Віце-президент Ворскли: «УПЛ повинна була погодитися на єдиний пул»
Полтавчани підтримують телеканали Футбол
Раніше клуби УПЛ не змогли узгодити умови єдиного телепула, тому матчі чемпіонату продовжать показувати різні телеканали.
Віце-президент «Ворскли» Олег Лисак вважає, що Лізі все ж варто було погодитися з пропозицією телеканалів Футбол.
⁃ Олеже Вікторовичу, яке Ваше ставлення до єдиного пулу і продажу футбольних прав?
- Ми підтримуємо єдиний пул з декількох причин. По-перше, права належать на даний момент Лізі, і УПЛ провела роботу з реалізації цих прав. Є канал, який запропонував певну суму. Ліга повинна погодитися на ці умови, елементарно тому що немає інших пропозицій. По-друге, ми повинні варіювати систему продажів. УПЛ функціонує вже 10 років і сукупна вартість прав, які клуби реалізовували коливається в межах 3-4 млн. доларів. Ми тупцюємо на місці. Оскільки погляди футбольного клубу «Ворскла» орієнтовані на медіа-ринки Західної Європи, то ж і маємо прагнути до впровадження кращих прикладів ліг Старого світу. У тій же сусідній Польщі права коштують в десять разів дорожче.
⁃ Отож, Ви підтримуєте платну модель?
- Клуби мають бути самоокупними. Люди подекуди за квитки на концерт зірок естради віддають в десятки разів більші гроші, ніж за перегляд аналогічного за тривалістю футбольного дійства. І чим цікавіший матч, тим, без сумніву, дорожчими повинні бути квитки. Квиток на футбол коштує мінімум 50 грн, на місяць два домашні матчі - 100 грн. У рік - це 20-25 доларів. Якщо вболівальники по всій країні почнуть платити за ТБ, то при кількості 200-300 тисяч ми зможемо розраховувати на 6-7 млн. доларів. Це вже в два рази більше, ніж від індивідуальних продажів. «Хайлайти» можуть бути безкоштовними, але канали за них повинні платити гроші Прем’єр-лізі.
⁃ Зараз говорять, що сума в 5 млн. замала, і що телеканал «Футбол» недоплачує, та може заробити на УПЛ.
- Оскільки ми не маємо альтернативи вибору в плані єдиного медіа-пулу, залишається довіритися телеканалу «Футбол». На зборах клубів УПЛ представник медіагрупи «Україна» повідомив про мінімальну суму в 5 млн. доларів. Також озвучено кількість передплатників, яка є у каналів на сьогоднішній день - 80 000 осіб. Можливо, за рік-два, коли канал відмовиться від аналогового мовлення, цей показник зросте до 300-400 тисяч, а канал отримає прибуток від покупки телевізійних прав. Утім, через три роки - буде новий цикл продажів ТБ прав і якщо це бізнес прибутковий, за право транслювати футбол буде конкуренція, то від цього виграють клуби УПЛ. Ми цілком можемо розраховувати, що вартість телеправ збільшиться вдвічі – до 10 млн. через три роки. Але для цього, повноцінний ринок платного ТБ потрібно починати створювати вже сьогодні.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Ентоні нарахував перемогу Олександра 115:114
Олександр одягнув футболку із забороненим у Саудівській Аравії написом
П.С. Так что большой вопрос, КОМУ больше всего "подгадил" Суркис своей принципиальностью. Да вот только платить за его принципиальность приходится всем - и клубам, и командам, и болельщикам, вынужденным за это смотреть "что есть"...
А вот именно единый пул, пусть и дающий транслятора с "упередженою думкою", который по мнению болельщиков ряда клубов БУДЕТ в наличии при трансляторе - Футболах - даст СУЩЕСТВЕННОЕ для подавляющего большинства клубов УПЛ увеличение их финансирования (кроме одного-трех), которое поможет им "залатать самые большие дыры", в т.ч. и в составе футболистов, т.е. повлиять и на качество их игры, и на САМООТДАЧУ их на поле (что мы сейчас зачастую НЕ наблюдаем).
Пока (такие клубы) будут сидеть "на голодном пайке" - улучшений в них НЕ ДОБИТЬСЯ!
Там наоборот - КАНАЛ - транслятор ПЛАТИТ УПЛ деньги, и не факт, что в нашей стране он их на первый, а то и второй год начнет "отбивать" (возвращать) как плату подписчиками за предоставляемые трансляции.
А в стремлении УВЕЛИЧИТЬ кол-во подписчиков канал будет заинтересован и в более объективной трактовке матча (во время трансляции), чтобы их ПРИВЛЕЧЬ и УДЕРЖАТЬ, и в более качественном наборе предоставляемых зрителю услуг и сервисов, и в СНИЖЕНИИ стоимости (абонплаты) своих трансляций для зрителя. Так что - думаю у транслятора будет НЕСКОЛЬКО различных предложений для зрителя с РАЗНОЙ абонплатой (наподобие разных пакетов услуг интернет-провайдеров) - т.е. те, кто может мало заплатить - получат "малый" пакет услуг и трансляций или "средний", а кто хочет иметь максимум - должны будут и заплатить побольше - наверное, около озвученной суммы.
Это же стремление - увеличить свою потенциальную аудиторию - будет толкать канал к распространению своих услуг на сельскую местность, на те районы и регионы, которые не охвачены или слабо охвачены их вещанием - стремление УВЕЛИЧИТЬ СВОЮ АУДИТОРИЮ.
Так что должен работать "принцип оплаты" Остапа Бендера: "Можно - стулья и утром, но ДЕНЬГИ - вперед"!