Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Азартні ігри
| Оновлено 21 квітня 2025, 16:20
1342
0

Як змінилися спонсори клубів АПЛ за останні 30 років

Від пивних і будівельних брендів до гральних компаній

| Оновлено 21 квітня 2025, 16:20
1342
0
Як змінилися спонсори клубів АПЛ за останні 30 років
sportco.io

BBC і GlobalData опублікували дослідження, яке показує, як змінювалися спонсори клубів АПЛ за 30 років.

У 90-х футболки англійських футбольних клубів прикрашали бренди пива, піци, електроніки. Сьогодні спонсори – переважно компанії, з якими більшість уболівальників ніколи не стикалися, і часто – гральні.

У сезоні 1992/93 половина клубів Прем'єр-ліги мала спонсорів, що базуються у Великій Британії. Більшість із них продавали товари, доступні вболівальникам. Сьогодні лише один із нинішніх спонсорів перебуває у Великій Британії – і це банк, який не обслуговує місцевих клієнтів.

Зараз 11 із 20 клубів Прем'єр-ліги мають гральних спонсорів на футболках. У сезоні 2024/25 ці контракти коштують понад $135 млн. Але до сезону 2026/27 клуби домовилися припинити розміщувати логотипи гральних компаній на грудях футболок.

Шість найбагатших клубів Прем'єр-ліги – «Арсенал», «Челсі», «Ліверпуль», «Манчестер Сіті», «Манчестер Юнайтед» і «Тоттенгем» – відмовилися від гральних спонсорів. Решта, особливо команди з меншими доходами, все частіше погоджуються на співпрацю з такими компаніями: це дешевше, а ефект глобальної присутності зберігається.

Футбол стає ареною не тільки для спортивних подій, а й для боротьби за увагу світового споживача.

У Таїланді розкрито незаконну мережу онлайн-гемблінгу на $96 млн

Оцініть матеріал
(22)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.