Мерседес пояснили технічні збої Рассела під час Гран-прі Бахрейну
Бос команди Тото Вольфф дав відповідь на запитання
Керівник Мерседес Тото Вольфф розкрив деталі технічних несправностей, з якими Джордж Рассел зіткнувся під час Гран-прі Бахрейну, що вплинуло на його виступ і викликало інтерес стюардів FIA.
Після фінішу британського пілота на подіумі стало відомо, що Рассел випадково активував DRS за межами дозволеної зони, що стало результатом низки електронних збоїв у його машині W16. Незважаючи на це, він зміг утримати конкурентний темп, а FIA не вжила жодних санкцій проти пілота.
Гальмування за допомогою проводів раптово відмовило, і знадобився деякий час, щоб знайти налаштування для перезавантаження системи. Але ми впоралися, і Джорджу вдалося керувати машиною, залишаючись у боротьбі з Норрісом. Це було неймовірне пілотування, – заявив Вольфф.
За словами керівника Мерседеса, Расселу доводилося пристосовуватися до змін у поведінці боліда в реальному часі, зокрема до збоїв у роботі гальм, які працювали нестабільно:
Це схоже на водіння звичайної машини без підсилювача гальм. Уявіть собі – в одному повороті гальма є, а в наступному – вже ні. Це потребує великої майстерності.
Крім гальм, у боліді також були проблеми з приладовою панеллю, GPS і DRS. За словами Вольффа, команда навіть побоювалась повної втрати зв’язку з системами управління:
Ми не бачили всі дані, які мали б бути, і боялися втратити доступ до панелі, а отже – і до налаштувань. Але Джордж зосередився, не допустив помилок і довів справу до фінішу.
Щодо інциденту з DRS, FIA заявила, що причина відкриття системи поза зоною полягала в порушенні синхронізації між автоматизованою системою DRS та болідом через збої з боку стороннього постачальника. Це дозволило команді перевести систему в ручний режим, що передбачено статтею 22.1 h) спортивного регламенту.
Раніше ми вже стикалися з подібним у 2018 році. Такі ситуації не завжди призводили до покарань. У цьому випадку відкриття DRS не дало пілоту жодної переваги, – додав Вольфф.
У фінальному звіті FIA також зазначено, що пілот діяв відповідно до інструкцій інженерів і використовував допоміжну кнопку в кокпіті, яка одночасно є резервною радіокнопкою та елементом ручної активації DRS.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Президент УАФ – про розвиток молодих українських тренерів
Прогнозуємо, як завершиться центральний матч Астон Вілла – Арсенал та інші поєдинки
