайм
    Дёнчик Крут
      Дёнчик Крут, 11.09.2019 15:35
    +2
    Тарас Чубак, 11.09.2019 15:20
    Абсолютно не понял тебя в плане Зинченка. Как это непонятна роль Зинченка?? Железобетонный игрок центра поля. Не зря же Шева его даже в товарняках не меняет. И где ты увидел количество обрезок???? В центре поля он ошибся один-два раза , и пару закидушек на обострение не прошло, но опять же, на обострение. Мне кажется ты часть ошибок ему приписал, которые делал Коваленко и Ярмоленко, ведь в полузащите он сыграл сильнее всех и ошибался меньше всех. Короче странно, что ты акцентируешь внимание на его ошибки, которых было гораздо меньше чем у партнеров. Создавал, отбирал и даже забил.
    Абсолютно согласен с комментарием! Еще бы хотел добавить по поводу того что он якобы обрезался и поэтому возвращался в оборону!!! А что если не ошибаешься и не обрезаешься то в обороне не надо отрабатывать???? В общем больше позитива!!!!
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 11.09.2019 15:33
    +2
    Vladislav Pohily, 11.09.2019 14:14
    Линия защиты сейчас самое слабое звено + альтернативы Степаненко пока что совсем не видно. Вообще странно немного. Обычно у нас всегда были проблемы с созиданием, а сейчас появилась проблема с разрушением))
    Реально замены Степана пока не видно и не потому, что он "Канте", а потому, что нет приличного чистого опорника, еще и с пасом каким то. А если наигрывать Малиновского или Зинченка прям исключительно в опорке( а не как в этом матче, с меняющимися функциями постоянно и перестроениями) то мы теряем потеряем очень впереди, хотя уверен, что они бы +- справились. Ну и касательно этого матча, то на самом деле главный провал был не в опорке, а именно на флангах защиты. А в плане центра поля всегда была надежда, что Юрченко заиграет и тогда были бы три игрока, которые могут как и разрушать, так и созидать, и тогда бы дополняли друг друга
    Ukraine_Kiev_Fan
    online
      Ukraine_Kiev_Fan, 11.09.2019 16:23
    +12
    nicksaf, 11.09.2019 15:33
    Нет полузащиты: Зинченко, Степаненко (грубиян), Малиновский, а еще этот Коваленко -- это не полузащита для европейской сборной. Португаллия обыграет сборную Шевченко, если попадём на второе место в группе не факт, что пройдём дальше. Франков поспешил со своим прогнозом, ой очень поспешил.
    Ты издеваешься сейчас? Полузащита - это лучшее, что сейчас есть у сборной - то благодаря чему мы показываем такой футбол. Запасного опорника такого типа как Степан нет, Малиновский - игрок другого плана. не ожидал такую чушь в комментария увидеть
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 11.09.2019 14:14
    +12
    Линия защиты сейчас самое слабое звено + альтернативы Степаненко пока что совсем не видно. Вообще странно немного. Обычно у нас всегда были проблемы с созиданием, а сейчас появилась проблема с разрушением))
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 11.09.2019 15:20
    +8
    Сергей Шепеленко, 11.09.2019 14:10
    Судя по всему с Португалией пролетаем?(второй матч) А это самый главный матч, который даст оценку силе сборной. И ещё амплуа Зинченко в сборной пока не ясно. По количеству обрезок на роль классической десятки он не тянет - мысль куда отдать есть, исполнение страдает. Вот он и бросается после ошибок в отбор. И главное нужно наиграть наиграть опорника на замену Степаненко. Нигерия это показала.
    Абсолютно не понял тебя в плане Зинченка. Как это непонятна роль Зинченка?? Железобетонный игрок центра поля. Не зря же Шева его даже в товарняках не меняет. И где ты увидел количество обрезок???? В центре поля он ошибся один-два раза , и пару закидушек на обострение не прошло, но опять же, на обострение. Мне кажется ты часть ошибок ему приписал, которые делал Коваленко и Ярмоленко, ведь в полузащите он сыграл сильнее всех и ошибался меньше всех. Короче странно, что ты акцентируешь внимание на его ошибки, которых было гораздо меньше чем у партнеров. Создавал, отбирал и даже забил.
    Ірина Прилуцька
      Ірина Прилуцька, 11.09.2019 19:51
    +5
    І так, Лунін - бокопорив, однак врятував набагато більше - +, лівий захисник Соболь, якому помогав Матвієнко - біда (Миколенко на даній позиції № !) - мінус, Як на мене Бурда серед захисту був кращий( однак пенальті заробив) , Караваєв, багато проходило передач, пенальті - однозназно не було, + гольова передача, ну то таке. Центр: Коваленко - крім передачі на 10 хв.нічим не відзначився, Маліна так само як з Латишами багато браку в передачах( з такою грою в Аталанті буде сидіти на банці), Циганков - мав момент і до речі не погано бив, однак це не той Вітя, Ярмоленко - нажаль ......, і ще одне, я замітила і не в одному матчі, Зіна переважно грає на Ярмолу, а потім на Марлоса, а Циганков декілька раз входив в штрафну і пасу не було, головне щоб Зіна не зробив з себе зірочко(яка я вже бачу проявляється), бо в мене враження, що він конкурує з Циганковим
    Ірина Прилуцька
      Ірина Прилуцька, 11.09.2019 20:15
    +3
    Vbolivalnyk-Peter, 11.09.2019 20:02
    Від себе хотів би звернути увагу на те, коли на полі з'явилися Буяльський та Шепелєв Збірна України стала грати як Динамо - печалька повна. Таке враження, що гравці Динамо якісь зомбі і коли їх на полі стає більше ніж 3 особи - вони забувають тренерські установки і починають грати у шизофренічний "динамівський футбол" (вибачте вболівальники киян, але те як зараз грає Динамо інакше я назвати не можу). Якби не Зінченко, Яремчук та Марлос так і катали би м'яча поперек поля на своїй половині до фінального свистка (Коноплянка доречі "гармонійно вписався" в когорту динамівців...).
    А тепер переглянь повтор, і подивись хто більше в центрі мяча катав? Вас бля не зрозумієш : вийшов Марлос - контроль мяча в центрі, вийшли гравці ДК ( не прихильниця) в центрі мяча ганяють, можливо просто вболівальниками залишимось?
    Василь Соловій
      Василь Соловій, 11.09.2019 22:21
    +2
    А хто придумав білу форму
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.09.2019 20:53
    +2
    JulikoB, 11.09.2019 20:46
    Сколько Караваев сыграл за Динамо?
    Це просто відповідь на твій пост, що коли саме динамівці вийшли то тоді збірна забила голи, а щодо чия заслуга у забитих голах - подивися повтор та побачиш. На варто реагувати на пости проти Динамо, як бик на червоне. Нічого не маю проти Динамо як клубу і, доречі, в УПЛ завжди вболіваю проти Шахтаря, Але коли кияни грають як рахіти (і черговий раз наголошую, що ці гравці є талановитими і грати вони можуть зовсім по іншому, це просто у Динамо недолугий тренерський штаб на чолі з тормозом власником, якому сцять в очі а він каже, що то манна небесна) та я так і кажу, що гравці Динамо грають хреново...
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 11.09.2019 18:00
    +2
    Сергей Шепеленко, 11.09.2019 16:48
    Как показала игра железобетонным оказался отсутствующий Степаненко и это все признали. Про Коваленко молчу его просто не было. Ярмоленко не форме это точно. А про Зинченко я написал так как у него большой потенциал но ещё надо расти, приобретать опыт, хотя бы такой как есть у Марлоса и Коноплянки. и желательно поменьше пиара. А главное за игру сборной в обороне отвечают защитники и особенно игроки середины поля!
    А вот с обороной действительно проблемы, Миколенко явно сейчас основной. На правом фланге опять проблемы, хотя еще верю в Караваева. А то что, ты написал, что за игру в обороне в первую очередь отвечают игроки средины поля, а потом только защитники так это и правда и нет. Ведь по этому так и важен Степаненко сейчас, мы с атлетичной и контратакующей командой играли вообще без опорника, а задача атакущих полузащитников больше прессинговать, встречать при первой стадии атаки и вообще больше вспомогательная функция, а если они не успевают, то должен подчищать опорник, которого тупо небыло. А если ты имел ввиду, что условный Зинченко недорабатывал в обороне то посмотри на его статистику: "12 виграних єдиноборств, 9 відборів, 2 перехоплення і 6 підбирань" и это при 12% брака. Я веду к тому, что проблема была больше не тут, а в самом построении и расплывчатых ролях некоторых полузащитников на поле. И конечно же в огромном браке некоторых исполнителей, особенно постоянных обрезок Ярмолы и реже Цыганкова. Я бы даже сказал, что как раз фланги провалились больше
    Дёнчик Крут
      Дёнчик Крут, 11.09.2019 15:35
    +2
    Тарас Чубак, 11.09.2019 15:20
    Абсолютно не понял тебя в плане Зинченка. Как это непонятна роль Зинченка?? Железобетонный игрок центра поля. Не зря же Шева его даже в товарняках не меняет. И где ты увидел количество обрезок???? В центре поля он ошибся один-два раза , и пару закидушек на обострение не прошло, но опять же, на обострение. Мне кажется ты часть ошибок ему приписал, которые делал Коваленко и Ярмоленко, ведь в полузащите он сыграл сильнее всех и ошибался меньше всех. Короче странно, что ты акцентируешь внимание на его ошибки, которых было гораздо меньше чем у партнеров. Создавал, отбирал и даже забил.
    Абсолютно согласен с комментарием! Еще бы хотел добавить по поводу того что он якобы обрезался и поэтому возвращался в оборону!!! А что если не ошибаешься и не обрезаешься то в обороне не надо отрабатывать???? В общем больше позитива!!!!
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 11.09.2019 15:33
    +2
    Vladislav Pohily, 11.09.2019 14:14
    Линия защиты сейчас самое слабое звено + альтернативы Степаненко пока что совсем не видно. Вообще странно немного. Обычно у нас всегда были проблемы с созиданием, а сейчас появилась проблема с разрушением))
    Реально замены Степана пока не видно и не потому, что он "Канте", а потому, что нет приличного чистого опорника, еще и с пасом каким то. А если наигрывать Малиновского или Зинченка прям исключительно в опорке( а не как в этом матче, с меняющимися функциями постоянно и перестроениями) то мы теряем потеряем очень впереди, хотя уверен, что они бы +- справились. Ну и касательно этого матча, то на самом деле главный провал был не в опорке, а именно на флангах защиты. А в плане центра поля всегда была надежда, что Юрченко заиграет и тогда были бы три игрока, которые могут как и разрушать, так и созидать, и тогда бы дополняли друг друга
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 11.09.2019 14:17
    +2
    У этой команды однозначно есть яйца
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.09.2019 20:43
    +1
    JulikoB, 11.09.2019 20:37

    Так сначала на поле были Зінченко, Яремчук та Марлос, а потом уже вышли Буяльський та Шепелєв, и после пошли голы в ворота Нигерии. Я так понял, что до выхода динамовцев сборная играла как Шахтер.
    В тому що збірна забила в другому таймі заслуги ні Буяльського ні Шепелєва немає жодної. У першому випадку Зіна красава, а в другому Яремчуку влізло...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.09.2019 20:02
    +1
    Від себе хотів би звернути увагу на те, коли на полі з'явилися Буяльський та Шепелєв Збірна України стала грати як Динамо - печалька повна. Таке враження, що гравці Динамо якісь зомбі і коли їх на полі стає більше ніж 3 особи - вони забувають тренерські установки і починають грати у шизофренічний "динамівський футбол" (вибачте вболівальники киян, але те як зараз грає Динамо інакше я назвати не можу). Якби не Зінченко, Яремчук та Марлос так і катали би м'яча поперек поля на своїй половині до фінального свистка (Коноплянка доречі "гармонійно вписався" в когорту динамівців...).
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 11.09.2019 18:42
    +1
    Александр Жаирс, 11.09.2019 18:38
    А что рак? Он вроде не отказывается играть за сборную-то,что его отлучили по политическим соображения,то это не его вина,а беда нашего футбола.
    Ну он ведь знал, что перейдя в Зенит в сборной его больше не будет? По этому можно сделать вывод, что отказался сознательно.
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 11.09.2019 18:33
    +1
    pe_p, 11.09.2019 17:26
    Жаль що Рак дурак і плюнув на країну...
    З його баченням поля, непоступливістю і чудовим першим пасом та ударом, можна було б його пробувати опорником, думаю він би там чудово вписався...
    Але як то кажуть, маєм те що маєм))) хоча гравець хороший, але перш за все, треба бути людиною...
    Ярик - опорник? По-моему совсем не его позиция. В опорной зоне должен быть человек умеющий играть в отборе, а это явно не сильная сторона Ракицкого. Я бы даже сказал слабая его сторона.
    keegan
    online
      keegan, 11.09.2019 15:08
    +1
    все по делу
    Dirkochelo
    online
      Dirkochelo, 12.09.2019 08:18
    0
    Василь Соловій, 11.09.2019 22:21
    А хто придумав білу форму
    Вони щеб зеленю одягли, обо совецьку червону... За це треба імпичмент робити та люстрацію запроваджувати!
    Fan_GOOD_FootBall
      Fan_GOOD_FootBall, 12.09.2019 04:17
    0
    Этот матч показал что , к сожалению полноценной замене Степанеку в этом созыве небыло. Возможно Шахов был более эфективен. Малиновский в роле опорника не фонтан. Гораздо ярче когда он играет ближе к штрафной. Тогда у команды появляються дальные удары и острые передачи. А в остальном все даже нечего. И как могие заметили что игра зборной стала похожа на игру в футбол.
    MaxUa
    online
    MaxUa, 12.09.2019 01:47
    0
    ALud, 11.09.2019 22:47
    Футбол, як гра нібито і логічна, в той же час настільки ж і алогічна, підтверженням чому є маса як несподіваних результатах як в окремо взятих матчах, так і турнірах. а тому будь який аналіз будь ким є в такій же мірі суб'єктивним і алогічним ще й в залежності в часі,коли він проводиться, після перемоги чи поразки. Знову ж таки, відштовхуючись від загальнопризнаної істини "в футбол грають одиниці, а розбирпються в ньому мільйони, то і спектр оцінювань буде і є безмежно широким, а істина, як завжди десь посередині і попробуй ще відчуй ту середину. Ніколи не був прихильникок як поспішно ортимістичних так і песимістичних висновків як по грі команди в цілому так і окремо взятих гравців, тому, на мій погляд, насамперед треба константувати і відштовхуватися від факту, що з часів Шевченка і Реброва, в нас знову в збірній є група цікавих футболістів, з яких можна ліпити команду, але пам'ятаючи із тим поколінням навіть великий Лобановський не зміг досягти чого небудь значного на рівні збірної, надіятись на великі успіхи можна(куди ж вболівальнику без цього), але міру треба знати - Україна була футбольною державою в часи Союзу і в межах Союзу, але в Європі і тим паче в світі той же Союз ніколи не був командою топ рівня, а тут тим більше, особливо коли і Україна як самостійна держава ні економіно, ні політично ще не відбулася.
    Т.е. как это Союз не был топ-командой? Сборная не один раз играла в финале Чемпионата Европы, а сам чемпионат был достаточно сильным в том смысле, что команды не только из середины таблицы не давали скучать, но даже команды из нижней трети могли дать бой. Тогда выезд на матч в Кутаиси, Баку или Ташкент не только не гарантировал лидерам 2 очка, но даже наоборот, очки нередко терялись. И все это к тому же без легионеров.
    Тарас Пипко
      Тарас Пипко, 11.09.2019 23:50
    0
    Василь Соловій, 11.09.2019 22:21
    А хто придумав білу форму
    Дуже важливе питання. Я думаю що її придумали антагоністи чорної форми. Або радікали-реформісти--фундаменталісти полосатої форми.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
© 2003-2019 Sport.ua
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності