Леклер виграв гонку в Бельгії, перша перемога Феррарі в сезоні
Успіх Феррарі в Спа, але не переможний дубль
Топ-10: Леклер, Хемілтон, Боттас, Феттель, Альбон, Перес, Квят, Хюлькенберг, Гасли, Стролл
Формула-1 повернулася після перерви, але перед гонкою настрій у всіх пілотів було не дуже позитивним, враховуючи вчорашню смерть гонщика Формули-2 Антуана Юбера. Ф-1 не стала скасовувати свою гонку, а проводила французького гонщика хвилиною мовчання.
Гонка стартувала весело. Шарль Леклер зберіг лідерство, а ось Себастьяна Феттеля обійшов Льюїс Хемілтон. Втім, на першому ж довгому відрізку Себ використав потужність мотора і повернув собі 2-ю позицію. Тим часом на трасі з'явився сейфіті-кар через виліт Макса Ферстаппена. Голландець зламав підвіску в зіткненні з Райкконеном і припинив заїзд, залишивши незадоволеними численних фанів юної зірки Ф-1.
Після рестарту Леклер впевнено поїхав у відрив, утримуючи позаду напарника і обидва Мерседеса, а на 5-е місце вибрався Ландо Норріс. Відзначимо, що Феттель не міг підтримувати темп Леклера, а ось Хемілтон насідав на німця, тримаючись в 1 секунді позаду. Правда, на прямих у Мерседеса зараз просто немає шансів пройти Феррарі, і британцеві потрібно було чекати помилку суперника або сподіватися на вдалий піт-стоп.
Першим на піт поїхав Феттель, який на новій гумі демонстрував настільки високий темп, що після піт-стопа Леклера саме Себ вийшов на 1-е місце! Правда, шини Леклера були на 6 кіл свіже, що позначилося дуже швидко. Що стосується Мерседеса, то Хемілтон і Боттас після своїх зупинок повернулися на своїх 3-4 позиціях.
В результаті Леклер на свіжій гумі швидко наздогнав Феттеля, а команда попросила пілота пропустити напарника без боротьби, так як ззаду наближається Хемілтон, який націлився на 2-е місце.
По радіо Феттель сказав, що шини не витримають до кінця і потрібна ще одна зупинка. А темп Хемілтона був таким, що це ставило під загрозу лідерство! У гоночному темпі Мерседес був швидше Феррарі, незважаючи на шалену швидкість Скудерії на прямих. Феттель таки не зажадав піт-стоп, а попрацював на команду, утримуючи Хемілтона і даючи Леклеру шанс наростити відрив. І Себ відмінно виконав свою роботу на команду. Так, він пропустив Льюїса, проте Шарль на той час отримав відрив в 6,5 секунд за 12 довгих кіл.
Хемілтон поступово скорочував відрив і в кінці насів на Леклера! У Шарля явно виникли проблеми з шинами, і Льюїс мав солідну перевагу. У пілота Феррарі на старті останнього кола була перевага всього в 1,5 секунди, і молодий гонщик все-таки впорався з тиском і перетнув фінішну лінію першим. Справедливо.
Перша перемога Леклера в Формулі-1. Заслужено. Пілот був близький до перемоги в Бахрейні та Австрії, і зараз нарешті зумів добути дебютну перемогу. Подивимося, чи вдасться Феррарі розвинути свою перевагу через тиждень на домашньому етапі. З огляду на структуру треку, це може бути останній шанс Скудерії виграти гонку в сезоні.
Але зараз Феррарі може святкувати. Перша перемога в сезоні і перша з Гран-прі США минулого року. Майже рік без тріумфів. Плюс хороший результат для Кубка конструкторів, де вдалося добре відірватися від Ред Булла.
Відзначимо відмінну гонку і 5-е місце Алекса Альбона в першому виступі за Ред Булл. Непогано, враховуючи старт з останніх позицій. Шкода тільки, що на останньому колі зійшов Ландо Норріс. Юний британець всю гонку був якраз 5-м і заслужив такий фініш, але йому перешкодили технічні проблеми.
Саме Норріса вболівальники визнали найкращим пілотом за підсумками гонки.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Під час подкасту зірковий блогер завітав у гості до легендарного футболіста
Олександром зацікавився міланський «Інтер»