Астон Мартін оприлюднили причини сходу Фернандо Алонсо в Китаї
Гальмівна система Алонсо була не такою як у Стролла
В Астон Мартін розкрили причину проблеми з гальмами, яка змусила Фернандо Алонсо зійти з дистанції на Гран-прі Китаю. Як пояснив керівник і генеральний директор команди Енді Коуелл, дворазовий чемпіон використовував іншу конструкцію гальмівного каналу, ніж його напарник Ленс Стролл. Саме це і призвело до відмови гальм, що стало причиною передчасного завершення гонки для іспанця.
Алонсо зійшов з дистанції вже на четвертому колі Гран-прі Китаю. Пізніше він пояснив, що відчув значний перегрів гальм ще з самого старту гонки, а згодом педаль гальма просто провалилася в підлогу шасі.
Це було надзвичайно страшно, – зізнався Алонсо.
На щастя, у першому повороті можна просто перейти на нижчу передачу і увійти в нього. Але якби це сталося в іншій частині траси, наприклад, у 14-му повороті, це могло б призвести до великої аварії і зачепити одразу кілька машин попереду мене.
Астон Мартін перед Гран-прі Японії
Перед наступним етапом сезону в Сузуці Енді Коуелл пояснив деталі ситуації:
У машини Фернандо була інша конфігурація гальмівного каналу, ніж у Ленса. Із заднім числом ми розуміємо, що цього робити не варто було. Ми проаналізували ситуацію, і це стало важливим уроком для команди.
Ця проблема лише ускладнила старт сезону для 43-річного Алонсо, який також не фінішував у першій гонці року в Австралії через складні погодні умови. Натомість його напарник Ленс Стролл заробив очки у двох перших етапах і наразі займає восьму позицію у загальному заліку.
Фернандо Алонсо сподівається, що в Японії він зможе нарешті побачити картатий прапор і заробити перші очки в сезоні.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Чернігову та Металургу завадили зіграти росіяни
Анонс 24-го етапу Ф1. Чемпіонат прямує до фінального вікенду сезону
