Майже $7 млн повернули гравцям через AskGamblers у 2024 році
Служба скарг AGCS підбила підсумки і розповіла про рекорди та досягнення
Команда служби скарг AskGamblers (AGCS) підбила підсумки своєї діяльності за 2024 рік. Гравцям вдалося повернути $6,89 млн. Хоча ця сума поступається торішнім $9,03 млн, вона все одно залишається вражаючою та підтверджує ефективність роботи команди.
Протягом року AGCS отримала 10 342 скарги – це на 28,57% більше, ніж у попередньому році. З них було успішно вирішено рекордну кількість – 2 642 випадки, що на 8% більше, ніж у 2023 році. У середньому на одну скаргу припадало $1 952,65 повернення.
Основні причини звернень залишаються колишніми. Найбільше скарг надходить через затримки виплат – таких випадків було 6 251. Далі йдуть проблеми з рахунками (1 405 скарг), з депозитами (994), з бонусами (547), програмним забезпеченням (408), а також інші проблеми, яких набралося 737.
Команда AGCS працює з 2009 року і продовжує розвиватися, допомагаючи все більшій кількості гравців щороку.
РНБО ввела санкції проти колишньої акціонерки IBOX Bank
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Збірна України без гри вийшла до чвертьфіналу чемпіонату світу
Заграємо ТМ практично на всі матчі, але прогнозуємо і один верховий поєдинок